Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mily Joe, me je fakt uplne jedno co je Tobe sympaticky a nesympaticky. Pokud si myslis, ze pCARS neni simulator, tak jsi jeste nemel prilezitost to vyzkouset. Nemam duvod presvedcovat o necem kosmonauty, o tom pCARS neni. Zminovani fakt a skutecnosti klidne muzes povazovat za slepe prosazovani, ale to je tak vsechno co nadelas. Ta fakta nezmenis.

    A za co me SMS plati, muze byt Tobe fakt jedno *1*

    P.S. Ostudu muzu delat leda tak sobe, ale fakt nemam strach .. zatim se tak nestalo. Pokud bys ale mel preci jen pocit, ze projektu skodim, tak si prosimte postezuj na WMD *1*
  • x_mave: ty bys byl schopný nakecat i kosmonautům, že pCARS je simulátor raketoplánu. Ta hra je mi čím dál víc nesympatická jen kvůli tobě a tomu tvému propagování a překrucování faktů, nedělej tady prosímtě ostudu týmu, kterého jsi údajně součástí - nebo oni tě platí jen za to, abys to všude v diskusích slepě prosazoval?
  • ja osobne p.cars nezkousel,kazdopadne jsou to graficke orgie,jezdime samozrejmne rf a ted nove AC ze ktereho jsem nadseny a doufam ze se vse dotahne dokonce,myslim ze pcars je holt zameren pro vetsi masu lidi na konzolich coz me mrzi ale zhlediska trzniho to chapu,zajemcu pro pravy sim uz pomalu umira ale snad by se mohlo blizkat na lepsi casy zvysenou propagaci atd
  • Hele .. ja jen musim reagovat na to s tou pripravou ... ty bys teoreticky dal prednost AC a ja uz prakticky zkousel "trenovat" v pCARS na Brno (a pak aplikovat v realu). A tak nejak bych se ani toho Nords nebal sverit svuj zivot do rukou pCARS.
  • V dnešní uspěchané vývojářské době bych se klidně nebál i nějakých těch odkladů... Evil Within sice už odloženej byl, ale může být klidně znovu. Čímž říkám, že se na datum vydání nemůžeš nikdy spolehnout, dokud hra opravdu nevyjde. Známe dnešní publishery. *11*
  • fanatic
    Ted museji zavodni fanousci slintat. Driveclub a Project Cars. To bude neco.
  • Njn, ve 33 mám i jiné priority, do kterých vrážet prachy, ale jsem rád, že jsem mohl pobavit.

    Jinak ostatním díky za názory.
  • kennyB
    Hanzales: To je fakt *3*
  • Hanzales
    Na PC to vypadá úchvatně a na nových konzolích právě že taky. Rozdíly tam jsou, ale při jízdě už se téměř smazávají :) Ty lepší detaily u PC verze třeba koumat při kochání se autem atp. ale konzolové verze nejsou nějak extra razantně ošizeny. Kdyby šel současný volant připojit k PS4, tak bych pCars možná radši bral i na PS4 ;o) Současné pc už to na ty plné detaily při 60fps prostě nedává a třeba tu a tam něco ubrat. I pak to vypadá stále nejlépe co jsem v pohybu zatím viděl.
  • kennyB
    Nic neořežou. Hra bude vypadat tak, jak jí prezentovali *3*
  • Jazz
    Druhá věta vtip století. *1*
  • Hanzales
    Deckard: Je to jak říkáš :) Právě že AC čeká také ještě kus cesty a ligové závody nějakou dobu asi téže nepomigrují, alespoň do té doby, než budou pit stopy a podobné prkotiny.
    To co se děje se zadkem auta jde lépe vnímat myslím i z vizuálních vjemů. A to jak se hýbe samotný volant mi přijde právě že ze všech simů nejvěrnější, nejčitelnější a nejuvěřitelnější. Když teda vezmeme nějaký ten obyč street car, tak už se dá srovnávat s reálem docela dobře a chtě nechtě mám prostě pocit, že AC to momentálně replikuje nejlépe jako celek (od ffb, přes pohyb kokpitu až po chování auta). A s těma pedálama taky recht. S load Cell jde při threshold braking a uvolňování brzdového pedálu opět cítit nejlépe co to auto dělá v tom AC, dokonce pro mně naprosto nový pocit, když se to auto při přebrždění, nebo manévru při brždění znervózní :) Celkově co se týče toho držení balancu auta mi stále jako favorité vycházejí v první řadě AC, iracing, RF2 a pár namakaných modů do RF1 a GTR2.Pořád si ale taky myslím, že pCars není nějak pozadu a k simulacím má stále mnohem blíže, než GT5/6 a Forza, ale že by zrovna exceloval si nemyslím. Rozhodně ale pCars exceluje absolutně ve všem ostatním a to zase jako že pořádně.
  • Hanzales
    "Zcela osobne mam pocit, ze AC ma chovanim ke GranTurismu daleko bliz, nez pCARS"
    Vím, že jsi to nemyslel zle, ale tady zase upustit nemohu já :/ Donedávna pro mně byl takový výchozí benchmark simulace iRacing a dneska je to z mého pohledu AC. Mluvím čistě o simulaci jízdy a výsledném dojmu při řízení. Nevím jak často a kdy naposledy jsi AC zkusil, ale z mé strany zase musím trvat na tom, že pCars je všechno všecičko, jen ne nejvěrnější simulátor reality, co se týče simulování samotné té jízdy. Já nevím no, skoro každý den mezi těmi hrami přeskakuji a co se týče samotné simulace jízdy, jízdních vlastností a výsledného dojmu při trápení toho auta u mně to AC prostě vede a tím v něm i strávím více času. Hned v závěsu je pak rFactor2 třeba s DTM (URD) modem. RaceRoom je taky hodně uvěřitelný a věrný reálné předloze, ale taky už tomu něco malinko chybí, také má být nějaký update povrchu tratě a odezvy ve volantu, i když není laser nascanováno.
    Jinak si myslím, že iRacing je přesně ten případ, kdy to právě obtížné je. Tam se právě ti reální jezdci, jež Iracing díky laserscanned tratím a věrné a přesné fyzice upřednostňují, shodují na tom, že v reálu je to díky dalším vjemům ve výsledku lehčí to auto zvládnout na té hranici toho gripu atd. A tam právě že alespoň z mých pocitů AC poskočilo ještě dále, protože za použití všech získaných znalostí je ovládání naopak jednodužší a když už člověk tu chybu udělá, mnohem snáze ji napraví. Jak říkám, nevycházím z toho co jeden a nebo druhý umí po technické stránce, ale jaký je z toho ve výsledku pocit.
  • x_mave:
    IceRacing tomu říká pár diskusních magorů, kteří jednak hrají na kdoví čem a druhak je to kvůli tyre modelu u pár aut, který se nějaký čas nechoval úplně správně. Jasně, když jsem hrál iRacing prvně, tak jsem si taky říkal, co to je kua za klouzačku, ale ono dost velkou roli hraje to, jaké má člověk náčiní. Laciné pedály z DFGT neposkytnou takovou kontrolu nad bržděním jako mají třeba Elite nebo CSR pedály od Fanatecu a když pak někdo blbě brzdí a auto si nevědomky rozhazuje do smyku nebo má imrvere bloklé kola, tak se mu nejde divit, že na to nadává...

    Modlu bych spíš viděl na Assetto Corsa, které je pořád vynášeno do nebe a přitom je to v mnoha věcech pořád strašně nedotažené (beru v potaz že je to early access). S tím, že má AC nejlepší FFB souhlasím s Hanzalesem, jde tam cítit přes volant to, co člověk v reálu cítí zadkem, takže má hráč mnohem lepší kontrolu nad autem než v iRacingu, kde ti auto ustřelí a hráč vůbec necítí, jestli ho srovnává nebo ne...
  • Vzdycky a u kazdyho simu bude skupina lidi proste tihnout jinam ... i ve zdejsi diskuzi uz se objevila "modla" iRacing ... a ackoli ho nekteri povazuji za vrchol reality a etalon dokonalosti, najdou se taci (i mezi profesionalnimi jezdci), kteri tomu posmesne rikaji iceRacing. Co dodat.

    K tomu tvojemu postrehu, ze se obcas musis jit podivat do nastaveni, jestli se neco nepreplo - no hele ... ja se taky divil i usima, kde jsou skutecny limity auta, kdyz jsem svoje auto vytahl na okruh. To, ze jsi z jinych simulatoru na neco zvykly, to jeste neznamena, ze je to tak spravne. Treba i Ben Collins v kazdym svojem feedbacku naopak tvrdi, ze na hrane a lehce za hranou by formulovy gumy mely mit VETSI GRIP .... a ja si myslim, ze ten asi vi, co rika (na druhou stranu na vode by to melo plavat vic).

    Jasne .. na road gumy zatim nikdo snad poradne nesahal. Je fakt, ze vyrazne vetsi pozornost v pCARS je venovana zavodnim specialum, nez beznejsim vozum. To muze byt pro spoustu lidi taky problem. Ale treba FormulaRookie (Formula Ford) je kralovska zabava a podle lidi, co maji RL zkusenost z Formuli Ford, tak velmi velmi verna zabava. Totez se da napsat o Mercedesu DTM, temer vsech GT autech ... vpodstate vsem co jezdi na slickach. pCARS a Formula Gulf 1000 je dokonce oficialne pouzivane v Dubai pro trenink novacku. Zcela osobne mam pocit, ze AC ma chovanim ke GranTurismu daleko bliz, nez pCARS ... coz vubec netvrdim, ze je spatne, ja mam GT rad ... ale srovnavani pCARS s Forzou a GT je ciste marketingova zalezitost, protoze konzolovi hraci, v zivote o iRacingu, LFS, netKarPRO atd. neslyseli. pCARS ma svym feelingem a HC zamerenim daleko bliz k oldschool GTR (coz neni divny), jen je to jaksi cely o nekolik generaci dal (fyzika, grafika, zvuk). Celkove je to cilene i na fanousky toho iRacingu ... kteri jsou ochotni si pripustit, ze ovladat MX5 ve skutecnosti ve 140 km/h neni zas takovy peklo.

    V kazdym pripade nechci tvrdit, ze ani ty pCARS jsou dokonaly ... urcite se najdou chyby ... ale proste takovy ty hlasky "aby se to AC vubec priblizilo" povazuju za mimozni. Popravde nejlepsi reseni je asi mit oboje :-)
  • kennyB
    Dobře, díky *3*
  • Hanzales
    Dosaď si třeba casual hráč, medium hráč a absolutní nadšenec :) Ale spíše jsou to jen takové proměnné pro poukázání "levelu" toho ano či ne ;o) (jít do toho, či nejít)
    PS:ještě radši dodám, že to s tím volantem a gamepadem nemá nějak korespondovat s kvalitou fyziky a simulace obou titulů. Je to jen z pohledu majitele gamepadu, kterou hru si užije a hlavně vychutná více. Na volantu si vychutnáte obojí, ale s gamepadem už se na AC dá pohořet, ale prý se to dá taky dobře nastavit, nicméně hráči s gamepadem prostě nebudou asi tak úplně cílovka. Zatím co pCars je zaměřeno na opravdu široké spektrum hráčů, Assetto Corsa je v současné době asi opravdu spíše pro nadšence. Nicméně si neodpustím jednu... ;o) Pokud bych se měl fakt vydat na Nordschleife, např. v MBW M1, určitě bych svůj život radši svěřil tréningu v AC (jakmile trať vydají). Stále platí, že pohodlí domova za volantem vás v reálu nepřipraví zdaleka na vše, ale stále vás to připraví na hodně záludných míst a situací a čím více věrná a přesná předloha jak trati, tak auta, tím líp žeano ;o)
  • Hanzales
    Ne, naopak jsem rád, že můžem podiskutovat, hádat se by bylo to poslední, co bych chtěl.
    Prvně máš určitě pravdu, že je ten můj pohled na pCars trošku zkreslený právě tím Fanatecem a zkušenostma od úplně prvních buildů, což v člověku tak trochu vybuduje určité pevnější stanovisko. Ale je taky pravda, že za posledních pár buildů se vše oproti dlouhodobějšímu dřívějšku značně zlepšilo a stále zlepšuje. Pořád ale tak trošku trvám na svém, že "papírová" data a výsledný efekt jsou dvě rozdílné věci. V tomhle směru, ať je fyzikální model jakkoli komplikovaný, se Kunos prostě povedl zázrak. AC jede na 333Hz no a o žádných "Fake" efektech nevím :) Vedle čistého FFB "od pneumatik" lze přidávat "Road effects" a "Slip effects". To prvni jen zintenzivňuje vjěmy z hrbolů a nerovností a to druhé ano, přidává efekty navíc při strátě gripu, nebo při brždění. Ale dost lidí má vypnuto obojí a i bez těchto "přídavných efektů je ten výsledek úplně jinde. Žádný jiný simulátor mi momentálně prostě nedokáže nabídnout lepší čitelnost toho, co se s autem děje a to jak pomocí FFB, tak pomocí vizuálních vjemů a chování auta samotného. Jak říkám, možná s jiným volantem je pCars úplně o něčem jiném, alespoň co se týče Force Feedbacku, ale fyzika, byť možná počítá s více vstupními veličinami mi tak ve výsledku při tom hraní lepší nepřijde, spíše naopak se jdu někdy přesvědčit do menu, jestli se mi nepřepla obtížnost :/
    No a co se týče porovnání se skutečnou realitou, máš pravdu. Vlastně skoro nikdo z nás neřídil řádné GT, nebo Sportscar na trati a jsme ti poslední, co v tomhle směru mohou mudrovat. Na druhou stranu nějaké to MBW M3 2.7L jsem v rukou měl, něco naježděno už také mám a on-board videí mám nakoukáno nepočitatelně a z toho všeho se leccos usoudit také dá. S tím se spojuje i ten fenomén, že simulátor musí být nutně těžký a obtížný. Pokud se to auto žene na hraně svého limitu, pak je to samozřejmě obtížné, v takovém iRacing obvzláště, ale právě díky té čitelnosti aut v AC jsem si chvíli i říkal, že je to naopak jednoduché a díky přívalu informací je udělat chybu docela haluz,hlavně po tom posledním updatu. To právě že v pCars se vysekám spíše, právě kvůli té nemožnosti se s tou dynamikou toho auta natolik spojit. Doufám, že jsem to popsal teda nějak rozumně :)
    PS: Z mého pozorování naopak vyplývá, že ne úplně malá část hráčů vyměnilo iRacing za AC (mně nevyjímaje, mám tam tratí a aut a leží to ladem) a spousta hráčů si nad AC oproti ostatní konkurenci doslova libuje, ale asi to bude tím, na kterých fórech oba trávíme více času ;o)
    Opravdu bych tu nerad vdechl nějakou negativní kritiku na pCars. Osobně tomu zvěstuji ohromnou budoucnost a milióny nadčených hráčů, ale třeba počítat s tím, že část těch nejtvrdších fandů HC simulací prostě budou tihnout jinam ;o) Z obchodního hlediska je nás ale naštěstí spíše to minimum ;o)
  • kennyB
    Celkem zajímavé, ale nechápu co patří k Možná - Ano - Spíše ne
  • Pro profesionální jezdce není důvod testovat na nedokončeném AC, když vše, co potřebují, najdou v iRacingu v nejvyšší kvalitě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit