Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je mi líto tvého života, stačí ti to?
  • Není ti líto života?
  • Já tam mám skoro 300h a nemůžu se jí stále nabažit. Ale taky je to dáno tím, že mám docela dobrou šanci být na slušném místě EU žebříčku, takže mám o co hrát solo zápasy.
    Dua a squady už nabízejí trochu něco jiného. Méně adrenalinu, více srandy. Čímž neříkám, že mě solo nudí, jen se u něj více snažím a beru to vážně.
  • Já nesouhlasím. Solo je dost dobrá competitive výzva.
  • abych nekecal, na konci jsem musel vylízt z vody a prebehnout asi 20 metru. Spíš jen závidíš že ty ses nedostal ani do top 10 *7* *6*
  • Hra me bavila 14 dnu...solo que je pak nuda ale squad je stale zabava
  • Takze ten krouzek se objevil vedle tve velke hlavy pac ten posledni je asi 10 m a mapa ma 64km myslim.

    Takze spis kecas....ono kdyz te bavi stat na jedom miste 20 minut tak je asi chyba u tebe ...tatare :D
  • CSko ?
  • Ja si koupil Player Unknowns Bg na zkoušku. Spawnul jsem se uprostred mapy, tak jsem si vlezl do vody blízko člunu, že mi byla videt jen hlava za člunem. Tak jsem prečkal celý zápas. Pak když už byl uplne miniaturní kroužek tak jsem do nej vbehnul, strelil týpka zezadu a pak mne sejmul nekdo koho jsem ani nevidel. První zápas, tretí misto. Refund.
  • ja bych se obaval že když nainstaluju BF, tak by to po deseti munutách šlo z disku. ale každy mame neco
  • COD několik let nehraju a BF sem tam nějaký díl. Už jen to, že tam je v základu asi 9 map a pak přidávají další (po čase i zdarma, když se chytne akce), tak to tu hru dost oživuje. Dále jsou tam vozidla, různé třídy jako sniper, medik atd., hodně zbraní. To tu hru dost oživuje. Mně většinou jeden díl baví cca 100+ hodin.
    U této hry bych se obával, že by to bylo tak 10 h.
  • Díky za info.
  • to je sice hezké ale já bych to rad videl v multiplayer FPS/TPS
  • tak ono je to v podstate team deathmatch. ale proste ten prvek permanentní smrti pridáva do hry adrenalin a nutí hráče víc taktizovat (na rozdíl od battlefieldu kde se instantne spawneš uprostred bojište takže o nic nejde a hráči behají jak slepice; ten zážitek ze hry pak není moc realistickej)
    Jasne, chtelo by to nejakou analýzu a premyslet co a jak. Já bych napr. udelal asymetrický konflikt napr. 10 vs 50. Kde by deset moderních vojáku s nejmodernejší vyzbrojí muselo treba dobýt vesnici ručnikaru vyzbrojených jen starými ak-čkami. Ono by se to zrejme dalo udelat jako mod do army už ted, ja jen neumím programovat a taky na to nemám čas *3*
  • možná, ale v BF neslyšíš ani když ti nekdo zaparkuje za zády vrtulník
  • Nepratele byli ve hrach slyset jeste kdyz si nebyl ani na svete.
  • i586
    "realistickym modelem zranení, který by počítal kvalitu a stav vesty, kalibr, zásah do končetiny by napr. zpusobil kulhání, zásah do ruky by zpusobil, že byste museli zbran držet jen v jedné ruce a mírilo by se mnohem hur"

    Jagged Alliance 2 a první Deus Ex...
  • myslíš, že se přeplní internet a budeš ho muset vynýst?
  • Na skoupé informace ze zdroje je to hezký článeček.. ale PROČ proboha skloňujete "Brendana Greenea"? Téma skloňování a počešťování je složitější, ale toto je teda hnus Velebnosti.. *3*
  • Spades
    Jenže PUBG funguje na tom, že když zemřu, jdu znova do hry, resp když zemřu v Duo/Squad, tak nejspíš kámoši zařvou hned po mě a jdem znova do hry.

    Kdybys takto hrál např. 50:50, tak skoro nikdy nedosáhneš vítěztsví naživu, takže bys buď sledoval v spectatu, nebo bys musel na kámoše dlouho čekat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit