Přejít na výpis diskuzí
Příběhová struktura Dragon Age II byl experiment, vyšel?
2.8.2011 | Petr Poláček
124 příspěvků
-
Když se nad tím člověk zamyslí, tak pro Bioware by bylo strašně obtížné zůstat u původního hrdiny a příběhu.
Arcidémona jsme zabili na konci jedničky, zbytky nákazy a důvod, proč nákaza vůbec vznikla, jsme řešili v datadisku. Takže další pokračování v příběhu by už byla hodně nastavovaná kaše.
Dále je tu problém se šesti různými začátky původní hry a vlastně šesti různými hrdiny, se kterými by museli v pokračování dále pracovat.
No a nakonec jsou tu schopnosti hrdiny, který ke konci hry porážel jednoho extra tuhého nepřítele za druhým, kouzel a schopností měl tolik, že nové už ani nepotřeboval.
Takže nechat hráče pokračovat se stejnou postavou by bylo velmi problematické a pravděpodobně by museli použit nějaký starý trik ve stylu, hrdina záhadně přišel o své schopnosti a musí je znova získat :)
Myslím, že když v Bioware začali uvažovat o dvojce a uvědomovali si tyto a jiné problémy, tak raději nechali nákazu nákazou, hrdinu hrdinně ve Fereldenu a pokračování umístili pro jistotu do jiné země.
Dodnes jsem třeba nepochopil, že toto prošlo celkem bez povšimnutí u Zaklínače.
Geralt na konci jedničky porazí Divoký Hon, na začátku dvojky sotva zabije utopence a nikdo se tomu nediví. -
-
Asi ho sex s Triss Ranuncul připravil o všechny síly... *1*
-
-
Na příběh Dragon Age 2 si dva měsíce po dohrání skoro nepamatuju. Byli tam nějaký rohatý válečníci, pak nějaká větev, která ovlivňovala psychiku... hmm, to je asi tak vše. Nemám na to ani žádné vyloženě negativní vzpomínky, prostě to vyšumělo, protože mě nic nezaujalo natolik, abych o tom přemýšlel. Plancescape Torment si pamatuju doteď a hrál jsem ho jenom dvakrát, naposledy před x lety. Vedle něj je DA 2 vyprávěnka pro malé děti. S ohledem na cílovou skupinu se ani není čemu divit. *4*
-
Přes sto příspěvků... Well played games.cz *5*
-
Vím, že asi dostanu spousty mínusek, ale zamyslete se. Většina hráčů(včetně mě)jsou nehorázně sobečtí. Záleží nám jen na nás samotných. Vývojáři udělali chybu a co udělají jejich "fanoušci"? Vykašlou se na ně. Při origins to byli bozi a teď jen looseři co všechno podělaj. Uklidněme se a počkejme si na další hru, pak se uvidí. *4*
-
http://i.imgur.com/txg57.jpg
-
-
Pěkná hovadina. *6*
-
-
tahle společnost je normální tlupa dementů, kde pár lidí zosnuje perfektní myšlenku, udělá dobrý příběh v prvním díle a zřejmě ostatní se pak velmi úspěšně pokoušejí to v dalších pokračováních co nejvíce zkurvitt - a to se jim daří dokonale viz. NWN, Mass Efect, DA - na co šahli v dalších dílech to posralli (NWN - pokračování o hovně, ME2 - celé ovládání a obrazovkové informace naprostá šaškárna a trapas, DA2 - nemá cenu hovořit, že jsou různorodé názory - to je snad jasné, v hypermarketu také prodávají, to co bylo dříve dobré a teď je to sr*čka a moc to hodně lidem chutná - to je přesně Bioware, když udělaj něco dobře, hned do toho zakomponují spousty změn a debilit aby toho bylo dost co stojí za hhovno *16*
-
-
Víš koho zase považuju za dementa já? Člověka, kterej klidně sebevědomě, agresivně a veřejně prezentuje svoje názory, aniž má zjištěná základní fakta (NWN2 není od Bioware *8* - to jsi ale za blbečka viď *4* ). Tohle totiž dělaj primitivové chudáčku. Příště by to chtělo méně sračkování a hovnování a více faktů *3*
-
-
Hlavne ze ty si nejvetsi kapo, borec nad tebou dostal 6+ za to ze mu napsal ze to neni od bioware tak sis rekl ze napises to same ale hodis to do vetsiho celku aby to vypadalo ze to cos napsal ma nejakou myslenku...sad story...a navic ma borec pravdu (s vyjimkou ME2 to zas tak spatne nebylo)) takze se vrat na strom primitive
-
-
Očividně jsi nepochopil pointu, takže s radostí uděluji titul primitiva tobě. Moje reakce jsou vždy přímo úměrné komentářům, na které reaguji. Když by ten močál nade mnou napsal normální komentář, rád ho slušně opravím a možná tak ještě dodám, že nesouhlasím. Ale na tyhlety arogantní pindy plné hhoven a ssraček tady není nikdo zvědavej (s vulgarismy nemám problém, rád je občas užívám, ale mělo by to mít své opodstatnění, že...). Když je sebevědomej, namachrovanej a ještě k tomu plácá blbosti, je to pro mě holt vražedná kombinace, nesmíš se mi divit. *3*
S neúctou, Cahir
PS: pluska a mínuska mám hádej kde... -
-
aha takze kdyz tady nekdo napise hormadu sracek tak ty mu na to projistotu napises jeste vetsi hromadu sracek a jeste se tady pro jistotu vyblejes. tak tos fatk zabodoval :))
-
-
Drahý Snorgrinde, dík, že ses mi vyzvracel pod komentář. Svoji reakci na jeho hromadu sr.aček nepovažuji za hromadu sra.ček, ale za reakci poučnou a adekvátní. Vážně jsem potřeboval, aby mě nějaké zakomplexované hovádko (ty) poučovalo o tom, na co mám a nemám reagovat. Tvůj komentář považuji za naprosto zbytečný, a tak raději tuhle grotesku ukončím *3* .
-
-
-
-
-
biowarefag, nostalgiafag, oldfag
-
Za prvé, NWN2 je pořád nadprůměr a za druhé to je hra od Obsidianu.
-
Asi dostaneš hromadu mínusek, ale můj souhlas máš.
-
-
At už vyjde trojka.
-
-
tam uz budu priserky respawnovat priamo zo vzduchu?
-
-
Co to? To uz bylo ve dvojce. Prece se nebudou opakovat. Ve trojce rovnou ve vzduchu umrou. Strachy z nabuseneho ''hrdiny''. Pak budou vyvojari tvrdit ze je to normalni a ze je to uber feauture,aby z nich po roce od vydani zase vylezlo,ze to byl jen dalsi experiment.
-
-
Až na to, že ty bestie seskakující ze stropu byly tuhý jako sviňa. Zvlášť Assassini byly tanky, navíc se při každý příležitosti zneviditelnili, aby ubrali hrdinovi minimálně 3/4 životů na jedno probodnutí, kouzelníci zařvali rovnou. Ty jedna uber featuro... *7*
-
-
Navíc, jestli to není další totální FAIL, když Assassin, kterého si jako tanka nepředstavuju, měl větší výdrž než všichni tvoji hrdinové dohromady a ještě dával takový obrovský šlupky, to mi fakt nepřijde normální.
-
-
Haha, kdyby jenom 1000. Těžce přidej. Navíc zhrzenej vývojář těžko, protože na lehčí obtížnost vydrželi kulový. Na nightmare vydrželi kromě těch nejbanálnějších jednotek všichni víc, než tvůj hrdina. Nemusel sis tu obtížnost zapínat, když ti to přijde hloupý. Špatnou inteligenci neměli.
-
njn proste jim nekdo v toolsetu nastavil 1000hp, dmg 1d6+20 x3 crittical a 6utoku za kolo no...asi nejaky zhrzeny vyvojar
-
-
Taky nechapu tvou reakci
-
-
Tak jinak.
"Ve trojce rovnou ve vzduchu umrou. Strachy z nabuseneho ''hrdiny''."
Já jenom, že už nevíte, kde všude sbírat ty hromady špíny na DA, tak kecáte totální hovadiny. Nikde jsem nepsal že je seskakování nepřátel ze stropu v pořádku, protože prostě není. -
Ale kdyť tady vůbec nejde o to, jestli jsou nebo nejsou tuzí, jde o to, že nesmyslně lítali ze stropu jak netopýři. Mluvil o tom, že budou ve vzduchu umírat ve trojce a ne dvojce, tak je reakce surikaty uplně mimo.
-
Tak pak jsi mentálně postiženej.
-
-
No a? Pořád seskakovali ze stropu ať už byli tuzí nebo ne.
-
-
-
-
-
DA2 je prumerna hra ,ale me bavila vic nez "hit" mass effect
-
To co sem tu četl konketně odvypravnění příběhu hrdiny s Ferledenu.. Šampiona s Kirkwallu Hawka nazývali při různých questech hrdinou s Fereldenu.. tak je to pořád jeden a ten samý hrdina ne ? Jedničku sem hrál jenom chvili tak nevím..
-
-
Tak to si asi slyšel blbě, jsou to dvě rozdílné postavy. A už z logiky věci to ani jedna postava být nemůže - když na začátku hry prcháš, coby mladý cucák, z Fereldenu do Kirkwallu, to by se z tebe asi hrdina s Fereldenu nestačil stát... *7*
-
-
Tak to byl asi fail v české verzi beta překladu. Protože ten pro kterého jdeš zachránit dělníky v tom dole nebo myslím, že to byl i někdo jiný řekne aaa to jste vy ten Hrdina s Fereldenu. Blbě sem neslyšel jinak bych o tom nepsal. Ale asi máš pravdu ja sem se díval na družinu a rodinu z jedničky. A Hawkova máma, Bethany ani Carver tam nejsou.
-
-
to jich myslim rika vic a je to asi mysleno ve smyslu...,,to jsi ty ten hrdina (protoze uz jsi ve meste znamy diky nejakym svym skutkum), ktery pochazi z Fereldenu,,
-
-
gfsdf: Nic Ty si běž zahulit matroše idiote.
Takže v defaultním savu tě udělali známým v Kirkwallu, takže tak to celé je. Psal sem, že sem hrál jedničku jen chvíli. -
-
tak to neni...defaultni save nazvany ,,hero of federlen,, znamena to, ze dvojku hrajes jako by jsi jednicku dohral vicemene tradicnim zpusobem = tvoje postava z jednicky se stala sedym strazcem, zabil jsi archdemona a na trun dosadil Alistera
to se ale netyka tvoji postavy ve dvojce...ve dvojce jsi Hrdina Z Federlenu a ne Hrdina Federlenu...to je rozdil ;]
-
-
-
A nebo prostě se tam v nějakém dialogu mihne slovo hrdina s Fereldenu.. A vyzní to jako kdyby to bylo na tebe. Vím to určitě to tam párkrat padlo. A jěště něco jak si mužeš přenést savy z jedničky do dvojky.. když si hrál uplně za jinou postavu?
-
-
Savy z jedničky jsou kvůli tomu, že počínání šedého strážce v prvním díle nějak ovlivnilo svět kolem něj, a ty save umožní, aby se to promítlo i do dvojky (otázku, nakolik to ve skutečnosti děj ovlivní, nechme stranou).
-
ale jsou tam postavy jine z jednicky, ktere jsi ty treba nechal v ramci deje umrit, tak by bylo blbe, kdyby se tam objevily zive ;]
-
Co to hulíš za matroše?
-
-
-
-
-
ja som z biowareu taky sklamany a zhnuseny ze uz som s nimi skoncil. A to nehovorim len kvoli cim dalej tym horsim hram ktore produkuju ale najme o ich PR pristupe. N
euznaju si ziadnu chybu, stale o sebe hovoria aki su uzasni. Radsej povedia ze no... par hracom sa nepacilo co sme urobili ale vacsina to miluje. Hej isteze vy kkti.
Takyto pristup im mozem srat, stali sa z nich upli idioti ktori sa zamerali na to najmainstreamovejsie publikum len kvoli tomu aby zarobili viac penazi. A co tym dosiahli? Predali 2kk DA2 SKOR ako DAO. Uzasny uspech. nezarobia taky isty objem penazi za rok ale za pol roka. Ale v konecnom dosledku zarobia prakticky to iste, neverim ze sa DA2 preda nejak vyrazne viac ako DAo.
Cize tych starych rozvaznych hracov nahradili mainstreamovimi kktmi. Zradili svojich fanusikov a ziskali hovno, mozno par milionov naviac zarobia, ale navzdy si znicili dobre meno. (podla mna).
Preto im prajem aby bol SW ToR fail, aby sa nepredaval a aby ich brutalne zadlzil. In your face fuckers -
-
ááááááááá myluju podobné keci ( kdyby to někoho náhodou napadlo nic proti slovákům nemám) o starých moudrých rozvážných hráčích z dob kdy hry bývali hrami protože jste dvacet hodin řešili jeden super těžkej level jo to byli časi nene ti dnešní rozmazlení koko*i ti nic neví my tu přece máme patent na rozum. No vážně si myslíte že budou firmy dělat hry pro pět a půl zapšklejch šašků kterým nic nevoní když by se tim připravili o zájem věčiny dnešních hráčů kteří jsou mimo jiné také fanoušci ( ano i člověk jako já co hrál od bioware jen ME 1 ME 2 DAo DAa a DA2 (( všechno poctivě koupený)) se múže považovat za fanouška). Jen tak mimochodem proberte se konečně hrál sem pár těch takzvaných pecek ze starý školy a byla to nuda všechno od prvního falloutu ( trojka byla boží) přes baldur gate ( špatná hra i když je od bioware) až po první deus ex ( no na trojku se těším ) a to nepočítám grafiku i když se na ty hry nedalo koukat. Jestli si myslíte že sem troll tak ne jen nesnáším podobné keci od těch takzvaných skutečných hráčů. PS pokud vám to udělá radost můžete mi naklikat minuska třeba si dejte soutěž kdo dá první,kolik jich budu mít za minutu nebo tak něco
-
-
Ja ti nedam minus, lebo si evidentne bud 12rocny chuj, alebo len clovek s velice zlym vkusom. A nedam ti minus ani za to ze reagujes agresivne a snazis sa (?) urazit ma. Ale k veci.
Vies ono to vobec nie je o tom ze nejaky stary hraci, hardcore hraci, pankovci mastici a neviem co ine. To s tym nema nic spolocne. Preto som hovoril o normalnych hracoch a mainstream hracoch. Kedze mas fakt asi 12 tak ti poviem aka "evolucia" nastala v hernom businesse. V dobach davno minulych ked boli ludia (vacsinou cca dospeli muzi, neskor aj mladsi chalani) co sedeli za pocitacom (ani hrat sa nemuseli) pokladany za geekov a este lepsie: cudakov, sa hry robili len pre tychto cudakov. Cize pre tych hracov co sa chceli hrat. Normalne hrat. Pre tych hracov co sa chceli vzit do sveta ktory im niekto vymyslel a vytvoril.
Dnes sa hry stali meainstream zabavou. Mainstream su vsetci, male deti, velke deti, dospeli, stari, muzi, zeny, psy. Ako si mozes vsimnut, je tu velky rozdiel medzi skupinami co hraju. A teda je aj rozdiel v tom co take publikum ziada. A mainstreamove publikum ziada vela akcie, pekny vizual a ziadnu vyzvu. Co je pravy opak toho co ziada hrac co sa chce naozaj hrat. Prave preto je vacsina dnesnych hier uplny bullshit a preto normalni hraci tuzia po hrach z dob minulych.
Ked ta nebavili stare Fallouty a Failout 3 je bozi, tak si hlupak bez kuska vkusu a nie hrac. A to plati aj o ostatnych hrach co si spomenul. Kazdy nech si hra co chce, kazdeho bavi nieco ine, ale ked niekoho nebavili stare fallouty a bavi ho ta nova p*covina tak musi mat brain damage.
Chod si zahrat DA2 a F3 a CoD MW3. Pripadne ak ti to pride moc narocne, daj si simsov alebo Arcanum: Gothic tale.
Prajem pekny den a dufam ze tvoje deti tebou nebudu ovplyvnene. -
-
a ano kdybych měl na víběr mezi Mass effectem a např Deus exem as výš co bych bral a pokud to bereš tak že se počítaj jenom názori vás starší hráčské generace a ostatní sou malí děcka co hrajou cod tak to je tvůj probém přeji ještě krásnější den
-
neurážím tě to ti jsi napsal že :rozvaznych hracov nahradili mainstreamovimi kktmi
takže urážíš ty ne já ale je mi to celkem fuk hold sem jen člověk co hraje CoD
ps díky všem za lekci češtiny
-
-
To já taky. Zvlášť když se člověk podívá, jak se ti staří zkušení hráči vyjadrujou *1* Děcka...
-
A já zas miluju (to je s I ne s Y) kecy (zase Y místo I) od chytráků jako ty.Víš, než tu začneš někomu říkat že je šašek jen proto že se mu nelíbí jak zmrvili nějakou hru nebo že se mu víc líbí hry staré než moderní které jsou dělány jen pro mainstreamové publikum tak si po sobě přečti co píšeš.
Probudit by jsi se měl ty, a patrně si zopáknout češtinu.
Jinak, to že tě nebavily ty starý pecky jako je Fallout tím bych se nechlubil, tyhle hry bavily snad každého nomálního člověka.Chyba tedy bude někde u tebe :D
Btw-časy (to je s Y ne s i) a slovo většina se nepíše jako věčina. -
-
som slovak a nehanbim sa za to *7*
-
-
Ale mal bi sy!
-
-
vstupim si do svedomia od dnes, ok? *5*
-
-
-
-
tak odomna mas 1 male +... ze milujes s tvrdym *12*
-
Já mám rád i ty staré pecky, ale taky jsem už alergický na kecy jak dřív byly hry lepší tráva zelenější atd.
-
-
No popravde si myslim ze to przdenie ide skorej z strany EA ktore robi tlak na BioWare. D:
Osobne sa mi v DA2 nepacilo niekolko veci aj ked koncept hry nebol az tak zle navrhnuty no bohuzial stalo sa a uz sa neodstane :P.
Co musim uznat ze fakt skvely DA:O ma neuspesnejsieho nastupcu aj ked sa osvedcil u publika ktore si nepotrpi tolko na kvalitu .
No osobne dufam ze sa daju doporiadku a dalsie dlc ci pripadny expansion vylepsi hru samotnu. SW:ToR som daval celkom slusnu sancu na prelomenie s prichodom prvych screenov a trailerov ale ked som videl posledne gameplaye tak ma celkom chyta mraz . -
-
Bohuzial, myslim si ze tentokrat nemozeme vynu zvalovat na EA. Bioware ma pod palcom celu RPG diviziu. Tak to asi nebude tka ze EA povie a Bioware urobi.
-
-
Alas! prehovoril si mi z duse, az na posledny odstavec, neprajem nikomu nic zle :)
-