Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MishKonn
    Já nevím no, asi to bude chtít vidět v pohybu...z obrázků to nepůsobí o nic víc hezky, než Frostbite 2 nebo CryEngine 3.
  • Článek a obrázky o ničem. Hodnota přínosu nula. Sorry.
    • Táhni. Další článek, další pyskování.
      • At ti nepraskne nejaka zilka tyjo,tak nervniho pisalka tady na tiscali sem uz dlouho nevidel.
        • Jaká píšťalka?
  • Je zajímavé že se v článku na Wired objevuje celá JEDNA zmínka o A.I., a to pouze jako obecná informace, že "A.I. je součástí elektronických her".

    Opravdu excelentní...mám čím dál větší chuť si zkusit napsat vlastní engine. I kdyby se to povedlo (šance tak 0,01%), tak to rozhodně nebude umět detailní grafiku, super simulaci vody a nejrůznější DirectX 11 vychytávky, prostě protože nejsem expert. Ale to bych si dal kuš práci (a Google), aby se panáci chovali alespoň trochu k světu, i kdyby to měli být jednoduché "sirky" o deseti kostech. Holt některým ke štěstí nestačí skriptovaná zombie ^_^.
    • No ona tá AI jaksi nebude záležitosťou enginu samotného, to sa musí napísať každej hre namieru. A nie je to zrovna ľahké ani lacné, že...
      • Spades
        Právě že ne. AI je součást herního enginu. Můžeš ji vyměnit za jinou, ale UE3 má jednu z nejlepších AI. Neobsahuje komplexní strategie například pro ME, takže tam se musí vytvořit jiná, ale pro střílečku typu UT3 je dokonalá.
        • jsem netusil ,ze naprogramovat trasu pro bota je neco sloziteho . A ze zrovna ty Boti v tom UTecku zas tak zazracny nejsou . UT2007 hraju dost ,ale na vysoke obtiznosti uz jen sproste cheatujou . To je teda umela inteligence .
          • A přitom i takoví boti dají celkem dost práce, aby nevypadali jako naprostí šašci ^_^.

            A to jsem už jednoduché roboty zkoušel, i když jenom ve 2D (shora, takže není výška, jenom osy XY). Napřed docela fuška porozumět tomu jak efektivně zapsat alespoň základní A* algoritmus - myšlenka celkem prostá, vhodná implementace aby to mohlo pracovat při 60 FPS už mnohem obtížnější.

            A pak další krása - to že A* najde nejkratší cestu je super, jenže cesta vede těsně podél stěn, se kterými pak robot koliduje, protože má větší rozměry než čtverec vyhledávací sítě. A začíná veselý kolotoč snah o odstranění tohoto problému, aneb amatér se trápí a profík se směje ^_^.
            • "A* algoritmus - myšlenka celkem prostá, vhodná implementace aby to mohlo pracovat při 60 FPS už mnohem obtížnější. "

              ? Nějak jsem nepochopil i to s těmi kolizemi - snad i základní AI buňka musí brát svoje rozměry při pohybu v bludišti v potaz . To snad ještě není vyšší dívčí , pokud si nehraji jen s nějakým hotentot easy game editorem .
        • Potom skoda,ze to na tech hrach,co na UE3 bezi neni poznat *1* .
  • Hairy_Ass
    Tak jak to bude tentokrát, zase přebloomováno? *4*
    • Spades
      Bloom je starej, ted tam bude prehnane moc HDR a RayTracingu :D

      Uz to vidim - vsechno se bude lesknout jak vylestene rtuti, a ty odrazy budou oslepovat svou belosti :D
      • na raytracing si jeste hodne dlouho pockas. To mozna uz i voxely budou drive nez raytracing
      • RayTracingu ? ty jsi vtipalek .
  • Pár čar z editoru a obrázek z dílny Photoshopu. Čekal jsem víc.
  • Nevypadaji nijak, ani dobre ani uplne spatne...spis nic nerikajici.
  • Tenhle boj mezi Enginy bude jako vždy o jednoduchosti tvoření a detailech. Každopádně výsledky jak z CryEngine a Unreal Engine jsou výborný!!
  • Ty hory vypadaji jako fotka, ale nejak se my to zda spis kreslene nez aby textury vypadali vic realisticky. Mohli by udelat demo s zenskou podle me nejhorsi v texturovani je vlasu, ve vetsine her bud ma zenska bud vlasi 1 celek (Aion) a nebo cancoury (Blade of tames, Max payne 3), Opravdu by me zajimalo jak by vlasi vypadaly v UE4 kdyz v demu Samaritan vypadali uzasne (ale pravdepodobne 1 vlas mel vetsi primer nez je ve skutecnosti). Ve vetsine her se pokousi vyhibat vlasum treba v CryEngine3 demu raci ukazali jak vypada vyholena hlava bez vousu nez aby ukazali neco co nezvladnou.
    Jinak nejaky odkaz na video z predvadecky nebo samotneho dema, info v jakych fps na danem stroji jelo?
    • Hairy_Ass
      Jo jo, ve většině her vlasy vypadají spíš jako helma, než součást hlavy.
  • splash
    Náhodou to vypadá dobře
  • Inquisitor
    A zase nějakej démon. Nějak se nám to tady množí *16* :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit