Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tomwolf

    planescape je nieco uplne ine...to je viac interaktivna kniha ako hra

  • tomwolf

    nie nemame...a neviem akeho zaklinaca si hral ty...3ka ma slabucky pribeh....jednotka bola omnoho viac linearna a pribeh bol o triedu lepsi

  • uher

    Ty toho asi (určitě) o její práci moc nevíš. Možná by sis o její minulosti měl dohledat víc informací...

  • Ja hľadám oboje, ako milovník otvorených svetov. Množstvo zaujímavých aktivít ako GTA, či Sleeping Dogs, mnoho možností postupu ako MGS: Phantom Pain a navyše aj skvelý príbeh, ako Zaklínač. Nehovorím, že každá jedna hra to musí mať a že niektoré nemôžu mať viac jedného na úkor druhého, ale aspoň by sa o to mali snažiť. 

    Skvele si užívam aj TES, ale sú tie príbehy naozaj slabé a utvárať si vlastný príbeh tým, že bojujem s banditmi, či vlkmi nie je naozaj príbeh ako ten, čo mi napíše dobrý scenárista. To všetko sú u mňa len aktivity, že niekoho okradnem, zotročím, zachránim, vyzvem na preteky, či súboj - príbeh je postupovať niekam, nie len mať sériu dobrodružstiev. To je ako vzťah so ženou. Je rozdiel mať dlhodobý vzťah a len sériu jednorázových nočných aktivít. bez ohľadu na to, aké sú skvelé a intenzívne, nevedú nikam. 

  • Zjavne nehrala Zaklínača. Vynikajúci príbeh a výborný otvorený svet. 

    Ono sa to dá spraviť, len na to musí byť vôľa a na základe vôle čas a financie. 

    Keď dávajú čas a financie na nezmysly ako sú multiplayer, on line služby a hlúposti, ktoré nik nepotrebuje, tak samozrejme nemajú čas a financie na príbeh, ktorý by ohromil. Rôzne miesta sa dajú ukryť, alebo obmedziť do nich vstup zmysluplným mechanizmom, dôležité postavy sa môžu objaviť až neskôr a iné zas spracovať tak, aby reagovali logicky na to, že ich hráč nájde skôr, než ho k nim zavedie príbeh. 

    Nechápem, ako môže niekto tvrdiť že sa to nedá, keď máme príklady dokazujúce, že sa to ide. 

  • Bumtaratabumbumbum

    Však ona taky neříká, že by open-worldy měly zmizet, ale že je škoda, že příběhové lineární hry s ne moc dlouhou hrací dobou pomalu mizí z tříáčové produkce. S čímž se asi dá souhlasit. Sice úplně nejede o můj šálek čaje, ale stejně platí, že čím pestřejší výběr, tím lépe.

  • AnalPlug

    Trochu nechápu, co proti tomu máš. 

  • Jack1947

    Co já  bych dal za kvalitní tunel...

  • PCMR

    AnalPlug "Registrace: včera v 11:14"

    Zoufalost...

  • PCMR

    Hmm. Tahle ženská asi nehrála Planescape...

  • yeniczek

    Co bylo příšernýho na scénáři k Tomb Raideru? Kterej mimochodem ani nenapsala ona? :D A jen tak mimochodem, možná že trojka Uncharted byla z trilogie nejslabší příběhově, ale i tak napsala jedničku a dvojku, Legacy of Kain a podobně.. Možná by to chtělo zapracovat na selektivním myšlení a pak si říct, že si takovej komentář dovolit asi i může.

  • axell1990

    To ale nemá s koridorama a příběhem vůbec nic společnýho můžeš mít otevřený svět a stejně každý příběhový quest(nebo problém v závislosti na žánru) bude stejně mít s největší pravděpodobností jen jedno "správný" řešení, nebo maximálně 2-3 možnosti jak problém vyřešit, kde zase s největší pravděpodobností na příběh nemá žádný vliv kterým řešením je hráč vyřeší.(budiž chvála vzácným výjimkám) Tak hry prostě fungují a je to věc čistě hratelnosti ne příběhu a zatím to nijak líp nikdo neumí .


    Problém s open world hrami je ale ten že nikdy autor neví kam mu hráč zdrhne po mapě a v jakém pořádí navštíví lokace, případně jestli si někde nezabije nějakou příběhově postatnou postavu, nebo nesebere příběhový předmět dřív než o něm vůbec ví  ... viz skyrim. Prostě čim otevřenější svět tím roste množství věcí který se musí hlídat aby nepodělali příběh a je pak buď třeba dělat ústupky v otevřenosti světa nebo ve způsobu vyprávění příběhu. (a to nemluvě o tom že v opravdu open world hrách může hráč úplně zapomenou že tam nějaký příběh je viz zase skyrim) 

  • kubi-wan

    Amy Hennig si ohromně vážim za to, že udělala ze série Legacy of Kain tak skvělý příběhový dílo. Bylo to promakaný, bylo to chytrý a skvěle vyprávěný. Chtěl bych, aby to i dnes hry takhle dobře uměly, ale dlouho jsem nic takovýho neviděl.

    Místo toho tu máme ptákoviny typu Anthem, který si napíšou "příběhová" do popisu hry, ale jsou nakonec úplně povrchní a prázdný.

    A lineární hra nemusí automaticky znamenat tunel. Vraťte mi moje skvělý lineární hry a ty svoje open-worldy s craftěnim, milionem stejných "questů" a hloupýma, ba až nicotnýma příběhama si strčte za klobouk. Vývojáři, buďte tak hodní.

  • Jack1947

    Nemá, je mnohem více her které maji mnohem promakanejší příběh je maximálně netradiční a celkem i zajímavý.

  • lito

    Pochybuji ,že se i kdybys to hrál, tak to se svým IQ pochopíš, takže příště se do všeho hned nezapojuj.

  • AnalPlug

    Nier má jeden z nejlepších příběhů vůbec, je vidět že rád píšeš o věcech o kterých vůbec nic nevíš. Pak kdo je tu troll. 

  • Wolfcastle

    Ta paní nepochopila co vadí na koridorech! 1.Samozřejmě kvalizní příběh lze napsat pro open word, na co však potřebuje koridor? 2.Špatný příběh kde je hráč nucen řešit problém jen tím jedním "správným" způsobem což dělá hru debilní asi stejně jako když koukáte na Béčkovej horor kde všechny postavy dělaj ty naprosto nepřirozený nepravděpodobný akce co je jen přivedou na smrt, aneb proč se při vymýšlení scénáře namáhat přemýšlením a hlavně uvěřitelným světem co má logická pravidla...

  • walltar

    Když pominu různý MMO, tak si vezmu třeba Mount & Blade, kde mám stovky hodin... a tam příběh nebyl a pochybuju, že by příběh nějak hru samou obohatil. To je hra kde bych zase ocenil ten multiplayer v open worldu abych to mohl hrát s kámošema a ne jen sám. Ale po příběhu tam ani v nejmenším netoužím...

    Je to dost člověk od člověka, záleží i na tom kolik má člověk času na hraní... Ale pro mě pokud hra má open world, dost moností co dělat a co-op tak u ní vydržím mnohem dýl, než u čehokolik co má 8 nebo klidně i 20h příběhu. A nemyslím, si že by mě ta absence příběhu nějak ochuzovala.

  • uher

    Nebyla ona náhodou ta, která napsala ten příšernej scénář k Ucharted 3, Tomb Raider atd...

    Vím, že nemá nad vším 100% kontrolu, ale stejně žádná hvězda není.

  • Tak ještě štěstí, že tím pádem umožňují netradiční způsoby vyprávění a herní svět pak není tak jednotvárný?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit