Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak vyzera to celkom dobre, taka trochu over the top strielacka klasickeho razu ako zo starej skoly. Myslim ze take nieco tu chyba, dnesne fpska sa beru moc seriozne a moc vazne. Vsade samy ostrielany special ops vojak co nehne brvou ani pri trhani nechtov a samozrejme ma vytetovanu americku vlaju na zadku lebo je to ten spravnacky hero. Konecne nieco ine, aspon dufam.
    • Eh, možná se mýlím, ale nepopsal jste právě většinu hrdinů z oněch opěvovaných "old school střileček"? Duke, mariňák z Doom, Blazkowicz. Sic se nebrali tak vážně, ale "badass syndrom" a americkou vlajku na zadnici měl dozajista každý z nich.
      • Ano boli to bad ass ale vecsinou sa nebrali nejak extra vazne a hlavne to ani samotny vyvojari neprezentovali ako nejaku super vaznu zalezitost ktora sa pomali snazi kopirovat dianie v realite. Duke vystrielaval emzakou s "drsnymi poznamkami", Doom marinak bol na nejakej scifi planete, Blazkowicz nicil nackov ale bolo to smrcnute aj tou naczi dark tematikou. Ale ziadne ze ja som navonok obycajny vojak akurat zo special super duper americkym vycvikom, vysadia ma do konfilktu z ktoreho zrazu zistim ze ide o cely svet ktory samozrejme zachranim kludne aj s utrhnutou rukou a zlomenou nohou (tot pribeh CoDov, BF a dalsich...).
      • Presne. Me to prijde totalne naopak, jako kdyz ze starycho Wolfensteina delaj cutscenovej, nasriptovanej klasickej sh i t dnesni doby.
        • Přesně neřekl bych to sám lépe k tomu všemu je tam regenerativní bloody screen.
  • trailer dobrej, ale když sleduju ty zabery hrani tak to na me dejcha tezkym průměrem.
    • Já se na to i tak těšil, ale to jsem nevěděl (do dnešního dne), že na tom dělá Bethseda. Stačil by mi Rage v hávu postapoWWII, kde by rozšířili koridory a dali volný průběh už tak fungující AI.
      • To na mě hned na začátku společně s hudbou dýchla atmosféra Falloutu 3. Udělat to v rpg stylu jako je Fallout by bylo skvělý.
        • Kozy
          ne
  • No zabíjení nácků jak se zdá nikdy neomrzí
    • Jasně že ne a nezapomen' na Nazi Zombies DLC to prostě musíš mít!
  • Kéž by tam byli nelineární tunelové levely, spousta krve, která v množství jakém vylétává z nepřátel se rozmazávala po zdech a podlahách, třeba jako v Brutal Doom. Kéž by ve hře bylo na výběr ze tří episod odehrávajících se v různých prostředí a s cut scénami pouze na začátku a konci levelu. Kéž by se vynechali qte momenty a souboje z bossy byli tuhé a prostředí mimo základních zdí, podlah a tropů, kompletně zničitelné.
    Ach jo, jdu snít dál.
    • stropů:-) Komentář s tropy si ale nechám pro Crysis 4:-)
  • Jsem velice zvědavý, jestli bude Doom pokračovat alespoň v tradici technologického vrcholu.
    • V tradici tech. vrcholu pokračovat nemůže je tu CryEngine, leda že by ho udělali v něm, což neudělali to všichni víme. Takze ne nebude
      • To je stejné tvrzení, jako říci, že zde máme kadibudky a proto už nikdy nebude nic lepšího.
    • Pokud jsem to správně pochopil, tak za pokročilými enginy id Softu byl především John Carmack, který se realizoval jejich programováním. A jelikož opustil id Soft (je to ještě vůbec id Soft?), nemyslím, že se bude Betsheda nějak patlat s enginem. Prostě to pojede na XOne v 720p, na PS4 tak v 900p a na PC si nastavte rozlišení podle HW.

      Vůbec nejsem optimista. Ale rád bych se mýlil.
    • Zalezi jak maj vychytany engine,vyvojarske nastroje,jak maj pokrocile devkity atd,Tohle pc ani konzole neovlivni!Ikdyz si myslim,ze tuto generaci nebude nikdo brzdit,krom windows 8.Pokud vim tak to rekl
      sam tvurce Half life2.y
      • Docela rád bych se zase po čase podíval na nějakou pěknou hru v OpenGL.
        Proti multiplatformnímu vývoji samozřejmě nic nemám.
    • Lawliet
      Mě osobně hrozně chybí jakákoliv hra jako Quake, Doom nebo Prey.
      • Pročpak Vás neoslovil Rage?
        • Lawliet
          Zapomněl jsem dopsat. Rage byl podle mě čistokrevnej Quake style shooter. Bylo co přidat vylepšit a dodělat, ale základ měl pevnej jako kámen. Přesně ten typ hry, na kterej bych ukázal prstem a řek: takhle jsem si to střílení představoval!
          • Přesně, dámičky jsou moc rozmlsaný :)
  • Když si vzpomenu, jak jsem tenkrát třeba zapl poprvé Quake 2, to byl zážitek. To si člověk dokázal vychutnávat level třeba půl hodiny, chodil, střílel, hledal klíče, super atmosféra a hratelnost.
    Dnes se jen co nejrychleji běží od skriptu ke skriptu.
    • Taky se mi Q2 líbil... dokud nepřišel Unreal. *4*
      • Wolf - Doom - Quake - Unreal - Duke Nukem 3D - Half Life

        To je podle mě hlavní legendární osa. Úžasné dětství (z herního pohledu, pro blbce - venku jsem byl víc, než doma).
        • C-BEAM
          mne docela chýba ten starý systém uzavretých ale väčších a dômyselných levelov plných nástrah, navrhnutých tak aby si človek siahol až na svoje dno. Bez scriptov, bez qte, bez filmíkov, bez vodenia za ručičku musí prisť na to ako level a nepriatelov v nom pokoriť. Navyše je vdaka tomu citiť progres v hre a každý level je obtiažnejší a zradnejší ako ten predošlí. Preto sú u mna zo "starej osi" najoblúbenejšie hry ako Doom.
          • poděkuj konzolím, respektive jejich stupidnímu ovládání, které vedlo ke zjedodušování, potažmo autohealu, skriptům atd ..
            • konzole ani jejich ovladani za to nemuzou... to je ciste hladovost publisheru kteri tlaci na vyvojare aby vyhazovali veci jako vyklaneni a slozitost levelu a quicksave a ostatni dobroty ktery my PCckari mame radi... a nahrazujou je kontextovejma tlacitkama, quickeventama a neskutecne debilne umistinejme autosavama.... o neprepsatelnejch tlacitkach klavesnice uz ani nemluve...

              To vse jenom pro to aby hru mohla hrat cvicena vopice tim ze bude nahodne mlatit do ovladace/klavesnice...

              existuje na to jedno jediny reseni.... nevytvaret poptavku...
  • CRYPT
    Vypada to jako Call of Duty.... Naskriptovana akce. A to mam Wolfa hodne rad
  • kubi-wan
    DOOM.... to je ale pěkně dementní móda, pojmenovávat pokračování stejně jako originál... *11*
    • C-BEAM
      ano, uz nestaci vyuzit meno ale treba i prepisat historiu a vpodstate tym poslapat original. To iste plati napriklad u Thiefa.

      A možno je to znak toho, že si veria a že hra bude naprosta bomba ktora schova do vrecka vsetky predosle diely... Alebo jednoducho zauradovala Bethesda *1*
  • Kozy
    Co blbnete, vždyt to vypadá moc dobře.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit