Přejít na výpis diskuzí
Pravidla setkání s draky v Elder Scrolls V: Skyrim
29.10.2011 | Petr Poláček
96 příspěvků
-
Myslim, že už je čas nasávat atmosféru, takže doporučuji film Willow (hory) a pak film Dragonslayer (1981), kde se použije k likvidaci draka i jedna ze schopností ze Skyrimu. A podle mě ta hra bude legendární už jenom kvůli prvnímu pořádnému zpracování vysokohorský krajiny. To je furt totiž džungle, město, lesy našeho typu, močály, hrady atd...., ale hory skoro nikdy. *3*
-
-
hory jsou totiž desna nuda
-
-
naprosto hloupy a zbytecny nazor. Neznam nic krasnejsiho nez osamelost, nadech zimy apod v horach. Miluji zimu jak ve skutecnosti, tak i ve hrach a dle toho co jsem zatim videl ve Skyrimu, bude to hra ktera mne neskutecne pohlti. Premyslim o originalce, ale nejsem si porad jist, protoze vim, ze bude vychazet milion DLC, tak jestli si tuto hru nezakoupit az po roku, nebo jeste dele, kdyz to bude za normalni cenu vcetne vsech DLC...
-
-
tiež mám rádšej zimu ale napríklad i kontrast pri prechádzaní zo slnečného, zeleného údolia do zasnežených hôr kde je počuť len zavýjanie vetra. A to naštastie v Skyrimu bude. Osobne by som sa tiež nebránil nejakým survival prvkom, napríklad že raz za čas by sa v horách objavila snehová vichrica počas ktorej by hráč musel vyhľadať najbližší úkryt / jeskyn alebo pevnosť inak by umrzol a keď by vyšiel z úkrytu tak by bolo všetko zasnežené, na domoch polmetrové nánosy snehu, proste idylka :) no ale na to si ešte budem musieť počkať :/
-
-
velice zajimava predstava a souhlasim s tebou. Ty prechody maji sve kouzlo, ona by byla asi nuda, kdybych se prochazel jen v zimnich lokacich, ale preci jen ty osamele zimni s vitrem svisticim mezi kameny a poletujicim snehem s nadechem chladu, hory, mam asi nejradsi. BTW z Oblivionu se mi do pameti nesmazatelne vryla jedna cast, ktera bylaschovana za pasem hor a byla tam nadherna zima. VIZ
http://www.youtube.com/watch?v=fYe3zh6IkhQ -
-
jj M2 mala určite najlepšie spracovaný sneh ... jednoducho sneh a zima jednoznačne zvyšujú atmosféru hry... to je napríklad aj jeden z dôvodov prečo som znechutený tým že Max Payne 3 sa nebude odohrávať v zasneženom NY kde z televízie hlásia beznádejné záveje a zápchy na všetkých ťahoch ale dej presunuly do slnečného Sao Paula :(
-
nehral, ale jestli doporucujes poohlednu po ni. Hlavne kvuli te atmosfere zimy. BTW jedno z nejuzasnejsich zpracovani zimy jsem videl v MAFII 2, to zasnezene mesto a ta "predvanocni" atmosfera mne dostala. Mimochodem k zime doporucuji i CRYOSTASIS, tam to bylo take vymazlene.
-
jj dobrý quest ... ale stále málo snehu :) aspoň sneženie keby bolo hustejšie. inak neviem či si hral hru The Thing, tam som mal zo zimy najlepší pocit, vynikajúca tiesnivá atmosféra akú som v inej hre nenašiel. Chcel by som RPG v tom duchu...
-
-
-
-
-
-
Zbytočne tu niektorí hádžu rage keď to bude presne ako to bolo v Oblivione. *7* Kým neoslobodíš Kvatch a tým pádom aspoň trocha nenačneš hlavný quest, tak sa ti na mape neobjaví ani jediná brána do Oblivionu. A dosť mi ten systém vyhovoval lebo niekedy som z hlavným questom nechcel mať nič spoločné.
-
-
Ja ho začal řešit až někde na 20lvl
-
-
Čím víc se o této hře dozvídám tím se utvrzuji v dojmu že své objednávky nebudu litovat.
Sice je tam pořád pár drobností co mě štvou například jak se kun odráží od kamenu (kdyby zakopl bylo by to zajímavější) hromada DLC co nás čeká a v neposlední řade neskutečná gumovost mrtvých nepřátel ale i tak se těším -
Ještě mě napadlo, že by to mohlo bejt jako v oblivionu s Bránama. Taky do určitýho questu žádná neexistovala a pak se jich objevily miliony všude a docela otevřeně z nich vylejzaly potvory a naopak do nich dělali nájezdy vojáci. Třeba dokonce to bude probíhat stejně - drak bude tak velký, že ho půjde zabít jen po spolknutí (nebo vniknutí jiným otvorem) zevnitř nalezením a zničením srdce *1*
-
Nejvíc se těším na to jak si budu moct draka přivolat na pomoc *5*
-
-
Já myslel, že se nejvíc těšíš na to, že to bude v češtině *3*
-
-
Nechtěl jsem se opakovat ale je to tak těším se i na to že to bude v češtině, jsem prostě s tou češtinou proflaklej *15*
-
-
-
Jak často potkáte draky, jestli jednou nebo dvakrát za hodinu mi připomnělo starej článek na dračím doupěti, kde se někdo ptal, kolik jich má do průměrný jeskyně dát, když se to jmenuje dračí doupě *1*
-
A budu moci na draka seslat kouzlo sleep, priplizit se k nemu zezadu a uzit si poradny zoo sex? :)
-
-
pripadne sleep A vylevelovane kouzlo diarrhea, lehnout si pod nej, otevrit usta a uzivat si ten slastny proud :p
-
-
Buď jste zoofilové nebo furry. *4*
-
Díky moc, zrovna obědvám a čtu si k tomu tuhle diskuzi...
-
-
-
Těsím se velmi, už se to blíží. Doufám, že se ti draci budou objevovat spíš jednou za pět hodin. Aby tam nebylo předrakováno a půlka světa nebyla pokryta kostřičkama *1*.
Zajímalo by mě jak hrdina přijde k drakovi na telefonu. Budou snad ve hře něco jako dračí frakce, které budou proti sobě soupeřit? Nebo to má všechno na povel Alduin a hrdina si akorát, díky své dračí krvi, jednoho draka zotročí? Už abych to měl na tvrdém disku. Běda české poště, jestli mi to nestihne dodat hned v pátek *2* -
Trochu se bojím, že tenhle systém nebude fungovat správně. Pro jistotu by podle mě bylo nejlepší, kdyby byly po mapě rozmístěny doupata draků a hráč by se tam při neúspěchu na otevřeném bojišti mohl vypravit a utkat se s drakem tam. Taková výprava do dračího hnízda v zasněžených horách by mohla být úžasně atmosférická záležitost, navíc by se to dalo využít i k zajímavým questům (záchrana princezny z dračí jeskyně se tady přímo nabízí).
-
-
uh... proč musí bejt všechno tak kýčovitý ? :)
-
-
Když se to dobře zpracuje, tak může i děj z pohádky působit skvěle.
-
-
-
Ja nechapem, prečo rozdelujete ulohy v Skyrim na hlavne a vedlajšie, každy si v živote musi určiť sam čo su prenho hlavne a vedlajšie ulohy, tolko mudrovania okolo ničoho a niečo si vezmem do hlavy a budem sa za to biť až do krvy to je trapne !!
Ja budem hrať hru podla toho, ako ma to bude baviť a čo ma v nej bude baviť, teraz spravim to a potom toto a nebudem uvažovať "boha kedy sa už zjavi ten drak, čo som ho videl na youtube !!" -
-
Lidi co tu hudrate, vite vubec co da prace vyrobit takovou hru? Ze ne? Tak si zkuste jednoduchou ulohu, treba v 3Ds MAXu nebo Maye vyrobte jednoho zajice, louku a nechte ho v animaci preskakat z jedne strany na druhou, tak aby to vypadalo aspon trosku jako Skyrim.. a az to dodelate, uvedomte si ze zkousite delat to same, v otevrenem svete se stovkami km2 a milionem promennych a moznosti co se vsetecny hrac zrovna rozhodne udelat :)
-
-
Petr:Souhlasim s tebou neni to vubec lehky,je to nakladny tezky a dela se to posledni dobou pro penize viz jak dopadnul Stronghold 3 ,nebo posledni dobou vypada CoD
Jiste neni to lehke,ale musi mit zkusenosti coz ty lidi urcite maji plati je za to ..Kazdej dela na necem jinem a jejich treba 500 ..Takze si to pak rozlozme,kdo co dela.
Maji nejakej plan Vedouci teamu
Treba na konci fable 3 mi asi 30-60 minut behalo,kdo vsechno pracoval na hre sakra to byl seznam
Pro me i tyto lide jsou tarka bohove jako nekdo umi kovat nekdo Soustruzit ,byt v politice a podobne .. Nekdo to dela s laskou , vetsina pro penize coz je logicke..
Nekdo umi delat degustera .. To jsou typci ,kdyz za den musi okostovat 12 druhu alkoholu a pak k vam jde vy mu date okostovat a rekne vam ,co to je a priblizny rok -
jo a hazejte sem rovnou odkazy na youtube az to budete mit kdyztak:)
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=-tlq8fq7rxA
-
-
Dobře ty, slušná práce *3*
-
celkem ujde, ale animace toho kralika mohla byt lepsi a stiny taky nic moc
-
To neplatí, to je v Blenderu *1*
-
-
-
-