Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Konečně nějaká změna (po 10 letech, hurá)! Vypadá to krásně a RPG prvky a rozhovory s možností volby vypadají dost slibně a určitě to zvednou, jen ty boje jsou až trochu moc fantasy. Snad upustí i od trapnýho lezení na rozhledny a bojování s templáři o blbý jabko, který nikoho už 8 dílů nezajímá a bude to mít čistě historický příběh, třeba i říznutej bájema.
    Už jsem chtěl skoro slavit, že se na animus a tu frašku okolo úplně vykákli, ale bohužel zase nic. Nechápu proč si tu ubohou sci-fi linku furt drží, když to stejně nikoho nebaví a nedělají čistě historický hry bez toho asasíno-templářskýho patosu, udělali by líp.
    • Souhlasím. Buď se měli sci-fi věnovat pořádně nebo vůbec.
  • Když jsme u těch řeckých bájí, tak v traileru je také Medusa.
    • Někde jsem viděl i Mínotaura.
  • Jsem zvedavy kdy mistni hateri zacnou pitvat romanticke linky ;-) to zase bude nenavisti...
    • frozen
      To naštve, asi tak jako mě v době kdy jsem hrál Zaklínače, brečel jsem že nemám luk a možnost propracovaného stealthu.
  • Kravicka
    PC je DX12 only *2*
    • Ach do kelu.
      To aby som musle teraz instalovat tne malware/spyware/bloatware menom Win 10 :( tak nic dalsia hra asi nakoniec bude mimo mna no...
      Aj ked Assasin co je teraz v Egypte sa mi zda ze neni DX12 only. A tento Assasin v Grecku vyzera dost podobne.
      • Podle tvého odporu k pokroku se divím, že místo počítače neproháníš někde v těch vašich horách ovce.
        • frozen
          :D Bereš mi slova z úst, twl ja když čtu jaký koliv náhodný komentář slovenského vesničana tak mě práská guma v teplákách. Co oni dokážou vypotit.
    • Inquisitor
      Sakra já nemám ani DX11, jsem ve skluzu :D
  • Nechápu jak u takové hry nedají možnost mít štít - tahle doba přímo křičí po tom používat štít.... bohužel vyvojáři potvrdili, že štíty tam nebudou z důvodu vylepšení combat systému.
    • ale on tam stit bude ;-) aspoň jsem ho nekde zahledl... a místo hidden blade je to ultimatni mini kopi
      • dev přímo potvrdili, že hlavní hrdina štít používat nebude, pouze jej může vytrhnout soupeři a bouchnout ho s ním - je to typ útoku.
        • sakra.. zrovna u helenu kde stit byl i zbrani.. mohl byt super combat system… no ale kombinace mec + dyka/mini kopi… taky beru :-)
    • Nojo, to mi vůbec nedošlo že nemá štít. Tak to je velká blbost, v tomhle období byl štít nedílnou součástí každýho lepšího vojáka. V Origins byl, kde bejt nemusel a v Řecku ne... achjo.
  • No konečně zase další díl. Origins byl zatím nejlepší díl. directx 12 no konečně taky už je rok 2018 váš problém zda to ještě nemáme. Už aby byl i vulkan ve hře.
    Tohle vypadá že bude daleko lepší než origins. Volba možnosti,lepší schopnosti. Uvidíme.
    Rozhodně se neobávám, že by to byla kopírka. Mapa bude jiná.
  • trosku me zarazilo v gameplayi co jsem videl uz na netu kassandru titulovaly jako atenanku…
  • frozen
    Ubisoft Jejich hry jsou po grafické, fyzické, optimalizované, rozsáhlé stánce na elitní úrovni, ale neměli by využívat konstrukční model na všechny jejich hry, neříkám že je to špatné, osobně se mi líbí, ale když hraji Wildlans, FC4, Primal, FC5, AC tak jsem docela dobře v obraze a hra mě jentak něčím nepřekvapí než hra na nové konstrukci ve které jsem zmatený jak lesní včela. Nebudu se bavit o jejich byznys modelu ten je na urovni vydírání.
  • Ach jo. Takže podle videa nás zase čekají antigravitační boty a čísílka nad kebulí. Proč si na tu neudělali novou značku? Nikdo by jim nemohl nic říct.
    • Lukyz
      Nečekal bych, že se budu kdy Ubi zastávat, ale u Origins to udělali dobře - HUD si můžeš nastavit jak chceš (vypnout zmíněná čísílka nebo kompas) a díky Animus control si můžeš nastavit škálování (?) nepřátel, takže za mě super. Navíc Origins přinesl celkem svěží prvky do série a po AC2 jde imho o nej AC.
      • Origins je udělaný dobře. Problém je, že má v názvu ta první dvě slova. A problém "čísílek" není jen v tom, že jsou vidět. Je prostě na hlavu, že stačí popojet "pár" metrů a hyena, které jinak zabíjíš po tuctech, tě zabije jedním prdem. Stačí když projde okolo. Ideálně pokud o ní vůbec nevíš. Nemluvě o "náhodně" zapojených jezdcích, kteří i když je obloukem objíždíš, ti pošlou do zad "desync" šíp na 100 metrů. Hidden blade - ještě horší. Já tě tady trochu bodnu do krčku a pak si spolu zabojujeme kapiš?

        Úplně zbytečná mechanika. Co by se stalo, kdyby tam vůbec nebyla? Nic.
    • JamesFaith
      Nikdo by jim nemohl nic říct? To jako vážně? Do hodiny bys měl internet plný hateování, že je to jen nepřiznaný AC.
      • Internet je plný "hejtu" i tak. To jak by se to moc lišilo od AC je otázka implementace. A celkem si dokážu představit, jak by taková hra mohla vypadat. A ano remcat se bude pořád...
    • a nikomu nic nerika to ze se hry mají vyvíjet? chtěl by jsi hrat porad stejne ac? me třeba novy priklon k rpg vyhovuje.. unity a syndicate me třeba uz moc nebavily jak to bylo moc stejny...
      • He, a kdo tu brání vývoji? Sám sem jeden z mála komu se líbila i trojka. A asi jeden z hodně mála, který chtěl "budoucí" dějovou linku.

        Unity a Syndicate jsou jediné dva díly, které jsem nehrál. Respektive Unity jsem hrát začal, ale to mi absolutně nesedlo. Mimo jiné i proto že šplh už byl tak absolutně nepřirozený, že se na to ani koukat nedalo.

        Cesta od anonymního "asasína" po BJ Blazkowicze je kapitola sama pro sebe. Ale to se ještě dá, při troše snahy, skousnout. Co se naopak kouše blbě jsou ty pseudo levely. Úplně zbytečné, rušící a nelogické.
  • co me urazi tak absence stitu doprdele kazdej spartan ma stit co to je za nesmysl to zlomene kopi ach jo mozna ho pridaj casem formou nejakeho balicku tohle obdobi si o zo primo krici v origins bych se o nej obesel

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit