Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • eStar
    Tahle hra byla naprostý klenot a to jediné co jí zastaralo je grafika. Jestli do toho budou moc hrabat tak to jen po*erou.
  • maros.goc
    Prbíeh by si možno zaslúžil kde tu pritiahnuť, rovnako ako aj ešte viac prehĺbiť systém matérií ale inak dúfam že skutočne nechajú pôvodnú atmosféru (ak spravia temnejšiu, som len za), pôvodnú Uematsovu hudbu s moderným zvukom, ťahový systém súbojov, či už budú postavy na oboch stranách, alebo budú utekať hore dole a celé to bude pôsobiť reálnejšie, to je jedno, len to musí byť ťahový systém, chocobo breeding, Golden Saucer, všetky minihry, všetky pamätihodné scény, každá jedna lokácia, všetko, do čerta všetko tam musí byť také ako bolo :(
  • tech uprav se trochu bojim, aby to nezkazilo atmosferu puvodni hry
  • MrSanta
    Ze změny soubojového systému bych teda moc šťastnej nebyl. Ty tahy mám mnohem raději, než akční formu. Uvidíme.
  • Doufám, že to bude trochu jako Crisis Core tam se mi ten systém boje líbil a přitom to bylo takový půl na půl, tahový ale zároveň volnost s útokama. Jinak se na remake hodně těšim, miluju film Advent Children a cinematic ukázky v Crisis Core a teď když takhle podobně bude vypadat celá hra tak to bude luxus.
  • Pokud půjdou ven některé minihry tak to kopala koza, ale doufám že nevyhážou psychorovinu děje a nezdůvodní to tím, že dnes frčí spíš akce. FF7 rozhodně není něco převelice hlubokého, ale osobně se mi líbily toulky myslí jednoho člena EX-SOLDIER.
    • No prave ze ten dej je tak moc propracovanej... a chtej to zmenit. Ok kvetinarka nepouziva phoenix down, ale to si clovek uvedomil stejne az po xy letech, jinak je to genialni zalezitost. Ja porad presne nemuzu rict, ze jsem dej presne pobral ono to spojeni Zacka, clouda a sephirota (klon klona klonu z nekolika mnoha klonu) je docela konlikovane :)
  • TIRsk
    Budu materie a to je hlavne :)
    Ak pribeh obohatia, poupravia, spravia este viac moznosti, je len a len lepsie.

    Inak materie (socketovanie gemom...) neskor "svojsky" prebrali dalsie hry (Diablo 2 atd.)
  • Tak to at si strci do sedinky. Nazdar, bal jsem se presne tohohle. Neee! Ne! NE! Hra co si zaklada na pribehu (bude zmenenej) na hratelnosti (bude zmenena) a bude to pripravena, neni remake, ale ciste znasilneni jmena.
  • Keyz
    O této sérii jsem vždy četl nějaké recenze a nikdy to nehrál. Pro mě další japonská hovadina.

    Ale koukám, že to má hodně dílů a vůbec to, že recenze jsem četl na tohle a ne na další japonské hry...Asi to nebude tak magorské jako další japonské hry. Ta série je SP hra nebo MMO? A je v tom něco pro lidi kteří nemají rádi ten japonský styl (holčička v sukni + 3 metrový meč?)
    • Myslím, že by ses vůbec neměl vyjadřovat k jap. hrám když o nich nic nevíš akorát generalizuješ *3*
    • kdiz o teto hre nevis nic a o dalsich ff take nic tak proc to komentujes ? nechapu takove lidi jako si ty ze seti nelibej japan hry a co jako kazdemu se libi neco
      • Keyz
        Já se ptám. Proto.

        Neřeším zde proč to je takové a zda to je dobře anebo správně.
    • Pro lidi co nemajírádi japonský styl je tam Barret, Cid, Dyne, Aeris, Marlene nebo Rufus.
      Pro emaře je tam Vincent.
      Pro puboše Tifa.
      Pro milovníky zvěře je tam Nanaki (vlkopes) a Chochobo (zmutovaný pštros).

      Myslím že výběr je celkem pestrý.
      • Keyz
        Ale co ten svět a příběh? Když se momentálně koukám na nějaké video ze hry, tak tam ničí nějakého velkého barevného ptáka nebo co to je... Vypadá to opravdu jako další japonská hra i když tam máš ty odlišné postavy jak jsi napsal.....

        To japonské háro, děti, mega zbraně, zvuky hekání... To tam je snad pořád. Jestli ano, tak OK. Jde to mimo mně a někoho to potěší. Nikomu to neberu.

        Chtěl jsem věděl, zda tam je něco jiného, něco extra oproti dalším japonským hrám, co by přimělo i mě jakož to člověka který rád zejména věrohodné hry a evropské/americké hry k tomu, abych to hrál. Na těch japonských mě krom toho co jsem napsal, vadilo ten často šílený příběh. Tomu nešlo uvěřit.
        • nic si z toho nedělej, si prostě člověk bez fantazie.
        • Svět FF7 je fantaskní - jako monstra lze potkat stroje, draky, přerostlé hady nebo ohnivé želvy. Celkem variace na běžná fantasy témata, stejně jako zde v Evropě (např. v Dungeon Master).

          S výjimkou několika "přerostlých zbraní",zejména pro Clouda, používají postavy celkem na poměry japonské produkce umírněnou výzbroj - Cloud využívá obouruční meče, Barret má místo jednoho předloktí implementován nástavec na různé vulkany/kanony (je to fantasy/scifi, nahrazení ztracených končetin zbraněmi je pokud vím běžné i v západní scifi), Aeris využívá kouzelnické hole zhruba svojí výšky, Tifa zápasí pěstmi na které navléká různé rukavice, Cid používá píky, harpuny a výbušniny, Vincent střílí z futuristických pistolí/karabin.

          Děti ve hře jsou jako NPC postavy. V hlavní družině je možno mít jednu pubertální teen dívku jako bonusovou postavu (je nutno ji najít), ostatní jsou vesměs dospělí.

          Hra je stále japonská a nechybí typicky japonské motivy. Nicméně i tak je sedmý díl asi nejvíce "západní"(někteří lidé říkají že nejvíce západní je osmý díl). Ve hře jsou vyobrazena vesměs západní města a západní scenerie, nechybí slumy velkoměsta, poklidné malé městečko se svým tajemstvím nebo variace na Las Vegas. Možná i díky tomuto zasazení také získal sedmý díl na svojí popularitě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit