Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tvůrci odmítli koncept hororu? Jejich blbost. Měli si vzít příklad z druhého halfíka - velká variabilita prostředí, některé z prostředí byly docela hororové (Ravenholm), jiné vůbec. Pokud tohleto bude klon Unreal Tourmament v pořád stejném prostředí (stejně jako původní doomy), tak to bude o ničem. Rychlou akci si strčte za klobouk, pokud to nebude mít pořádný příběh a atmosféru.
    • TheGGG
      druhý half life? Myslíš zdlouhavé a nudné ježdění buginou nebo vznášedlem, trapný příběh, nudné postavy, otřesný design nepřátel, nulový pocit z mimozemské okupace, otravné neustálé posouvání věcí sem a tam s gravity gun atd...
      • Když vynechám ten gravity gun, tak takhle pěkné shrnutí CoD / Noobfield her sem dlouho nečetl. *15*
      • Veskoslav
        Víš, že ti to trolení nikdo nežere, tak proč to pořád zkoušet.
    • bethesda neni Valve, a i tak, pochybuji ze i Valve vyrovna Half-Life2, ta hra je proste perfektni
      • Ronnyss
        jednicka Half byl mnohem lepsi nez dvojka, pro me nejlepsi hra vsech dob
    • Veskoslav
      Největší blbost 3. Doomu kromě mizejících mrtvol, byl otřesný level design ala hororová hra. Přitom Doom nikdy nehrál na nějakou hororovou atmosféru. Prostě chodit s baterkou v ruce a čekat na lekačky, to nebyl Doom.

      Jo vlastně, Drizzt, marná snaha něco psát.
      • Z dnešního pohledu se dá trojce vyčítat cokoliv, počínaje tím jak to není Doom jako první dva díly se svým čistým urá gameplayem, ale navzdory tomu bych tento díl stejně tak zbytečně nepodceňoval. Přístup sice jasně inklinoval k "survival-hororu" a hororové atmosféře a příběhu jako takovým, ale zpracování nebylo zase tak bezpotenciální. Já osobně, ač jsem si původní Doom taky ve velkém hrával, jsem při vydání D3 nějak výrazně nepřemýšlel o tom, jestli to je nebo není klasický Doom. Bylo to zkrátka pokračování známé značky, které chtěli tvůrci ruku v ruce s grafickou technologií představit hráčům s nějakou svou vizí, a to se udělalo. A i přes výhrady ve zvolených mechanikách, mírnějším tempu, absence výraznějšího góru a toho a onoho, to byl díl, který uměl jako hra přesto zabavit. A bylo jedno jestli při tom pročítal čtečky, mlátil zombies baterkou po hlavě, řešil "puzzly", hledal kódy nebo si vesele ve větším sem tam zastřílel. S nastupujícím pokračováním jdoucí na ruku zastáncům původního konceptu, kteří si ho přece jen vydyndali a módní vlnou rozhodovat retrospektivně, co už je a není tohle, je otázka Dooma 3 pro řadu konzervativních hráčů asi určitě jednoznačná a zdá se jim jakože na místě. Že šlo však ve své době o povedenou záležitost? To si troufám naopak tvrdit, že nepochybně.
        • Veskoslav
          Největší problém Dooma 3 bylo to, že vyšel prakticky ve stejnou dobu HL2. To byla ta největší slabina Dooma. Osobně si jej rád zahraji, ale nepovažuji jej za plnohodnotný Doom. Stejně tak Wolfenstein z roku 2009. Kdyby se to jmenovalo jinak, možná bych tak kritický nebyl. Navíc třeba když srovnám Doom 3 a Quake 4, tak i ten Quake mi vychází lépe.
          • lol prej q4 lepsi nez d3, dobrej úlet
      • Nesouhlasím, Doomovi horor dost sedne, jen se musí udělat dobře, což se u 3ky nestalo, bohužel. Byl repetetivní a atmosfera se vytratila. Repetetivně ale vypadá zatim i tohle, takže asi tak...
    • dej me cislo na tveho tatu, musim s nim probrat tvou vychovu.. nekde nastala chyba.. prej kopie UT :D
    • De vidět že asi nepatříš ke generaci, která Doom hrávala. Já osobně jsem rád za návrat k původnímu konceptu. Poslední Doom se snažil být vážný a "hororový" ale bylo to s prominutím otřesné neustále se opakující lekačky a nuda. Nemám nic proti hororovým hrám, ale prosím Vás Doom byl vždycky střílečka o drsným chlápkovi co si to hláškuje a kropí skrz hru. To je jako z Wolfenstein nebo Serious sam udělat taktickou stealth akci. Proč ne, ale už to nejsou ty hry.
      • hláškoval leda tak Duke Nukem. Tiež patrím k tej generácii, čo hrávala Doom (1) atď., dokonca aj staršie hry. Ale tohto štýlu, aký je vo videu, som tak prežratý a som z neho tak znechutený, že si tento Doom kúpim až keď bude v akciovej cene max 10€. A to bežne nemám problém kúpiť si hru v plnej cene. Ja nepotrebujem a nechcem, aby kusy tiel lietali všade a aby krv striekala v gejzíroch. A ani, aby jedna rana z brokovnice totálne roztrhala nepriateľa na cucky. Reálne poškodenie týchto nereálnych nepriateľov by bolo skutočne to pravé orechové. Hra zjavne mieri na vekovú kategóriu hráčov, ktorým tej krvi a kusov tiel treba pramálo.
        • Mluvil jsem o typu her. SS Duke atd ... Doom měl sice jenom vzdechy a pazvuky.
        • Veskoslav
          Reálné poškozené? Proboha. Jak uděláš reálné poškození u zbraní, co ani neexistují. Co takové BFG? Plasmagun atd *1* Je vidět, že jsi nehrál Brutal Doom. Žádný z hráčů nechce reálné poškození. S tím se jdi bodnut do jiného žánru:)
          • že ty si tak prízemný, že nevieš, aký projektil môže mať aké poškodenie, tak to neznamená, že sú iní ľudia rovnakí. Ale keď sa ti páči krvavá grcanica z kusov tiel, tak proti vkusu žiadny dišputát.
            • To je tak, když někdo nevnímá rozdíl mezi arkádou a simulátorem.
            • Veskoslav
              Proboha já nic nevím, vážně ti to musím vysvětlovat? Lidi už natolik zblbli, že chtějí do Dooma realistická poškození zbraní. Co bude příště? Démoni podle skutečnosti? To, že by jsi neunesl ani ten raketomet jako výzbroj včetně těch 25 raket, co má v zásobě? Nebo ošetřování ran, kdy se hra na 2 týdny vypne, protože jsi to dostal od démona do ramene a ustřelilo ti ruku a člověk si musel na novou bionickou zvykat? Bože....Vážně, takové kraviny řešit. Doom nikdy nebyl o realističnosti, nevím, proč by měl začít teď. Takže Vy "chcete" realistické poškození. Fajn, tak to udělat do extrému i z druhé strany a při prvním zásahu plasmou chcípnout...A ano i když jsou to triviální zbraně, které lze najít v současnosti, tak rozhodně nevycházejí z reálií. Takže prosím, kokotiny jako reálné poškození u zbraní v Doomovi je asi stejné jako požadavek, aby Nacismus byl uznán jako náboženstvím míru....
            • motorovka... *16*
            • Veskoslav
              Já jsem přízemní? Co to mektáš chlape. Prostě 90% zbraní v Doomu je fantazmagorie tvůrců, která není postavena na reálném základě a ty tu chceš reálné poškození. Tak co si o tom myslet. To není o přízemnosti. U Vás dvou je to spíše o příčetnosti chtít u Dooma reálné poškození nereálných zbraní a nepřátel *1*
      • Veskoslav
        Nepleteš si Duke a Doom. Protože si nějak nevybavuji hlášky v Doom I a II.
      • Tak že teda patříš ke generaci, která Doom hrávala, by si taky mohl vysvětlit, kde si v Doomovi vzal drsnýho chlápka, co si to má hláškovat skrz hru. :D
  • Magister_Peditum
    Mulťák dle všeho docela zvorali, takže nezbývá než doufat, že singlu se tohle vyhne.
    • Jaksi nevidím nic zvoraného z objektivního hlediska. To, že patříš k těm, kteří by mermomoci chtěli mít z Dooma Quakea je čistě tvá věc.
      • Magister_Peditum
        Zajímavé, sám se pasuješ za objektivního hodnotitele, zatímco mě suneš do pozice subjektivního... OK. *15*
        • Spíš se tak nějak snažím, samozřejmě že nejde být úplně objektivní. Nikam Tě sunout nemusím, na multiplayeru není nic rozbitého, ani level design nebo balanc. Tudíž pokud napíšeš, že "mulťák zvorali",tipuju, že Ti vadí, že se nehraje jako Quake a to na základě toho, že tahle výtka bývá nejvíce zmiňována v diskuzích... subjektivní výtka. *4* Ale možná s tím máš jiný problém, to fakt nevím.
          • Magister_Peditum
            Rozbitej je, třeba ten OP démon, do kterýho se může hráč proměnit, nebo nevyváženost jednotlivých zbraní... zjednodušení sbírání nábojů a brnění...
            • Démon je nejsilnější power up ale dá se mu efektivně kontrovat buď Gauss Canonem nebo boostem (Quad Damage nebo Haste). Přinejhorším koncentrovanou palebnou sílu od většiny týmu taky nevydrží. Samozřejmě nesmí mít člověk tu smůlu, že ho potká zrovna za rohem.

              Žádná brutální nevyváženost rozbíjející hru není. Jen je třeba používat zbraně efektivně, k účelu, ke kterému jsou stavěné. Například si všichni stěžují na slabost HAR. Stačí si uvědomit, že se jedná o zbraň na střední vzdálenost a podle toho se chovat, udržovat si odstup a mít pokud možno navrch, doslova. A boreček s raketometem má smůlu.

              Zjednodušeným brněním fakt nevím, co myslíš. Náboje holt musí být univerzální, pokud se rozhodli použít systém loadoutů při spawnu místo zbraní rozesetých po mapě, dává to smysl. Asi by na to šlo naroubovat unikátní munici pro jednotlivé zbraně, pro každou zbraň by se objevovala třeba na několika místech na mapě. Jenže co bylo vidět v betě, těch míst s municí zrovna moc není, určitě ne tolik, aby to pokrylo všechny možné zbraně a na několika místech. Tak to prostě udělali tak. Hru to nerozbíjí.
    • Nepřijde mi že by ho zvorali...mě teda dost bavil *4*
    • Kategoricky nesouhlasím, hrál jsem betu a je to prostě starý dobrý QUAKE. Jedinou námitku mám, že každý hráč má už předem nastaveny zbraně tudíž, žádné sbírání během zápasu se nekoná. (Jen ty ultimativní: BFG, PlasmaGUN, Motorovka) Docela to přichází tím o zajímavé momenty ale jinak ten mulťák je nářez. Doporučuji si to někde zkusit.
      • Jako Quake to působí možná prvních 5 minut, pak se dostaví realita - slátanina Halo a Cod, která se snaží tvářit strašně hardcore a old-school...
      • Magister_Peditum
        Kdyby to byl starý dobrý QUAKE, tak řeknu super, ale to se bohužel nestalo. Je to spíš další variace na CoD.
      • S Quakem to ma spolecne JENOM zbrane. Tempo hry, fyzika.. uplne jina hra. Celkem me to i bavilo, ale rict o tom, stary dobry Quake... ten se chudak obraci v hrobe.
      • no tak ja uz ho hral a musim rict ze sem si z neho moc neukap :/ radeji si pockam na nove ut ..nevim proste sem od sve oblibene serie a vlastne prvni hry co sem kdysi pred 20+lety hral ..cekal vic ,syrovejsi , temnejsi.. atd ..proto asi tak prskam,,pac mam tu serii rad a tohle me zatim nejde pres zuby *7*
    • mrkni na twitch ..ted tam kreativni noob a jeho pritelkyne hrajou singl ... blici pytlik sebou *1*
  • Přijde mi to nějaké pomalé...a ty "fatality".. no nevím, nevím...
  • Tu je 20 minút zo singleplayeru : https://www.youtube.com/watch?v=exFlzr8ZuLk

    Nevyzerá to zle, som rád, že sú tam aj skryté miestnosti a levely nie sú len koridory, ale aj tak ma zatiaľ viac zaujal Shadow Warrior 2 ako nový Doom
    • Veskoslav
      Se těším na oboje. Jenom škoda, že se neví, kdy SW2 bude mít datum vydání. Tam se bojím ještě posunutí.
      • jamar28
        Mně už to nedá. Jak je možné, že POKAŽDÉ, když napíšeš příspěvek do diskuse, tak ať je to cokoliv, máš tam desítky negativních hodnocení, ačkoliv tolik lidí ani v diskusi není? Už mi to vrtá hlavou docela dlouho. :D
      • Zatiaľ len ohlásili jeseň 2016
  • koukam bethesda nema dost dokakavani vlastnich znacek tak se vrhla na ID......
  • Sr_Lobo
    Prosím prosím! Neudělejte z toho mulťák akorát s botama *13*
    • myslim ze uz se stalo , demoni navic vypadaji dost uboze , level disaJn taktez ,ukoncovaci komba omrzeli po 10 minutach ,ale v brutal doomu si to uzivam porad :/ navic kdyz jezabijes vypadnou z nich zlatacky a modrasky a kdyz jich zabijes dost mozna dostanes i zlateho bludistaka :D..proste tohle ne , toy story s moba srack..u ....no nic tak se zase vracim k doom 1 multak a doom 3 coop :) ..skoda tak si po tech 20+letech dalsiho dooma neporidim *2*
      • Zase soudit hru dle pár ukázek a nedodělané bety... To che opravdu koule.
        • jaky zase koule ?..tak nevim vidim mesice dopredu infantilne tvarici se potvory , rikam si ok vypadaji tragicky ,pak par traileru ,fajn.. potom e3 gameplay - no nebylo to tak zle,nasleduje uzavrena -otevrena alfa /beta multaku, coz sem si zkusil ,,no zazil sem lepsi fajn.. a ted cca pul hodky singlu kde do toho kafra nakej americkej vidlak ,kde ukazuje jak za pomoci motorovky ziskat par zlataku z infantilni potvory ..tak informaci docela dost nehlede na tu medialni masaz ,vyjde to 13 kvetna??tak co jeste chces? bylo toho malo ?..podle ceho se rozhodli o koupi /nekoupi ostatni ?,,.osobne se mi to zatim moc nelibi... jeste pockam na recenze , par slev asi taky minu a az za pul roku /rok nebudu mit po vecerech nad cim masturbo**t.. tak si to z nudy koúpim (rozumej stahnu) a treba si to i uziju *3* *1*
  • C-BEAM
    nebude to špatná hra i když jak se dívám na gameplay tak půjde vpodstatě o rozšířený Doom3, čili zase totéž industriální jakože scifi prostředí které najdeme v každé druhé scifi hře, tmavé chodby jedna jako druhá. Na starém Doomu bylo fajn, že hráč mohl vyběhnout mimo komplex a vše bylo více otevřené, místy hra poskytla doslova obrovské prostory (Doom2), zde jsou ty koridory oproti D3 sice trochu větší ale pořád je to všechno stísněné, tmavé a tak nějak okoukané ještě před tím než to vyšlo...
  • Nevíte někdo, proč mají na Marsu motorovou pilu?
    • Taronyu
      V Doom 3 to bolo tak, že ich tam zo Zeme poslali omylom. Už si ale nespomínam namiesto čoho.
      • Namísto vrtaček, tuším. Nebo podobného důlního vybavení. Ještě si vzpomínám na ten mail, co jsem četl v PDA, jaksi tam stěžoval "co teď jako budou dělat s motorovkama na Marsu". *15*
      • Tak to smysl dává.
  • To bude námrd tohleto. Brutální gore akce s tvrdou hudbou a temným peklovitým sci-fi prostředím. Já to chci ještě lepší než DooM 3! *14*
  • Tak po tom streamu mě už Doom může leda tak mile prekvapit. Zklamaný už totiž jsem... Takhle by doom neměl vypadat. Vypadá to na další zprzněnou značku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit