Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • FiCTive-MAN
    @text komentáře smazán uživatelem FiCTive-MAN@
  • Phillios191
    Kámoš je v base....dostal 5 let na tvrdo, stahl si z uložta nový Call od Dutej.... *11*
    • FiCTive-MAN
      @text komentáře smazán uživatelem FiCTive-MAN@
      • Nekecá. Bylo to ve zpravách, ale myslim, že ho chtej pustit za 3 roky když bude hodnej.
        Vim to, protože shodou okolností mám kámoše kterej je taky ve vezení ( za neumyslne zabití ) a občas ho tam prej vidí.
  • FiCTive-MAN
    @text komentáře smazán uživatelem FiCTive-MAN@
  • Teď jsem si koupil GTA4+LCS a měl jsem sto chtí to okamžitě cracnout. Nemám nejmenší problém zaplatit za hru, ale když po mě hra chce 4 registrace kdo ví kam a nutnost být připojený na dva účty pro Social Club a Games for windows, abych si zahrál single player kampaň, tak to je postavené na hlavu. Když si koupím originálku, tak fakt nemám nejmenší zájem na tom, abych zabil půl dne před spuštěním hry. Naprosto stejná situace byla u Zaklínače a Assassin's Creed 2.
  • Amylee.Anderson
    Je to hodně cenami, ale něco na tom je, když to říká Valve. Říct to jiná společnost, tak to zkritizuju, ale koupit si hru od Valve je jedna radost - právě kvůli těm službám.
    • sluzby jsou mi fuk, kupuji hru kvuli hratelnosti. Paklize mam za gamesu dat 1300, tak at je to hra, ktera me zabavi na vic jak 5 hodin, a ke ktere se vratim... pirateni je pro me pouze verze demicka. Paklize jsem spokojen, porizuji si ji...
      • Ellendway
        Tak to si moc her nekoupíš ne? Za 5 hodin jsem proběhl většinu her...
  • No to že ten tlustý pán tvrdí, že než by se hráč namáhal shánět pirátskou verzi tak si radši zaplatí pokud to bude pohodlné, tak tomu to věřím on to holt vidí jinak a má recht *1*
    • Jason_dinAlt
      Můžu potvrdit. Funguje to i u mě. Dostal jsem se do věku (35+), kdy si raději zaplatím pár stovek a mám plnohodnotnou hru s pohdodlnou instalací (steam), než abych lozil někde po warezu a vrážel energii do shánění té správné verze cracků nebo návodů jak obejít ochrany.
      I pár mých známých začalo ve velké míře upřednostňovat spíše kupi než zlodějinu.
      Člověk jak stárne, tak začníá pohodlnět :p)
  • Něco na tom bude, od tý doby co mám kreditku, a je tedy pro mě mnohem snazší koupit si pohodlně nějakou hru, jsem si vytvořil už docela hezkou sbírku... předtim, to byla tak max. jedna hra ročně, zbytek odpirátěnej *11*
  • Zayl
    @ Robotron3:

    Sorry že pokračuju tady, netuším proč je tu to hloupé omezení na 5 odpovědí.

    Takže tvůj argument je, že když je deadline, tak je deadline. A i kdyby ta hra nešla spustit, tak ji za těch 60 euro prodáme, i kdyby se měli hráči podělat?

    A TO! TO! Je přesně co zabíjí hry. To že tam pracují hov4da s takovým přístupem.

    Auto které nebrzdí se taky na trh nedostane. Protože to je nedokončený produkt který tam nemá co dělat.
    • Tyhle ho*da s takovym pristupem se snazi, aby ty hry vubec naky penize vydelaly. Aby studio si mohlo dovolit delat dalsi hry atd. Nikdo nevydava hry, ktere nejdou spustit. Jen je to kompromis mezi tim, co je hotove, co se doladi patchem a tim, kdy je nejlepsi, aby hra vysla na trh. Podivej se treba jak dopadl Duke Nukem Forever.
      • Tyhle ho*da s takovym pristupem se snazi, aby ty hry vubec naky penize vydelaly... no to jsou teda ho*da a je zazrak ze ten jejich smejd vubec neco vydela! takovej Blizzard nema problem prodat PC hry tolik co podobnej titul vsechny konzole dohromady a to jen proto ze to dela kvalitne a nevypusti hru bez poradneho betatestu!
      • Zayl
        Pokud hra vyjde ve stavu, kdy je potřeba půl roku patchů aby decentně fungovala, pak si nezaslouží vydělat vůbec nic. Programátoři kteří chybný kod napsali nemají v průmyslu co dělat.

        Ano je to komplexní práce. Ale ostatní to zvládají jakž takž. Nestačíš? Z kola ven.
      • Ellendway
        Takže takovej Rage byl úplně v pořádku.
      • A čo treba BIOSHOCK2. Nedávno som si hru kúpil a tesil sa ako si zahrám. Aké však bolo moje sklamanie keď som po par hodinách dostal chybovú hlásku a potom čo som odišiel z hry už som nevedel nahrať moju poslednú uloženú pozíciu. Tak som si hru opatchoval najnovším patchom a dúfal že to pomôže. Nepomohlo priateľu. Ta hra je už pekne stará a do dnešnej doby sa nikto nepostaral o to aby bola funkčná.
  • Já to chlapi řeším tak, že při té troše času, co mi zbývá na hraní her je naštěstí dostatek titulů na to, aby člověk mohl počkat, až dobrá hra padne z 1 000,- Kč na 300,- Kč a potom přichází moje chvíle. Nikdo mě nemůže pomluvit, že nepodporuji vývojáře a já mám dost času vyslechnout od kámošů všelijaké reference.
    • Presně tak! Dnes už je taková nabídka her a co do kvality už to dávno není jako dřív že rozdíl mezi hrou vydanou před rokem byl propastný dokonce dnes můžete koupit novou hru co technicky je horší než 5 let stará jiná hra. Prostě těch her už je tolik že není třeba za ně utrácet v první vlně!
  • Argumenty pirata: "Dnesni hry nestoji za nic, proto je budu hrat a nedam za ne ani korunu". Je fakt, ze pri takovyhle mire blbenstvi u tehle lidi zrovna cena nehraje roli...
    • Zayl
      To je teda pěkně retardovaný argument. Nečti diskuze kde se účastní lidé pod 12 let a vyhneš se jim, stejně jako já.

      To že se gaming všeobecně řítí ke krizi je jasné. Už tady jednou byla, když domácí konzole zahltilo neskutečné množství shovelwaru a přijde bez pochyby znova.
      • Nevim nic o tom, ze gaming se riti ke krizi. A kdyby ano, tak za to mohou prave ti lide, kteri na dnesni hry nadavaji, hraji je, a pritom za ne nedaji ani korunu, to znamena za se neucastni toho nejpodstatnejsiho pravidla trhu, nedavaji nijak hernim spolecnostem na jevo, co je zajima a co ne. A tyhle lidi vsude nejvic rvou, jak de vsechno... Fackoval bych to na potkani...
        • Deje se to same, co ve filmovem prumyslu. Pouze s mensim zpozdenim. Naklady neumerne rostou, nekdy jde pomalu vice penez na reklamu nez na samotnou hru, kvalita se ale nezvysuje umerne nakladum (cest vyjimkam), ...
        • Zayl
          Jo, za vývoj her které stále více postrádají jakoukoliv inovaci a kolikrát nejsou ani otestované (Stronghold 3 například) mohou lidé, kteří se herního průmyslu prakticky nijak nedotknou.

          Promiň ale to je pěkná hloupost. Za stav her můžou vydavatelé a cíl vytřískat z toho co největší profit- nikoliv dobrou hru. Riziko toho, když musíš počítat s investory. Mainstreamizace her je jiná věc.
          • Ellendway
            @Robotron3: Proto Activision, EA a další velké korporace každým rokem ukazují své vydělané miliony dolarů. Ok... a těmi tvrdými drogami jsem myslel peníze.

            Edit: A upřímně, kdo by dělal práci, která ho uživí jen tak tak? Možná jen Čech, protože nemá jinou možnost než zdechnout v týdle díře hlady, ale ne člověk, který sedí u PC a podílí se na vývoji her.
          • Ja v tom hernim prumyslu totiz pracuju, takze vidim za co kdo muze. Jestlize pirati narikaji, jak hry jdou do kopru, ze jsou jednodussi, postradaji inovaci, atd. atd. tak je to prave proto, ze kdyz se takovahle hra zrovna objevi, tak ji nikdo nekupuje. Proto jde herni prumysl tam kam jde. A jde tam, kde hry lidi kupuji. Oni urcuji, jak hry do budoucna budou vypadat, ne ti, co si vsechno stahnou z torrentu a pak doma a nad diskusemi breci, jak jde vsechno...
            • Jako prodavac na pultu? Minule jsi to myslim zminoval, ne? Sorry, ale to Ti v zadnem pripade nedava statut insidera.

              Ano, pirati narikaji, ze jdou hry do kopru. Problem je, ze narikaji i ne-pirati. Osobne v piratstvi nevidim az takovy problem, jaky z nej delaji vydavatele. Kvalitni (a zadane) hry vydelaji, nekvalitni ne. Diky piratstvi maximalne vydelaji o neco malo mene. Uz jen proto, ze 30% piratske aktivity neznamena 30% uslych zisku - neni problem si to i matematicky odhadnou podle statistik (uz jsem tu nekde popisoval i ocesanou formuli na vypocet).
            • Ellendway: Ne, dneska se fakt v tvrdych dogach / penezich nejede. Vyvojari se uzivi jen tak tak, distributori krachuji, cela tahle herni legrace se zvlast u nas drzi jen tak tak nad vodou. Rozhodne tady nejede nic v tvrdych...
            • Ellendway
              Dneska pracuje každý trouba v herním průmyslu. Mohu se zeptat, kde pracuješ? Možná prodáváš v Alfa Computeru nebo v Xzone, že?

              @Asharak: Samozřejmě kvůli toho, že lidi si to koupili... nikdo se dneska nedivá na to, kolik lidí napsalo, že je to brak a že chtějí své peníze zpět. Dneska se jede v tvrdých drogách... penězích.
            • např. Portal vznikl protože lidi "před tím" bavil nebo si ho "před tím" koupili? CS 1.6 se stalo úspěšné protože to lidi "před tím" bavilo nebo si ho "před tím" koupili ? Ukaž mi hráče co šel do studia a navrhl koncept hry na základě toho, jak se "před tím" prodávala. Alespoň takhle chápu to co se snažíš vysvětlit.
            • To si muze dovolit velice lehce, tohle se dela dnes, jako se to delalo vzdycky. Je urcity plan, ktery by se mel splnit. Jako vzdy nic nejde tak hladce jak by melo a vyvoj hry se protahuje. Ale jsou urcite pozadavky na to, kdy konkretni hra ma prijit na trh, any se to netlouklo s jinymi tituly, atd. Takze vydavatel na vyvojare zatlaci, protoze protahovat vyvoj hry by vedlo ke ztratam.
            • Zayl
              Já se taky nebavím čistě o nějakých indie hříčkách. Jakoukoliv inovaci. Tohle nemá s pirátstvím tolik společného. Já vím, že pro lidi, kteří by z toho měli peníze, je to taková magická výmluva, aby nemuseli řešit vlastní problémy, ale existují vydavatelé a studia, kteří dávno ukázali, že pirátství je prostě něco co nás nikdy neopustí a brečet o tom nemá cenu.

              Když tam teda pracuješ, můžeš mi vysvětlit jak si kdokoliv může dovolit releasnout hru plnou bugů, prakticky nehratelnou? To se dneska děje velmi, velmi často.

              edit:typo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit