Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak debilní top comment mi připomíná server novinky.cz
  • Myslíte, že tuto technologii použijí už v novém COD? :-D
  • ved to je uplne jedno aj tak su najlepsie ultra hardcore oldschool indie krokovacie hry
  • Vypadá to fotorealisticky,ale kdy to uvidíme ve hrách tot otázka.
  • "...umoznuje vytvorit temer jakykoliv emocni vyraz..." asi nevideli Jima Carreyho *1*
    • Jinak to vypada paradne, ale docela pochybuji, ze nove konzole budou mit dostatecny vykon, aby mohli rozbehnout hru s podobne kvalitnimi modely postav, kdyz se k tomu prida rendrovani okolniho prostredi, ai, fyzika a dalsi procesy.
      Nemluve o tom, ze dokud nebudou schopni rendrovat i uveritelne vypadajici vlasy, tak to bude porad nekde na pul cesty.
      Ale jako technologicky pokrok to je paradni, o tom zadna.
      Jinak osobne si myslim, ze cim se hry vice blizi fotorealismu, tak tim vice biji do oci ruzne nedokonalosti, at uz se jedna o animace nebo treba dnes porad hodne zaostavajici fyzikalni simulace okolniho prostredi a interakce s hracem a hernimi postavami.
  • Neměli bysme z Reality utíkat do propracovanější, zajímavější, snadnější a hezčí Viruální Reality...
  • vsichni co tu vzdychaji, ze diky lepsi grafice nebudou penize na lepsi scenare her (nebo co vubec mysli tou hratelnosti), by si meli uvedomit, ze do prichodu novych konzoli tu technicka stranka her stagnuje cca od roku 2007 (tusim prvni crysis). Ptam se tedy, pomohlo to nejak te "hratelnosti"?
    Otevrenejsi svety s uveritelnejsimi postavami, to je myslim prave to, co by tu hratelnost mohlo zvednout..
    • A co, tak budeme mit lepsi ksychty a kratsi a blbejsi hry ... na to s.re pes. Az mi nekdo ukaze hru, ktera pocita balistiku ... stejne jako 20le starej Scorched Earth, kterej se vesel na disketu 20x ... ale na to nam dneska HW nestaci ... lol ...
      • říká ti něco ARMA 2 ? :o))
    • Za prve se neda hovorit o stagnaci, za druhe nezalezi na tom, zda se grafika vyviji nebo stagnuje, v obou pripadech a i na konzolich totiz plati to, ze jde hlavne o grafiku. Na tech konzolich se pri honbe za lepsi grafikou sahalo na framerate, coz rovnez dost nici hratelnost. Cest vyjimkam typu Rage. Co muzes udelat je srovnat to s indie scenou, kde zpravidla nejde hlavne o grafiku, ale predevsim o hratelnost. Treba se hrou wasteland 2 nebo terraria. Treba terraria ted vyjde na vite, coz je nevykonne (na pomery pc) zarizeni a ukazuje to hezky, ze u dobre hry proste nejde o vykon a grafiku.
      • Zayl
        Jistě že se o stagnaci dá hovořit. To je přesně to co konzole přinesly. Technickou stagnaci a limitaci vývoje na PC, který je bohužel s konzolemi do značné míry svázaný. Jediný pokrok byl v oblasti gimmicků jako je kinect, který nemá core hrám po velmi dlouhé době stále co nabídnout. To, že se během tohoto konzolového cyklu povedlo z těch krabic vymáčknout maximum stále nic nemění na tom, že se ten strop o tolik neposunul.

        A tvůj příklad je taky naprosto mimo. Terrariu bych měl rozběhnout dneska pomalu i na mobilu a wasteland 2 ještě ani nevyšel.
        • Neda, grafika se vyviji neustale, viz treba technologie L.A. Noire. Konzole tomu nijak nebrani, jen vedou ke zlepsovani kvalitativnámu na misto kvantitativnimu. Konzole jsou tady dele nez pc, svadet na ne upadek pc platformy je pohodlne, ale nedomyslene a hloupe. Vyvoj her na pc je limitovan ekonomickou slebosti teto platformy. S hrami na konzole jsem nad miru spokojeny, at jde o dark souls, dragons dogma, tokyo jungle, red dead redemption, dishonored nebo treba far cry 3, jsou na vysoke urovni, originalni, propracovane a ohromne zabavne, takze konzole ok, plni svou ulohu, prinasi dobre videohry.

          Muj priklad je ok, ukazuje, ze k produkci paradnich a zabavnych her vysoky vykon nepotrebujes, to ze terrariu rozbehnes i na mobilu je tomu jen dukazem.
  • Možná už to tady někdo psal, ale... nezdá se vám, že ta ženská strašně šilhá? Z pohledu ze předu to je dost vidět, má naprosto nepřirozeně oči směřující k sobě.

    Tohle snad ve hrách nebude, asi by mě tyhle představy děsily.
    • zkus se podívat, jak vypadáš ty, když čumíš do monitoru, šilhale
  • Lem0n
    To je teda realistický...
  • Jasne, budeme mit utra nexgen ksith, hra bude mit 50GB a odehrano bude za 10 minut ... at se dou bodnout. Presne tohle jsou naprosto nepodstatny kraviny, ktery jen stojej spousty penez a sou uplne nanic. A presne na tyhle kravny velky vydavatele dojedou a dobre jim tak.
    • kraviny to nejsou, protoze takova dobra animace a mimika prohlubuje zazitek ze hry. Jedna vec je napr. strelit do zmeti pixelu a druha do neceho, co fakt vypada jak zivej clovek
      • Tak si pustim smrtonosou past 1,2,3,4,5 ...20 ... a uvidim tech prostrilenejch lidi tisice ... daleko vetsi prozitek mam z textu kterej mi jen popisuje situaci, nez z uzasnyho videa ... ktery nemuzu nijak ovlivnit.

        Me je totiz celkem uprdelej jestli je oponent clovek, ufon nebo vikslajvant ... ale me zajima, jestli se umi schovat, jestli se chova odpovidajicne situaci (tudiz ze kdyz k nemu prijdu zezadu, tak me aspon zaznamena a otoci se na me), zajima me, jestli si NPC reknou mezi sebou "ten mi pomoh" nebo "ten me okrad" - fakt se totiz bavim, kdyz na namesti nekoho zapichnu, a jamile zmizim z dohledu, tak me vsichni milujou ...
        • Tak film si samozrejme pustit muzes, ale ten prave nemuzes "hrat" a ovlivnovat. Stejne tak knihu. A v realu ti zas neprojde vetsina veci, ktery ve hre jo.
          Nejaky zasadni pokrok v AI by byl samozrejme jeste daleko vetsi prelom nez realisticka mimika, ale naprogramovat kvalitni AI je tezky. Udelat ji prelomove lepsi je zatim nejspis nemozny. Navic AI neni dnes limitovana hw, tedy kdyby to jen trochu slo, kazdy by ji do her daval. Neni to tak vec financi, ale spis toho, ze to zatim nikdo nedokaze
          • Ale kdeze, neni to vec toho ze to nikdo nedokaze, je to vec toho, ze se na to kasle. Jinak by totiz i desitky let stary gamesky nemohly mit lepsi AI nez ty soudoby. Jenze AI se da dost tezko vytisknout na letak vedle vysmatych ksichtu neexistujici rodinky.

            Nejspis na rozdil od tebe totiz ja pamatuju hry, kde zadna grafika nebyla, a presto svet, ve kterym se hrac pohyboval, zil. Ne jako dneska, kdy stoji NPC na miste, cumi a ceka az si na nej nekdo klikne aby dostal Qst. V tehle gameskach - ktery velmi casto napsal jedinej clovek - byl kovar pres den v kovarne, vecer v hospode a v noci chrapal doma. A pokud si chtel mapu, musel sis ji nakreslit sam.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit