Přejít na výpis diskuzí
Podle Stardocku může za “vymření” strategií Microsoft
12.4.2013 | Adam Homola
66 příspěvků
-
Celý herný svet sa ženie do jednej veľkej konzolovej prd..e!
-
-
znas to, obcas se musi klesnout na dno, aby se bylo z ceho odrazit :)
-
-
Ja bych MS vycital spis zariznusti mechwarriora, coz je zanr sam o sobe.
Kdo pamatuje tohle? http://www.youtube.com/watch?v=-X3GD0UnBCk -
-
To je mi taky lito. Rad bych si jeste zahral slusne udelanej single mechwarriora ale zase na druhou stranu musim uznat ze az na nektery otravny bugy je MWO pro mp docela dobrej zazitek.
-
jo, na to jsme tenkrát s bráchama čuměli s otevřenou hubou...
-
-
Hon na čarodějnice, když se ji nelíbí XP a omezení 32 bitů, at pracuji s open GL.
-
U strategii je grafika to posledni co me zajima....diky tomu hnusnymu z3d zobrazeni sem civilization utnul u 3 dilu. To same Heroes. A moh bych pokracovat dal....
-
-
Pořád nevidím nic špatného ani na grafice ani na samotné hře co se týká HOMAM5.
-
-
Vidis, ja taky ne, a stejne homam3 je pro me neskutecne zabavnejsi a hezci hra.
Mel jsem rad i 4ku, ale 5 uz vazne ne... Ale porad, nedovedu pojmenovat proc. Prijde mi proste takova preplacana, graficky ujeta hra...
-
-
Heroesy chapu(i kdyz grafika u tehle hry je to posledni co ji zabilo),ale s cim mas problem u Civilization,to nevim.
A nemyslis ze si trochu protirecis? Grafika je to posledni co te zajima,ale nekolik her jsi kvuli ni prestal hrat *2*
Na grafice ocividne zalezi i u strategii -
na druhou stranu jsou strategie, kterým by izometrické zobrazení uškodilo - třeba bitvy v Total War nebo série The Guild
ale s tou civilizací bych souhlasil, tam 3D zkrátka potřeba není - když jsem volil na Steamu mezi Civ 3 a 4, obě ve slevě, získala si mě trojka svou starou krásnou izometrickou grafikou z přelomu tisíciletí
-
-
To je maglajz myšlenkovej. až se mi tomu ani nechce oponovat.
-
Zase takova snuska nesmyslu to nebude, hlavne co se tyce jejich her. Treba u Sins of a Solar Empire, kteremu by rozhodne podpora vice jader, ukousnout si vice pameti prospela. A jiste se jim v hlavach toci ruzne napady na "velké" strategie, nad kterymi nechteji delat velke kompromisy ohledne HW a byt alespon trochu konkurenceschopni s jinymi zanry, aby hraci meli co noveho nabidnout.
-
-
děláš jako by slabej hw mohl za to že dnes jsou tak povrchní a plytké hry *7* *1* jo už vidím jak se všichni přetrhnou dělat nadupané komplexní strategie z realnou fyzikou a užasnou AI........ *7* facepalm sni dál
-
-
A co total war?
To jsem mezi vama jediny kdo kvuli nemu 2x upgradoval pc
-
-
Ale ať se to vezme z jakéhokoli úhlu, nikde za to nemůže Microsoft, protože strategie nikdy nebyly tahouny HW. Nikdy to nebylo o tom, je podivej se, kvůli týhle strategii si musim koupit víc ram, nebo novou grafiku. Strategie byl žánr spíš těch příležitostnějších hráčů, nebo co hrají hlavně ty strategie a to nikdy nebyli lidi, co by měli nejvýkonnější mašiny.
-
-
Uprimne, kdyz jsem mel nejake nedostatky v HW kvuli hre, tak to casto byly prave strategie. Je to logicke, mnoho jednotek, kvalitnejsi modely, vetsi detailnejsi textury. A lide co hraji strategie maji stale vetsi pozadavky, chteji dalsi funkce, vetsi prostory, vice jednotek. Kdyz jim po ste naservirujes podobnou hru, nemusi je to jiz zajimat a tvurce novych strategii chce pochopitelne vydelavat penize a urcite ma chut sve hry posouvat dale. A tezko si muze dovolit vydat hru, ktera bude na HW velmi narocna a resit, ze hra je pro polovinu hracu v nektere fazi nehratelna. Jinak bych se na to nedival jen jako na zanr strategii, ale konkretne na hry od stardocku. Pises, ze hraci nemaji nejvykonnejsi masiny, to mozna plati pro ty, co hraji pouze ty stare hry, platici hraci jiste investuji do HW.
-
-
A kvůli kterým strategiím si v době vydání musel upgradovat? Strategie jsou hlavně náročné na CPU, protože s počtem jednotek se AI násobí a to pak hodně vyťežuje. Ale na GPU? DirectX? Nějaké velké textury? A k čemu? Když je to vidět z dálky z nadhledu? Dnes stejně mají všichni CPU, které hry ani pomalu pořádně nevyužívají, takže tvůrci strategií si fakt nemají na co stěžovat.
-
-
A co novej command and conquer kterej jede na frosbite 2? Ten Je momentálně v close betě hafo náročnej. Upgradovat jsem sice nemusel ale to taky kvůli tomu že mám high end pc. To ale kámoš už musel upgradovat. Nevím sice momentálně co ale hra byla téměř nehratelná. Snad zlepší optimalizaci.... No shrnu to tak: strategie jsou hodně náročné na ramky a processor( aha ramky si kupoval :) ).
-
-
Trochu OT: C&C série od doby, co není pod Westoodem, ale pod EA, stojí za velké kulové. Zlatý RA2 a Tiberian Sun.
-
-
Nevieš
-
-
-
SupCom byl pro nejvýkonější mašiny při nastavění různých lepších AI
-
-
To je jedno, co si můžeš nastavit. Jde o to, s čím počítáš jako s cílovou (průměrnou) konfigurací při vývoji. A to u strategií nikdy nebyl highend, jako u FPS.
-
-
mám dojem že zrovna SupCom byla jedna z prvních her co díky pokročilý AI byla schopna využít vícejádrový procesory
-
-
Presne tak, predchozi autor prispevku si moc dobu minulou nepamatuje ;-)
Strategie byly dlouhou dobu tahouny, vic pameti, lepsi procesor, lepsi grafika (tu grafiku berte z nadhledu, ne vzdy to byl hlavni ukazatel vykonu) ;-) FPS tu zas tak dlouho tahouny nejsou ;-) Ze halfe, ze farcry1, ze crysis... -
max byly 2 jadra a AI v puvodnim SC taky nebyla kdo vi co, quadcore se valelo z 60% a "nic" nedelalo a to taky davali lidi obcas sezrat GPG. zato unreal endine uz v roce 2007 zvladal vyuzivat 4 jadrovy cpu bez problemu.
-
-
-
-
-
-
To zní jako rozumný názor. Ale podle mě má větší vliv skladba hráčské populace. Ta úplně jasně vyvinula do stavu, který nepřeje jakýmkoliv hrám, ve kterých je třeba přemýšlet a učit se. Ač to možná pro některé může znít divně, i ty nejhloupější RTS nutí hráče něco dělat, a to je na většinové publikum (které nekoresponduje se situací v naší zemi) prostě moc. Nemluvě o hrách vyžadujících kromě taktiky i skutečnou strategii a týdny učení. Trhu už nedominují geekové, ale herní BFU.
-
-
Jak rikas. Pecky jako Command&Conq, RedAlert, Total Anihilation, serie Civilizace, Serie Total War vsecko tohle si vystacilo i s DX7. Proc si panacek mysli ze za pomoci 4 jadroveho procesoru a soucasnych brutalnich gr. karet nejde udelat remix, je mi zahadou. Je moze ze ma zafixovano ze strategie rovna se spickove graficke effekty. To je ale jeho problem.
-
-
Strategie jsou na vymření? Možná se už nebudou dělat tak velké projekty, ale strategie pořád budou. Stačí se podívat, kolik toho je na Steamu nebo Kickstarteru. Okrajově. Vyjde EU IV, RTW 2, třetí díl SC, a spousta menších... tak ať mi žádný analytik neříká, že je to v tomhle segmentu o ničem...
-
-
Tak pro firmu jako třeba EA je ten segment o ničem ... stejně jako vesmírné simulátory.
-
-
EA by nedokázala vytěžit prachy ani ze zlatého prasete, kdyby jej měla před nosem :).
-
-
Tak ono se dá říct, že to zlaté prase měly v podobě Bioware... Jenže začali tvořit hry jako Mass Effect tak to šlo do háje( pro mě)
-
-
oni už těch zlatých prasat měli víc :-( RIP. Weswood, Bullfrog
-
-
Jo to jak zabili Westwood mě pekně na*ralo *16*
-
-
-
-
-
-
velmi zla vyhovorka od vyvojarov.... velmi zla...... stardock je firma, ktora uz asi 7 rokov stoji na jednom mieste a nedokaze sa pohnut.....
-
wat?