• dost casto dam na recenze games ale tentokrat nemuzu souhlasit ta hra je pecka a to ze je na jeden vecer???? no druhej uz u ni sedim a to jsem se vcera nezastavil a to ani naveceri ne :D
  • Přemýšlím že tuto hru koupím, ale zajímalo by mě jak to, že tato hra dostala na Bonuswebu
    80% ze 100% a tady dostala 5 z 10. Může to být kvůli tomu že hra byla recenzovaná na rozdílných platformách? Nebo dostal Bonusweb zaplaceno?
    Opravdu by mě to zajímalo.
  • Ahoj mám takový problém nevíte kam vložit cd key?
  • Tak jsem si precetl clanek a musim se taky podelit o hodnoceni. Me se totiz hra libila ... no libila - nemelo to pribeh Half-Life, ani jsem se neklepeal strachy jako v Dead Space (ostatne zalozenem na stejnem stylu - prijdu do lokace, pozabijim stvury, upgraduju, a jdu dal), ale presto me to naramne bavilo. Temer celou hru (krome bossu) jsem pouzival jen magnet gun a nemohl jsem se toho nabazit. Uzival jsem si likvidaci vsecho co slo a bavilo me to znovu "postavit". Bavilo me posilat potvory na nejblizsi vycnelek a minibosy odhazovat do dalky. Zato predchozi dil me vubec nebavil. Dal jsem mu sanci dokonce dvakrat a ani jednou mi nevydrzel dele jak tyden. Koncept byl dobry, ale ta hra me neskutecne vytacela. Nemam proste rad hry, kde musim sobe (nebo nekomu) neco dokazovat. Nebavilo me x krat opakovat tentyz ukol, kvuli kteremu jsem navic musel pokazde cestovat pres pul mapy. Pul hodiny plnit misi a pak par metru pred "home" chcipnout - to uz neni hra, to je masochismus. Takze takhle asi.
  • podla mna je problem v hlavach hracov... lebo ked vydali guirrillu tak mnozstvo hracov sa zase stazovalo ze je otvoreny svet a odbocili od predchadzajucich dielov ... tak tento diel dali linearny podla mna tiez to nebolo prave najlepsie riesenie no oni si chceli zase prilepsit u svojich starych fanusikov ... uvidime co daju ako dalsi titul mozno daju zase otvoreny svet a zase sa vam to nebude pacit ... to je uz tak , ale hlavne nic na tom nemeni ze tento titul bol suprovy a urcite si ho zahram zas co naproti DUKEMU sa povedat neda
  • p.AdamoKitini
    Ja bych s recenzentem naprosto souhlasil.Uz to neni takova zabava jako byla Guirella.
    Zacatek hry se mi libil a kdyby to tak zustalo az do konce hry,byl bych spokojeny.
    Ale jakmille se dostane hrdina do Jeskyne,uz je to nuda.Stale stejni protivnici kteri utoci v hordach a stale stejne ukoly.Opravte to a opravte tamto.
    Snad se dockame pokracovani,ktere bude opet tak dobre jako byla Guirella.
  • Tahle hra stojí jen na jedné věci a to je magnetická puška, s ní je hra neuvěřitelně zábavná, bez ní je za těch 5.
  • krunoslav
    nebudu psát co si myslím o recenzi, ale spíše své dojmy..tuto sérii mám rád od začátku..ničení věcí je tak zábavné..je to zábavné, pokud to má smysl..u minulého dílu bylo ničení obřích struktur lahůdkou a navíc dobře odměněnou šrotem..nyní se šrot ve větším množství válí poschovávané kolem a budovu nemá cenu ničit ani kvuli tomu, že by v ní byli nepřátelé..oni totiž lezou a skáčou po všem..ze začátku sem byl docela potěšený s grafiky, padajících a vybuchujících věcí..to trvalo asi hodinu a potom se dostavila nuda se stejným průběhem..přijdu do jeskyně, vylezou obří stvůry, vylepšující útočící marťany..stvůry zničím, marťany rozdrtím o všechno možné magnetickou puškou, tou samou puškou lehce rozbořím všechno co se dá, posbírám poschovávaný šrot, obnovím si schody, lávku, most a hurá do další stejné lokace..možná si to dělám sám, ale vůbec mne nenapadá jiný způsob jak to hrát a to je po zmlsání minulým dílem dost málo..více grafického pozlátka, méně zábavy..ale co, dneska je to tak in:) osobně bych hodnotil jako 6/10..hezká hra, na víkend zabaví, ale kdybych za ní nezaplatil takové peníze, nejspíš bych jí nedohrál *4*
  • Mno hru jsem nehral, ale recenze jako takova nestoji za nic je to takovej zmatenej jen na hledani chyb zaměřenej patvar. Mimochodem jak mam verit nekomu kdo pomlouvam dungy z Gothicu 1, kterej jsmem hral nekolikrat a na zadnej zasek ohledne hledani cesty si teda opravu nevzpominam. *3*
  • MrSanta
    Mňo, tak mi to nedalo a recenzi jsem si taky přelouskal, i když mě tahle hra vůbec nezajímá. Z některých autorových myšlenek mi zůstaval rozum stát, ale celkově mi až tak hrozná nepřijde. Jenom to věčné ohánění se klišovitým příběhem je už trochu klišé *1* a podle mého Magnet Gun zas až tak stejný s Gravity Gunem není.
    Hodnocení hry těžko komentovat, podle síry z recenze mi přijde, že těch 5 bodů odpovídá. Hru jsem nehrál, takže se nemůžu vyjádřit k případným nepřesnostem v recenzi jak jsou zmíněny v příspěvcích.
    Číslo na konci recenze je pro mě pouze orientační hodnota, text recenze je důležitější. Doufám, že se v nastoleném přísném režimu bude pokračovat a měřit se bude všem stejným metrem. Teď je v tom krapet guláš, protože stejná věc se některé hře vyčte a u jiné se o tom recenzent ani nezmíní. Uvidíme co přinese budoucnost.