Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ale protože hotline miami frčí dali tomu 10/10
  • No sh*t Sherlock
  • blixa
    Perihelion je 93, takze o rok starsi nez BaSS. ;)
  • 13_11
    Tuhle hlášku jsem neslyšel léta. Díky.
  • Perihelion
  • GlaDOS
    Máš recht, Crispin je vážně inspirován Mortem.
  • Grandhalf
    A dost ! Adventuru sem od horkýho léta 1 snad nehrál ( "ahoj , já sem Honza Majer , kluci mi řikaj rambo a holky kreténe" legendary ) ale tohle je tak hustě cyberhnědý že do toho du *5* .
  • Levitující společník,jenž nemá ruce,ani nohy a má vtipné hlášky...Morteeeeeeeeeeee *1*
  • Číhám na Resonance . na Priomordii se mi líbí jen soundtrack
  • Pixely jsou v módě no ... Jinak vše záleží na technice a nástrojích (dřina to vážně být nemusí a ani nemá) - historicky se rozlišení z reálné předlohy vždy degradovalo , dnes už to nemáme zapotřebí , ale když .... pixely jsou tak roztomilé a retro cool :/ ***
  • pár = 2 ...
  • MidnighT91
    Vypadá tajemě, asi to zkusím... Celé mi to připomíná Lovecraftovy vesmírné povídky, jako Ve zdech Eryxu... O chlapíkovy, co se na Venuši plné rostlin produkujících halucinogení plyn, ztratí v neviditelném labyrintu...
  • Robotron3
    Ano, ale je tam jen vysvětlení, jakým způsobem se grafika dělala. Pěkné detailní kresby se převedou do VGA rozlišení, což je patrné. Není tam nic o tom, proč se to tak rozhodli dělat.
  • GlaDOS
    Proč nízké rozlišení?

    Grafik to veřejnosti zdůvodnil tím, že chtěl poznat, jak moc dokáže svoje ilustrace převést do nízkého rozlišení, aby to zároveň vypadalo dobře. A také má rád pixely.

    Já jen dodám, že dělat animace ve vysokém rozlišení je pěkný oser. Už jen animace moře v 640*400 mi trvala několik dní. Takže pokud grafik není nějaký profesionální animátor, tak raději šáhne po menším rozlišení.

    Dále, hra je vytvořena v Adventure Game Studiu, co podporuje maximálně 1024*768. A pokud chtějí využít širokoúhlé rozlišení, je na výběr jen 320*200 a 640*400. Takže raději volí to menší, právě z výše jmenovaných důvodů a také proto, že jsou to z drtivé většiny fandové starších adventurních kousků.

    Když jsem viděl Primordii ze screenů, také jsem si říkal, že tohle prostě chce pořádné rozlišení. Ale v pohybu to nakonec vypadá o hodně líp, než na obrázcích.
  • blixa
    Pravda, ted jsem si uvedomil, ze jsem tohle zapomnel do recenze napsat. Je tam bohuzel obcas dost neprijemny pixelhunting. Neni to nic kritickyho, uz jsem videl v tomhle smeru mnohem horsi hry, ale taky souhlasim s tim, ze klasicka, ne-retro grafika by cast problemu vyresila.
  • blixa
    Vysvětlení ohledně tvorby grafiky je třeba tady na blogu autorů: http://www.primordiagame.com/making_sprites.htm
  • herny priemysel je v sucasnosti zamerany pre masy na ktorych sa zarabaju peniaze.

    pre mna je vrcholom ignorancie ked som v niekolkych recenziach vratane tejto videl v negativach prevedenie teda pixelovu grafiku.

    preto som napriklad tuto recenziu ani neprecital a iba som sa pousmial nad tym hodnotenim.
    toto je skurocne prepracovane majstrovske dielo

    (odporucam ti si to zahrat znovu so zapnutymi komentarmi tvorcov. isli skutocne do hlby co sa pribehu a herneho sveta tyka.)

    jedine preco by som tomu nedal 10/10 su miestami mensie bugy ako neskryvajuce sa pop up okno alebo pady ktore vsak vdaka systemu autosavov neboli nikdy ziadny velky problem
  • vybrony prepracovany sci-fi story
    vyborne dielogy
    vyborny system napovied a tym padom volby obtiaznosti
    art design
    klasicka kockovana point and click adventura
    mnoho koncov
    znobuhratelna znova a znova
    vynikajuca hudba

    pre mna najlepsia hra tohto roku. 9,5/10
  • Robotron3
    Grafiku dělám a tohle není pravda. Animace vypadají stejně v malém rozlišení stejně jako ve velkém. To už pak jde o počet snímků a zručnost grafika. Jak by to na někoho působilo nevím, ale to je asi subjektivní. Nevidím žádný technický důvod, proč kresby, které se dají naskenovat v jakémkoli rozlišení, by měly být převedeny do archaického VGA. Naopak je to technicky ještě složitější, protože pak se musí pro malé rozlišení dodatečně kresby upravit ručně, což u rozlišení např 1366x768 by se nemuselo v takové míře, nebo by šlo lépe využít služeb Photoshopu. Připadá mi to jako jakýsi divný trend zaujmout hráče, kteří slyší na "retro" styl. Což se mi nelíbí a od hry mě to naopak odrazuje.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit