-
Jo, při zpětném hledání jsem taky našel, že už je to pokročilá generace. Zpytuju svědomí a du se zmrskat.
-
Neodolal jsem a hru zakoupil a už po pár hodinách mohu souhlasit s recenzentem - tohle je technicky nejdokonalejší hra, jaká zatím vznikla. A naštěstí zároveň i velmi zábavná. Zcela zasloužených 10/10.
-
Tak první M.2 SSD gen 4 bylo oznámeno v červnu 2019, většina výrobců je uvedla vloni, takže očividně vůbec nevíš, o čem se tady diskutuje.
-
Tak pokud na PS4 nehrál nic jiného než Ratcheta, tak buď na PS5 nic jiného potřebovat nebude, nebo tam má fakt solidní backlog skvělých her z PS4 :-D
-
Tak klidně počkej, protože zatím prostě nejsou hry .. ps5 mám a jen sleduju, jak vychází nesmysly a nemají ps5 podporu. Biomutant zrušil ps5 verzi před vydáním, Sniper Contracts2 taky.. všechno odloženo na neurčito..
Takže mám ps5 a můžu hrát tak 3 ps5 hry, zbytek je jen o něco lepší ps4 verze starých věcí..
-
Sám to mám 3 roky a to jsem to rozhodně nekupoval jako horkou novinku.
-
Hrál jsem předposlední díl. Do té doby jsem to bral jako nějakou dětinskou hříčku. No a nakonec jsem na PS4 nehrál nic jiného. Hodiny a hodiny zábavy, takže nyní mám zase dilema s koupí PS5
-
Možná na to mělo vliv že sem býval VIP, a platil sem si premium, ovšem to už neplatí pár měsíců. Screen objednávky tu dávat nebudu, takže pokud nevěříš, bohužel. Ale Ratchet a Clank je supr, ale už sem asi hodně blízko konce, což je škoda.
-
Na TIDALu vidím oficiální soundtrack, takže počítám, že bude i na ostatních streamovacích službách. 😎
-
Po teto diskuzi jsem, hned po zpusteni, nastrazil usi.
Musim bohuzel rict, ze hudba ve hre nema zadne zapamatovanihodne temata. Mam pocit, ze se obcas objevi motiv ze starych dilu, ale ten taky neni kdovijak uzasny.
Hudba tedy spise jen dokresluje akci a cutsceny, kde funguje skvele a pokud autori chteji, abyste citili adrenalin, (mini spoiler) horor/napeti, romanci anebo smutek, tak se jim to dari.
Mam naposlouchano spoustu filmove hudby a z Rift Apart jde citit, ze ji slozil ostrileny hudebni skladatel a ma celkove ma vysoke produkcni hodnoty (tipnul bych to na zivou orchestralni hudbu, krome elektroniky).
Nektere skladby bych si rad poslechnul v plne parade na OST.
Howgh!
-
Remake z roku 2016 jsem nedokoncil, protoze uz mi to pak prislo hodne repetetivni. Rift Apart mi prijde skvely a doporucil bych jej i tem, ktere Remake zas tak neoslovil z techto duvodu:
1) Produkcni hodnoty - Insomniac se ve SpiderManovi naucil, jak vypravet pribeh, drzet zbesily spad hry a neustale prinaset neco noveho
2) Hratelnost je vybalancovana - neustale se musite prizpusobovat novemu level designu, ktery vyzaduje novy pristup a castym zmenam ve hratelnosti ve stylu: pribeh, strileni, logicka hadanka, jizda na necem, pruzkum mesta, hledani novych kusu zbroje, atp...
3) Poznavat nove svety je konecne zabava - kazda uroven ma zhruba stejne dlouhou delku hratelnosti, kazda zabavi na par hodin a pokazde vas hra navnadi na dalsi uroven/prostredi, na ktere se fakt tesite, protoze absolutne nevite co cekat (tady bych musel spoilerovat, ale hra ma v rukavu par prekvapeni)
4) Jadro hratelnosti (strileci) je zabavnejsi - pribyly nove pohyby a traverzovani vertikalne a horizontalne. Take je strileni zabavnejsi nejen kvuli adaptive triggers, rychlejsi odezve a odpadavni kusu zbroje/postupnem poskozeni protivniku - obcas jsem si dokonce vzpomenul na Doom Eternal
5) Lepsi pribeh - uznavam, ze je predvidatelny, ale nikdo u podobne hry neceka, ze bude mit presah a ze nas neustale bude sokovat. Svou ulohu plni skvele a motivuje vas hrat dal-vice nez v remaku. Navic, Rivet je vyborny prirustek do universa, pusobi jako zenska hrdinka z dob minulych a jeji postava me paradoxne bavila vic nez samotny Ratchet a Clank.
Celkove mi to pripada, jakoby zkusenejsi studio vzalo koncept z roku 2016 a posunulo to smerem k AAA
-
Hmm, nevěřím. Protože já byl "day one" předobjednatel na Alze a dostal jsem PS5 teď v polovině května.
-
U last of us 2 je rozdíl 30 sekund, u GOW pouhých 10 sekund a u mnoha third party her je to více než 40 sekund viz. video od Gamespotu nebo DF, které se tímto zabývají. Pro mě je to tedy markantní rozdíl, který mi umožňuje rychlejší vstup do hry.
-
Ani po grafické strance ani jedína hra nevypadá jinak než na ps4
-
Liar... i ty přepatchované hry z ps4 ( já měl ps4pro) nemají ani jediná rychlejší načítaní , u vetšiny her jde o 60 fps /4k funkci jako tsushima / lou2 , myslel sem si že bych konečne dohral Days gone na ps5 no po 1 načtení sem to zase odinstaloval a asi dodělám na PC , ty načitací časy sou uplně stejné jako u digitalní verze her na ps4 pro ( GoW,lou2,days gone,CTR, tsushima u víc sem to ani nezkoušel ) Jedina vyjímka ale jde o placený patch pro ps5 je THPS 1+2 tam za 200 stovky je opravdu kratší načítaní
-
Sam vis, ze je to nesmysl! Penize nesmrdi nikomu... Sony si jen mapovala trh s DS, Horizonem a Days Gone... Days Gone nebyl komercne na PC tak uspesny oproti Horizonu. A Sony ted moc dobre vi, ze cim vetsi znacku na PC uvedou, tim vetsi to bude pro ne rejze.. a budu se opakovat, penize Sony nesmrdi, natoz pak poradnej balik od poctivych PC hracu... a o akcionarich se snad nemusime bavit ne??:D
-
Thumbs up!
-
Sony není hloupá, ale komplet všechny značky ze své platformy neuvolní na PC, spíše si budou krásně barvit účetní uzávěrky staršíma, né top titulama (Horizon je fajn, ale není to ten naprostý Sony platinum experience a Days Gone má mnoho designových a scénáristických chyb)
-
Ano, ale zrovna tady v té hře to je relevantní, jelikož se herní postava přenáši riftem a probíhá simultální loading 2 celých herních prostředí s kompletně vypočitanýma prostředí i AI postavama. A toho efektu je možné docílit pouze takto rychlým diskem, jinak by mezi těma riftama musela být 2s nahrávací obrazovka.
-
To o velikosti a rychlosti pamětí a disků u PC není moc dobrý argument.
Jednak systém (a antivirus) jsou strašně nenažrané a klidně zlhtnout 6GB RAM jako nic. Dnes se aspoň bez 16GB RAM nedá bavit o tom, že by jsi hrál hry.
Navíc Windows nejsou zrovna synonymum pro optimalizovaný výkon. Programy nemají většinou přímý přístup k HW, ale všechno musí volat skrz nějaké rozhraní (ovladače grafické karty, DirectX, atd.) , takže to opět trochu brzdí výkon.