• dost casto dam na recenze games ale tentokrat nemuzu souhlasit ta hra je pecka a to ze je na jeden vecer???? no druhej uz u ni sedim a to jsem se vcera nezastavil a to ani naveceri ne :D
  • Přemýšlím že tuto hru koupím, ale zajímalo by mě jak to, že tato hra dostala na Bonuswebu
    80% ze 100% a tady dostala 5 z 10. Může to být kvůli tomu že hra byla recenzovaná na rozdílných platformách? Nebo dostal Bonusweb zaplaceno?
    Opravdu by mě to zajímalo.
  • Ahoj mám takový problém nevíte kam vložit cd key?
  • Tak jsem si precetl clanek a musim se taky podelit o hodnoceni. Me se totiz hra libila ... no libila - nemelo to pribeh Half-Life, ani jsem se neklepeal strachy jako v Dead Space (ostatne zalozenem na stejnem stylu - prijdu do lokace, pozabijim stvury, upgraduju, a jdu dal), ale presto me to naramne bavilo. Temer celou hru (krome bossu) jsem pouzival jen magnet gun a nemohl jsem se toho nabazit. Uzival jsem si likvidaci vsecho co slo a bavilo me to znovu "postavit". Bavilo me posilat potvory na nejblizsi vycnelek a minibosy odhazovat do dalky. Zato predchozi dil me vubec nebavil. Dal jsem mu sanci dokonce dvakrat a ani jednou mi nevydrzel dele jak tyden. Koncept byl dobry, ale ta hra me neskutecne vytacela. Nemam proste rad hry, kde musim sobe (nebo nekomu) neco dokazovat. Nebavilo me x krat opakovat tentyz ukol, kvuli kteremu jsem navic musel pokazde cestovat pres pul mapy. Pul hodiny plnit misi a pak par metru pred "home" chcipnout - to uz neni hra, to je masochismus. Takze takhle asi.
  • Rorschah
    Já neříkám že všichni jsou piráti! ani můj příspěvek nic takového nenaznačuje ! Mluvím jen všeobecně o tom, že recenze VŽDY slouží k tomu,aby vydělajávající člověk nehodil prachy do kanálu. Se*e mě,že když tady člověk vyjádří svůj názor,tak se objeví vždy někdo,kdo to překroutí! můj příspěvek jasně říká, že prachy které jsme dali cca před dvěma lety za KVALITNÍ gamesu, dáme dneska za TAKOVÝ SH*T jako je armageddon. Opakuju, že armageddon je jen recyklovaný kus guerilly, ale to asi většina z vás nechápe.. A přesně kvůli lidem, kteří shltou každou pi*ovinu co vyjde, jdou herní kvality do hajzlu. Proč se namáhat s vývojem KVALITNÍ hry, když se těm trotlům líbí i sebemenší šmejd? Já osobně zažil KVALITNÍ hry, jenže tahle generace má měřítko KVALITY trošku někde jinde jak tak vidím...
  • pod tohle bych se podepsal... pro někoho je recenze a fórum pod ním jen místo kde se svádí boje mezi fanoušky cod a wowka (hodně zestručněno :) nebo prostě vtipně napsaný článek o něčem co už máte dojete.... toto platí i pro mě *8* ovšem pak jsou tu lidé slušní... kteří si prací vydělají peníze a pak potřebují radu od geeků z games za co to uvalit? mě se tohle líbilo ale dát zato litr tak bych určitě mluvil jinak... pořád ale lepší jak dát litr za Duka. Dát litr za Duka tak druhej den startuju torenty a moralka muze jit do ....
  • podla mna je problem v hlavach hracov... lebo ked vydali guirrillu tak mnozstvo hracov sa zase stazovalo ze je otvoreny svet a odbocili od predchadzajucich dielov ... tak tento diel dali linearny podla mna tiez to nebolo prave najlepsie riesenie no oni si chceli zase prilepsit u svojich starych fanusikov ... uvidime co daju ako dalsi titul mozno daju zase otvoreny svet a zase sa vam to nebude pacit ... to je uz tak , ale hlavne nic na tom nemeni ze tento titul bol suprovy a urcite si ho zahram zas co naproti DUKEMU sa povedat neda
  • p.AdamoKitini
    Ja bych s recenzentem naprosto souhlasil.Uz to neni takova zabava jako byla Guirella.
    Zacatek hry se mi libil a kdyby to tak zustalo az do konce hry,byl bych spokojeny.
    Ale jakmille se dostane hrdina do Jeskyne,uz je to nuda.Stale stejni protivnici kteri utoci v hordach a stale stejne ukoly.Opravte to a opravte tamto.
    Snad se dockame pokracovani,ktere bude opet tak dobre jako byla Guirella.
  • Všichni jsou piráti, jenom já jsem svatoušek. To tu ještě nebylo. Věř ale tomu, že pokud je hra blbá, tak to vždycky zmíní spíš piráti, kteří nad "stahováním strávili spoustu času", než kupující člověk, který hledá něco dobrého. Tobě hra nesedla, ostatním třeba jo, proto ale ještě nemusí být warezáci.
  • Tahle hra stojí jen na jedné věci a to je magnetická puška, s ní je hra neuvěřitelně zábavná, bez ní je za těch 5.
  • krunoslav
    nebudu psát co si myslím o recenzi, ale spíše své dojmy..tuto sérii mám rád od začátku..ničení věcí je tak zábavné..je to zábavné, pokud to má smysl..u minulého dílu bylo ničení obřích struktur lahůdkou a navíc dobře odměněnou šrotem..nyní se šrot ve větším množství válí poschovávané kolem a budovu nemá cenu ničit ani kvuli tomu, že by v ní byli nepřátelé..oni totiž lezou a skáčou po všem..ze začátku sem byl docela potěšený s grafiky, padajících a vybuchujících věcí..to trvalo asi hodinu a potom se dostavila nuda se stejným průběhem..přijdu do jeskyně, vylezou obří stvůry, vylepšující útočící marťany..stvůry zničím, marťany rozdrtím o všechno možné magnetickou puškou, tou samou puškou lehce rozbořím všechno co se dá, posbírám poschovávaný šrot, obnovím si schody, lávku, most a hurá do další stejné lokace..možná si to dělám sám, ale vůbec mne nenapadá jiný způsob jak to hrát a to je po zmlsání minulým dílem dost málo..více grafického pozlátka, méně zábavy..ale co, dneska je to tak in:) osobně bych hodnotil jako 6/10..hezká hra, na víkend zabaví, ale kdybych za ní nezaplatil takové peníze, nejspíš bych jí nedohrál *4*
  • Mno hru jsem nehral, ale recenze jako takova nestoji za nic je to takovej zmatenej jen na hledani chyb zaměřenej patvar. Mimochodem jak mam verit nekomu kdo pomlouvam dungy z Gothicu 1, kterej jsmem hral nekolikrat a na zadnej zasek ohledne hledani cesty si teda opravu nevzpominam. *3*
  • On by ti zas mohl říct, ať táneš na nějakej dětskej server. Na jehož úroveň ses inteligencí svého příspěvku sám pasoval ;)
  • Souhlas. U hry jsem se velice bavil.
    Prijde mi, ze recenzent hru hral na easy a jeste u toho cheatoval (probihani lvlu). Pak by me to asi take nebavilo. Projit celou hru s raketometem?! Ja zbrane docela dost stridal (magnet gun a kladivo jsem ale mel vzdy po ruce).
    Nevim, jestli jsem v recenzi neco neprehledl, ale recenzent uplne zapomnel na specialni schopnosti postavy... Ale kdyz hru probihal, nejspis ani nemel dostatek materialu na upgrade...
  • Ja se bavil vice nez u vetsiny her za stejnou cenu (700,--). Predchozi dil byl sice o neco lepsi (pribeh), ale tento je IMHO vice zamereny na destrukci prostredi, ve kterem se zaroven i pohybujes, coz je super.
  • Ale jasne. Vzdyt to je zkusenej herni vyvojar *1* *1* *1*
  • Rorschah
    Netvrdil bych tak silná slova, že ji nehrál. zaujatá možná je,ale řekl svůj názor. a já tvrdím taky,že za ty prachy nestojí. s Guerillou se nedá srovnávat.
  • MrSanta
    Mňo, tak mi to nedalo a recenzi jsem si taky přelouskal, i když mě tahle hra vůbec nezajímá. Z některých autorových myšlenek mi zůstaval rozum stát, ale celkově mi až tak hrozná nepřijde. Jenom to věčné ohánění se klišovitým příběhem je už trochu klišé *1* a podle mého Magnet Gun zas až tak stejný s Gravity Gunem není.
    Hodnocení hry těžko komentovat, podle síry z recenze mi přijde, že těch 5 bodů odpovídá. Hru jsem nehrál, takže se nemůžu vyjádřit k případným nepřesnostem v recenzi jak jsou zmíněny v příspěvcích.
    Číslo na konci recenze je pro mě pouze orientační hodnota, text recenze je důležitější. Doufám, že se v nastoleném přísném režimu bude pokračovat a měřit se bude všem stejným metrem. Teď je v tom krapet guláš, protože stejná věc se některé hře vyčte a u jiné se o tom recenzent ani nezmíní. Uvidíme co přinese budoucnost.
  • Pokud si podle hloupé recenze koupíš zajíce v pytli za litr, tak jsi id*ot. Navíc tě nikdo nenutí kupovat to den po vydání za plnou palbu. Hra mě bavila, tutíž si ji na Steamu za měsíc ve slevě koupím. Navíc recenze je tězce zaujatá a psal ji člověk, který hru nehrál.
  • tak ja hry kupujem no je pravda ze toto som nekupoval ... ano chyba tam trebars MP ... ale to je asi vsetko ... keby tam dali MP tak tuto hru by mali ovela viac cenit ... a keby dali ktomu otverny svet jednoznacne jedna z najlepsich hier tochto roku ... no uvidime ci daju novy titul .. urcite im to vytkli viaceri hraci ich niekolko chyb ktore spravili a poucia sa a dalsi diel bude uplne prerobeny a suprovi