Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak debilní top comment mi připomíná server novinky.cz
  • Neda, grafika se vyviji neustale, viz treba technologie L.A. Noire. Konzole tomu nijak nebrani, jen vedou ke zlepsovani kvalitativnámu na misto kvantitativnimu. Konzole jsou tady dele nez pc, svadet na ne upadek pc platformy je pohodlne, ale nedomyslene a hloupe. Vyvoj her na pc je limitovan ekonomickou slebosti teto platformy. S hrami na konzole jsem nad miru spokojeny, at jde o dark souls, dragons dogma, tokyo jungle, red dead redemption, dishonored nebo treba far cry 3, jsou na vysoke urovni, originalni, propracovane a ohromne zabavne, takze konzole ok, plni svou ulohu, prinasi dobre videohry.

    Muj priklad je ok, ukazuje, ze k produkci paradnich a zabavnych her vysoky vykon nepotrebujes, to ze terrariu rozbehnes i na mobilu je tomu jen dukazem.
  • Myslíte, že tuto technologii použijí už v novém COD? :-D
  • ropu v irane ovladala "spravna strana" odkedy mala ropa nejaku cenu no tak ju treba po tej islamistickej revolucii zlych fanatikov s uterakmi na hlavach opat prinavratit do spravnych ruk tj national iranian oil company - len s tym rozdielom ze national sa vymaze a majoritny podiel budu mat bp, exon, chevron, shell a ostatne firmy ktorym zalezi na demokracii, zivotnom prostredo a svetovom mieri
  • ved to je uplne jedno aj tak su najlepsie ultra hardcore oldschool indie krokovacie hry
  • říká ti něco ARMA 2 ? :o))
  • Zayl
    Jistě že se o stagnaci dá hovořit. To je přesně to co konzole přinesly. Technickou stagnaci a limitaci vývoje na PC, který je bohužel s konzolemi do značné míry svázaný. Jediný pokrok byl v oblasti gimmicků jako je kinect, který nemá core hrám po velmi dlouhé době stále co nabídnout. To, že se během tohoto konzolového cyklu povedlo z těch krabic vymáčknout maximum stále nic nemění na tom, že se ten strop o tolik neposunul.

    A tvůj příklad je taky naprosto mimo. Terrariu bych měl rozběhnout dneska pomalu i na mobilu a wasteland 2 ještě ani nevyšel.
  • Vypadá to fotorealisticky,ale kdy to uvidíme ve hrách tot otázka.
  • Jinak to vypada paradne, ale docela pochybuji, ze nove konzole budou mit dostatecny vykon, aby mohli rozbehnout hru s podobne kvalitnimi modely postav, kdyz se k tomu prida rendrovani okolniho prostredi, ai, fyzika a dalsi procesy.
    Nemluve o tom, ze dokud nebudou schopni rendrovat i uveritelne vypadajici vlasy, tak to bude porad nekde na pul cesty.
    Ale jako technologicky pokrok to je paradni, o tom zadna.
    Jinak osobne si myslim, ze cim se hry vice blizi fotorealismu, tak tim vice biji do oci ruzne nedokonalosti, at uz se jedna o animace nebo treba dnes porad hodne zaostavajici fyzikalni simulace okolniho prostredi a interakce s hracem a hernimi postavami.
  • "...umoznuje vytvorit temer jakykoliv emocni vyraz..." asi nevideli Jima Carreyho *1*
  • Vím jak to myslíš, ale to jak to je prostě nezměníš. Já mám rád i současné hry i přez jejich zjednodušování. Já sem člověk kterému jde převážně o story line .... což je bohužel poslední dobou velký kámen úrazu.
  • Jde to ruku v ruce. Čím lepší fyzika, tím víc možných scénářů. Kdo ví, co mají kde schovaný za kusy kódu, ale nemají to čím "obalit". Krom toho, čím lepší umělý charakter, tím samo náročnější nastavování parametrů (co se týče kvantity). Představ si, že máš komplexní kód, který zvládne simulovat všechno možný a pak sedíš u počítače a stejně jako teď nastavuješ barvu materiálu bys vybíral z neuvěřitelného množství parametrů jestli se náhodou postava nebojí pavouků, jestli je schopná ten strach překonat když kolem vybuchuje svět, nebo jestli má tak hrozný trauma, že se nebude moct hýbat a začít mluvit nesmysly.
    Vtipné by bylo, kdyby jednou byla umělá inteligence tak pokročilá, že by se jedno z NPC najednou zastavilo a řeklo "Hej, nejsem náhodou v nějaký hře?" :D
  • To neni o technologii, to je o mamonu. Taky je to o tom, ze driv si kazdej tu hru skutecne naprogramoval, dneska si koupi hotovej engine => co mu neumozni nema. A je prece daleko vyhodnejsi kazdej rok flaknou novou-starou NHL/NFL/... vymenit par drezu ... a znova prodat totez, nez namahat mozek a vymejslet neco novyho ... kdyz to ovce kupujou?
  • Nastesti se zacina rojit nezavislych vyvojaru, kteri to videj uplne stejne, a najde se i dost lidi, kteri je v jejich snaze podporej.
  • A co, tak budeme mit lepsi ksychty a kratsi a blbejsi hry ... na to s.re pes. Az mi nekdo ukaze hru, ktera pocita balistiku ... stejne jako 20le starej Scorched Earth, kterej se vesel na disketu 20x ... ale na to nam dneska HW nestaci ... lol ...
  • Ale kdeze, neni to vec toho ze to nikdo nedokaze, je to vec toho, ze se na to kasle. Jinak by totiz i desitky let stary gamesky nemohly mit lepsi AI nez ty soudoby. Jenze AI se da dost tezko vytisknout na letak vedle vysmatych ksichtu neexistujici rodinky.

    Nejspis na rozdil od tebe totiz ja pamatuju hry, kde zadna grafika nebyla, a presto svet, ve kterym se hrac pohyboval, zil. Ne jako dneska, kdy stoji NPC na miste, cumi a ceka az si na nej nekdo klikne aby dostal Qst. V tehle gameskach - ktery velmi casto napsal jedinej clovek - byl kovar pres den v kovarne, vecer v hospode a v noci chrapal doma. A pokud si chtel mapu, musel sis ji nakreslit sam.
  • Neměli bysme z Reality utíkat do propracovanější, zajímavější, snadnější a hezčí Viruální Reality...
  • A nebo kdyz mas rad rpg, jaky pokrok ucinily rpg hry od dob baldurs gate 1 a 2? Nebo planescape torment. Neni to zvlastni, ze vrcholna dila s rucne malovanou grafikou jsou zaroven povazovana za vrcholna dila v zanru vubec? Nejsou pozdejsi, technologicky pokrocilejsi, dila touto technologii svazovana a omezovana? Je opravdu kazdy technologicky pokrok prospesny?
  • Sveho casu vypadaly hry moc krasne, mely krasnou rucne malovanou gráfiku. Pak prislo 3D a vsechny hry najednou vypadaly hnusne, ale byly moderne 3D a trvalo to roky, nez 3D technologie dosahla toho, ze prestala vypadat hnusne. Akorat ze ty pocitace musely byt nasobne vykonnejsi a bylo s tim mnohem vic prace (rozumej, bylo to drazsi), aby toho bylo dosazeno. A utrpela tim hratelnost. Konec koncu, kde je treba nahrada takove jagged aliance 2?

    Ano, zlepsovani vzhledu, ktere si s sebou nese dalsi spotrebu vykonu a dalsi naklady navic vidim jako krok spatnym smerem, protoze tim zase akorat utrpi hratelnost.
  • Za prve se neda hovorit o stagnaci, za druhe nezalezi na tom, zda se grafika vyviji nebo stagnuje, v obou pripadech a i na konzolich totiz plati to, ze jde hlavne o grafiku. Na tech konzolich se pri honbe za lepsi grafikou sahalo na framerate, coz rovnez dost nici hratelnost. Cest vyjimkam typu Rage. Co muzes udelat je srovnat to s indie scenou, kde zpravidla nejde hlavne o grafiku, ale predevsim o hratelnost. Treba se hrou wasteland 2 nebo terraria. Treba terraria ted vyjde na vite, coz je nevykonne (na pomery pc) zarizeni a ukazuje to hezky, ze u dobre hry proste nejde o vykon a grafiku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit