Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak jsem se tam nalogoval, zkusil a mam pocit, ze tohle je uz finanlni verze hry. Cili, tanky i lode tam sou, je to propojene, jenom problem je v tom, ze hrat se da jenom za letadla a neverim, ze se to zmeni.
  • Melo, ale zatim neni. Verit muzes cemu chces, takovych slibu tu uz bylo. Az to bude behat tak se uvidi, jestli je to lepsi nebo ne. Protoze skloubit tohle vsechno dohromady nebude tak lehky jak se mozna nekomu zda. Jasne, ze to zni zajimave ale uz vidim to remcani a brek jak je se to neda hrat kdyz tanky davaj letadla 1 bombou, nebo lode 406mm kanony jednou ranou i 2-3 naraz. Lode a letadla si dovedu predstavit (battlestation midway, pacific) ale jeste tanky? Jak budou tanky strilet po letadlech? Kanony?
    Navic ty mapy budou muset byt mnohem vetsi, problemy s Frameratem, atd, atd. Hral jsi nekdy armu 2? Tak si udelaj obrazek, jak na ni vsichni nadavaji.
  • Jenže War Thunder by mělo být o letadlech, tancích, lodích, takže všechno propojené ve velkých bitvách, letadla se hrajou dobře a jestli takhle udělají i ostatní, tak tomu věřím více, než dalším hrám od wargamingu.
  • jesli si myslis, ze scouti jeli vzdycky plnou ryschlosti pres vsechno a jumpovali s radosti tak se hodne mylis. Jednou jsem cetl zapisky (dennik) jednoho tankistu z 2 svetovy. Jezdil na BT2 nebo BT7, uz nevim, a psal tam, ze jednou najeli do tanku co jel pred nima a byli vsichni cely pomlaceny a oba tanky sli do opravy. A to vubec nejeli maximalni rychlosti. Skoda, ze to nemuzu najit.
    Proste ve hre je to nejak nastaveny, tak se s tim nauc hrat. Fyzika sice neni dokonala ale prinasi to uplne jiny rozmer do hrani.
  • hele x, on psal, ze uz se k WOT (tankum) nevrati. Mozna maji letadla lepsi nez WG ale tanky bude hrat vzdycky vic lidi jako letadla i kdyz budou o lv vys. Podle me ty letadla od WG nebudou mit takovy uspech jako tanky a lode. Ty lode budou opet zabavny kdyz to bude jako battlestation midway nebo pacific. Stejny to bude i u War Thuder, urcite nedosahnou takovy uspech jako tanky.
  • jo a specielne pro tebe, skloneny pancir i kdyz je tenci ma ve vysledku vetsi tloustku jako kolmy pancir i kdyz je tlusci. 60% sklon dava 2x vetsi tloustku nezli neskloneny pancir. Na to prisli uz ve 2 svetovy. Mozna bys mel vratit skolni, protoze jsi tam chodil uplne zbytecne.
  • Sou to jenom letadla, ale koncepcne o lv vejs nez hry od wargamingu.
  • Tak pouzij trochu mozku a google, najdes, ze sami vyvojari tvrdili, ze wot bude !silulace! s arkadovym ovladanim. Ocekaval bych, ze se pak tanky budou maximalne svyma parametrama blizit realite.

    Ale pominme tohle, jiny veci - trebas zvuk motoru - ono ma 20kW vozitko stejnej zvuk, jako 1500kW potvora? lol ... 12mm gun strili stejne (zvukove) jako 130mm gun? lol ... muze to bejt arkada jak prase, ale tohle je usvedcuje z naprosty neschopnosti.
    Nebo, v bete slibovali, ze na otevrenych vezich/artynach budou posadky ... a nasledne to zrusili kvuli nejakymu podelanymu ratingu .... lol
    Stejne tak slibovali nocni bitky ... a kde nic tu nic ...

    Za ty 2 roky od bety krome hromady novych krabic a polonefunkcnich map neprosla hra prakticky zadnym vyvojem - aby taky jo, kdyz tam na tom dela 5 lidi. Vecne se jen premalovava gui, ktery stejne tak vecne nefunguje jak ma ... (aby v GUI bylo CPU - tedy to jedno jadro - na 100% ... to se mi nikde jinde jeste nestalo).

    A zasadni bugy, jako trvale nefuknci spotting, vyresit neumej ... moc fajn kdyz clovek stoji na ulici, 30m pred nim prejede tank, ale spotne se az kdyz je na druhy strane za barakem ... lol. Nebo (opakovane testovano) takova ptakovina, jako ze tank stoji uprostred pole na malinovce, vidim ty baraky za nim, ale tank nevidim ... asi ma pucenej cloaking device ze StarTreku. Tak nejak bych i od scifi hry ocekaval, ze kdyz vidim zed, tak ze budu videt i to, co stoji pred tou zdi. A pokud ma tank omezenej dohled, tak by jednoduse nemel za tou hranici videt !NIC!. A ne ze je to random - jindy na stejny mape s jinym tankem vidim na 800m = pres 3/4 mapy ...
  • Jo, a jeste specielne pro tebe, IS-4 ma celni pancir o 1/3 slabsi nez bocni (napr). IS-7 se na nejsnaze prostreli na spici ostruhy (coz je misto, kde je jakejkoli tank neprostrelitelnej - normalne, nikoli ve hre) ... mam prokracovat? Nj, to bys musel aspon tusit o cem je rec.
  • Demen.i ste vsichni tri, fyzika musi byt ocekavatelna => tank se nerozbije o sustrik 10x 10 cm, ale ve wot jo ... a verte tomu ze mam odehrano peknych par tisic her vcetne bety, takze vim o cem mluvim. Vemte libovolnyho scouta a rozbije se naprosto nahodne naprosto kdekoli. Zadnej dzamp se skaly, staci projet pres nejakej hrb a je to... mam rad mamlasy, ktery pisou a netusej o cem ...
  • Proc jako? War Thunder jsou jenom letadla tak jako WoWp. Tedy koho letadla moc nezajimaji, coz je vetsina, tak to ani hrat nebudou. Ja mam treba simulatory v oblibe. Jak letecky tak i jine. MFS, Orbiter, Rise of Flight, IL2, Lock On Flaming Cliffs, tankovy: Stell Beasts. ponorkovy: Silent Hunter
  • Ja myslim ze francouzsky tanky ten pancir vzadu mely hodne hodne tlustej. *15*
  • Ten kdo zkusil War Thunder už se k WoT jen těžko vrací.
  • Švábe: Je to ARKADA uz od zacatku. Kdyby jses obcas podival na nejake videa s tvurci, tak tam rikaji, ze sleduji statistiky a podle toho pripadne upravuji pancir i kanony. Nerf nebo buff. Aby to bylo celkem vyrovnany v tech trierech. Aby to bylo hratelny. kdyby to bylo vse podle realu, tak za prvy, by tam byl nedostatek tanku a za dalsi: nakonec by vsichni hrali s jednim nebo dvema nejsilnejsimi tanky. Co by to pak bylo za hru? Takhle si kazdy vybere, ktery mu padne a hraje.
    Kdyz chces hrat realitu tak si kup, Steelbeast Pro PE
    http://www.youtube.com/watch?v=AFz87-g3V8o
    http://www.youtube.com/watch?v=Zw93CbN4v-8
    nebo steel armor
    http://www.youtube.com/watch?v=nW7vMIDT8Fs
  • hele, ty budes peknej rizek. Fyzika neznamena, ze je musi byt dokonale realna, ty jelito. Je to arkada ale pridali tam i nejakou fyziku, ktera te arkade dava trocha jiny rozmer. Paneboze tady je zase vykvet, co si mysli, ze svet je jen bilej a cernej.
    Tu fyziku upravili k arkade aby to bylo hratelny. Podle me je to krok vpred proti tomu co tam bylo predtim, ty zaseky o hrany na kopci atd.
    X, ale pro toho co veri, ze tanky meli nejtlusci pancir v zadu je to tezke pochopit.
  • Jaky P2W ??? Je to F2P. Hraju WOT, mam 55% win ratio a nedal jsem do toho ani korunu. a nestrilim ani gold munici i kdyz mam temer 20mega. Nechapu jak si prisel na to , ze je to p2w ??
  • A WoT si snad nekdy hralo na neco jineho nez arkadu? WoT bylo od zacatku koncipovano jako arkada s pomerne propracovanym systemem penetrace/odrazeni strel (na arkadau),poskozovani modulu atd.
    Nekomu to staci, nekdo chce vic.
    Ale to prece neni chyba hry, ze tebe bavi spis simulatory.
  • ????
    Si přečti o čem se bavíme (tedy pro tebe speciálně: o poválečných tankách!)
    A nevzpomínám si, že bych někde napsal něco o realismu a arkádě.
    Bavil jsem se o pancířech, o nezrealizovaných tankách, kteří zůstali jen jako prototyp či jen v nákresech a vývojáři je picli do hry. TO je celý
  • Co to blabolis? Nejsilnejsi pancir v zadni casti tanku? Takze tanky se proti sobe v bojich nataceli zadky? *1*
    A kdyby se ve hre drzeli striktne historickych specifikaci tanku, tak by tam vetsina nemeckych tanku valcovala vetsinu ostatnich. Takze by vsichni hrali za ty same tanky. Proste pro hru naprosto nepouzitelne.
  • Kozy
    Však já taky WoT hraju, sice ne už tolik podle bety vypadají letadla slibně takže to taky budu chvíli hrát ale mě si získal planeside 2 momentálně. Poslední dobou mám opravdu pocit že to dělají pay2win.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit