-
Perihelion
-
-
Perihelion je 93, takze o rok starsi nez BaSS. ;)
-
-
A dost ! Adventuru sem od horkýho léta 1 snad nehrál ( "ahoj , já sem Honza Majer , kluci mi řikaj rambo a holky kreténe" legendary ) ale tohle je tak hustě cyberhnědý že do toho du *5* .
-
-
Tuhle hlášku jsem neslyšel léta. Díky.
-
-
Levitující společník,jenž nemá ruce,ani nohy a má vtipné hlášky...Morteeeeeeeeeeee *1*
-
-
Máš recht, Crispin je vážně inspirován Mortem.
-
-
Číhám na Resonance . na Priomordii se mi líbí jen soundtrack
-
Vypadá tajemě, asi to zkusím... Celé mi to připomíná Lovecraftovy vesmírné povídky, jako Ve zdech Eryxu... O chlapíkovy, co se na Venuši plné rostlin produkujících halucinogení plyn, ztratí v neviditelném labyrintu...
-
Proč nízké rozlišení?
Grafik to veřejnosti zdůvodnil tím, že chtěl poznat, jak moc dokáže svoje ilustrace převést do nízkého rozlišení, aby to zároveň vypadalo dobře. A také má rád pixely.
Já jen dodám, že dělat animace ve vysokém rozlišení je pěkný oser. Už jen animace moře v 640*400 mi trvala několik dní. Takže pokud grafik není nějaký profesionální animátor, tak raději šáhne po menším rozlišení.
Dále, hra je vytvořena v Adventure Game Studiu, co podporuje maximálně 1024*768. A pokud chtějí využít širokoúhlé rozlišení, je na výběr jen 320*200 a 640*400. Takže raději volí to menší, právě z výše jmenovaných důvodů a také proto, že jsou to z drtivé většiny fandové starších adventurních kousků.
Když jsem viděl Primordii ze screenů, také jsem si říkal, že tohle prostě chce pořádné rozlišení. Ale v pohybu to nakonec vypadá o hodně líp, než na obrázcích. -
-
Pixely jsou v módě no ... Jinak vše záleží na technice a nástrojích (dřina to vážně být nemusí a ani nemá) - historicky se rozlišení z reálné předlohy vždy degradovalo , dnes už to nemáme zapotřebí , ale když .... pixely jsou tak roztomilé a retro cool :/ ***
-
-
vybrony prepracovany sci-fi story
vyborne dielogy
vyborny system napovied a tym padom volby obtiaznosti
art design
klasicka kockovana point and click adventura
mnoho koncov
znobuhratelna znova a znova
vynikajuca hudba
pre mna najlepsia hra tohto roku. 9,5/10 -
Po tom, co GOG.com uvolnil Beneath Steel Sky, a které jsem s chutí a radostí dohrál, začínám silně uvažovat o koupi Gemini Rue i Primordia. Adventury nikdy nebyly můj čálek kávy (možná Broken Sword), ale tento styl se mi zamlouvá... a co se týče tady kritizované grafiky? To je zrovna věc, která mě na těchto hrách přitahuje, navozuje mi staré a hezké vzpomínky, takže já si rozhodně nestěžuji!
-
-
Gemini Rue doporučím všemi deseti, a to nejsem velkej fanda adventur. GR je oproti většině o něco lehčí, ale aspoň odpadá problém s nesmyslnými kombinacemi typu "jezevec + lepicí páska = falešný knír" a podobnými nešvary. GR je prostě hezky odsýpající a velmi slušně napsaný sci-fi thriller s občasným puzzlem či lehce kostrbatou akčnější vložkou:).
-
-
Předpokládám, že jde o pixelart, což mi i z obrázků přijde.
-
-
No sh*t Sherlock
-