Přejít na výpis diskuzí
Posun vydání Hotline Miami 2 vynahradí tvůrci něčím neočekávaným
10.10.2014 | Adam Homola
43 příspěvků
-
Presne, hotline a terraria patri mezi drzaky na me Vite.
-
A vis co je sranda? ja sem si tu hru celkem i uzil a docela me bavila, miloval jsem stare tomb raidery a tohle je imo dustojny novodoby nastupce.
Jen se mi nelibi ze bezduvodne rejes do hry ktera zase bavi me. -
Čteš si to po sobě vůbec? Co to tu meleš, v Tomb Raideru se v otevřeném světě taky pohybuješ pomocí WASD a taky můžeš narazit do zdi, to je ty vole debata úplně o hovně. Holt na stožáru žádná zeď, do které bys narazil, není.
-
Skyrim, souhlasim. Hra je hratelna pouze s 40+ modama (ja mel pri poslednim gameplayi pres 100).
TES skoncil s morrowindem, to byl panecku klenot. Dnes je z toho mmo :) -
To jsi tak hloupej nebo to jen delas? Ono tak trochu ve hrach, alespon v tech dobrych je urcita davka interakce, kdyz chces jit v miami dopredu zmacknes W a za chvili narazis na zed, takze musis zmacknout jeste treba A aby ses otocil, nemyslitelne ze?
V tomb raideru drzis W, lare uklouzne ruka, sama se chytne, porad drzis W. Stupidni filmova hra a rakovina herniho prumyslu ktery se pomalu a jiste siri z konzoli -
Obvykle, když chceš ve hrách jít dopředu nebo lézt nahoru, tak držíš W. Nebo když chceš jít v Hotline Miami nahoru, tak musíš napsat heslo a stisknout kombinaci tří tlačítek????? Moc se ti směju. *1* *1*
-
Da se to opravdu klasifikovat jako hra kdyz jen drzis W? A takovyhle stupidnich momentu je tam vic.
Hotline Miami alespon hrac hraje sam -
Zrovna tohle byla parádně atmosférická scéna a nahoře jeden z několika wow momentů ve hře.
-
je mi jasny ze hadat se s nekym kdo ma tu prisernou "novou" laru v profilu je asi zbytecny ale sak ta hra byla totalni konzolovej crap? Si pamatuju jak jsem lezl hodinu na nejakej podelanej stozar a jen drzel W.
W muzu drzet i u lepsich filmu -
pokud bude hra kvalitní, tak mi déle čekat vůbec nevadí *5*
-
Na to, že hru robia v podstate len dvaja ľudia to je fakt slušný výkon, ale mna osobne hra nikdy nejako extrémne nelákala, neviem, možno nie som až taký veľký hipster, či milovník pixelart grafiky a to sa mi fez páčilo náramne.
-
Tuhle hru jsem strasne zral :D Mam tam nejak slabost pro takoveto hry, Isaaca hraju do ted, Terrarii jakbysmet :)
Rad si pockam ;) -
Nemusí tě bavit, ale furt to může být dobrá hra. Já jsem ale hned poznal, že je to sračka, tak jsem to vypnul. Je to to samé jako u filmu. Neznám, na csfd má nějaké hodnocení, dám mu šanci, a když mě po 20 minutách ničím nechytne, nedej bože u něj usnu, je to špatný film a vypínám, nemá cenu ztrácet čas.
-
Mart9: Aneb "Běž do pr*ele s pluralitou názorů, jenom ten můj je správný! *16* "
Asi tě překvapím, ale spousta lidí má odlišné názory než jiná spousta lidí. Já taky moc nemusím point&click adventury, ale nikdy by mě nenapadlo říct, že (zadejte dobře hodnocenou adventuru zde) je přeceňovaná a že je na ho*no, i když by mě asi určitě nebavila. -
Můžeš dát nějakou ukázku, co by se Ti líbilo jako hudební doprovod k Hotline Miami, když se Ti původní soundtrack tak hnusí?
-
Je to hra na h o v n o, proto mě nebavila. Ne že mě nebavila, tak je to hra na h o v n o.
Jaký je v tom prosímtě rozdíl no, btw quentin je myslím už dost profláklý anonym tady takže z něho si hlavu nedělej.
To je jako říct to jídlo je hnusný a proto mi nechutnalo, néé že mi nechutnalo protože je hnusný... -
del0: QTE galeje? Tak to si TR nehrál
Quentin: Je to hra na h o v n o, proto mě nebavila. Ne že mě nebavila, tak je to hra na h o v n o. -
Mart9, mě ty tvoje řeči už taky nebaví - po minutě, takže víš co to podle tvého vzorce znamená
-
Mart9: Aneb "Hra mě nebavila, takže musí být absolutně na ho*no, přeceňovaná a každý kdo ji má rád je vůl"
-
Co se dá dělat, hlavně ať tam neni multiplayer, nemusí se cpát do všeho.