Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Bohužel ta hra byla taková podivně spletená kdy úplně vypustila celkem ucházejicí příběh prvního dílu - vlastně to ani člověka nezajímalo co se zde děje a třešmničkou na už tak ne moc povedeném dortu, byl nic neříkajicí DLC v době kdy byl Jensen ve vězení... *7* a nemluvě o těch mikrosrancích na kterejch byl postavenej i preorder lol. Je dobře že to bude chvíly u ledu *3*
  • TheGGG
    koupeno před půl rokem, zatím jsem to nehrál... každopádně ještě teď si pomatuju FC, kde Drda důkladně vysvětloval, proč je Praha špatný místo pro Deusex
    • Andrej zase v labůžu říkal, že mu k cyberpunku nejdou rohlíky a párky. Mně spíš vadí, že se to zase ani zdaleka nepříbližilo hratelnosti jedničky, což je hodně velkej fail, vzhledem k tomu jak moc zestárla.
      • hratelnosti jedničky se jen tak něco nepřiblíží. To je totiž jedna z mála her, které bych se nebál označit slovem dokonalá, geniální. Jenom těch různých možností, jak tu hru hrát, a všechny stejně životaschopné, spousta skillů, které nejsou zbytečné, promakaný cyberpunkový příběh plný zvratů. Prostě jedna z nej her jaké kdy byly udělány.
    • Alespon vidis jak funguji slevy: koupis neco co nechces. My chytrejsi jsme na podobne akce imunni.
      • GGG ale netvrdil, že to vůbec nechtěl, jenom že zatím neměl čas si to zahrát a to je dost velký rozdíl.

        A osobně taky občas podporu kategorii her "sice si ji pravděpodobně nezahraju, ale chci aspoň trochu podpořit autory k vydání dalších dobrých dílů".
  • maros.goc
    "Řešením jsou podle Douceho nikoliv separátní cesty, ale vzájemně se podporující "pilíře hratelnosti". Primárně hra nabízí pilíře dva, souboje a stealth, pod nimiž se nachází další trio v podobě hackování, dialogů a průzkumu. Příkladem budiž typická lokace, do níž se hráč může dostat překecáním postavy, nahackováním bezpečnostního kódu, plížením či prostřílením se přes nepřátele."

    škoda len, že ten dizajn bol taký šablonovitý, neprekvapujúci a poprave očakávajúci ....všade "číhali" vetračné šachty, nepriatelia stali chrbtom k hracovi pravidelne a podobne ...ten dizajn ponukal sice roznorode postupy, ale tie postupy boli viditelne hned od zaciatku, boli ocividne a tak hrac vlastne nemal ten pocit z prieskumu nových lokalít ako v predchadzajucich dieloch ....to ma na hre najviac mrzelo
    • Presne tak, skoda jen ze se tyhle chyby neobjevily v dobove recenzi
      • Hype je najvacsim nepriatelom recenzentov. Ti by mali byt voci hype imunni, no mnohokrat nie su.
  • Rozloha a propracovanost exteriérů je dost zoufalá, aneb, snad jste nečekali, že následovníci budou mnohovrstevnatější.
    • Mrtvější exteriéry by fakt pohledal, architektonické assety to teda nezachrání.
  • A bude už ta CZ do hry jak sliboval Xzone?
    • 24.12. by podle všeho měla být beta češtiny dostupná pro všechny, Přeloženo bude vše kromě DLC. Psal to Marek Tvrdý na svém blogu.
    • Na stránkách překladu je aktualní hodnota 96% přeloženo
    • BoB.2
      Ta už je, tet dodělávaj DLC.
      • Corvus
        Není. Je pouze alfa verze, kterou Xzone poskytnul. Čeština rozhodně není dodělaná. STačí se podívat na web http://cestinybeta.rpgcitadela.cz/portfolio/deus-ex-mankind-divided/

        96% překladu, pouhých 15% korektury a testing prakticky žádný. Ze zákulisních informací jsem slyšel, že na češtině dělá v současné době asi jeden člověk... V každém případě 100% překlad se vším všudy bude ještě na dlouho...
        • cool web.
  • I never asked for this.
  • jestli ma praha rozlohu 50x50 metru tak to bylo vážne presne zobrazení
    • Jo, s vyberem udelali chybu. Kdyby si vybrali Bratislavu, tak tech 50 x 50 metru by jim na historicke centrum bohate stacilo. *1*
      • Dovedeš si představit kyberpunkovou Petržalku? Kam se hrabe Neo Tokyo.
        • Coffin.Corner
          Lunik v Košicích to by bylo teprve maso *1*
          • Ghost47
            jj, Adam za tři minuty rozebranej ve sběrně a za dalších 5 minut prohranej v automatech *1*
          • Lunik uz maso je.
  • za mě to bylo super ovšem dost úsměvný byl český dabing u lidí :D
  • Praha v Deus Ex je naprosto otresne zpracovana, vypada to jak vesnice ktera ma stanici metra na kazde ulici....

    Hra neni zla ale ta prazska kulisa je fakt desna...
    • Tenhle DeusEx jsem ještě nehrál, takže nedokážu posoudit.
      Ale Praha se nepovedla ani dříve; kdo si pamatujete Soldier of Fortune 2, dáte mi jistě za pravdu.
      • Jack1947
        Naopak v COD ( už nevím kterém díle - byla celkem povedena mise z prahy )
      • Soldier of Fortune 2 LOL
    • A pritom vypadá ako vesnice, ktorá nemá stanicu metra na každej ulici.
      • Johnny
        Od slováka to fakt sedí xD xD
    • Ignorance is strong with this one
      • Souhlasím. Ignorantsví je druhé jméno USA. Divím se, že ti lidi ve hře nemluví rusky...
        • Coffin.Corner
          Marge jako suplentka: "Dnes děti v zeměpise hledaly na mapě dvě hodiny Kanadu!"
          Homer: "Kanada se snadno přehlídne, je schovaná tam dole..."
        • Hra sa robila v Kanade, ale hlavne, že si si tú sprostú rusofilnú papuľu otrel o USA. Dúfam, že Vám v tom Petrohrade aspoň pred Vianocami dávajú prémie.
          • Pravda o USA =/= rusofilie. Doufám, že vám v tom Cibulkově ústavu sestřičky dají nějaké dárky...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit