Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ten tvuj hrasek nestaci na vic nez na pokusy o urazky


    tys nenapsal pro obhajobu vice fazi nic, protoze to ani obhajit nejde, absolutne zbytecnej a nudnej nesmysl

  • iSpirit

    Takže mám pravdu, mozek jsi zapomněl doma. Ano, klidně by tam nemusela být ani první fáze, rovnou one hit kill :). Až najdeš validni argument a mozek, tak lez do diskuze.


  • bavime se snad o sekiru, nezajimaj me minuly hry, ani tvoje "uspechy", který se omezujou jen na hrani WoW a souls-like her neustale dokola


    konecne jsi na to prisel, druha faze by ani nemusela byt, stacila by jedna

  • iSpirit

    Ty jsi fakt hlupák. Pochop jedno, ty bossove mají méně ho než v minulých hrách, proto kdybys to měl na jednom s jedním oživením, tak je to těžší. Že druhá fáze resetuje posture? To snad nemyslíš vážně,ne? Kdyby nebyl reset, tak druhá fáze nemusí být. Začni používat mozek konečně.

  • vubec si neprotirecim


    nic to neulehcuje, porad jsi nepochopil, ze se to komplet zresetuje a pridaj naky utoky navic, nikdo pricetnej doufam nebude tvrdit, ze tohle je ta mechanika, na kterou tu vsichni cekali a ze je to soucast designu, bez kteryho by se hra rozpadla (neco takovyho tvrdil vcera ales smutny ve fight clubu)


    mohla bejt rovnou druha faze a vynechat tyhle nesmysly, ktery maj jen a pouze otravovat


    ani s jednim healthbarem a zmenou chovani bych to nevidel idealne, ale jak to je ted, je nadbytecna podpasovka, ktere to produluzuje a otravuje


    wowko a normalni lidi :D

  • iSpirit

    když řekneš, že je to debilní mechanika, tak to znamená tak howno. To je názor jen člověka, který není svůj názor schopný podpořit kloudnou větou. I předešlé hry měly fáze, jen hp měly na jednom baru. Ty dva hp bary ti to jen ulehčuji, jelikož když mu sebereš jeden bar, máš další oživení, čili kdybys měl jeden bar, tak je to těžší. Midir, Kos, Ludvig měli x fázi bez oživení a s velkým hp, proto je Sekiro jedna z lehčích her od FS. Popravdě já bych tam dal jen jedno oživení. Ty tři tu hru hodně zlehčují.

    Ani nevíš, že si protiřečíš, jelikož kritizuješ přehnanou obtižnost, pak v dalším příspvěku kritizuješ mechaniku, která ti to kurrevsky zlehčuje. Nejen že jsi nešikovný ve hraní her, jsi také ne moc šikovný v myšlení :).

    Wowko hráli u nás v guildě převážně pracující lidi, progressovali jsme jednou týdně přes noc. Normální lidi s rodinami i samozřejmě bez rodin. Převážně + 30. V současnosti ti nepovím, kdo to hraje, už jsem dlouho mimo dění. Tvoje předsudky jsou hodně úsměvné.

    Mám platinu, takže jsem se Sekirem na nějakou dobu skončil. Vrátím se až s DLC.

  • asi jsi nepochopil, vcema spociva nejvetsi nesmysl zminenych bossfightu

    vice fazi, reset health baru a regenerace posture

    neni to zajimavy, neni to originalni, neni to zabavny, je to jen a pouze debilni herni mechanika

    kupujes 5 her do roka, protoze je hrajes porad dokola, to ma bejt argument, ze je moc nehrajes? to ti nejak nevyslo, navic to hrajes okamzite znova, kolik tech ng+ hodlas projit?

    k tomu to wowko :D takze s fetakem jsem se trefil naprosto presne, kdo jinej to hral?

    ja jsem bosse "zvladl", presto nebudu jako ty tvrdit, ze je to snadny a kdo to nezvladne, ze je neco mene, znova to hrat nebudu, jiny konce me nezajimaj, ani honeni trika, ze to podruhy projdu rychleji

  • iSpirit

    popravdě já koupím tak pět her ročně, jinak herní scénu ignoruji. Tak mi vysvětli, proč pro mě není problém hru dohrát, i když hraji tak minimálně? Argument že jsem cvičená opice, blázen si nech pro spolužáky ze základky.  Osobně si myslím, že je to tím, že ta hra tě naučí hrát, čili postupem času jsi lepší a lepší, souboje jsou rytmičtější a ty se citíš lépe a lépe. Já tomu říkám dobrý design, že tě hra učí. Pokud jsi špatný žák, pak samozřejmě můžeš mrskat nesmysly o špatném designu, brečet, vypisovat si dušičku, ve finále ztrapníš jenom sebe, protože jsi nezvládl bosse s pěti útoky :). Chtěl bych tyhle casuály vidět v minulosti na hard instancích ve wowku, kde jsi musel svoje schopnosti koordinovat se čtyřiceti dalšími hráči. 

  • nezajimaj me blazni, co stravi v tech hrach stovky hodin, to jsou jenom cviceny opice

  • iSpirit
    zvažoval jsi možnost, že je třeba problém v sobě, že nejsi schopen sejmout bosse, který má asi pět útoků, které pořád opakuje?  Víš, že jsou i hráči, kteří ho zá pár minut sejmou bez nějakého vylepšení postavy? Třeba to není debilní design, třeba jsi debilní ty. Taky možnost, ne? 
  • no a pak jeste nastoupi druha faze, ktera je skoro stejna, takze uz to sice neni takovej porod natrenovat, ale je to dalsi otrava zase s rychlou obnovou posture a sovim unikem = debilni design

  • to by musel delat porad to samy, ale to nedelal, stacilo stat o centimetr vedle a udelal neco jinyho nebo jsem se mu seknul pri uskoku o pravou nohu, kterou ma trosku predsunutou nebo me chytnul prskavkou, kterou me nemel ani skrabnout


    a nebudu to fetovat buhvikolik dalsich hodin, abych ho dal elegantneji


    to by fungovalo, kdyby clovek nemusel vytvaret neustale tlak/odrazet, jenze to jsme zas u toho fetovani


    takhle jsem ho do pulky zivota proste musel pomalinku ustipat, az potom to zacne fungovat i pro normalni lidi

  • Vidíš, já třeba dostával ze začátku strašně přes dršťku. Jednak proto, že jsem všechny Dark Souls hrál hodně defensivně a dělalo mi celkem problém si zvyknout na Sekiro, kde si člověk timhle způsobem ani neškrtne. No a pak je tam poměrně velkej skok v obtížnosti mezi tutoriálovou lokací a prvníma "opravdickejma". U Genichira se to zlomilo a od tý doby s většinou bossů nemam zvláštní problémy (čti dvakrát až pětkrát zhebnu a i při úspěšnym pokusu sežeru všechno léčení). Ale fakt bych se nedivil, kdyby to pro hodně lidí bylo prostě moc těžký. Ovšem to je jejich problém, easy mode by tu hru úplně zničil.

  • iSpirit

     a co kdybys to jel na posture/vitality? Když se naučíš tu rytmiku, tak ho máš za chvíli dole. Sekiro ti dává x možností, jak daného bosse sejmout. 

  • Mam to taky tak, celkove mi hra prijde jednodussi nez jejich predchozi vytvory az na posledniho bosse. Je to hlavne tim, ze styl boje je v podstate jenom jeden a porad se v nem zlepsujes, kdezto predtim jsem si tak nejak mohl delat, co chtel a ono to casto nefungovalo. Taktez postup lokacemi je diky stealthu trivialni, coz mi u jejich predchozich her davalo zabrat vic, nez bossove.

    Nicmene tady se bavim o tom, ze hra ma natolik silne ostatni stranky, ze bych byl rad, aby to dokazal dohrat i clovek, ktery ma desetinovy skill ceiling. To, ze mi ta obtiznost sedi jak je, je v celku irelevantni. Ale zase pokud by nad novou obtiznosti museli travit spoustu devtime, tak za mne osobne radsi budu, at jej investuji do dalsich her.

  • nebudu


    problem jsem mel, protoze kdyz nestacilo 50 ran, aby fotr lehnul, tak je to stupidni design


    chvili pred nim jsem dal jeho starsi verzi na vezi a ta byla teda vyrazne poddajnejsi (tak na urovni, kterou jsem jeste ochotnej akceptovat jako normalni)

  • iSpirit

    God of War s tou přístupnosti zašlo tak daleko, že  finální boss fight obsahuje více cutscen než gamaplaye.

  • iSpirit

    Pokud mas problém s Fatherem, tak je jiste, ze u toho nebudeš😉

  • iSpirit

    Hra napoprvé tak 40 hodin, ng+ je pak už lehoucke. 

  • boze, teprve uvidime, co prinesou dlc do sekira

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit