Přejít na výpis diskuzí
Po Stalkerovi oživují tvůrci z GSC i strategickou sérii Cossacks
19.5.2015 | Aleš Smutný
26 příspěvků
-
Ahoj,
prave pro vas bylo vytvoreno "České velvyslanectví" na
http://www.cossacks3.com/forum/index.php
kde se muzete zapojit do diskuse nebo jen prispet nejakym navrhem ci napadem jak zlepsit hru! Muze to byt zrovna vase zlepseni hry ktere se ujme! Popiste vas vysneny Cossacks 3 jako esej!
Ti nejaktivnejsi z vas na foru ktere jsem jiz zminil se budou moci podilet na betatestu hry ! -
Moja srdcovka a predchádzajúci diel bol vynikajúci, vyzerá že si zachoval ráz starej klasiky v novom šate. Už sa teším :P
-
Jééé Kozáci, pamatuju si na recenzi Michala Rybky začínající slovy Baroko.... a měl pravdu. Kozáci byla hra z baroka, z dob smrti, mušket, vypjaté víry v Boha, velkolepých kostelů - a velkolepých bitev. Ding dang dong..... už slyším zase zvony. Tohle bude super super super - doufám ! Konečně zase po dlouhé době barokní bitvy...tak ať jim to vyjde !
-
přečti si celý článek
-
aj napriek tomu, že Cossacks som miloval, dúfam, že budú viac balancovať jednotky a hlavne žoldnierov, lebo Dánsko v mixe s žoldnierskymi dragúnmi a kozákmi bolo perverzné...
-
Heh, si pamatuji, jak jsem čuměl, když mi protivník prošel lesem do základny. Strašně jsem se rozčiloval, že to by se v Age of Empires II nestalo:)
-
Paráda. Jediný co bych si přál aby každý národ měl odlišné jednotky (barevně atd.) a děla měla obsluhu!!!!
-
Moje nejmilejší strategie, která se dá bez pohoršování hrát dodnes a zub času není moc znát - izometrická grafika pořád vypadá dobře, kampaně pořád velká výzva a bitvy proti živýmu protivníkovi přes Hamachi neuvěřitelná pecka.
Už se pekelně těšim - pořádných strategií, kdy nede jen o grafiku a whow efekty je jako šafránu! *1* -
Mě dvojka oproti jedničce taky nebavila, hlavně styl ekonomického modelu, jak ho docela osekali... ve dovjce už šlo čistě jen o výrobu vojáků
-
To znamená, že neexistuje! *8*
-
tak ak niekto robi remake nejakeho doelu, tak je asi trochu odveci oznacovat to za treti diel, nie?
-
Dyť to ale je remake...
-
Ano ano ano! prosim! konecne klasicka realtimovka, ktora neni len remake! Toto kupujem skor, nez to stihnu vobec vydat!
Co? vela emocii a vykricnikov? Tak potom nerozumiete starej zlatej ere RTS zanru! -
Tak hlavne doufam ze poresi trochu vic ekonomiku kdy mnohotisicove bitvy koncili na Cannon Swarm ... navic jeste trochu vylepsit AI jednotek kdy bud stali a nechali se zabijet, nebo udelali vlacek a vyrazili do utoku :D
-
tak ted mam neskutecnou radost :D moje neoblibenejsi strategie *14* *14* *14*
jak se koukam na screeny, tak si hned musim jit zahrat jednicku -
Pro mě je to letos asi nejlepší zpráva z herního světa. Ta hra měla skvělou kampaň, strašně se mi tam líbilo sestavování regimentů, akorát dělostřelectvo bylo trochu op.
-
Oproti jedničce mě nebavila... Ale proč přesně ti neřeknu. Celkem hodně dlouho co jsem tu hru hrál a už sem se k ní nevracel. I s kámošem jsme tehdy zkoušeli MP a nebavilo nás ani jednoho.
-
mozna rozšířily ale nevsim sis
co TW:,,umirani vojaku zimou,,,,pri strelbe úbytek střeliva,,,,delostrelectvo je tu schopno jednou ranou pobit polovinu jednotky+stridani dne a noci+promenlive počasí na bojisti odvíjející se podle rocniho obdobi++++++++++++++atd *1* -
Mohu vědět, proč byla 2 podle tebe špatná?
-
Živě si pamatuju, jak jsem si nacheatoval suroviny a jídlo abych mohl stavět davy jednotek. Krásně jsem si kolem svých bází postavil linie vojks ..... no a pak obstarožní AI téhle hry, vyrobila pár kozáků, prokličkovala mezi liniemi a zmastial mi bázi :D .... Kam se hrabe ai dnešních RTS. *7*