Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Perihelion
    • blixa
      Perihelion je 93, takze o rok starsi nez BaSS. ;)
  • Grandhalf
    A dost ! Adventuru sem od horkýho léta 1 snad nehrál ( "ahoj , já sem Honza Majer , kluci mi řikaj rambo a holky kreténe" legendary ) ale tohle je tak hustě cyberhnědý že do toho du *5* .
    • 13_11
      Tuhle hlášku jsem neslyšel léta. Díky.
  • Levitující společník,jenž nemá ruce,ani nohy a má vtipné hlášky...Morteeeeeeeeeeee *1*
    • GlaDOS
      Máš recht, Crispin je vážně inspirován Mortem.
  • Číhám na Resonance . na Priomordii se mi líbí jen soundtrack
  • MidnighT91
    Vypadá tajemě, asi to zkusím... Celé mi to připomíná Lovecraftovy vesmírné povídky, jako Ve zdech Eryxu... O chlapíkovy, co se na Venuši plné rostlin produkujících halucinogení plyn, ztratí v neviditelném labyrintu...
  • GlaDOS
    Proč nízké rozlišení?

    Grafik to veřejnosti zdůvodnil tím, že chtěl poznat, jak moc dokáže svoje ilustrace převést do nízkého rozlišení, aby to zároveň vypadalo dobře. A také má rád pixely.

    Já jen dodám, že dělat animace ve vysokém rozlišení je pěkný oser. Už jen animace moře v 640*400 mi trvala několik dní. Takže pokud grafik není nějaký profesionální animátor, tak raději šáhne po menším rozlišení.

    Dále, hra je vytvořena v Adventure Game Studiu, co podporuje maximálně 1024*768. A pokud chtějí využít širokoúhlé rozlišení, je na výběr jen 320*200 a 640*400. Takže raději volí to menší, právě z výše jmenovaných důvodů a také proto, že jsou to z drtivé většiny fandové starších adventurních kousků.

    Když jsem viděl Primordii ze screenů, také jsem si říkal, že tohle prostě chce pořádné rozlišení. Ale v pohybu to nakonec vypadá o hodně líp, než na obrázcích.
    • Pixely jsou v módě no ... Jinak vše záleží na technice a nástrojích (dřina to vážně být nemusí a ani nemá) - historicky se rozlišení z reálné předlohy vždy degradovalo , dnes už to nemáme zapotřebí , ale když .... pixely jsou tak roztomilé a retro cool :/ ***
  • vybrony prepracovany sci-fi story
    vyborne dielogy
    vyborny system napovied a tym padom volby obtiaznosti
    art design
    klasicka kockovana point and click adventura
    mnoho koncov
    znobuhratelna znova a znova
    vynikajuca hudba

    pre mna najlepsia hra tohto roku. 9,5/10
  • Po tom, co GOG.com uvolnil Beneath Steel Sky, a které jsem s chutí a radostí dohrál, začínám silně uvažovat o koupi Gemini Rue i Primordia. Adventury nikdy nebyly můj čálek kávy (možná Broken Sword), ale tento styl se mi zamlouvá... a co se týče tady kritizované grafiky? To je zrovna věc, která mě na těchto hrách přitahuje, navozuje mi staré a hezké vzpomínky, takže já si rozhodně nestěžuji!
    • USER47
      Gemini Rue doporučím všemi deseti, a to nejsem velkej fanda adventur. GR je oproti většině o něco lehčí, ale aspoň odpadá problém s nesmyslnými kombinacemi typu "jezevec + lepicí páska = falešný knír" a podobnými nešvary. GR je prostě hezky odsýpající a velmi slušně napsaný sci-fi thriller s občasným puzzlem či lehce kostrbatou akčnější vložkou:).
  • Předpokládám, že jde o pixelart, což mi i z obrázků přijde.
    • No sh*t Sherlock

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit