Přejít na výpis diskuzí
Podle tvůrce Deus Ex vypráví Uncharted filmový příběh a je to špatně
3.11.2015 | Aleš Smutný
126 příspěvků
-
jakokdyby Phantasmagoria nevznikla pred dvaceti lety, za zlate ery point&click adventur. Spis uz starne.
-
merchandise, uz davno obchodnici prisli na to, ze staci detem vnutit nejakou blbinku a ona ditka potom chtej vsechno od stejny znacky, byt je to vsechno stejnej brak, takze naopak, film uncharted dava 100% smysl, protoze $$
-
No tak asi ví o čem mluví.. právě proto mě udivila myšlenka zfilmování uncharted - není co filmovat, pač samotná hra je defakto celovečerní film
-
Záleží hra od hry, vývojář od vývojáře, hráč od hráče...
-
Ach dele, ten tě rozmetal *15*
-
Tady mezi nama jde fakt o h*vno, ale ono stačí tě číst, jak a co píšeš, jak reaguješ, jak vlastně přemýšlíš. Jednoho obviníš z toho, jak tě nemá o něčem přesvědčovat, svůj takový přístup nevidíš. O své náhledy na hry a o sebe se staráš, z jiných stran je to pro tebe nepravda a bláboly. Vyčteš svým běžně klasickým defensivním pračkovým slengem "rage"nebo "kida" a o kousek dál se sám vybleješ z těch svých pocitů a je to v pořádku. Mluvíš o irelevantnosti a subjektivnosti vůči sobě a sám nezapomínáš zdůrazňovat svou pozici jediných a podle tebe relevantních správných faktů a příspěvků zase podle sebe. Já ti nevím, co je k tomu ještě nutný dál vymýšlet. A když se podíváme přes tenhle náš hnůj a tvůj známý přístup a chuť se vyjadřovat k jistým tématům o "nadřazenosti a lepšího" zpátky, tak ta odpověď na otázku, co vlastně kdy udělal, dělá a řekl Hnisavec tak jinýho než co vlastně děláš a řekl si kdy ty, je o něco jasnější.
-
Solidní rage. Víš co je nejlepší? Že Q3 dávno nehraju a nikdy sem v tom nebyl profík. Píšu to jen proto, že mám několikaletou zkušenost, hrál sem občas s profíkama a vím, jak náročná ta hra je. Jen píšu fakta, což ti ale nebrání v tom neustále oponovat a to naprosto debiln*m a irelevantním způsobem - rozebíráním na 10+ řádek místo hry mojí osobu, urážet a cpát mi tady, že to píšu jakože jen proto abych machroval, řešit formu mýho psaní atd. Máš očividně nějaký komplex a tímhle si akorát na*íráš do úst. Prostě QQQQQ protože ta jeho hra není nejtěžší ze všech... ty mi něco říkej o dětinskosti a debil*tě... *15*
-
kid rage
mám pravdu a ty s tím nemůžeš nic dělat
trhá žíly
řvát jak děcko na písečku vymýšlet si svojí realitu
FPS masterů, masterovat
profi pohledy
a způsob jakým ses krásně rozjel
.... je myslím tvá dostačující vizitka (i vzhledem k užívaným profi výrazům jako typického hráče zmíněné hry), kterou ne poprvé a ne naposled tady potvrzuješ, že jsi jako člověk i tedy jako hráč jen p**ou, která o tomto svém je a chce být prostě přesvědčena. Není třeba komentovat tvá údajná fakta o tvém vnímání Quakea. Vysnil sis to pěkně, jsi v této hře mistr světa a tvůj pocit je takový, že tato hra je mistr světa a budeš se za ní prostě bít a ostatní by se měli z toho po*rat. Dětinský, jednoduchý a ta tvá pravda, přesně jako na začátku. Závěr je takový, že obecně hrám tedy moc kvalitně nerozumíš, tvůj pohled je značně omezený tvou vlastní nějak seskládanou hlavičkou a ego myšlením i přesvědčením a obávám se, že, třebaže ne nutně věkem, tak i přesto jistou měrou nevyzrálosti.
Ve výsledku máš však recht, tohle celé je jedno. Já jsem dlouhodobě od počátků tvého působení tady přesvědčený, že jsi stále a prostě deb*l a hraješ kok*tiny a ty jsi přesvědčený, že já jsem deb*l a hraju kok*tiny. Pohoda. -
Pěkně si potvrdil můj předchozí post. Žilka praskla a přišel kid rage jak ho*ado. Bavíš mě, fakt. Líbí se mi, jak ti trhá žíly, že mám pravdu a ty s tím nemůžeš nic dělat, jen řvát jak děcko na písečku a vymýšlet si svojí realitu. *15*
Njn, hráč Army. Když ty si hrál poprvý starou Armu, tak v prvním Quakovi už se 10 let konaly profi turnaje FPS masterů. *15* Arma je proti Q3 slabý odvar co se týče objemu skillu, to je prostě holý fakt. Ve Q3 trvá roky, než se hráč naučí jen dobře (rychle) pohybovat po mapě, kdy 1 vteřina rozdílu může udělat prohraný zápas. Jen pohyb v Q3 je sám o sobě hra ve hře, která se dá roky masterovat. Zbraně. Každá zbraň vyžaduje naprosto jiný přístup k zaměřování, vnímání prostoru, positioning a adaptaci vzhledem k protivníkově zbrani. Opět, vymasterovat to je na roky hraní, i kdyby tam bylo jen tohle. Dále tu máme vychytávky typu rocket jumpy, plasma jumpy, grenade jumpy - což je opět další heavy skillbased rozměr, který dělá rozdíl v zápase. To je začátek. Nakonec to nejdůležitější a nejtěžší - taktika, timování, schopnost předpovídání spawnů a rotování itemů. Spoustu ze všech těchto věcí (timing, pohyb, rotace, positioning) musí člověk dělat podvědomně, protože to jinak nejde zvládnout. Doporučuju nějaký videa s profi hráčema nebo ideálně si hru zahrát, což je ti k ničemu, protože i po letech bys dostával takovej náklep od random týpků, že bys to zabalil. Podobně je to u her typu Starcraft, kde bariéra mezi nováčkem a byť jen průměrně zkušeným je tak velká, že to většinu nových hráčů odradí. Hrát Q3 na profi úrovni je jako najednou hrát šachy, skládat rubikovu kostku a ještě na čas.
A vůbec, člověk nemusí být moc chytrý, aby mu došlo, že chodit s vojáčkama, krýt se, kempit a plánovat postup nemůže být nikdy víc o skillu, než prakticky to samý v 5x větším tempu a navíc ještě s timováním itemů + hardcore pohyb. *7*
Taky bych se mohl začít bavit třeba o tom, že v Q3 po smrti přijdeš o veškerý armor a zbraně a nemáš nic (opět další taktický rozměr - timovat respawn zbraní, vybírat je protivníkům, i když už je sám mám - nicméně timovat zbraně, to už dělají jen ti největší magoři, bežný smrtelník stačí timovat možná armory + megahealth hah)... ale myslím, že už je to zbytečné... -
Velice odvážné tvrzení, že Dark Souls není RPG, zrovna u této hry by mě nikdy nenapadlo, že to uslyším/ uvidím. V Dark Souls je tolik způsobu role-playingovaní, že to současné hry strčí do kapsy. Rád bych slyšel teda, proč to není RPG. Dík.
-
Teď, když to čtu podruhý, tak se mi ten článek zdá zmatečný... Na jednu stranu se tam píše, že hra, ve které je postup striktně nadesignován, je udělaná špatně, protože je to spíš film (2. odstavec). Ve třetím odstavci je ale pan Spector citován: "Neříkám, že ty hry jsou špatné...".
Na to video jsem nekoukal a podle všeho jsem to asi pochopil špatně. Pokud je to myšleno tak, že jemu se víc líbí a raději dělá otevřenější hry, nemám s tím problém. Ale zase to není jediná správná cesta, jak ty hry dělat. Občas mám prostě chuť zahrát si něco, kde můj postup bude sice nalajnovaný, ale zase to bude taková jízda, že mi to ani nevadí...
Prostě si myslím, že by měly vycházet různé hry. Jak svou otevřeností, tak i žánrově a třeba i svou náročností... -
podívej del, jak jsi tupý. Já napíšu: Např. Shadow of the Colossus vypráví příběh absolutně bez potřeby řešit nějaké texty či cutscény." SofC je o prožívaní samotné hr-
Ty na to zareaguješ novelou Tormentem, kde většinu hry strávíš čtením textu. Proč reaguješ jako naprostý vůll? -
kdo se tu baví o příběhu? SotC není postaven na příběhu ty trdlo uhrovitý. Srovnávat pak Torment s SotC může jen tupá opice.
-
Dark Souls má obrovský role-playing, opak může tvrdit jen troll. Dark Souls je v podstatě esence roleplayingu.
-
Blábol? Ale nikoliv. Empirie je taková, že jsem ještě nenarazil na vyzrálé hráče této nudy kteří by se neukázali být kusem herně neumětelských a dětinských blbců, ze kterých by mně z jejich stylu a při zmíňce toho, co vlastně hrajou, nebylo špatně. Což mi teď ty sám zas a znova potvrzuješ. Skutečně, Quake nemůžou hrát normální a vyzrálí hráči. Já věřím, že ti to do tvých faktů a ne nepravd a názorů jiných, které sám ustáváš, znít nebude a přetrhneš se, aby si na to něco vymyslel, ale pravda zůstává na mé straně. Dej jediný důvod pro úctu a pochopení tohoto dílka, natož té jednodušší fps spodiny, která v něm obsažený " nemyslící a nudný gameplay " jakože hraje a můžu klidně smekat. Nehraju Quakea ani UT, nezajímá mě to, herně to nemá co nabídnout, je to fps nuda a šeď, ale stojím si tím pádem zcela vážně za tím dívat se na jejich hráče jako na podřadný hnůj hodných co do nějakých kvalitních a znalých herních zkušností jedině posměchu. O ničem jiným nepřesvědčují. Doporučuji zahrát někdy Armu, ať víš jak vypadá skillová, dospělá a hlavně zábavou a atmosférou vydařená a svým pojetím a zpracováním mnohem komplexnější hra.
-
Aha, už chápu. Tohle má být jako pokus mi naznačit, že tohle dělám, akorát z obrácené strany barikády. Hmm. Má to ale jeden háček, něco se ti tam vloudilo a to z tvého postu jako celku dělá blábol.
"pro děti, které nejsou schopny nic náročnějšího zvládnout" (nepravda)
Ty v tomhle případě píšeš subjektivní názor (míra zážitku), troluješ (odpad pro zoufalce) a hlavně, píšeš NEPRAVDU. Protože pravda je opakem. Já, když napíšu, že Quake (+ UT) je nejvíc skill based FPS (minimálně v 1v1), tak píšu fakt, což dělám většinou. Občas je dobré se faktů držet. Pak má člověk problém od hlupáků tvého typu, kteří je nedokážou ustát, uráží se a pak předvádí takovéto nesmyslné reakce, protože protiargument neexistuje. *7* -
Nejlepší na tom je, že to není troll. On to fakt myslí vážně. *15*
-
Až na to, že příběh SotC je slabý odvar proti hrám typu Final Fantasy 7, Torment, Xenogears, Albion. Ale chápu, že někdo radši leporelo/komix, než knihu.
-
Lol. O DS sem neřekl jediné špatné slovo. Jen, že je to mlátička a roleplaying nulový, což je fakt. Avatar mám kvůli tomu trotlovi, co mi krade nick (předpokládám seš to ty). Takže lžeš. Holt když je někdo fanatik a vidí rudě, jen když někdo řekne nějakou nelibou pravdu proti jeho hře. Nicméně, to že seš max. 12 letý spratek (pokud ne, tak celkem lítost) tě ještě omlouvá. *15*
-
Tohle je do hlášek roku. Mazec.