Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Můžeš to prosím přeložit do češtiny? Pokud nerozumíš tak: prelos my to ceztiny jako prosym bo tvoje tekst je jako hrozne zmatenej
  • spíš to vypadá jak když si tenhle koment napsal sám autor článku..
  • V té době ... skoro každá ;)
  • Derek je megaloman s jasnou vizí kterou prostě v daném stavu není nikdo schopen naplnit .
    Minerwars mi přišly jako splácanina několika potenciálně nadějných prvků .... ale dohromady to byl děs a ne jasná vize ...
  • Po demu co mne o svých kvalitách tedy nepřesvědčilo jsem čekal , co se z toho bohatě zasponzorovaného projektu ještě vyklube . Hmm a tak ono nakonec nic . Další mrtvá hra ...

    ( Ultimátní vesmírný sandbox ? Proboha vždyť jediné čím tohle zaujalo byla podobnost s Descentem a to rozhodně nebyl vesmírný ani sandbox ale ultimátní (ve svých úspěšných dílech) koridorový shooter . )
  • Letos na jare kdyz vydavali opravny patch (a zaroven uz pracovali na te nove hre) jsem tam pracoval necely mesic jako tester a rozhodne na me nepusobil jako clovek presvedceny o svoji genialite a neomylnosti, ktery si navic mysli ze vsichni zamestnanci jsou kre*eni.

    Jednak z toho o cem jsem se s nim bavil ja sam a taky z toho jak jsem videl ze se bavi s ostatnimi zamestnanci. Naopak, kazdou vec o ktere premyslel ze by ji tam chtel tak resil se zamestnanci, jak moc bude tezke implementovat takovou a takovou ficuru a je-li to vubec mozne, s grafikou jak by co mohlo vypadat a fungovat, oni sami navrhovali ruzne reseni i napady atd. Proste stylem: hej chtel bych neco takoveho, myslis ze to pujde? hmm jo ale bude to trvat pul roku. Hm, tak to zkusime nejak jinak. Zadne udelej to tak a tak a jestli to poseres tak te znicim a pocitis muj bozi hnev.

    Celkove to pusobilo tak ze jejich slova Marek nebere na lehkou vahu ale to bude asi tim, ze to sou ti schopni, kteri tam zustali. Jako sorry ale jestli nekdo nedokaze pochopit ze prostorovy trigger se aktivuje tim ze do toho prostoru vlezes a nestaci ho jenom umistit na stred obrovske haly s tim ze je velky 1x1x1m...*7* Navic kdyz jeste rikal ze jim daval sanci se zlepsit tolikrat. Nebo ze grafik ani na podesate nedokaze udelat to co si predstavujes, aspon zcasti....tak to potom asi fakt je spatny zamestnanec.

    A pro vsechny trotly kteri si mysli ze me po mesici vyhodil tak mu lezu do riti aby me vzal zpatky, tak nelezu, ani me nevyhodil, uz tam davno nedelam protoze je to dokoncene, jen mi prijde ze je to trochu nespravedlive jak to vypada nebo jak to vidite, velka cast z vas.
    Je celkem logicke, ze zacinajici mala firma nebude mit naval supertalentovanych veteranu s 50ti letou praxi v hernim prumyslu, takze se asi objevi dost lidi kteri proste nemaji vsechny potrebne kvality.

    Nejlip to asi vystihnuje kdyz jsem Markovi rikal " ja si myslim, ze kdyz to ty lidi bavi tak se to odrazi v te kvalite a to je podle me dulezite" a on mi na to rekl " ono je to bavilo, ale oni nad tim nepremysleli zdravym rozumem". Takze tak. Doufam ze sem nevyzradil zadne firemni tajemstvi a snad budete mit ted trochu vetsi predstavu.
  • Z toho postmortemu ale aj rozhovorov tu vo fightlube mam pocit z p Rosu ze je az prehnane presvedceny o svojej neomylnosti a genialite (aj ked teda v postmorteme si nejake chyby priznal ale moc jeho uprimnosti neverim). To v zasade nemusi byt este zle, horsie je ze na mna posoby ako sef ktory sa za zamestnanca.podriadeneho nepostavy, ale skor taky ktory vie iba zdrbat a potopit. Nespokojnost z podriadenymi sa neriesi takto vseobecne cez blog. Ked uz to takto niekto napise vecinou je to odpoved na nejaku provokaciu,vyhadzov a nezhody. Takto to z jeho pozicie vyznieva ako ze vsetci zamestnanci (minimalne byvali) boli neschony ko*oti a ja jediny som to ako sef zachranoval. Neviem kde je pravda, ale taketo veci si mal ked tak vydiskutovat s danymi zamestnancami medzi 4 ocami. Takto akurat moze rozputat vasne.
  • Precital som si nadpis a potom nejake komentare a tak som cakal, co ze za hrozy to v tom clanku su. Nakoniec, je to celkom solidna zalezitost...evidentne je dolezite ci si zavery robi tinedzer alebo niekto kto ma trebars uz 20 rokov odrobenych
  • Abiczko
    Chybama se člověk učí....další miner wars bude určitě o mnoho lepší
  • potápějící se loď? já myslel, že je to úspěšný .. *7*
  • tl;dr ma vize je genialni, mi zamestnanci ji pokazili, ale vysledek je i tak genialni, protoze je muj
  • Skvely clanek, diky a nej!
  • vlastik.plaminek
    Faggotberga ještě někdo bere vážně?
  • Tak hraj jinou hru! *7*
  • Líp bych to nedokázal vystihnout *15*
  • Bohužel tímhle trpí český herní design ve velké míře, řekl bych. Všichni grafici či programátoři si myslí, že designu naprosto rozumí a i v těch největších firmách v ČR je level designer na podobné pozici jako uklízečka. Vedení má pocit že to umí každý a dokáže dělat každý, totéž platí pro game design. Sám jsem si tímhle prošel a nebude to fungovat.
  • Black_Hand
    jasne, ale to se tyka pri vyvoji her jen externistu, nikoli lidi, ktery sedej s tebou v kanclu, pripadne se s nima pravidelne stykas na hromadnych schuzkach, nebo lidi se kterymi kazdou chvili musis skypit.

    a jak jsem rekl, jde taky o tym samotny. lidi si proste nemusi sednout. to je zivot :).
  • walltar
    Zajímavé ... vždy je dobré slyšet i názor z druhé strany, takže díky, že si to napsal.
  • A proč jste si po sobě tedy nekontroloval ten kód? *1*
  • Situaci ve firmě ani průběh vývoje neznám, takže těžko soudit. Nicméně už když jsem četl tenhle text na blogu, tak mě překvapilo opravdu nevídané "jáství". Vážně si nevybavuji jediný postmortem na Gamasutře (a že jsem jich pár desítek četl), kde by se kdokoliv takhle brutálně distancoval od zbytku týmu. Je to samé "Já chci, já udělám, moje vize atp. atp.". Takovouhle mluvu bych nečekal ani od ředitele EA, natož pak od člověka, který šéfuje malému týmu vývojářů.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit