Přejít na výpis diskuzí
Původní Crysis míří na konzole, přistane v říjnu
9.9.2011 | Aleš Smutný
122 příspěvků
-
V tím případě máš vyplej Ambient occlusion.
-
nevim, mám obyč čtyřjádro, mainstream grafiku a jede to nádherně, ale asi je to klika.
-
Proč CryEngine 3 vypadá hůř než CryEngine 2?... a vydávat jedničku po dvojce, je z příběhového hlediska podezřelé *1*.
-
CRYTEK se letos pekne nabalikuje vydanim obou dilu :-)
-
Dobreee, rad si zahraju (fakt a z gauce:)
-
Jasný. Taky víceméně hraji kvůli tomu. Ale prostě žijeme v Česku, kde prej je průměrná mzda přes 23 000Kč. Což je jen způsobeno tím že je u nás tolik milionářů. Jinak normální lide jsou rádi že nějak vyjdou. Rvat prachy dneska do PC a do her je drahý a navíc se to nevyplatí, když se náročnost her zvedá nepřímo-úměrně s kvalitou grafiky. Odfláklé porty z konzol nebo odfláklé DX11 efekty či PhysX. např.: Brink hnusnej jak řid a náročnej jak Crysis 1 na ULTRA.
-
LOOOOOL, trapne tech demo pre konzoly.
-
pro retardovaného konzolistu *12*
-
Však hry jsou dobrý stress-relief... ne? Aspoň pro mě to je jeden z hlavních důvodů, proč hraju *4*
-
Hlavně ty výbuchy byli před-vypočítané. Vegetace (listy nereaguji na zásah). Jinak nic dalšího nejde zjistit z toho videa.
-
oj tohle je reakce na : Aoyagi (skrytá identita)
líbí nelíbí vlákno reagovat
Cože? Já jen poukazoval na to, že si lidi stěžují, jak nemají na hry peníze, přitom si užívají výše zmíněné (nebo něco jiného). -
Já vím. Chlastat a kouřit je správné nebo špatné? Bez benzínu se nedá jezdit. Masáže jsou velice dobré na stres, který každým rokem exponenciálně narůstá na člověka. Myslíte že takovej AIDS je velkej problém? Stres je mnohem horší. Jen se na něj neumírá. Tedy jak kdy a nese sebou mnoho jiných příčin či následků k onemocněních nebo životního stylu.
-
Shchválně by mě zajímalo jestli stíny budou opravdu 100% dynamické a ne ve většině případů předkreslené. *3*
-
Konzolistům přeju ať si to zapaří. Aspoň uvidí jaká je Crysis 2 pikačovina a nemá s jedničkou nic společného.
Smutné je, že i 4 roky stará hra se na dnešní konzole musí hodně optimalizovat aby vůbec jela a HW to stíhal.
"Pokrok nezastavíš" je v případě konzolí bohužel obrovská lež. -
Unreal, HL1, částečně HL2 (příchod Steamu) - čili fakt poslední milník máme 2004, když nepočítáme opětovnej masivní nápřah konzolí
-
http://www.rockpapershotgun.com/2011/09/07/impressions-15-hours-with-dead-island/
-
Timeshift je podle mě hra s nejlepší grafikou v detailů objektů a textur. Můžete zoomovat zbraní na něco zblízka a pořad vidíte ostrou texturu a ne "kostičky" jak ve většině her. Crysis 2 s high-res texturama vypadá pořád hůř jak jednička nebo takovej Stalker Clear Sky (a s módem Complete je to pastva pro oči). Dnešní grafickou špičkou je Metro 2033 ale i tam je vidět že pár věcí má zbytečně low texturu (domnívám se kvůli Xboxu).
-
Cože? Já jen poukazoval na to, že si lidi stěžují, jak nemají na hry peníze, přitom si užívají výše zmíněné (nebo něco jiného).
-
Tak vidíš, aspoň si neprodělal *1*
-
hahahahahahahahaha
ked mas 14 rokov a nikdy si nehral kvalitnu hru tak mozno pre teba je.