Přejít na výpis diskuzí

Proměnlivý příběh Assassin’s Creed Odyssey vás zavede do peloponéské války

12.6.2018 2:53
Václav Pecháček 37 příspěvků

Fámy o chystaném Assassin’s Creed Odyssey nakonec nebyly příliš přesné. Hra se sice skutečně odehrává v antickém Řecku, ale nikoli až po událostech Assassin’s Creed Origins, jak jsme původně předpokládali. Místo toho se podíváme do peloponéské války mezi Spartou a Athénami v 5. století před naším letopočtem....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak jsem prave zjistil ze v cechah nebude!!! sběratelka PC verze... parchanti
  • mikezz
    Vyzerá to super, v AC mi ide aj tak len o prostredie, hratelnostne ma to vlastne moc nezaujíma...Atmosféru Titan Questu v krásnej grafike si určite nenechám ujsť. Teším
  • frozen
    Ubisoft Jejich hry jsou po grafické, fyzické, optimalizované, rozsáhlé stánce na elitní úrovni, ale neměli by využívat konstrukční model na všechny jejich hry, neříkám že je to špatné, osobně se mi líbí, ale když hraji Wildlans, FC4, Primal, FC5, AC tak jsem docela dobře v obraze a hra mě jentak něčím nepřekvapí než hra na nové konstrukci ve které jsem zmatený jak lesní včela. Nebudu se bavit o jejich byznys modelu ten je na urovni vydírání.
  • co me urazi tak absence stitu doprdele kazdej spartan ma stit co to je za nesmysl to zlomene kopi ach jo mozna ho pridaj casem formou nejakeho balicku tohle obdobi si o zo primo krici v origins bych se o nej obesel
  • Jack1947
    Tohle může bejt pecka, i když by udělali možná líp kdyby si dali zase pauzu možná *3*
    • Možná bys udělal lip, kdyby sis dal pauzu ty.
      • Jack1947
        https://chrome.google.com/webstore/detail/detroller-images-for-%C5%BEiv%C4%9B/nmiilckmkpdokjkfhbjpohdmijaohbhh?hl=cs
    • Odhaduju, že Assassin's creed Odyssey měl původně vyjit uz v roce 2017 a Origins v roce 2016 díky posunu dostal odyssey o rok navic. Hra působí celkem dodělaným dojmem, i když některé animace obličejů by si zasloužili nejakou tu praci navíc.
      • Jack1947
        Chvílema mi to připomínalo ( soubojema podobným prostředím) Ryse a taky animace postav co není moc dobré ale vím že ve finále to bude dobré jen možná místama až přehnané ta tvá dedukce je k zamyšlení a něco na tom bude.
        • Ty vole to se nedá číst.
  • No, celkem nuda zatím. Ta síla hrůza, jak tam lítají. To mi trochu připomíná hru Path of Neo.
  • Ach jo. Takže podle videa nás zase čekají antigravitační boty a čísílka nad kebulí. Proč si na tu neudělali novou značku? Nikdo by jim nemohl nic říct.
    • Lukyz
      Nečekal bych, že se budu kdy Ubi zastávat, ale u Origins to udělali dobře - HUD si můžeš nastavit jak chceš (vypnout zmíněná čísílka nebo kompas) a díky Animus control si můžeš nastavit škálování (?) nepřátel, takže za mě super. Navíc Origins přinesl celkem svěží prvky do série a po AC2 jde imho o nej AC.
      • Origins je udělaný dobře. Problém je, že má v názvu ta první dvě slova. A problém "čísílek" není jen v tom, že jsou vidět. Je prostě na hlavu, že stačí popojet "pár" metrů a hyena, které jinak zabíjíš po tuctech, tě zabije jedním prdem. Stačí když projde okolo. Ideálně pokud o ní vůbec nevíš. Nemluvě o "náhodně" zapojených jezdcích, kteří i když je obloukem objíždíš, ti pošlou do zad "desync" šíp na 100 metrů. Hidden blade - ještě horší. Já tě tady trochu bodnu do krčku a pak si spolu zabojujeme kapiš?

        Úplně zbytečná mechanika. Co by se stalo, kdyby tam vůbec nebyla? Nic.
    • JamesFaith
      Nikdo by jim nemohl nic říct? To jako vážně? Do hodiny bys měl internet plný hateování, že je to jen nepřiznaný AC.
      • Internet je plný "hejtu" i tak. To jak by se to moc lišilo od AC je otázka implementace. A celkem si dokážu představit, jak by taková hra mohla vypadat. A ano remcat se bude pořád...
    • a nikomu nic nerika to ze se hry mají vyvíjet? chtěl by jsi hrat porad stejne ac? me třeba novy priklon k rpg vyhovuje.. unity a syndicate me třeba uz moc nebavily jak to bylo moc stejny...
      • He, a kdo tu brání vývoji? Sám sem jeden z mála komu se líbila i trojka. A asi jeden z hodně mála, který chtěl "budoucí" dějovou linku.

        Unity a Syndicate jsou jediné dva díly, které jsem nehrál. Respektive Unity jsem hrát začal, ale to mi absolutně nesedlo. Mimo jiné i proto že šplh už byl tak absolutně nepřirozený, že se na to ani koukat nedalo.

        Cesta od anonymního "asasína" po BJ Blazkowicze je kapitola sama pro sebe. Ale to se ještě dá, při troše snahy, skousnout. Co se naopak kouše blbě jsou ty pseudo levely. Úplně zbytečné, rušící a nelogické.
  • Jsem zvedavy kdy mistni hateri zacnou pitvat romanticke linky ;-) to zase bude nenavisti...
    • frozen
      To naštve, asi tak jako mě v době kdy jsem hrál Zaklínače, brečel jsem že nemám luk a možnost propracovaného stealthu.
  • Nechápu jak u takové hry nedají možnost mít štít - tahle doba přímo křičí po tom používat štít.... bohužel vyvojáři potvrdili, že štíty tam nebudou z důvodu vylepšení combat systému.
    • ale on tam stit bude ;-) aspoň jsem ho nekde zahledl... a místo hidden blade je to ultimatni mini kopi
      • dev přímo potvrdili, že hlavní hrdina štít používat nebude, pouze jej může vytrhnout soupeři a bouchnout ho s ním - je to typ útoku.
        • sakra.. zrovna u helenu kde stit byl i zbrani.. mohl byt super combat system… no ale kombinace mec + dyka/mini kopi… taky beru :-)
    • Nojo, to mi vůbec nedošlo že nemá štít. Tak to je velká blbost, v tomhle období byl štít nedílnou součástí každýho lepšího vojáka. V Origins byl, kde bejt nemusel a v Řecku ne... achjo.
  • No konečně zase další díl. Origins byl zatím nejlepší díl. directx 12 no konečně taky už je rok 2018 váš problém zda to ještě nemáme. Už aby byl i vulkan ve hře.
    Tohle vypadá že bude daleko lepší než origins. Volba možnosti,lepší schopnosti. Uvidíme.
    Rozhodně se neobávám, že by to byla kopírka. Mapa bude jiná.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit