Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • VortexCZ
    Nevím, co je bizarního na turn-base systému boje? Právě i díky FFVII jsem si ho oblíbil a bylo mi do breku, co z toho na PS3 později vzešlo za hrůzu. Myslím, že to byla třináctka, která ani neměla otevřený svět(nevím, jak předchozí díly) a chodilo se jen cca deset metrů širokými koridory a na konci byla kruhová, nebo čtvercová aréna, kde čekal boss na nakládačku ve stylu ninja gaiden. Promiňte, ale takhle prosímvás už ne.
  • teda titulek! Titulek ne ale zjištění že se na tom pracuje *2*
  • Titulek mi udělal ohromnou radost, zbytek článku už ne. Očekávám katastrofu v podobě zjednodušení hry pro mainstream, zásahů do příběhu atd. :/ Ať přidají materie,vedlejší bossy a třeba i nějaký questík, ale ať nijak nezasahují do soubojového systému,hlavního příběhu,nemění hlavní lokace a ať tam proboha necpou věci v podobě GPS navigace!!!
  • MrSanta
    Ze změny soubojového systému bych teda moc šťastnej nebyl. Ty tahy mám mnohem raději, než akční formu. Uvidíme.
  • Myslím, že by ses vůbec neměl vyjadřovat k jap. hrám když o nich nic nevíš akorát generalizuješ *3*
  • Hnisavec
    FF VII už príšerne zastaralo....je super že robia remake pre dnešnú dobu. Tú hru robil klenotom príbeh, postavy a to sa zachová. Konečne si i ďalšie generácie budú mocť vychutnať jednu z top hier histórie. Počas toho teaseru som mal úplne zimomriavky a napatie bolo cítiť i z publika.
  • Doufám, že to bude trochu jako Crisis Core tam se mi ten systém boje líbil a přitom to bylo takový půl na půl, tahový ale zároveň volnost s útokama. Jinak se na remake hodně těšim, miluju film Advent Children a cinematic ukázky v Crisis Core a teď když takhle podobně bude vypadat celá hra tak to bude luxus.
  • eStar
    Tahle hra byla naprostý klenot a to jediné co jí zastaralo je grafika. Jestli do toho budou moc hrabat tak to jen po*erou.
  • tech uprav se trochu bojim, aby to nezkazilo atmosferu puvodni hry
  • nic si z toho nedělej, si prostě člověk bez fantazie.
  • Svět FF7 je fantaskní - jako monstra lze potkat stroje, draky, přerostlé hady nebo ohnivé želvy. Celkem variace na běžná fantasy témata, stejně jako zde v Evropě (např. v Dungeon Master).

    S výjimkou několika "přerostlých zbraní",zejména pro Clouda, používají postavy celkem na poměry japonské produkce umírněnou výzbroj - Cloud využívá obouruční meče, Barret má místo jednoho předloktí implementován nástavec na různé vulkany/kanony (je to fantasy/scifi, nahrazení ztracených končetin zbraněmi je pokud vím běžné i v západní scifi), Aeris využívá kouzelnické hole zhruba svojí výšky, Tifa zápasí pěstmi na které navléká různé rukavice, Cid používá píky, harpuny a výbušniny, Vincent střílí z futuristických pistolí/karabin.

    Děti ve hře jsou jako NPC postavy. V hlavní družině je možno mít jednu pubertální teen dívku jako bonusovou postavu (je nutno ji najít), ostatní jsou vesměs dospělí.

    Hra je stále japonská a nechybí typicky japonské motivy. Nicméně i tak je sedmý díl asi nejvíce "západní"(někteří lidé říkají že nejvíce západní je osmý díl). Ve hře jsou vyobrazena vesměs západní města a západní scenerie, nechybí slumy velkoměsta, poklidné malé městečko se svým tajemstvím nebo variace na Las Vegas. Možná i díky tomuto zasazení také získal sedmý díl na svojí popularitě.
  • Keyz
    Já se ptám. Proto.

    Neřeším zde proč to je takové a zda to je dobře anebo správně.
  • Keyz
    Ale co ten svět a příběh? Když se momentálně koukám na nějaké video ze hry, tak tam ničí nějakého velkého barevného ptáka nebo co to je... Vypadá to opravdu jako další japonská hra i když tam máš ty odlišné postavy jak jsi napsal.....

    To japonské háro, děti, mega zbraně, zvuky hekání... To tam je snad pořád. Jestli ano, tak OK. Jde to mimo mně a někoho to potěší. Nikomu to neberu.

    Chtěl jsem věděl, zda tam je něco jiného, něco extra oproti dalším japonským hrám, co by přimělo i mě jakož to člověka který rád zejména věrohodné hry a evropské/americké hry k tomu, abych to hrál. Na těch japonských mě krom toho co jsem napsal, vadilo ten často šílený příběh. Tomu nešlo uvěřit.
  • kdiz o teto hre nevis nic a o dalsich ff take nic tak proc to komentujes ? nechapu takove lidi jako si ty ze seti nelibej japan hry a co jako kazdemu se libi neco
  • Pro lidi co nemajírádi japonský styl je tam Barret, Cid, Dyne, Aeris, Marlene nebo Rufus.
    Pro emaře je tam Vincent.
    Pro puboše Tifa.
    Pro milovníky zvěře je tam Nanaki (vlkopes) a Chochobo (zmutovaný pštros).

    Myslím že výběr je celkem pestrý.
  • Keyz
    O této sérii jsem vždy četl nějaké recenze a nikdy to nehrál. Pro mě další japonská hovadina.

    Ale koukám, že to má hodně dílů a vůbec to, že recenze jsem četl na tohle a ne na další japonské hry...Asi to nebude tak magorské jako další japonské hry. Ta série je SP hra nebo MMO? A je v tom něco pro lidi kteří nemají rádi ten japonský styl (holčička v sukni + 3 metrový meč?)
  • No prave ze ten dej je tak moc propracovanej... a chtej to zmenit. Ok kvetinarka nepouziva phoenix down, ale to si clovek uvedomil stejne az po xy letech, jinak je to genialni zalezitost. Ja porad presne nemuzu rict, ze jsem dej presne pobral ono to spojeni Zacka, clouda a sephirota (klon klona klonu z nekolika mnoha klonu) je docela konlikovane :)
  • Tak to at si strci do sedinky. Nazdar, bal jsem se presne tohohle. Neee! Ne! NE! Hra co si zaklada na pribehu (bude zmenenej) na hratelnosti (bude zmenena) a bude to pripravena, neni remake, ale ciste znasilneni jmena.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit