Přejít na výpis diskuzí
Podezřelý ban za lootování ve Star Wars: Old Republic
2.1.2012 | levis
91 příspěvků
-
Ok, diky, pockam a uvidim.. akorat na originu jsem dal jinej mejl nez mam na swtor, to by vadit stejne nemelo
-
uber dobrej hráč:D:D asi tak moc uber ne, když teda lootujes 10-20 levelu výš tak si sotva 30lvl, lidí co sundaj nepřítele silnějšího než je útočník sám je na serveru víc než dost..síla
-
v originu samozrejme hru mit bude ... jakmile zadas klic na swtor.com, tak se hra ukaze na origin uctu (se stejnym login mailem jako na swtor.com) ... ucty sou propojene pod stejnym login mailem ...
p.s.: jinak trpelivost, nekdy opravdu trva treba 2 dny, nez vam mail s kodem dojde -
Ta první várka lvl50 toho IMHO moc nenaběhala, spíš seděli na lodi a dávali jeden PvP warfront za druhým...
-
pracuju jako licencni administrator, takze
a) eula je v jinem nez rodnem jazyce nezavazujici .. je samozreme lez, eula je zavazujici vzdy a pokud ji nejsi schopen porozumět, je opět jen tvá chyba
b) meli by, ale v tomto bych varil z vody, asi zalezi .. -
Přihodíme trošku do mlýna. Toto je varování pro nejmenovaného uživatele: http://i40.tinypic.com/2regpok.jpg
Přeložím klíčovou část tohoto varování: "Vaše postava jménem *CENSORED* byla shledána podezřelou kvůli vysoké aktivitě na Galactic Trade Network (ingame aukce). Zjistili jsme, že postava *CENSORED* na GTN obchoduje s ingame předměty jiným způsobem, než jaký je předpokládán. Dlouhodobé porušování ingame ekonomiky není tolerováno."
Takže pokud hráč není běžná MMO ovečka ale spíše obchodník, tak se ocitne v hledáčku jako podezřelý? Zajímavé. V kombinaci s bany za další ingame designérská pochybení tu máme opravdu úchvatného kočkopsa.