Přejít na výpis diskuzí
Real-time strategie podle Ironclad vymírají
4.2.2013 | Aleš Smutný
116 příspěvků
-
Zkus kouknout na StarDrive, Shad`O, Folk Tale, Airmech nebo Gratuitous Tank Battles. Jsou to indie veci tak necekej hromadu sexy CGI filmecku ale poctivou RTS zabavu a hratelnost. Vo tom to je kamo ;)
-
*11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *7* *7* *7* *7* to je můj názor na to co jsi řekl...myslím že to dostatečně vystihuje názor většiny RTSkářů...
-
mno...taky názor..neberu ti ho, ale pro mě to byla strašná srač*ovina...možná i proto, že jsem AoEII hrál od chvíle co vyšlo až do chvíle...mmnt, já AoEII stále hraju!!!
-
AoE IIjde hrát ale i na hypermoderním PC s win7...stačí si vytvořit patřičný .bat program který ti při spouštění AoEII vypne explorer a při vypnutí AoEII ho zase spustí..otázka 5x kliknout a 2 minuty práce... Pak ti to sviští i s původní grafikou zcela bez problémů, podotýkám, že ostatní spuštěné programy jako Skype, fraps atd. jedou vesele dál..pouze explorer je odstaven..
-
to leda v SP, v multi by se to dalo zneužívat jako sviň..."sakra on má hafo jednotek...co budu dělat, no nic alespoň ho budu otravovat spomalovaním času..." pakárna toto....
WAD: mno...pokud si chtěl v třeba v multi AoEII přežít alespoň půl hodiny nebo dokonce vyhrát tak si musel krom myšky používat i klávesové zkratky a to jaksi jen s myší nejde..:D -
a i přes svou vousatost má překrásnou grafiku
-
A proto dnes již neexistující THQ vsadilo na RTS defacto ze staré školy s inovací (bodíky co po obsazení těží "suroviny") a světe div se, chystá se již druhý díl této dnes již legendární RTS jménem Company of heroes...Ano vymlouvat se na mrtvost trhu s RTS je jednodušší/levnější než nějakou kvalitní udělat, bohužel =)
-
amen...
-
Ještě se neradujme, ale snad konečně ANO!
-
Hlavně při hře na Very Hard apod. ta prohra nebyla vůbec žádnej problém během chvilky hraní, což m,ě přivádí k dalšímu důvodu který jsi neuvedl...Muselo se hrát mnohdy i několik hodin jedna mapa než jsi se dostal k vítězství, kort při vysokých obtížnostech..
-
AoE3??? TO snad nemyslíš vážně *11*
-
počkej počkej...z dnešního pohledu je 6ti hodinová záležitost už docela časově náročná to se ne každému líbí *1*
-
Mám obavu že tnhle chlapec má s tim konzolovim ovládáním pravdu..i když mám pocit že se o to už v minulosti někdo pokusil ale stálo to za ho***teda za nic *1* ale jinak moc nesouhlasím...tenhle názor a přístup je přesně to co posílá žánr RTS ke dnu, on to někdo z INDIE scény udělá za nás!!!
-
Jenže TOtal War je něco úplně jiného než klasické RTS, čili Real Time Strategy. TW série je v podstatě Tahová strategie s RTS bojem. A pokud hráč nechce tak vlastně ani tu RTS část nepotřebuje ke hraní, všechny bitvy jdou udělat automaticky, kdy ti vyskočí pouse result. Osobně mě TW série bere už od Shoguna, ale pořád kdyby jsi předemne v cele smrti postavil PC a dal mi na vybranou kterou hru si můžu zahrát tak sáhnu po AoEII, protože to je čistokrevné poctivé RTS ze staré školy...
-
Yep...tak to nějak vidim i já...jinak LAN je pro 99% vývojářů mrtvá záležitost...jsou posedlý nutností připojení k internetu idioti...
-
Jsem na tom podobně, nedávno jsme se vrátil k Age of Empires II, také nechápu jak jsem to mohl přestat hrát..Je mi opravdu smutno když vidím co se s žánrem RTS děje. Nikdo už nedokáže udělat RTS jako je AoEI a AoEII, Total Anihilation, CaC (až po tiberian sun pak to stálo za prd), Red Alert, Dune a mnoho dalších návykových a hlavně v MP občas dosti brutálních záležitostí, které zabavili na mnoho hodin, dní, měsíců a let. Po pravdě řečeno to moje předchozí tvrzení je blbost, jelikož vývojáři by byly schopni udělat RTS ze "staré školy", RTS pro nás kteří jsme byly zvyklí na 2D grafiku a mastili protivníky napříč věky (případ AoE či Empire Earth), byly jsme zvyklí budovat armády robotů (Sup.Com., TA) masit hory mimozemšťanů (Starcraft) a přitom budovat a opevňovat základny města hledat suroviny, kontrolovat si populační limit atd. Tohle by dnešní omladinu zpohodlnělou a náročnou na grafiku a línou přemýšlet nebavilo, nepochopili by o čem to je..ale upřímě, dneska spousta "hráčů" (myšleno děcek ne pamětníků, kteří paří od PC - 486) nedokáže hrát ani Caesara III na lehkou obtížnost...
-
Supreme Comander, jsem se k němu vrátil a nechápu jak jsem to mohl přestat hrát. Jako osoba která vyrostla na War 2, StarCraft a CaC Tiberian Sun, tuto hru považuji za mistrovské dílo. Ale děsí mě co se stalo z Supreme Comander 2... tak velké zjednodušení oproti prvnímu dílu jsem nečekal. Bohužel další podobná akce která by nabídla aspon podobný zážitek není proto hold hráči jako já musí hrát starší hry ze kterých už vývojáří nic nemají
-
RA3 myslim z tech novejsich. nejradsi vzpominam na Eartha 2140 a AoE2
-
je to tak. klasicke RTS se uz skoro vubec nedelaji. nechapu to. kvalitni klasickou RTS bych hned koupil. nezajima me pribeh, nezajima me singl. staci když to bude mit aspon 3 strany za ktere hrat, skirmish, lan a rozumny online system. a jako bonus treba vezky. neprekonatelne RTS jsou pro me stale serie AoE, Earth a C&C. vubec jako nejlepsi RTS s klasickym systemem povazuju Red Alerty 3
-
prosim te a jake klasicke kvalitni indie RTS mi muzes doporucit? hadam, ze nic...