Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ja se nejvice obavam jestli zustanou otevrene levely, co zatim bylo ukazano, vypadalo hodne linearne (jasne, tunel jako doom to jiste nebude ale zda se mi ze proste se zmenil dizajn). jestli nekdo pamatuje uvodni tutorialovou misis z Blood money tak se bojim aby takova nebyla cela tahle hra. Moc rad bych se mylil.
  • Zdá se mi to, nebo se v této diskuzi sešel ten největší odpad? Já mám předobjednáno a ti, kteří tu o čemkoli pochybují, nechť mi políbí "prdel".
  • Článek zní smypaticky. Škoda, že v PR nikoho nenapadlo udělat alespoň jedno gameplay video z obtížnosti Purist, rozhodně by si vylepšili pověst.
    Poznámka pro pisatele: "...objevily se také zděšené výkřiky některých hráčů, kteří už viděli, jak se hroutí nebesa a jejich oblíbené hra se vydá vodami, kterými by neměla. "

    Už je to obecně od redakce v krátkém časovém horizontu několikáté podsunutí, že kdo žádá kvalitu a nechce, aby veškerá 3rd person elektronická zábava vypadala jako polosamohratelný film podle jednoho univerzálního obchodně úspěšného modelu, tak s ním není lehce něco v pořádku. Rychlá reference podobného podsunutí - začátek recenze Resident Evil 6.

    Otázka: Je opravdu lehce v nepořádku někdo, kdo si přeje, aby si jednotlivé herní série zachovaly svou tvář a neslévaly se do jednoho univerzálního přístupu? A pochopitelně si toto své přání vytváří ne ze vzduchu, ale na základě v dané době dostupných materiálů, které velmi často prezentují pouze neporazitelnost hráčova avatara a předvádí, kolik prvků dokázali autoři opsat od konkurence, aby se výrazné rysy dané herní série co nejvíce obrousily někam směrem do průměru?

    Pro doplnění: Například CD Projekt prezentoval ve svých materiálech nejenom silné schopnosti hráče, ale neopomněli předvést ani několik gameplay ukázek z těžké obtížnosti. Tím pádem dali najevo, že z Geralta nepotřebují vytvářet neporazitelného Supermana. Přijetí takové kampaně co jsem sledoval bylo vcelku kladné, jelikož si povětšinou hráči našli to své, na co se ve hře těšit.

    Kdyby toto udělali i pánové od Hitmana, rozhodně by se neozývaly ty "zděšené výkřiky některých hráčů, kteří už viděli, jak se hroutí nebesa", neboli přepsáno méně urážlivě: lidé, kteří nepotřebují pobíhat s Terminátorem a s wallhackem mezi polopraštěnou A.I. by si oddechli, že i na ně je pamatováno.
    • +100 za trefny prispevok...
      Herne znacky (Splinter Cell, Rainbow 6, BF3, Hitman(?) a dalsie) sa menia dost razantnym sposobom a ked sa voci tomu milovnici povodnej hry ohradia, tak su oznacovani za divnych...

      Som zvedavy, co bude dalej...
  • Jak to myslí s tím, že nepřátelé na easy budou pomalí? Jako že někoho zabiju a oni tam budou 5 minut koukat, než jim dojde "tý brďo, to je mrtvola!"? Mě připadá, že asi jedná použitelná bude poslední obtížnost, možná na první hraní ta předposlední.

    Každopádně to už chcí mít *15*
  • Mě teda doposud zarazili hluché, slepé a hloupé NPC postavy. Že by se jim při vyšší obtížnosti vrátily smysly? Tomu nevěřim...jsem zvědavej na recenze.
    • Tady nejsi v diskuzi k novému CODu *1*
    • a v který hře nejsou?...
    • NPC je prostě na úrovni fanoušků hry nic víc
    • recenze budou 8-9/10 bez ohledu na to jaka to bude hra
      • Prave ze ne. Text v recenzi bude vypadat, ze to bude jasna 8-9/10, aby tomu pak Grygar dal 7/10. Jako tenkrat v Levelu.
  • Jo to o te obtiznosti jsme uz videli u D3 jak to dopadlo nepratele maji jen vyssi HP a z bosu pada stejne smeti jako z te nejzakladnejsi prisery *10* , aby jste nahodou ty "obtiznejsi" nepratele bez zakoupene vyzbroje nepreprali... tomu nerikam vysoka obtiznost, ale vysoka frustrace pro masochysty
  • parada, tesim se. vypada to skvele
  • Budu opět volit tu druhou nejtěžší (nějaký save potřebuju) a až to budu hrát podruhé dám si to na tu nejtěžší a budu se tetlit blahem až se mi to povede pokořit s ohodnocením Silent Assasin..
    • HRY do kterých vrážím peníze jedu hned na max hard chci aby mě nejdíl vydržely.. Tak třeba Castlevaniu už mám 2 roky a ještě jsem ji nedohrál.. *2*
    • Bude mít tenhle paskvil vůbec nakonci mise hodnocení ?
  • life28
    mne sa nejak nezdá to že nepriatelia budú pomalý/rýchly, bude ich menej/viac. Tak čo je potom realistické? Keď sú rýchly nepriatelia alebo keď je rýchly 47?
    • ales.smutny
      Obávám se, že ve hrách, zvláště v těch se zabijáky, kteří se převlecou v cuku letu a mají na hlavě tetování a nyní i Instinkt bych realitu nehledal.

      Ale pokud jde o to, kde bude standard "normal", pak je to Medium. Nicméně tady jde spíše o to, aby si hráč nastavil hru tak, jak chce on, ne?
      • deridon
        Blood Money byl podle mě nejlépe hratelný na Experta, na Profesionala postavy reagovali přehnaně až to někdy bylo otravný, podrbaj se na bradě při pohledu na vás a v tu chvíli vytahli bouchajdy a bylo po srandě v Absolution je to aspon, řešeno tím, že si 47 zakreje v tom slow modu na chvíli obličej a projde kolem podezřívavých postav
        • nejdriv jsem mel podobnej pocit ale po chvili hrani a pochopeni mechanismu hry jsem zjistil ze stoupajici podezreni melo vzdycky svuj duvod treba v nalezeni mrtvoly nebo provareni se nekde jinde snad jenom na parniku pri vstupu do vip casti mi prislo ze reagujou bezduvodne ale zbytek hry jsem dohral na profesionala maximalne se zelenym barem
  • Po dohrání obtížnosti Professional: Purist se otevře bonusová šestá obtížnost nazvaná Pure Frustration, při který ta hra půjde dohrát jen s Kinectem, PS Move a dalšíma podobnýma "zázrakama". Good luck ladies & gentlemen *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit