Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Rad bych autora clanku upozornil na chybu - nejde o Daemon's Souls, ale o Demon's Souls.
  • tam mi otiskli i dopis, uplne magoskej o tom jak někomu urvu nohy a nacpu je do pytle, nekomu ukopnu hlavu az prorazí zed a zabije sekretarku atd.. :D sem si to číslo našel na nějakym abandonware kde sou stary čísla a poletech si to přečet a styděl se za sebe :D ale to nic nemění natom, ze v ty dobe to byl nejlepsi casak, stejně jako onehdá excalibur a byl to jedinej dopis kerej sem kdy kam napsal... jak rikas, kdo nezazil, nepochopí
  • Black_Hand
    hm, to je celkem dobry point. na hru, ktera ti dovoluje ignorovat pribeh v podstate kompletne a soustredit se hlavne na hrani samotne, tak dlouhe rozhovory prakticky bez moznosti vyberu odpovedi rozhodne nebyly idealnim resenim.

    jen ze zvedavosti jsem koukl na prvni hodinu dvojky, ktera obsahovala tutorial a tam prekvapive byly dlouhe, zbytecne ukecane cutsceny a nektere rozhovory se v podstate drzely stejneho mustru jako v jednicce, takze si nejsem jisty.

    nastesti tech "dialogu", spis tedy monologu, ani v jedne hre neni moc.

    pokud jde o samotne frazovani, tak me prislo, ze nadherne dotvorovalo atmosferu. neco jako nelidsky se pohybujici potvory v hororech. mel jsem z toho permatnene pocit, ze ty postavy jsou nejake... zvlastni. a ten pocit byl ale dobry.
  • Pořád tam jsou tak kreténsky nafrázované rozhovory jako v jedničce? Mluvení po větách a žádné souvislé navazování? To mě štvalo, působilo to hrozně strojeně a hlavně se rozhovory neuvěřitelně vlekly.
  • Já se za hráče považuju a gamepad jsem nikdy nepotřeboval.. ne každý má stejné preference jako ty.
  • To je uplny kec, kdysi v davne minulosti jsem z marnosti koupil gamepad, ktery jsem vyuzil tak mozna 4 her dohromady. Proste klavesnice a mys je mnohem pohodlnejsi a je to jen o preferencich. Jinak pro predstvu mam dokonce volant a kdyz jeste vychazeli letecke simulatory, tak jsem myval aj joystick, ale proste gamepad je pro me nepohodlny a po chvilce hrani me vzdy boli ruce, nemluve o tom ze s tim neco ovladat je krkolomne.

    tltr: At si kazdy si hraje s cim chce a nikomu nerikej ze neco musi.
  • Black_Hand
    tak zkus trochu rozepsat nasledujici: "trapne herne mechaniky, spatne mapy, divny pohyb"

    zda se, ze tady je hlavni kamen urazu. herni mechaniky, mapy a pohyb jsou povazovany za veci, ve kterych Dark Souls exceluji. rozvin to trochu.
  • fallanga
    Diablo III je možná takové, ale D2 je dost těžké a umřel jsem často pouze z vlastní viny. A na Hardcore jsem nikdy neměl trpělivost to dohrát.
  • Mno z hlediska vykonu uz je to ale o tom dotycnem v tom pripade, kdyz zustaneme PC vs PC. Vyvojari k tomu dodaji nejake doporucene konfigurace pro spravne hrani. Ale princip rychleho otoceni je vlastnost ovladace jako takoveho a nemusi to byt cross-platforma (tedy PC vs konzole).

    Samozrejme na druhou stranu je jasne, ze pokud na jedne platforme muzes delat makra a na druhe ne, tak je to jasna ne/vyhoda mezi nimi.
  • hra to nemusi byt vyslovene spatna, ale neni ani naka uzasne dobra jak se mi kazdej snazi vnutit, je to hra obycjena az divna
    ze ma nekolik napadu a pristup k hraci jinej nez je bezne, jeste neznamena ze budu tolerovat vsecko okolo
    jen proto ze nakej zanr ma malo her tak to neznamena ze si budu snizovat latku a tolerovat naprostej humus co se tam objevi

    taky sem ti dal +
  • fallanga
    Já mám doma gamepad, ale hra, která je dělaná na Pc by se měla dát ovládat s M+K. Navíc se vývojáři ani nenamáhali změnit ikony tlačítek. To, už je do nebe volající.
  • fallanga
    Ta hra mě právě tou hratelností vůbec nenadchla. Ano, má své kouzlo, ale pro mě to moc není.
  • snorgrind
    no nemyslim ze hra bude cross platform ale budiz, na druhou stranu kdyz mluvis o vyhodach diky ovladani, u hodne PC her dost casto ma clovek navrh jen kvuli periferiim s vice tlacitky, makrama nebo jen i diky vic fps, jsou lidi co hrajou na 20fps protoze proste nemaji vykony stroj to je proste na PC normalni, to ze by itemy nechaly tak jak jsou OK ale aspon to strafovani s mouse aimem by tam dat meli protoze pak nema smyl to "specialni" ovladani pro k+m o kterym basni vubec mit krome jednodussiho koukani po okoli
  • Tak v tom mas asi pravdu, z hlediska slouceni skupin do multiplayer dochazi v nekterych pripadech ke zvyhodneni jedne nebo druhe skupiny. Tato valka nebo spise problematika se tahne uz nejakou dobu. Kdy mys takrikajic nerealne otoci postavu celem vzad a na gamepadu to trva nejakou dobu diky citlivosti. Kdyz na druhou stranu utnes citlivost na mysi na minimum, tak dotycny si umlati mys a ruku o stul jak se bude snazit otocit :D
  • No..moc si nerozumíme..jde mi o to ze udelat tyhle upravy by nevyzadovalo jen pridat nejaky hotbar, ale muselo by se upravit plno dalších věci. navíc, proste když hrac na PS3 musí trikrat zmacknout cudlik aby se dostal k požadovanému itemu a PC hraci by stacilo zmacknuti jedno, znamenalo by to nespornou vyhodu třeba v PVP, bylo yb snazsi porazit bose atd..proste hra je kocipovana nejakym zpusobem a diky tomu ze existuje na několik platforem tak by moznosti hracu tam i tam měli byt stejne, obvzlast když se jedna o pomerne náročnou a obtížnou hru.
    me osobne by třeba dost stvalo ze jsme zvyhodnen oproti konzolarum, chapes, porazeni bosse by mělo pak pro konzolistu daleko vetsi vahu. Je to jen maly priklad toho ze zmeny nejsou tak jednoduche jak na první pohled vypadaji.
  • Mno odflaklej port to byl z toho duvodu, ze rikali, ze s tim nic extra delat nebudou. Pro me osobne to tez nebyla omluva, ale faktem je, ze nikomu nic neslibovali.
    Na druhou stranu bych tu hru nekritizoval, ma sve plusy a kdyz uz nic jineho, tak si drzi svou komunitu a neni to ciste mainstreamova zalezitost. Takze jednoznacne plus..

    PS: Dobre to shrnul Ondra.. (tomu se rika konstruktivni kritika)
  • Mno vidis a kdyz ty to napises ty, tak to neni potreba nijak resit, a kdyz to same jsem napsal dole tak jsem fanatik do K+M i kdyz o tom to vubec nebylo :D
  • snorgrind
    nebyla by jina, si vem treba ten kriz, prepinas mezi itemama postupne, na klavesnici s quickbarem bys pouzne rychle prepl item kterej potrebujes, rozdil zadnej akorat misto 4x zmacknuti tlacitka bys pouze zmackl to ktery potrebujes proste jen omezeni gamepadu ktery ma malo tlacitek ... souboj by byl taky stejnej si zkus prepnout target lock kdyz bezi smerem od moba, postava se instatne otoci bez ohledu na jeji rychlost a vahu tzn identicky jako kdyz mysi trhnes o 180 stupnu... ta hra by byla stejna akorat by se prijeme ovladala

    edit:
    podle tve logiky se musi hra na ho*no ovladat aby byla tezka
  • takze bys vlastne chtěl uplne jinou hru:)
    nechapes ze třeba ten item kriz je soucast systemu hry a udelat listu ala mmo by hru postavilo uplne na jinou kolej nez byla puvodne zamyslena? To samy zamerovani, ten systém v DS byl proste udelanej tak jak byl a jinak by to bud nefungovalo, aniz by se musel menit cely koncept souboju nebo by to bylo lehci/tezsi. ja jen ze si to cele predstavujes hrozne povrchne a dela ti problém se nad tim zamyslet trochu hloubeji.
  • Huh? trocha te fakt nechapu, ja v tomto clanku nikde nejsem proti gamepadu k teto hre nebo neobhajuju princip K+M. Vyjadroval jsem se pouze k historii gamepadu k PC a to je rozdil. Neplet do toho dve veci, cti poradne. *16*

    A skyrim s tim uz vubec nema nic spolecneho, to jsi si tez ty sam vycucal nekde z prstu. Co ja vim, tak skyrim se hraje tez s gamepadem, pokud ho nekdo ma na PC.. tak co porad resis? Ty jsi ten kdo se tu snazi o flame..

    PS: se starim to navic nema nic spolecneho (tobe tahne na tricet ja to pred chvili prekonal..) zacni cist poradne a uzivej si zivota, PEACE

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit