Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jojo, trojka je nejlepsi - Complete verze s neoficialnim datadiskem, kerej pridava expy a levely obycejnejm jednotkam, moznost dalsich upgradu finalnich jednotek, spoustu ruznejch vylepsovacku atd... Conflux a Monere to jisti :)
  • s těma průletama souhlasím, byly fantastický a krásný, krásný města, krásná musika, prostě nádhera jen se na to dívat.... a opravdu nechápu někoho kdo by se snažil vyhledávat budovy a kupovat třeba vojáky tím způsobem, že by je hledal konkrétně v tom 3D- modelu... od toho tam ty rychlý tlačítka právě byly....
    ty suroviny mi taky přijdou divný... prostě mám Heroesy už tak nějak spojený s tímhle množstvím surovin, s tím že každá rasa má nějakou svoji základní atd....
    rasy mě taky mrzí, že ubrali, mě nejvíc mrzí elfové... je to moje nejoblíbenější rasa, nejkrásnější, vznešenej urozenej národ, max. spojenej s přírodou... prostě elfové... škoda no.. třeba se objeví v datadisku, ale pochybuju...
  • Pokud to bude "datadisk" jako v pětkách, tzn stand-alone, tak paráda. A doufám, že Tower / Academy bude mít někde podobnou vlastnost, jako ten ultimátní perk, který je v pětce. ^^
  • Ano přesně podle mého názoru :))
  • Reakce od Mikoláše ? Hm.
    Já jsem docela fanda Heroes a jsou stránky, kde mají informace "přímo " od zdroje.
    Nagy alebo Sanc byly tématem spekulací dobré dva měsíce.

    Frakcí má být 5 s tím, že Datadisk přinese rozšíření.
    Nejsem zastánce tohoto kroku, ale budiž. Nevim jak omluvěj absenci Wizzardu třeba, jelikož ti "vytvořili" orky, ale hlavně od nich se odvíjela necromancie...
    Městečka : Průlet se klikem zastavil... chci stavět nebo nakupovat jednotky ? Wow mám na to čudlík.. dva čudlíky, kde mám vše co potřebuju.. Takže z mého pohledu absolutně špatný argument. Kolikrát jsem jen čučel na tu nádheru - academy, nature, castle ? Bože to byla paráda.
    -Jo jo suroviny, to mě také mrzí.
    Každopádně o hratelnosti Heroes 6 nepochybuju.
  • Ten průlet se dal přeskočit jedním klikem nebo úplně vypnout a kdyby tam byly budovy stejně výrazně oddělené, jako v trojkách, .... no nevypadalo by to příšerně? Vypadalo. Nešlapejte mi po mých pětkách! Za trest si je jdu nainstalovat >:)
  • plus 1 za reakci
  • Nevim co na dvojkách je krkolomný pro mě byla vždy krkolomější trojka....než sem si zvykl....ale to je věc názoru a taky proto že jsem zastánce dvojek :)).....Jinak k těm obrázkim měst sem teda zvědav co vymslí v těch šestkách......ale v pětkách byly pěkný nevim co se vám na tom nelíbilo.....a právě proto že to bylo velký a ve 3D tak tam byly ty ikony pro rychlejší přístup.....a to bych jako mínus neviděl teda.......Jo jinak si vůbec nerozebral teďkon ty suroviny.....mě osobně se nelíbí takovýto skrouhnutí.....k Heroesům to vždy patřílo stejně jako ty obrázky měst bo jako souboje....Toť vše ode mě....
  • Přesně o těch obrázcích měst sem taky mluvil......to bylo jedno z kouzel hry.....stejně jako honba za tolika surovinama...
  • Warlords je přibližně stejná, třeba. Ty bloky si nepamatuji, každá mapa, co jsem hrál, včetně stažených, byla změť cest. Čtvercový systém mi teda vyhovuje víc, než hexy. Nemusím pak chodit klikatě, když chci jen přímo nahoru. A co bylo proboha na stavění města nepřehledného? Tabulka map s budovami, jejich popisem a produkty/efekty je nepřehledná?
  • Trojku jsem hrával 3 roky a pětka mi přišla, a pořád přijde, jako perfektní nástupce.

    Dávat jako příklad u trojky video z endgame fáze a z pětky někdy ze začátku je dost....nesprávné, ale budiž. Když nekoukáš zrovna na červené Inferno na zelené trávě, nejsou to zas takové pokemoni. A každá speciální abilita těch pokemonů má vlastní animaci, hrůza. Pokud máš prostě averzi vůči 3D, tak se nedá nic dělat.
  • Tak Sanctuary a Nagy, koukám, že tu měl někdo z fór Heroes dobré informace:) Zároveň se omlouvám, že nestíhám reagovat konkrétně, tak jen v bodech:
    1) Jsem rád, že se diskuze "dvojka, nebo trojka" rozjela. Já v rámci příprav na článek spustil všechny díly a dvojka už je pro mě dneska krkolomná, pětka zdlouhavá a u trojky jsem opět, kuaMikolášimášrodinu, vykysl na dva večery. A kdybych měl čas, spustím si další XL scénář hned teď. Ale fakt věc názoru... a moje oblíbená debata.
    2) Čtyřku hájím, ne proto, že si myslím, že by byla nejlepší, ale protože je to velmi zajímavý odklon. Autoři Puzzle Quest také mohli udělat z fleku druhý díl a vézt se da vlně, přesto udělali Galactrix a čtvercový systém změnili na hexový. Špatné z hlediska byznysu, já jako hráč fajnšmekr tleskám. I proto, že jsem se nakonec PQ2, potažmo dalších Heroes III dočkal (rozuměj Heroes V), byť za zvláštních okolností.
    3) Počet frakcí nevidím jako přímou úměru ke kvalitní hře. Po pěti hodinách hraní si skutečně netroufnu říci: Hovada vývojáři, pět frakcí je málo. Uvidíme, také bych radši samozřejmě víc.
    4) Na druhou stranu po pěti hodinách si troufám mít o hře jistý názor a dovoluji si tvrdit, že fandové Heroes budou spokojeni. Pokud někomu celý článek přišel jako velké "hlazení po srsti", pak je to můj styl psaní preview. Pokud má (podle mého) někde místo tvrdá kritika, tak až v recenzi. Málokdo tuší, jak se autoři bojí ukazovat byť jen části hry, protože jim to přesně nějaký chytrák "zrecenzuje", byť hra, systém či jen detail je teprve ve vývoji.
    5) Statické obrázky měst budou, hudba pro město počítám také. Kritizoval jsem průlet z pětky, který byl poprvé hezký, ale pak nepraktický. Ve městě se špatně hledaly konkrétní budovy a člověk byl odkázaný na ikonky.
    6) Do Replaye se bohužel dostal jen rozhovor (což me trochu krká), komentované video z gameplaye by mělo být k vidění na stránkách RP. Opravdu masivní článek je pak v dalším SCORE (zhruba šestinásobek rozsahu zdejšího), tak snad najdete odpovědi na věci, co se sem nedostaly.

    Diky za příspevky všem každopádně a kdo se děsil, že budu svinit stránky Games.cz, tak může být v klidu, bylo to fakt výjimečné:)
  • Já myslím,že ty kampaně v 3 byli dost různý.Někde jak píšeš bylo potřeba expandovat protože měl nepřítel obrovskou armádu a spoustu hradů už od začátku kampaně.Někde zas jsem měl jen s malou armádou najít cestu z mapy přez spoustu silných nepřátel atd.Kampaně byli dost těžký,ale to mě na nich bavilo.Taky záleželo na tobě jak si kampaň odehrál,hrdina si skilli atd přenášel i do další mise, tudíž když si myslel jen na to jak rychle dohrát misi v další už si to neměl tak lehký.V heroes 3 je spousta možností trvalo mi určitě tak rok než jsem pochopil hru na 100%,ale stojí to za to.
  • chjo zase heroesy, co ja bych dal za dalsi dil Age of Wonders
  • Nechápu, jak je možné, že Mikoláš Tuček v sobě neobjevil páteř a spolu s ní ani špetku kritiky na adresu Heroes VI. Počet frakcí klesl na pět - to je stejné množství jako v tolik zatracovaných čtyřkách, oproti pětkám (8 frakcí) i trojkám (9, pokud mě paměť nemýlí) je to jasný ústupek. Navíc ve čtyřkách bylo frakcí sice míň, ale bylo možné (respektive nutné) volit vždy mezi dvěma druhy jednotek, které si mohl hráč na daném levelu v městě postavit. Navíc volba to byla dost dramatická: buď kentaury, kteří mají šanci vyblokovat nepřítelovu ránu nebo medúzy, extrémně užitečné střelce... S modifikací Equilibris tenhle systém nabýval na obrátkách. O ničem podobném ale v šestkách neslyším: jenom o zredukování počtu frakcí a to, jak tohle zjednodušení nahypovaní novináři nesmyslně chválí.
    Je taky vidět, že hype akce u Mikoláše Tučka zapustila silné kořeny: vždyť on chválí i absenci průletů měst, protože v pětkách nebyly "ani moc povedené, ani moc hezké"! To je snad vtip?! Už Heroes 1 měly obrázek města, ne žádnou tabulku! TOHLE je jeden z důležitých aspektů atmosféry Heroes: člověk si může vlézt do svého města, poslechnout si atmosférickou hudbu (skvělou v každém díle už od dvojek) a pokochat se kreslenou grafikou jedniček, dvojek, trojek, popřípadě megalomanskými animacemi pětek (uznávám, že města ve čtyřkách jsou jednoduše hnusná). Pane Tučku, tímhle nás autoři o tu vámi opěvovanou roztomilost obírají, rozhodně nám ji nenadělují!
    Konečně se autor článku zaklíná donekonečna opakovanou mantrou "kvalita Heroes 3 se vrací". Tohle do omrzení opakovali už autoři pětek, kdy to mělo smysl: New World Computing zmizeli ze scény, hrozilo, že slavná série zmizí s nimi. Navíc po sobě nechali jako poslední čtvrtý díl, který byl pravověrnými trojkisty a často samozvanými "heroesovskými vlastenci" považován za znásilnění série a rozhodně je považován za dílo nejrozporuplnější. K čemu se ale kdo chce vracet v šestkách, když už pětky celý systém obrátily od čtyřek zpět k trojkám? Nevšiml jsem si taky, že by v trojkách byla jen jedna speciální surovina: další věc, o kterou nás maďarští autoři ochudili - a další věc, kterou opět kvituje Mikoláš Tuček.
    To, co tady předvádí, není novinařina s jejím duchem objektivity a nadhledu nad věcí, ale PR v nejryzejší pdobě. Howgh.
  • Ja hraju porad Heroes 3 navic s HD patchem takže to jede v pohode i na vyšších rozlišeních. Ale tohle je pravej fanda Heroes 3, rozlišeni 3840x2048 http://img84.imageshack.us/i/h31e6.jpg/
    *1* *1*
  • Me osobne nejvice na petce vadil design map, ktery neni nic jineho nez "bloky" lesu nebo hor naskladanych vedle sebe jak ctvrti v New Yorku a to je proste nuda. Hudba se casem dost ohraje, grafika a animaci jsou spise smesne, mlha (ve ctyrce sem ji taky nesnasel, nedalo se moc taktizovat), souboje na ctvercich misto hexu, naprosto neprehledne staveni mesta a par dalsich drobnosti na ktery si momentalne nevzpomenu, protoze je to par let co sem to hral.
  • Tak to jsem to hrál trochu jinak, rozhodně jsem neměl potřebu rychle útočit (taky záleží na obtížnosti, což není problém si snížit)
  • To je jednoduchy. Ve trojce v kampanich bylo vetsinou zapotrebi co nejdrive expandovat jinak si nepritel nahrabal hrozne moc jednotek, protoze je ve vetsine map od zacatku v pocetni vyhode, proto tedy "zbesile tempo".
  • Tak ona 5 nebude špatně udělaná hra,ale jelikož jsem hrával 3 díl několik let je pro mě 5 něco jako jiná hra.Asi abych ti to nejlíp popsal co mi asi tak nejvíc vadí použiju tyhle dvě videa
    http://www.youtube.com/watch?v=dLhHTCcvcNw
    http://www.youtube.com/watch?v=dBB9A3HDNHM

    To že je grafika 5 barevná a postavy vypadají dětsky (pokémonovsky),už jsem psal minule.Dále mi hrozně vaděj animace při souboji celkově to 3D ubírá soubojům na kráse.Mě 3 snad graficky příjde při soubojích hezčí a detajlnější jak 5.Nevím co má furt někdo proti 2D.Vím,že tu mluvím pořád o vizuální stránce,ale ta mi stačila dostatečně hru znechutit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit