Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Supreme Comander, jsem se k němu vrátil a nechápu jak jsem to mohl přestat hrát. Jako osoba která vyrostla na War 2, StarCraft a CaC Tiberian Sun, tuto hru považuji za mistrovské dílo. Ale děsí mě co se stalo z Supreme Comander 2... tak velké zjednodušení oproti prvnímu dílu jsem nečekal. Bohužel další podobná akce která by nabídla aspon podobný zážitek není proto hold hráči jako já musí hrát starší hry ze kterých už vývojáří nic nemají
    • Walldstein
      Jsem na tom podobně, nedávno jsme se vrátil k Age of Empires II, také nechápu jak jsem to mohl přestat hrát..Je mi opravdu smutno když vidím co se s žánrem RTS děje. Nikdo už nedokáže udělat RTS jako je AoEI a AoEII, Total Anihilation, CaC (až po tiberian sun pak to stálo za prd), Red Alert, Dune a mnoho dalších návykových a hlavně v MP občas dosti brutálních záležitostí, které zabavili na mnoho hodin, dní, měsíců a let. Po pravdě řečeno to moje předchozí tvrzení je blbost, jelikož vývojáři by byly schopni udělat RTS ze "staré školy", RTS pro nás kteří jsme byly zvyklí na 2D grafiku a mastili protivníky napříč věky (případ AoE či Empire Earth), byly jsme zvyklí budovat armády robotů (Sup.Com., TA) masit hory mimozemšťanů (Starcraft) a přitom budovat a opevňovat základny města hledat suroviny, kontrolovat si populační limit atd. Tohle by dnešní omladinu zpohodlnělou a náročnou na grafiku a línou přemýšlet nebavilo, nepochopili by o čem to je..ale upřímě, dneska spousta "hráčů" (myšleno děcek ne pamětníků, kteří paří od PC - 486) nedokáže hrát ani Caesara III na lehkou obtížnost...
  • je to tak. klasicke RTS se uz skoro vubec nedelaji. nechapu to. kvalitni klasickou RTS bych hned koupil. nezajima me pribeh, nezajima me singl. staci když to bude mit aspon 3 strany za ktere hrat, skirmish, lan a rozumny online system. a jako bonus treba vezky. neprekonatelne RTS jsou pro me stale serie AoE, Earth a C&C. vubec jako nejlepsi RTS s klasickym systemem povazuju Red Alerty 3
    • Walldstein
      Yep...tak to nějak vidim i já...jinak LAN je pro 99% vývojářů mrtvá záležitost...jsou posedlý nutností připojení k internetu idioti...
    • RA3 myslim z tech novejsich. nejradsi vzpominam na Eartha 2140 a AoE2
  • Je zajimave, ze treba takova total war serie se drzi jiz hezkou radku let v popredi prodejnosti a je porad stale oblibena, cimpak to asi bude pani vyvojari ? A kdyz jsem videl s cim ma prijit RTW2 tak se osudu tehle serie nebojim a uz ted se velice tesim.

    Nicmene, ze je jakesi vakuum v tomhle zanru to uznavam,protoze velice rad bych si opet zahral podobne hry jako C&C (RA,Generals), AoE I, II nebo Warcraft, ale bohuzel tady nic takoveho neni.
    • Walldstein
      Jenže TOtal War je něco úplně jiného než klasické RTS, čili Real Time Strategy. TW série je v podstatě Tahová strategie s RTS bojem. A pokud hráč nechce tak vlastně ani tu RTS část nepotřebuje ke hraní, všechny bitvy jdou udělat automaticky, kdy ti vyskočí pouse result. Osobně mě TW série bere už od Shoguna, ale pořád kdyby jsi předemne v cele smrti postavil PC a dal mi na vybranou kterou hru si můžu zahrát tak sáhnu po AoEII, protože to je čistokrevné poctivé RTS ze staré školy...
  • Psychotic
    Ono je otázka, co přesně znamená vymírají. Myslím, že žádný žánr úplně nevymře, spíš se jen stáhne do nízkorozpočtové indie scény a nachá dvě nebo tři AAA výjimky za (herní) generaci. Jako se to stalo hopsačkám a adventurám. A to se RTS možná skutečně stane taky, pokud nenajdou nějaký efektivní způsob ovládání na konzolích.
    • Walldstein
      Mám obavu že tnhle chlapec má s tim konzolovim ovládáním pravdu..i když mám pocit že se o to už v minulosti někdo pokusil ale stálo to za ho***teda za nic *1* ale jinak moc nesouhlasím...tenhle názor a přístup je přesně to co posílá žánr RTS ke dnu, on to někdo z INDIE scény udělá za nás!!!
  • MACHOgejmr
    Hodně mě mrzí, co se stalo se značkou C&C. Příběhový Red Alerty jsem miloval a Generalsy byly taky skvělý. Ovšem po C&C 4 a Generalsech pro prohlížeče. a bez příběhu... Byl bych rád za klasickou strategii s budováním základy a všeho okolo.
  • eeeee
    To je holt vyvoj. RTS me stejne nikdy moc nebavily s vyjimkou duny 2 a warcraftu 1 a pozdeji dawn of war, daval jsem prednost tahovym taktickym hram a kde je jim dnes konec ty uz jsou mrtve davno, vcetne zombie (ozivle mrtvoly) x-com? Dnesni hraci jsou uz holt jini.
  • Dneska jedou jednoduchy tuctovky, ktery dohrajete za 6 hodin a zahodite.
    • Walldstein
      počkej počkej...z dnešního pohledu je 6ti hodinová záležitost už docela časově náročná to se ne každému líbí *1*
    • eeeee
      Pockej az pravazi jednoduche mobilni hry, to na dnesni jednoduche hry jeste budes vzpominat :-).
  • Vzpomínky na prohrané noci s AoE, AoE2, AoE3 mi zůstanou asi na pořád. Škoda, že série sklouzla k modelu F2P *9* Myslím, že plnohodnotný díl by si své fanoušky našel..
    • Walldstein
      AoE3??? TO snad nemyslíš vážně *11*
  • Jo to byly casi kdy clovek nevedel kterou strategii driv hrat, Age of Empires, Age of Mythology, CaC Generals, Red Alert 2, Dungeon Keeoer 1-2, Warcraft 3, Warrzone 2100, Earth 2140 a mnoho dalsich. Dnes tu mame akorta Starcraft 2. Nepocitam ty "pul hry" zivene mikrotransakcema. (viz AoE online a CaC Generals 2)
  • RTS jsou zřejmě moc složité, je třeba strašně klikat (použití myši, no fuj) a mít v hlavě základní představu o situaci na herní mapě. Navíc, hráč v nich může taky prohrát. A to jsou všechno neodpustitelná negativa v očích dnešních producentů a vydavatelů.
    • Walldstein
      Hlavně při hře na Very Hard apod. ta prohra nebyla vůbec žádnej problém během chvilky hraní, což m,ě přivádí k dalšímu důvodu který jsi neuvedl...Muselo se hrát mnohdy i několik hodin jedna mapa než jsi se dostal k vítězství, kort při vysokých obtížnostech..
    • jo a vubec to tam nepise kdy je co presne potreba zmacknout to decka pak neumeji hrat
    • velka studia nedelaj aaa rts, pac vetsina studii je zamerena na konzolovy trh

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit