-
Ale protože hotline miami frčí dali tomu 10/10
-
No sh*t Sherlock
-
Perihelion je 93, takze o rok starsi nez BaSS. ;)
-
Tuhle hlášku jsem neslyšel léta. Díky.
-
Perihelion
-
Máš recht, Crispin je vážně inspirován Mortem.
-
A dost ! Adventuru sem od horkýho léta 1 snad nehrál ( "ahoj , já sem Honza Majer , kluci mi řikaj rambo a holky kreténe" legendary ) ale tohle je tak hustě cyberhnědý že do toho du *5* .
-
Levitující společník,jenž nemá ruce,ani nohy a má vtipné hlášky...Morteeeeeeeeeeee *1*
-
Číhám na Resonance . na Priomordii se mi líbí jen soundtrack
-
Pixely jsou v módě no ... Jinak vše záleží na technice a nástrojích (dřina to vážně být nemusí a ani nemá) - historicky se rozlišení z reálné předlohy vždy degradovalo , dnes už to nemáme zapotřebí , ale když .... pixely jsou tak roztomilé a retro cool :/ ***
-
pár = 2 ...
-
Vypadá tajemě, asi to zkusím... Celé mi to připomíná Lovecraftovy vesmírné povídky, jako Ve zdech Eryxu... O chlapíkovy, co se na Venuši plné rostlin produkujících halucinogení plyn, ztratí v neviditelném labyrintu...
-
Ano, ale je tam jen vysvětlení, jakým způsobem se grafika dělala. Pěkné detailní kresby se převedou do VGA rozlišení, což je patrné. Není tam nic o tom, proč se to tak rozhodli dělat.
-
Proč nízké rozlišení?
Grafik to veřejnosti zdůvodnil tím, že chtěl poznat, jak moc dokáže svoje ilustrace převést do nízkého rozlišení, aby to zároveň vypadalo dobře. A také má rád pixely.
Já jen dodám, že dělat animace ve vysokém rozlišení je pěkný oser. Už jen animace moře v 640*400 mi trvala několik dní. Takže pokud grafik není nějaký profesionální animátor, tak raději šáhne po menším rozlišení.
Dále, hra je vytvořena v Adventure Game Studiu, co podporuje maximálně 1024*768. A pokud chtějí využít širokoúhlé rozlišení, je na výběr jen 320*200 a 640*400. Takže raději volí to menší, právě z výše jmenovaných důvodů a také proto, že jsou to z drtivé většiny fandové starších adventurních kousků.
Když jsem viděl Primordii ze screenů, také jsem si říkal, že tohle prostě chce pořádné rozlišení. Ale v pohybu to nakonec vypadá o hodně líp, než na obrázcích. -
Pravda, ted jsem si uvedomil, ze jsem tohle zapomnel do recenze napsat. Je tam bohuzel obcas dost neprijemny pixelhunting. Neni to nic kritickyho, uz jsem videl v tomhle smeru mnohem horsi hry, ale taky souhlasim s tim, ze klasicka, ne-retro grafika by cast problemu vyresila.
-
Vysvětlení ohledně tvorby grafiky je třeba tady na blogu autorů: http://www.primordiagame.com/making_sprites.htm
-
herny priemysel je v sucasnosti zamerany pre masy na ktorych sa zarabaju peniaze.
pre mna je vrcholom ignorancie ked som v niekolkych recenziach vratane tejto videl v negativach prevedenie teda pixelovu grafiku.
preto som napriklad tuto recenziu ani neprecital a iba som sa pousmial nad tym hodnotenim.
toto je skurocne prepracovane majstrovske dielo
(odporucam ti si to zahrat znovu so zapnutymi komentarmi tvorcov. isli skutocne do hlby co sa pribehu a herneho sveta tyka.)
jedine preco by som tomu nedal 10/10 su miestami mensie bugy ako neskryvajuce sa pop up okno alebo pady ktore vsak vdaka systemu autosavov neboli nikdy ziadny velky problem -
vybrony prepracovany sci-fi story
vyborne dielogy
vyborny system napovied a tym padom volby obtiaznosti
art design
klasicka kockovana point and click adventura
mnoho koncov
znobuhratelna znova a znova
vynikajuca hudba
pre mna najlepsia hra tohto roku. 9,5/10 -
Grafiku dělám a tohle není pravda. Animace vypadají stejně v malém rozlišení stejně jako ve velkém. To už pak jde o počet snímků a zručnost grafika. Jak by to na někoho působilo nevím, ale to je asi subjektivní. Nevidím žádný technický důvod, proč kresby, které se dají naskenovat v jakémkoli rozlišení, by měly být převedeny do archaického VGA. Naopak je to technicky ještě složitější, protože pak se musí pro malé rozlišení dodatečně kresby upravit ručně, což u rozlišení např 1366x768 by se nemuselo v takové míře, nebo by šlo lépe využít služeb Photoshopu. Připadá mi to jako jakýsi divný trend zaujmout hráče, kteří slyší na "retro" styl. Což se mi nelíbí a od hry mě to naopak odrazuje.