Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kolik ti je zvaco že mí nadáváš do jelita? Já na CoD vyrůstal a znám každej díl kousek po kousku... tohle je muj názor (ty si měj jakej chceš, stejně ho nehodláš změnit a když dojde na fakta, tak to obracíš v hádku protože ti docházej argumenty) a já říkám, že první dva díly + datadisk k prvnímu byly ještě V MEZÍCH, neřekl sem, že byly realistické...to je možná Arma... Ty si zase ujasni, co píšeš, v jednom postě píšeš "v takovym fofru" - tudíž rychlosti a v druhym zase manévrování - tak co teda? Jo beru, pár manévrů tam bylo trochu přehnaných, ale zas bylo to v rámci tehdejšího enginu a byla to jen kulisa...tohle bych vytýkal, kdyby se jednalo o letecký simulátor a ne FPS.

    A zase, v jednom postu nadáváš a házíš CoD serii celou do koše a v druhym píšeš, že se ti první díl líbil? Tak si to v hlavě trochu srovnej pro příště. Já jsem psal, a napíšu to znova, že CoD nikdy nebyla super realistická hra, ale byla to solidní akční jízda ve stylu arkády (ano, každej díl měl sem tam něco divnýho a nelogickýho) a dalo se to zkousnout až do MW1, ale už BO1 a MW2 tohle tempo tak přestřelili, že už se to prostě zkousnout nedalo... Protože je taky rozdíl šlapat během hry průběžne na plyn a nebo tu nohu z plynu celou hru nesundat.

    Vzhledem k tomu, že sem nikoho ani tebe nezačal urážet, tak bych úvítal, kdyby ses zklidnil a místo nadávek sem psal funkční argumenty... Opakuju že nehážu jako ty všechny díly CoD do jednoho pytle, ale poslední 3 díly, který to jednak už začínaj přehánět a jednak jsou vzhledem k nepatrnýmu, ne-li žádnýmu posunu v grafice a nápadu hodně předražený.
  • Nevíte někdo jestli plánují do hry předělat ty skvělé prvky z bo2 jako strike force mise a ovlivňování příběhu. Jestli jo tak by to bylo super, Azor by možná nakonec ve vietnamské restauraci skončit nemusel. A nahrazení coopu "něčím" jiným už taky potvrdili?
  • Ale je hrozné že takový hustý intenzivní masakr vydávají takové nenažrané (penězochtivé) prasata (activision), které ani nenechají vývojářům dost času a peněz na výrobu nového enginu. Teď jsem taky četl ten článek o tom že ten nový engine je zase jen vylepšený starý a je to hrozné že ho nazívaly novým. A jak je možné že DLC do BO2 s asi 5 mapama stojí totéž co call of juarez gunslinger což je plná hra? NECHCI nadávat na COD ale ti vydavatelé jsou strašní. Ještě že existují věci jako ulož.to a gamepark protože teď nevím jestli se vůbec za asi 9hodinový singl a chaos multiplayer kde půlku killů dáte zezadu vyplatí 60 éček. A proč IW a Treyarch který se to snaží alespoň vylepšovat novinkama nepřejdou pod nějakou jinou firmu?
  • ZvacA
    Anonyme, ty jsi prostě ještě mladý jelito, se svou údajnou objektivností si to zazdil a meleš jedno přes devátý - jebeš dohromady "lůgry" a celý koncept, pleteš si rychlost s manévrovatelností, srovnáváš hloubkový bombardér se stíhačem a žvaníš o věcech, který momentálně nehrají roli. Ve finále se evidentně nechceme pochopit. Tvoje subjektivní statistika v téhle sérii je jen o jednom velkým ho*ně, který zakládáš na tom, že zrovna tobě něco nevoní a kdysi si v plenkách zažil první díly, stejně arkádový, stejně přehnaný, ale jen na kulisách skutečného konfliktu, toť vše. Moje "averzy" spočívá jedině na tom, že velká obhajoba prvních dílů padá v momentě, kdy se začne mlet něco o tom, že byly reálnější, neměly žádný rambo momenty a že v nich byla hektičnost na úrovni. BLBOST! To je jen namlouvání. Sám první díly mám velmi rád, ale nebojím si přiznat, že mechanismy, kterými se v CoD servíruje hratelnost, se do dnes od těch dílů nezměnily.
  • Jo aha, takže "slušné" zpracování bitvy o Berlín je tehdy, když tě na střeše nácek 2x střelil lůgerem ze 3 metrů, ty si to rozdýchal a šel heroicky vztyčit vlajku ?? Neřekl bych...to už první díl byl lepší... Ty co tu píšeš spíš víc připomíná "zasedlost a averzy proti čemukoliv co má v názvu CoD"... a to já zase ne. Já ty hry hodnotim objektivně, žádná nostalgie nebo fialový brýle v tom nejsou... První 2 díly definovali "CoD styl akční FPS", ale pořád ještě v mezích únosnosti. Nevim, kde jsi vzal ty cifry co tam píšeš, ale ve dvojce ta realističnost byla taky v mezích, ty tanky bojovaly zhruba na 500 metrů, žádný 2 kilometry jak píšeš, a na takovou vzdálenost 20mm tankový kanón PzII prošel 32mm předním pancířem Crusaderu jako máslem...a tak stejně naopak... A co se týče Stuky, si myslíš, že letěla 50km/h ?? Zvládla až 400 a při střemhlavim letu až 450 či 500km/h a o Spitfiru ani nemluvně... a když proletěli blízko, tak se nediv, ýe se ti to zdálo jako velká rychlost... A ničení tanků? Výš ty vůbec, že statisticky bylo na západní frontě více německých tanků zničeno pěchotou (na blízko, buď nálože, plamenomet, zapálení benzínem nebo odstřelení pěchoty z horního poklopu...), děly nebo střemhlavými nálety letadel než v soubojích se spojeneckými tanky? Takže tyhle pasáže jsou taky košér...

    Takže neházej celou sérii do koše, neni tomu tak, první dva díly byly celosvětově oblíbené a mluvilo se o nich z 99ti procent kladně, to až od 5. dílu to šlo od 10ti k 5ti, větší akce, větší katastrofy, větší bomby, větší záchrany světa...už se to ohrává, ne a ne to dostat lepší grafiku...to proto až posledních pár dílů se změnil pojem "...jako CoD" z dobrého na špatné...
  • ZvacA
    Mám taky rád první díly, ale zcela střízlivě, není rozdílu v nějakým rambo stylu v případě série CoD, to si rád maluješ moc růžově. Jestli je to okořeněný partou otrhaných vojáků na frontách za druhé světové nebo se to odehrává na fiktivním hi-tech konfliktu jednaadvacétáho století je úplně jedno. Všude byl hráč jeden velkej geroj, kde když nezastavoval ultranacionální jednotky se stíhačkama za prdelí, tak skládal v jednom bunkru a padesáti výbušninama po kapsách tři divize Wehrmachtu a rotu Tigrů. Nelogičností nasazených jednotek trpěly rovněž úplně stejně, aneb není nad to, když se v CoD 2 na africké otevřené pláni postaví tanky Crusader a dostávají nakládačku na kilometrovou vzdálenost od obstarožních Panzerů druhé řady a nebo se Stuka stíhá se Spitfirem v takovým fofru, že by mohl blednout závistí kdejaký dnešní proudový stroj. O hektičnosti ani mluvit nemusíš, když zrovna ty nemáš stát u těžkýho kulometu, tak si to musiš vydat rovnou proti tanku, aby si na něj dal výbušninu, jinak máš útrum. A plno dalších zajímavostí, včetně one-man show misí které si nemají co vyčítat s nejnovějšími díly. Nový díly neobhajuju, vím jak na tom ta kvalita je, ovšem od prvních CoDs se v podstatě v mechanismech nic nezměnilo, kromě faktu, že se vyměnilo pozadí a doba a oprášily trochu technologie, ovšem myslet si opak by hraničilo přinejmenším se záměrnou naivitou a nostalgickým uvažováním.

    A mimochodem, World at war přišel s jednou a vlastně s jedinou slušně zpracovanou fází bitvy o Berlín, takže ona ta nechuť ruské kampaně a její průchod je jen subjektivní problém toho, kdo a jak to hraje, ne hry...
  • Hrozně sem baštil v CoD1 + datadisku United Offensive partizánský mise (ta na krétě byla super - s tlumičema, pak po sestřelení letadla ty partizáni co vyhodily most), pak postup 101. výsadkový v Bastogne, dobytí a následný bránění toho zámečku... za rusáky Rudé náměstí atd... ve dvojce byla parádní afrika... prostě nechápu, proč tohle období uzavřeli a ženou to dál do budoucnosti jak šplašenej vlak...já (a nebudu určo sám) nepotřebuju pořád zachraňovat svět od diktátorů, fanatických generálů nebo atomovek, vidět vybuchovat NY, potom 20 ponorek atd abych se bavil... má to být akční jízda a má to mít spád, ne chaos a mega rambo řežbu...na to jsou tu hry typu Serious Sam, které jsou na to stavěné...

    Třeba sem se moc těšil na World at War a zpracování paficiku...který nebyl špatný, ale mohl být i lepší a dát na jednu celou samostatnou hru... (třeba parádní byla mise v letadle v noci). Zato ruská polovina hry byla jeden velkej bordel a honba za...ani nevim čim. Tu opravdu zkazili... (snad krom odstřelování na rudym náměstí v kašně). Pak sem se těšil na Black Ops, a to hodně, ale opět mě zklamalo hektický tempo a jen malé nastínění vietnamu...proč neudělali celou jednu hru s vietnamskou tématikou ? Klidně za 2 postavy... ta jedna by byla mariňák - pěšák co postupuje se svojí jednotkou džunglí, a ta druhá člen speciální jednotky, co plní mise buď sám v týlu a nebo s pár lidmi... to by dalo za celou hru. Místo toho se tam postava podívala dvakrát a to v běhu s kulometem a poté v jízdě člunem...trochu přehnaně. Dobrá byla snad jen pasáž v ruském lágru - dole. Jinak další díly se už nesly v duchu ještě a ještě větší řežby a pokud možno už 20. světové válce.

    Celé tahle série, pokud by chtěla udělat opět čest svému jménu, by se měla restartovat, přijít už opravdu s NOVÝM enginem a vrátit s klidně do dob 2. sv války, vydat jeden dva díly, pak Vietnam a pak třeba zase do 90. let... jinak se k ní nevrátím...protože tuhle zběsilou a bezmyšlenkovitou honbu v převlečenym kabátu za 60e neberu... R.I.P CoD
  • ZvacA
    http://www.youtube.com/watch?v=gmlR5eG9zP4
  • Pokud nestihnu do koupení zapomenout heslo na steam
  • Jojo, ten patriotismus je to nejmenší, co mi na týhle sérii vadí...dokonce příběh MW2 si dobře rejpnul do dnešní politický situace, kde neni hlavní účel v potírání zla a chránění lidí, ale chránění a dobývání majetků, popř. řízení se velkými společnostmi...atd atd to by bylo na dlouho... *3* Co mi na týhle serii začlo vadit, bylo vidět trochu už v MW1 a 2, ale nejvíc ve World at War a Black Ops - tak moc sem na tyhle těšil, ale že je budu muset skoro celý proběhnout s kulometem v ruce, kde ve World at War bude ruská T34/85 ničit zepředu na 10m King Tigery (totální volovina), že v BO tak moc zkazí vietnam (který mimochodem mohl dát na jednu výbornou samostatnou hru) kterým se proženete účiněji jak uragán 10. stupně...to mě fakt sklamalo... Nakousl sem MW3 a dál to už nehrál...byť mám dobrý koridory rád, tak proběhnout celou hru jako nezničitelný rambo s kulometem v ruce, odstřelovačkou a bazukou na zádech, to už opravdu nemusim...a když se k tomu přidá krátká hratelnost, mizerná grafika (WaW skoro horší jak první MW1) a takle to jde díl s dílem, zahořknul sem na tuhle serii...nechápu, proč se nedrželi rozumnýho tempa CoD 1 a 2 (hrál jsem hodně dlouho a měl i vlastní klan), nebo proč neudělali místo WaW kvalitní remake prvních 2 dílů a proč se sa*ra musej hnát pořád do budoucnosti...brzo se z nich stane akorát převařená parodie na sci-fi... *9* A když k tomu přidám rok co rok přemrštěnou cenu a celý ten "hype" celého toho stáda... nevim, co na to už říct...
  • Tohle ti pojede i na 95 *3*
  • Takže to alespoň pojede i na xp?
  • Praveže třeba u mw bývali hlavní britové. SPOILER: A pamatujete co Kennedy řekl MAsonovi v Bo1? "Jste to nejlepší co máme" jasně chudák co vidí duchy a ještě má od rusů vymýtý mozek je nej co mají.A MW2 Zase dělá z amerických generálů zrádce a z britů lidi co je likvidují. Spíš si z ameriky dělají srandu.
  • No jo, jenže si pak vem, jak jsou ti lidi z toho děsného patriotismu zmagoření a pak Západu žerou každé slovo. :D COD je prostě vymývárna mozků a naladění frekvencí na tu Americkou demokracii. Stačí se podívat na nejmladší generaci 13-16 let, kteří se hrnou za značkou COD jako slepice po flusu a pomalu křičí "Bůh žehnej Americe" *1* *1* *1*

    Ale to do her už zatahuji politiku a to nechci, ale ty hry o té politice jsou taky, tak co... *1*
  • Bleskovky na tiscali.games, cituji: "Zástupce Infinity Ward přiznal v interview, že engine v Call of Duty: Ghosts není tak úplně nový." -> Aneb jak jsme hráče opět utáhli na nudli a vytáhli z nich další peníze...
  • Jn...je to "přirozenej" vývoj vzhledem k přemýšlení hráčstva...než aby se hráči poohlédli po KVALITNÍ hře a podpořili tak vývojáře, co se opravdu snaží o kvalitu a ne o maximální zisk, tak se držej na vlně dál... NJN... doufám že si východ ještě nějakej pátek udrží svojí snaživot...
  • Jedno svítilo slunce a druhé odpálená atomovka.
  • Východ roste a ze západních her se stávají tupé střílečky, ve jménu patriotismu... *1* *1*
  • Jo...výsměch...kdo by se dělal s lepší hrou, když tu kaši stačí rok co rok nastavit, dál tomu nějakou hlášku do názvu a bude se to zas milionově prodávat *15* A jak říkáš, ty tendence vývojářů jsou opravdu znát ... je čím dál tím míň her ze západu, co stojí za to si zahrát a koupit, nicméně od Německa (digitalmindsoft - tvůrce asi nejlepší ww2 RTS Men Of War, pak Fishlabs - nejlepší 3D hry na mobily + Iphony), přes ČR (Mafie, Hidden and Dangerous, Arma, Zaklínač) na východ (Stalker, Metro, plno ww2 RTSsek atd) ta kvalita a propracovanost paradoxně (poměr kvalita/cena) roste...
  • Jo... *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit