Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • VortexCZ
    Nevím, co je bizarního na turn-base systému boje? Právě i díky FFVII jsem si ho oblíbil a bylo mi do breku, co z toho na PS3 později vzešlo za hrůzu. Myslím, že to byla třináctka, která ani neměla otevřený svět(nevím, jak předchozí díly) a chodilo se jen cca deset metrů širokými koridory a na konci byla kruhová, nebo čtvercová aréna, kde čekal boss na nakládačku ve stylu ninja gaiden. Promiňte, ale takhle prosímvás už ne.
  • Titulek mi udělal ohromnou radost, zbytek článku už ne. Očekávám katastrofu v podobě zjednodušení hry pro mainstream, zásahů do příběhu atd. :/ Ať přidají materie,vedlejší bossy a třeba i nějaký questík, ale ať nijak nezasahují do soubojového systému,hlavního příběhu,nemění hlavní lokace a ať tam proboha necpou věci v podobě GPS navigace!!!
    • teda titulek! Titulek ne ale zjištění že se na tom pracuje *2*
  • MrSanta
    Ze změny soubojového systému bych teda moc šťastnej nebyl. Ty tahy mám mnohem raději, než akční formu. Uvidíme.
  • Hnisavec
    FF VII už príšerne zastaralo....je super že robia remake pre dnešnú dobu. Tú hru robil klenotom príbeh, postavy a to sa zachová. Konečne si i ďalšie generácie budú mocť vychutnať jednu z top hier histórie. Počas toho teaseru som mal úplne zimomriavky a napatie bolo cítiť i z publika.
  • Doufám, že to bude trochu jako Crisis Core tam se mi ten systém boje líbil a přitom to bylo takový půl na půl, tahový ale zároveň volnost s útokama. Jinak se na remake hodně těšim, miluju film Advent Children a cinematic ukázky v Crisis Core a teď když takhle podobně bude vypadat celá hra tak to bude luxus.
  • eStar
    Tahle hra byla naprostý klenot a to jediné co jí zastaralo je grafika. Jestli do toho budou moc hrabat tak to jen po*erou.
  • tech uprav se trochu bojim, aby to nezkazilo atmosferu puvodni hry
  • Keyz
    O této sérii jsem vždy četl nějaké recenze a nikdy to nehrál. Pro mě další japonská hovadina.

    Ale koukám, že to má hodně dílů a vůbec to, že recenze jsem četl na tohle a ne na další japonské hry...Asi to nebude tak magorské jako další japonské hry. Ta série je SP hra nebo MMO? A je v tom něco pro lidi kteří nemají rádi ten japonský styl (holčička v sukni + 3 metrový meč?)
    • Myslím, že by ses vůbec neměl vyjadřovat k jap. hrám když o nich nic nevíš akorát generalizuješ *3*
    • kdiz o teto hre nevis nic a o dalsich ff take nic tak proc to komentujes ? nechapu takove lidi jako si ty ze seti nelibej japan hry a co jako kazdemu se libi neco
      • Keyz
        Já se ptám. Proto.

        Neřeším zde proč to je takové a zda to je dobře anebo správně.
    • Pro lidi co nemajírádi japonský styl je tam Barret, Cid, Dyne, Aeris, Marlene nebo Rufus.
      Pro emaře je tam Vincent.
      Pro puboše Tifa.
      Pro milovníky zvěře je tam Nanaki (vlkopes) a Chochobo (zmutovaný pštros).

      Myslím že výběr je celkem pestrý.
      • Keyz
        Ale co ten svět a příběh? Když se momentálně koukám na nějaké video ze hry, tak tam ničí nějakého velkého barevného ptáka nebo co to je... Vypadá to opravdu jako další japonská hra i když tam máš ty odlišné postavy jak jsi napsal.....

        To japonské háro, děti, mega zbraně, zvuky hekání... To tam je snad pořád. Jestli ano, tak OK. Jde to mimo mně a někoho to potěší. Nikomu to neberu.

        Chtěl jsem věděl, zda tam je něco jiného, něco extra oproti dalším japonským hrám, co by přimělo i mě jakož to člověka který rád zejména věrohodné hry a evropské/americké hry k tomu, abych to hrál. Na těch japonských mě krom toho co jsem napsal, vadilo ten často šílený příběh. Tomu nešlo uvěřit.
        • nic si z toho nedělej, si prostě člověk bez fantazie.
        • Svět FF7 je fantaskní - jako monstra lze potkat stroje, draky, přerostlé hady nebo ohnivé želvy. Celkem variace na běžná fantasy témata, stejně jako zde v Evropě (např. v Dungeon Master).

          S výjimkou několika "přerostlých zbraní",zejména pro Clouda, používají postavy celkem na poměry japonské produkce umírněnou výzbroj - Cloud využívá obouruční meče, Barret má místo jednoho předloktí implementován nástavec na různé vulkany/kanony (je to fantasy/scifi, nahrazení ztracených končetin zbraněmi je pokud vím běžné i v západní scifi), Aeris využívá kouzelnické hole zhruba svojí výšky, Tifa zápasí pěstmi na které navléká různé rukavice, Cid používá píky, harpuny a výbušniny, Vincent střílí z futuristických pistolí/karabin.

          Děti ve hře jsou jako NPC postavy. V hlavní družině je možno mít jednu pubertální teen dívku jako bonusovou postavu (je nutno ji najít), ostatní jsou vesměs dospělí.

          Hra je stále japonská a nechybí typicky japonské motivy. Nicméně i tak je sedmý díl asi nejvíce "západní"(někteří lidé říkají že nejvíce západní je osmý díl). Ve hře jsou vyobrazena vesměs západní města a západní scenerie, nechybí slumy velkoměsta, poklidné malé městečko se svým tajemstvím nebo variace na Las Vegas. Možná i díky tomuto zasazení také získal sedmý díl na svojí popularitě.
  • Tak to at si strci do sedinky. Nazdar, bal jsem se presne tohohle. Neee! Ne! NE! Hra co si zaklada na pribehu (bude zmenenej) na hratelnosti (bude zmenena) a bude to pripravena, neni remake, ale ciste znasilneni jmena.
  • TIRsk
    Budu materie a to je hlavne :)
    Ak pribeh obohatia, poupravia, spravia este viac moznosti, je len a len lepsie.

    Inak materie (socketovanie gemom...) neskor "svojsky" prebrali dalsie hry (Diablo 2 atd.)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit