Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Malleth
    Podle mě tohle demo nic moc neznamená. Udělat hezkou plešatou hlavu je jedna věc, ale udělat postavu s dobře udělanýma vlasama, šatama s fyzikou a zasadit ji do stejně detailního prostředí aby moc nevyčnívala, už je věc druhá.
    Navíc s tak detailní grafikou ještě víc vyniknou nedostatky v animacích.
    • Mam stejny nazor. Treba se to uplatni pro virtualni televizni hlasatele. *1*
      Ale pokud by se takoveto ksichty objevili v komplexnim prostredi muselo by mit odpovidajici uroven. Coz je mozna na desitky let nesmysl pokud se nestane nakej zazrak v podobe obrovskeho vykonoveho skoku. Ten pozvolny narust vykonu bude urcite lepsi vyuzit pro fyziku a umelou inteligenci. Osobne si myslim ze grafika her je na pomerne slusne urovni jiz ted. Kez by tuto uroven dosahoval zbytek.
      • Malleth
        Já sem s grafikou v dnešních hrách taky celkem spokojenej. Teď například hraju novej God of War a sem z toho hotovej, jak to vypadá. Při některejch scénách sbírám čelist z podlahy a říkám si, kam? Kam to chtěj ještě posunout?
        Určitě není potřeba přidávat další detaily postavám. Jediný kde bych uvítal velký zlepšeníje fyzika na šatech a hlavně animace.Kdyby se někam posunul vývoj v procedurálních animacích, bylo by to na hrách hodně znát.
        Animace mají dost velkej vliv i na samotnou hratelnost.
      • Robotron3
        S umělou inteligencí neni problém ve výkonu, jako v náročnosti práce. I kdyby byly najednou počítače a konzole 100x výkonější, pořád tam bude ten problém priorit, kolik se tomu vyplatí věnovat času, když je to právě na čas a na testování tak náročné.
        • Jde to ruku v ruce. Čím lepší fyzika, tím víc možných scénářů. Kdo ví, co mají kde schovaný za kusy kódu, ale nemají to čím "obalit". Krom toho, čím lepší umělý charakter, tím samo náročnější nastavování parametrů (co se týče kvantity). Představ si, že máš komplexní kód, který zvládne simulovat všechno možný a pak sedíš u počítače a stejně jako teď nastavuješ barvu materiálu bys vybíral z neuvěřitelného množství parametrů jestli se náhodou postava nebojí pavouků, jestli je schopná ten strach překonat když kolem vybuchuje svět, nebo jestli má tak hrozný trauma, že se nebude moct hýbat a začít mluvit nesmysly.
          Vtipné by bylo, kdyby jednou byla umělá inteligence tak pokročilá, že by se jedno z NPC najednou zastavilo a řeklo "Hej, nejsem náhodou v nějaký hře?" :D
  • Myslím, že hry, jako je např. Walking Dead od Telltale, to zvládají víc než dobře i bez drahých technologií a skvělé grafiky. Jenže vývojáři se nedají říct. Třeba David Cage a jeho vystoupení i na odhalení PS4. Neustále tvrdí, že ve hráčích nelze vyvolat emoce bez pořádných xichtů *1*
    • Tak proč jsem tedy plakal u konce Mafie 1 *1*
    • Zapomněl jsem k tomu přihodit větu, na kterou jsem reagoval, protože zase většina lidí nečte celou novinku:

      Stejně tak je na bíledni, zdali proklamované emoční působení na hráče nezvládají už stylizované hry této generace (BioShock Infinite, například).
    • smejki
      Článek hovoří o překonávání uncanny valley, ne o pohodlném setrvávání v oblasti před tímto limitem. Uncanny valley Waling Dead netrpí, protože je to stylizovaná komiksárna. Aby se dalo mluvit o překonávání UV, musí se k němu nebo přes něj dílo dostat. Walking je od UV ještě daleko předaleko (ne že by to někomu vadilo). Jiná otázka je, a v tom máš zajisté pravdu, jestli mám vůbec smysl UV překonávat.
    • Robotron3
      Nic takovýho Cage netvrdil. On říká, že technologie může emocím ve hrám pomoci, z čehož nijak nevyplývá, co říkáš ty.
      • Pokaždé, když představuje nějako novou hru či technologii, tak je to prezentováno na digi-obličeji.
        • Robotron3
          Ano, protože pro jeho hry je uvěřitelnost herctví virtuálních postav klíčová, to ale neznamená, že bez toho nejdou vzbudit ve hrách emoce, to si domýšlíš, co nikdy neřekl.
  • cas na poradnou AAA porn hru *1*
    • Se obavam, ze by to stalo o nekolik radu vic, nez posbirat par stovek pi…pin a natocit to in real.
    • Na pořádnou skákačku si ještě počkáš. Zatím zvládají jenom obličej.
  • hry kde postavam porostou realtime fousy na obliceji, zenskym chlupy na nohou ... budou mit 50GB a dohrane budou za 4 hodiny..uz se nemuzu dockat:p
    • Herni doba je ciste zavisla na designu hry. Tunelove pribehove hry s "filmovým vzhledem" budou vzdy kratsi nez otevrene sandboxy nebo treba nekonecne MMORPGcka. Je to uplne jiny zpusob hrani.
      • nesmysl..treba Final Fantasy 13 ma hodne tunelovou strukturu filmovy dej a herni doba je 100+ hodin. Neni problem udelat hru s detailnim svetem,filmovou zapletkou a dlouhou herni dobou..jenze to da hodne prace a malokdo to umi , takze daji prednost detailnosti na ukor herni doby..
    • coz je porad mene nez 4k video s filmem na 2hodky.. koukam, ze hry porad maji lepsi pomer velikost+herni doba nez video ;)
  • hry jsou pořád hezčí a hezčí, ale hratelnost klesá a klesá... u Commander keena jsem taky nepotřeboval ultra grafiku, abych se královsky bavil....
    • no nevim, posledních +-5 let (až na pár vyjímek potvrzující pravidlo) grafika stagnovala.. navíc to že chybí hratelnost není vina grafiky, vsadím se že by tě tenkrát ten keen bavil víc kdyby měl dnešní grafiku.. co já bych dal za trochu lepší grafiku a UI u DF
      • Nemluvil bych o vine, ale o dusledku a je to dusledkem toho, ze se pozornost venuje hlavne tomu, jak to vypada. A tomu se venuje pozornost proto, ze to je hlavni kriterium podlektereho se kupuji hry. Takze v konecnem dusledku si za to hraci mohou sami. Za co plati, to dostanou.
        • Ja bych to tak nevidel ... Minecraft se prodava ve velkem ... pres to, ze vypada hnusne (nic proti, ale je to proste tak). Ale je to genialni HRA. A co si budem rikat, takovy wowko je taky hnusny jak noc ... ale presto ho hrajou spousty lidi za spousty penez.
  • Jednim slovem nadhera. Ted jeste aby nezustalo u tech dem a takove animace byly implementovany do her. Dokazu si predstavit, ze by s takovou grafikou mohly byt i zajimavy pornohry *2*
  • Ať jdou po mě klidně čtverečky, ale ať mají pořádnou AI, u které se zapotím a jejíž překonání bude něco znamenat. V současné době je mi mobů, npc atd. skoro líto, když vidím, jak se zaseknou o kámen a já si mohu jít udělat kafe, přečíst noviny a pak je v klidu poslat k Pánu. *7*
  • Podle mého názoru, by se měli vývojáři více věnovat gameplayi a pořádně promyslet herní koncept. Je super mít parádní grafiku, ale co naplat, když je hra nudná, nezajímavá bez jakéhokoli náznaku inovace alespoň v rámci konkrétního žánru. To jak je hra ve finále dobrá, do určité míry nezávisí na tom jak vypadá, pokud není na mimice herní mechanika nějakým způsobem postavená (LA Noir). Na atmosféře to sice přidá, ale zdaleka ne tolik. Pravděpodobně se rýsuje další blud vývojářských studií, kterým se budou snažit získat svého zákazníka/hráče. Neříkám, že to není fajn, ale jak už bylo řečeno priorita by měla být někde jinde.
    K tomu jak je, nebo není těžké udělat narigovaný obličej, by bylo na dlouhé hodiny diskutování. Ve zkratce, ve většině případů se tělo a obličej vypracovává paralelně a oboum operacím je věnováno zhruba stejný čas (záleží na charakteru), což jsou desítky hodin v Zbrushi a desítky hodin v Maxu nebo Maye a pár hodin v Photoshopu. Nelze tak říci, že tvorba takového obličeje je jednoduchá, na rozpočtu pro danou hru se to promítne a zase jsme u toho, že by tyto peníze mohly putovat spíše do AI, příběhu, Designu úrovní atd.
  • vsichni co tu vzdychaji, ze diky lepsi grafice nebudou penize na lepsi scenare her (nebo co vubec mysli tou hratelnosti), by si meli uvedomit, ze do prichodu novych konzoli tu technicka stranka her stagnuje cca od roku 2007 (tusim prvni crysis). Ptam se tedy, pomohlo to nejak te "hratelnosti"?
    Otevrenejsi svety s uveritelnejsimi postavami, to je myslim prave to, co by tu hratelnost mohlo zvednout..
    • A co, tak budeme mit lepsi ksychty a kratsi a blbejsi hry ... na to s.re pes. Az mi nekdo ukaze hru, ktera pocita balistiku ... stejne jako 20le starej Scorched Earth, kterej se vesel na disketu 20x ... ale na to nam dneska HW nestaci ... lol ...
      • říká ti něco ARMA 2 ? :o))
    • Za prve se neda hovorit o stagnaci, za druhe nezalezi na tom, zda se grafika vyviji nebo stagnuje, v obou pripadech a i na konzolich totiz plati to, ze jde hlavne o grafiku. Na tech konzolich se pri honbe za lepsi grafikou sahalo na framerate, coz rovnez dost nici hratelnost. Cest vyjimkam typu Rage. Co muzes udelat je srovnat to s indie scenou, kde zpravidla nejde hlavne o grafiku, ale predevsim o hratelnost. Treba se hrou wasteland 2 nebo terraria. Treba terraria ted vyjde na vite, coz je nevykonne (na pomery pc) zarizeni a ukazuje to hezky, ze u dobre hry proste nejde o vykon a grafiku.
      • Zayl
        Jistě že se o stagnaci dá hovořit. To je přesně to co konzole přinesly. Technickou stagnaci a limitaci vývoje na PC, který je bohužel s konzolemi do značné míry svázaný. Jediný pokrok byl v oblasti gimmicků jako je kinect, který nemá core hrám po velmi dlouhé době stále co nabídnout. To, že se během tohoto konzolového cyklu povedlo z těch krabic vymáčknout maximum stále nic nemění na tom, že se ten strop o tolik neposunul.

        A tvůj příklad je taky naprosto mimo. Terrariu bych měl rozběhnout dneska pomalu i na mobilu a wasteland 2 ještě ani nevyšel.
        • Neda, grafika se vyviji neustale, viz treba technologie L.A. Noire. Konzole tomu nijak nebrani, jen vedou ke zlepsovani kvalitativnámu na misto kvantitativnimu. Konzole jsou tady dele nez pc, svadet na ne upadek pc platformy je pohodlne, ale nedomyslene a hloupe. Vyvoj her na pc je limitovan ekonomickou slebosti teto platformy. S hrami na konzole jsem nad miru spokojeny, at jde o dark souls, dragons dogma, tokyo jungle, red dead redemption, dishonored nebo treba far cry 3, jsou na vysoke urovni, originalni, propracovane a ohromne zabavne, takze konzole ok, plni svou ulohu, prinasi dobre videohry.

          Muj priklad je ok, ukazuje, ze k produkci paradnich a zabavnych her vysoky vykon nepotrebujes, to ze terrariu rozbehnes i na mobilu je tomu jen dukazem.
  • Nevim jestli zrovna tohle je ten nejlepsi smer vyvóje. Masy si to asi zadaji, ale me osobne staci textove dialogy, ktere mel treba fallout, i s nima mela hra paradni atmosferu. A naopak, diky jednoduchosti byla s dialogy snazsi a levnejsi prace, dabing tvurci cinnost omezuje. Tohle bude jen dalsi naklad a omezeni.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit