Přejít na výpis diskuzí
Prezentace stealth stylu na videu ze Splinter Cell: Blacklist
30.11.2012 | Adam Homola
42 příspěvků
-
Drogy jsou špatné, aano?
-
Eh ?
Od prvního dílu až po Revelations to bylo naprosto stejný, teda PTM a SPACE.
Až teď v AC3 to změnili pouze na PTM. *7* -
Může mi prosím někdo znalý vysvětlit, jestli je ten "efektní" placák na břicho k něčemu dobrý? Mně připadá naprosto neefektivní, pomalý a řekl bych, že v určitých případech i hlučný.
-
Bože ty animace vypadají stupidně. Nevím, jaký trénink boje na blízko má Sam Fisher, ale k omráčení člověka nestačí podkopnout mu nohy a praštit do zad. Stejně tak by mě zajímalo, jak přišel na to zlomení vazu v 0:45, protože šance, že takovým kouskem toho člověka opravdu zabije, není moc vysoká.
Je to prostě ten samý případ jako v AC3. Stovky animací, které vypadají cool, ale ve skutečnosti by je nikdo nepoužíval, protože jsou neefektivní a zbytečně složité. A aby se hráč mohl pokochat všemi cool animacemi bez problému, musí se ubrat na nějaké méně důležité části hry, třeba hratelnosti a obtížnosti. Takže se můžeme připravit na nepřátele s IQ tykve, kteří nevidí Sama půl metru od sebe v mírném šeru, a možnost přeběhnout z krytu do krytu přes celou místnost. Už se nemůžu dočkat, až si zahraju příští díl:"Press FIRE button to finish the game." -
Neboj, Ubisoft má v plánu vydání speciální verze hry, ve které je krev nahrazena konfetami, střelné zbraně stříkacími pistolkami a brutální takedowny animací, v níž Sam slušně požádá stráže, aby si schrupli na zemi a on mohl jít dál.
-
Ještě že Sam dokáže nepřátele efektivně umlčet už jen tím, že je chytí za loket a nebo že je praštím do zad. Ještě by třeba mohli, já nevím, zařvat o pomoc *8*
-
No mna conviction nebavil,ani za tych 5 euro zo steamu,cakal som klasicku stealth hru,kde bud mozes stealthovat alebo strielat,miesto toho to bol kočkopes kde si akoze mohol stealthovat ale bud uz o tebe vsetci vedeli,alebo si stealthoval v koridore alebo si len strielal,niektore oblasti boli proste nezlucitelne s normalnou stealth hrou,cela ta hra sa snazil byt taka ''cool'' cross stealth/action ze ides omracis borca potom dalsich troch postrielas,strelis do lustru,ten dalsim jebne na hlavy,zatial niekoho zas omracis a to mna nebavi,ja si chcem vybrat a okrem toho ma sklamalo to,ze tam neboli skoro ziadne rpg prvky(Ja som pred tym SC hry nehral takze to neviem porovnat)ale aby jediny rpg prvok bol v podstate mechanicke upgradovanie zbrani,ktore je zavisle na achievmentoch v podstate je imho debilne a tym som chcel len povedat,ze ked v tom bude pokracovat aj Black List tak ma to bavit nebude :P
-
rozhodně zkus, tady už se budeš muset trošku snažit.. obzvlášť když už na tebe bude nabíhat víc typů nepřátel, chvilkama jsem nevěděl co dřív *1*
-
na tom něco bude *4* .. každopádně díky
-
K celé diskusi: ano je to akčnější, ano je to jiné ,ale lidi pořád je to jen hra.Sam je můj kůň i když hlas Ironsida mne chybí.
-
v rozohovore, ktorý bol už dávnejšie sa ironside vyjadril, že mu postava Sama Fishera pripadala akási povrchná a plytká, že už nechce mať s touto postavou nič spoločné, neviem čo je na tom pravdy, ale každopádne som rád, že dal ironside ruky preč od tohto blacklistu, mohol tak spraviť aj u conviction.
-
hmm asi teda skúsim ten arkham city, nedávno som si kúpil goty edíciu, tak som zvedavý či mi to sadne.
-
já se ptal na dabing, choreografii naprosto chápu..
-
Taky neznám přesný důvod, ale mám pocit, že vývojáři byli prostě líní a nechtělo se jim dělat hlas a pohyby odděleně. *10* Někde na netu se, mám pocit, válí rozhovor s Ironsidem, kde to vysvětluje.
-
Protože je prý starý a nezvládl by choreografii i dabing. Dle mého hovadina
-
Joo, tohle jedno-tlačítkový skákání bylo i v prvním dílu AC, proto jsem to dal hned pryč, v dalších dílech to bylo a jedno či dvě tlačítka komplikovanější, no a AC3 zase navázalo na klasiku... *6*
-
Hromada takedownu,ale to co bylo na splinter cellovi zabavny tam nedaji a myslim tim jednoduche chyceni+vyslichani atd. Tohle se od puvodni hry zase o kus dal odklani *9*
-
Nejsem sice kdovíjaký fanda serie a vlastně jsem dohrál jen Conviction (fakt mě bavil), ale Ironsidův hlas k té serii patřil.
Abych byl i trochu k tématu, je hezé, že mají 90 animací na zabití, je hezké, že oproti Conviction tam přidali odklízení mrtvol, ale nevidím v tom smysl. Zas si děcka budou připadat, že stealth je něco, že jde agent, zmasí nepřátele, jde dál, vyhodí do vzduchu barák, zas jde dál, použije tu hovadinu s označováním a střílí jako borec hned od pasu. To v Conviction bylo, ale moc jsem to nepoužíval, mě hnal dopředu hlavně příběh (podle mě jsou knihy Splinter Cell velmi povedené). -
Ano, tim jsi presne rekl, co je spatne na soucasnych hrach. Animace a pristup udelat v prvni rade hru na kterou se "hezky kouka". To at si strci do rite, ja chci poradnou hratelnost. Pak takova budgetovka jako Death to Spies strci nejaky Splinter Cell z fleku do kapsy.