Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jo to o te obtiznosti jsme uz videli u D3 jak to dopadlo nepratele maji jen vyssi HP a z bosu pada stejne smeti jako z te nejzakladnejsi prisery *10* , aby jste nahodou ty "obtiznejsi" nepratele bez zakoupene vyzbroje nepreprali... tomu nerikam vysoka obtiznost, ale vysoka frustrace pro masochysty
  • parada, tesim se. vypada to skvele
  • no tak na hard tady nebudes za machra, pac top je "purist" *1*
    a ziskat hodnoceni silent assasin nema se schopnostma hrace nic spolecnyho, je to jenom o tom najit tu spravnou cestu a nacasovani - tzn. zkouset, zkouset, zkouset a zkouset *2*
  • nejdriv jsem mel podobnej pocit ale po chvili hrani a pochopeni mechanismu hry jsem zjistil ze stoupajici podezreni melo vzdycky svuj duvod treba v nalezeni mrtvoly nebo provareni se nekde jinde snad jenom na parniku pri vstupu do vip casti mi prislo ze reagujou bezduvodne ale zbytek hry jsem dohral na profesionala maximalne se zelenym barem
  • nejvic nesnasim kdyz hra nema checkpointy a ja skoncim kvulu nejakemu bugu
  • +100 za trefny prispevok...
    Herne znacky (Splinter Cell, Rainbow 6, BF3, Hitman(?) a dalsie) sa menia dost razantnym sposobom a ked sa voci tomu milovnici povodnej hry ohradia, tak su oznacovani za divnych...

    Som zvedavy, co bude dalej...
  • na velkou obtiznost zadne checkpointy ? tak ja budu treba kousek od dokonceni mise pak me zabiji a musim hrat treba 15 minut znova ? nebo nepratele budou silnejsi, tak to bude asi jako by meli cheaty to znam i z jinych her
  • Zdá se mi to, nebo se v této diskuzi sešel ten největší odpad? Já mám předobjednáno a ti, kteří tu o čemkoli pochybují, nechť mi políbí "prdel".
  • Článek zní smypaticky. Škoda, že v PR nikoho nenapadlo udělat alespoň jedno gameplay video z obtížnosti Purist, rozhodně by si vylepšili pověst.
    Poznámka pro pisatele: "...objevily se také zděšené výkřiky některých hráčů, kteří už viděli, jak se hroutí nebesa a jejich oblíbené hra se vydá vodami, kterými by neměla. "

    Už je to obecně od redakce v krátkém časovém horizontu několikáté podsunutí, že kdo žádá kvalitu a nechce, aby veškerá 3rd person elektronická zábava vypadala jako polosamohratelný film podle jednoho univerzálního obchodně úspěšného modelu, tak s ním není lehce něco v pořádku. Rychlá reference podobného podsunutí - začátek recenze Resident Evil 6.

    Otázka: Je opravdu lehce v nepořádku někdo, kdo si přeje, aby si jednotlivé herní série zachovaly svou tvář a neslévaly se do jednoho univerzálního přístupu? A pochopitelně si toto své přání vytváří ne ze vzduchu, ale na základě v dané době dostupných materiálů, které velmi často prezentují pouze neporazitelnost hráčova avatara a předvádí, kolik prvků dokázali autoři opsat od konkurence, aby se výrazné rysy dané herní série co nejvíce obrousily někam směrem do průměru?

    Pro doplnění: Například CD Projekt prezentoval ve svých materiálech nejenom silné schopnosti hráče, ale neopomněli předvést ani několik gameplay ukázek z těžké obtížnosti. Tím pádem dali najevo, že z Geralta nepotřebují vytvářet neporazitelného Supermana. Přijetí takové kampaně co jsem sledoval bylo vcelku kladné, jelikož si povětšinou hráči našli to své, na co se ve hře těšit.

    Kdyby toto udělali i pánové od Hitmana, rozhodně by se neozývaly ty "zděšené výkřiky některých hráčů, kteří už viděli, jak se hroutí nebesa", neboli přepsáno méně urážlivě: lidé, kteří nepotřebují pobíhat s Terminátorem a s wallhackem mezi polopraštěnou A.I. by si oddechli, že i na ně je pamatováno.
  • deridon
    Blood Money byl podle mě nejlépe hratelný na Experta, na Profesionala postavy reagovali přehnaně až to někdy bylo otravný, podrbaj se na bradě při pohledu na vás a v tu chvíli vytahli bouchajdy a bylo po srandě v Absolution je to aspon, řešeno tím, že si 47 zakreje v tom slow modu na chvíli obličej a projde kolem podezřívavých postav
  • Vidlec
    Švindl číslo 3. Pás cudnosti.
  • Pro mě je jediná volba stejně jako ve všech předchozích dílech obtížnost -Hard- na nic jiného nehraji. Doufám že to tady bude stejně těžký jako v předchozích dílech. Navíc dohrát to na silent assasin neumí každý.
  • Ataker
    *1* tak toto mě skoro složilo na zem
  • MrSanta
    Děcka, ve slově Absolution Vám v názvu článku vypadlo "s".
    EDIT: tak už nic *1*
  • ja myslel ze si budu moct vytvorit vlastni obtiznost napr vsimavost nepratel: dement/retart/normal, instinkt: ano/ne a ne ze mi tu vlastnost ktera k hitmanovi vubec nepatri naserou ke vsem obtiznostem krome ty uplne nejtezsi takze vlastne clovek kterej hral predchozi serie nebo si proste nechce kazit herni zazitek takovejma picovinama jako instinkt musi hrat tu nejtezsi i kdyz ne ze by me to nejak trapilo protoze ja stejne vsechno hraju na nejvic hard.
  • bude tam aj hodnotenie na konci misie?? rad by so mto presiel prvykrat na psychopata :D
  • ales.smutny
    Obávám se, že ve hrách, zvláště v těch se zabijáky, kteří se převlecou v cuku letu a mají na hlavě tetování a nyní i Instinkt bych realitu nehledal.

    Ale pokud jde o to, kde bude standard "normal", pak je to Medium. Nicméně tady jde spíše o to, aby si hráč nastavil hru tak, jak chce on, ne?
  • Aaaa máme tu profesionála..
  • HRY do kterých vrážím peníze jedu hned na max hard chci aby mě nejdíl vydržely.. Tak třeba Castlevaniu už mám 2 roky a ještě jsem ji nedohrál.. *2*
  • Po dohrání obtížnosti Professional: Purist se otevře bonusová šestá obtížnost nazvaná Pure Frustration, při který ta hra půjde dohrát jen s Kinectem, PS Move a dalšíma podobnýma "zázrakama". Good luck ladies & gentlemen *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit