• leon87
    6? Tak vám teda děkujeme. To zas bude debata.
  • Rhulad
    Sleduji diskuzi a je zajímavé, že ti co se jim hra líbí jsou mínuskovaní a těm co naopak se hra nelíbí tak jsou plusoví. Já bych to nazval stádový efekt. To samozřejmě funguje i opačně, když člověk vysloví negativní názor na medializovanou a hypovanou záležitost např. Dishonored tak to pěkně schytá. Většině populace chybí vlastní názor a tohle je hezký příklad.
    • Pethulla
      myslím že +/- systém se tu zbytečně řeší pane Sengare. Jak už jsi napsal, tak často nejlépe dopadají ti, co se trefí do momentálního názoru masy. Na druhou stranu, zrovna v téhle diskuzi spousta těch co tu hru haní napsali rozumné argumenty proč se jim nelíbí, takže nevidím důvod proč by ty plusy dostat neměli.
      Ty prostě s tím Dishonored nedáš pokoj a budeš to s prominutím srrát do každé diskuze?.....
    • rancor1223
      Taky na to koukám co se to tu děje. Normálně je tu určité zastoupení obou táborů, ale tentokrát je až na skutečné vyjimky (nebo možná jen trolly, nečetl jsem všechno příspěvky) zastoupení jednostrané - proti Remember Me. U toho Dishonored by se alespoň pár jedinců souhlasících našlo (i když skutečně jen pár).
    • Příteli, přestože nemohu říct, že bych se u Dishonored nějak extrémně bavila (tedy v rámci možností ano, ovšem zase takové terno bych v tom neviděla), tak toto je proti němu hotový očistec. Asociace, která se mi při hraní dostávala na mysl byla představa sterilní laboratoře.
      • Rhulad
        Já ty hry nesrovnávám a ani neříkám, že je Remember Me dobrá hra, ale nevidím důvod, proč by měli být minuskovaní ti, co se jim hra libí. PS. Myslíš si, že bys měla 9 plusů, kdybys to co napsala o RM napsala o Dishonored. Nemyslím si .)
        • a že to řešíš, tak najednou? Objevil jsi Ameriku? Je to stejný, jako reakce na provokatéry, vždycky se najdou lidi co na ně budou reagovat....nedává to smysl, ale tak to prostě je.
        • No kus pravdy na té tvé teorii asi bude *4*. A pluska a mínuska? Přízeň davu je od od pradávna vrtkavá dáma *3*.
  • Hmm, tak to vypada ze na EG tomu dali 9 jenom aby podporili prodeje v x-obchode, kterej sponozroval cestinu.
    • Ale tak na metacritics je průměrná známka 7, což není špatné. A i když mě hra hodně lákala, přesto asi počkám na nějakou slevu, když vidím ty rozporuplné reakce.
      Eg už naprosto neberu vážně. Číselné hodnocení vem čert, ale to, nad čím se tam rozplývají, to už je fakt hrozné.
    • GlaDOS
      Mám takový pocit, že lokální EG dává každé hře 9 a 10.
  • BoB.2
    Na Eurogameru to dostalo 9/10 tak a tet si vyber, u mě je to 8/10.
    • na Eurogameru redaktorum sypou neco do piti *1*
      • BoB.2
        spíš do kapes
    • Zarucene zarucene uprimna a pravdiva recenze - http://www.youtube.com/watch?v=WcM4UV3kOek
      • Musím ocenit, že jsi nelinknul Angry Joea.
        • Jeho recenzi zatím na youtube teda nevidím, tak kde si přišel na to proč by to sem měl linkovat.
          • Někde, odkud zatím suvenýr nemáš.
  • Taky přispěju svou troškou do mlýna. Bude to obsahovat zřejmě i nějaký ten SPOILER, tak POZOR. Upřímně musím souhlasit s každičkým bodem recenze (snad až na zvědavost ohledně NeoPařížské kuchyně. Dle všeho bude nemastná a neslaná). Pokud letos opravdu lituji nějaké investice, tak to byla nepromyšlená koupě právě tohoto titulu. Měla jsem tu možnost hrát na klasických PC perifériích, tedy myši a klávesnici. Kamera byla opravdu roztodivná, místy jakoby "napůl fixní", dojem to nedělalo příliš dobrý a v jistých chvílích to bylo leda tak na obtíž. Co mne neskutečně vytočilo byl moment, kdy hrdinka vyfasovala "battle suit" či jak to pojmenoval ten chlapík, načež si tam pobíhá v riflích a mini bundičce, které vám poskytnou stejnou ochranu, jako konfekce z H&M. Boje, no tak to je kapitola sama o sobě. Cokoliv bych byla té hře schopna odpustit, ale s tímto bojovým systémem jsem se nedokázala sžít. Možná byla chyba na mé straně, ale proč se autoři párají s animacemi X úderů, když měly všechny, nacházející se ve stejné třídě, totožné statistiky? No dopadlo to asi tak, že jsem si navolila ty nejjednodušší kombinace a nesnažila se o nic jiného než klikat jak zběsilá (možná jsem líná, ale motivovaná jsem hrou rozhodně nebyla). Absence jakékoliv interakce mne nesmírně mrzela. Srovnání s potěmkinovou vesnicí je rozhodně na místě. Vždyť dnes i v každé druhé low-budget hře je vyšší míra interakce. Docela to člověka mátlo, když navíc přistupoval k prodejnám, kde svítily veselé nápisy a ceny za zboží. Co se hudby týče, jediné co jsem si zapamatovala byly kousky dubstepu, které zněly při správném provedení komb (nic co by mne dostávalo do euforie, ale pro fanoušky tohoto žánru snad dobrá zpráva). Nuda a šeď prostupovala celou hrou. Opravdu nechápu ty nadšené ohlasy, hráli jsme potom stejnou hru? QTE? Prosím chci zemřít. Když musíte provést sadu úkonů pro zabití nepřítele (obvykle za pomoci nějakého speciálního útoku, který má zatraceně dlouhý cooldown) a následně se překliknete při QTE a vše jste nuceni dělat odznovu? Několikrát jsem znechuceně hru vypnula s rozhodnutím ji už znovu nezapnout. Netvrdím, to že je vyloženě od základu špatná, ale pokud by se soutěžilo v kategorii "nejméně zapamatovatelná, nudná a průměrná hra", tak by rozhodně mohla být přinejmenším nominovaná. A to jsem se na ní po euforii z DE:HR tak těšila. RM však není a nikdy nebude mým splněným snem.
    • Presne tak, ja som sa k tomu tiez uz nevratil, lebo tie suboje ma vyslovene frustrovali, 5-tlacidlove kombo sa mi nepodarilo spravit tusim ani raz. Je mozne, ze to je moja nesikovnost, nehadam sa, ale pointa je, ze som sa nebavil. Co je inak skoda, lebo take remixovanie spomienok je fakt super napad a tato cast hry ma bavila velmi... Len ked sa mam k nemu preklikavat (doslova) cez areny nabiehajucich nepriatelov, ktorych chaoticky ukopavam stale rovnakym kombom, tak dakujem nie, tento rok vysli a vyjdu aj lepsie hry.
        Proto je to lepsi hrat na gamepadu. *15* (Mimoto i pro konzole byla primarne vyvijena ne, to uz o necem svedci). Bylo to trochu o sikovnosti, na par hlavbne ke konci jsem pomalu ztracel nervy pak ale s novymi nervy pote (co jsem po nekolikaty pokus, odesel od hry a pak prisel.) Nwevnucuji nikomu svuj nazor, kazdopadne me se to celkem libilo- a ano asi za par mesicu a privalu dalsich kvalitnejsich her si na ni moc nevzpomenu a zmizi jak para nad hrncem. ( bavil jsem se u toho vic nez u stereotypni strilecky F.U.S.E ktera mi prisla designem levelu a nabihanim koridorovych, dokola umirajicich nepratel az otravna - dal bych tomuto 5-6/10 neli min, doparil sem s mensimi obrizi tady to bylo spis na zchlazeni, co uz treba uz starnu a uz mne nak hry extra nenadchnou nekoukam jen na efekty a hledam hratelnost, recenze zde uz neberu vubec v potaz, neberu v potaz ani ty jine treba z ign ... je mi lito ze se nekdo nebavil ale ja celkem jo.
    • Amylee.Anderson
      "Několikrát jsem znechuceně hru vypnula s rozhodnutím ji už znovu nezapnout." Ano.
    • Miluji tě holka líp bych to neřek, hra s velkýmy ambicemi a nic z toho, škoda káždá nová značka se cení..
  • Včera jsem to dohrál a pár vlastních postřehů: Plusy jsou jednoznačně výtvarné zpracování (mně to zase nejvíc evokovalo Pátý element) a hlavně hudba, která je naprosto skvělá. Myslím, že od dob Assassin's Creeda 2 (Jesper Kyd rulez) jsem neslyšel ve hře nic lepšího. Příběh se mi taky líbil a občas jsem byl napnutej, jak se to bude vyvíjet dál. Takže tady taky dobrý. Koridor nevadil, s tím už jsem počítal na začátku, ale ty šipky ukazující další postup jsou tam myslím pouze na škodu. Nebo měly být vypínatelné. A teď mínusy: Na soubojový systém se dá zvyknout, ale skládání komb mě jenom otravovalo a skončil jsem vlastně jenom na tom, když jsem řešil, kam v kombu dát uzdravení a cooldowny pro jinak skvělé speciální schopnosti. Obtížnost je kolísavá, někteří bossové lehcí (Zorn) a jiní až moc obtížní. Pro ty dva velký, mizející Leapery jsem musel obtížnost dočasně srazit na nejlehčí, protože když se mi konečně podařilo jednoho toho šmejda dostat do stavu malátnosti, tak jsem nezvládnul QTE a tím pádem se zase zázračně uzdravil na plný zdraví. Tahle vlastnost hry je podle mě největší opruz. QTE mi nijak zvlášť nevadí, ale tady mě nezvládnuté QTE doháněly k infarktovým stavům, kdy jsem chtěl hru okamžitě vypnout a smazat. Nakonec jsem si hru ale užil a za mě 7/10.
    • Srazit obtížnost na nejlehčí?! Fakt nechápu jak si tu hru hrál...

Já ji hrál hned na nejvyšší dostupnou (a to nejsem žádný hardcore pařan - spíš je to tím, že dnešní hry se ani jinak už hrát nedají, potom mám pocit že spíš sleduju interaktivní film) a měl sem pocit že mi hra ani nedovolí "umřít". Nenarazil sem na žádnej problém, kterej by mi nějak ztěžoval hraní a bossové jsou bohužel strašní žebráci...

V téhle době jakoby už se každý bál udělat obtížnou hru. Nejvíc to právě rozbíjí ta možnost zvolit si easy/medium/hard... To bych nejraději z her vyházel úplně, protože jinak se tomu musí dost věcí podřizovat. Naopak při jedné obtížnosti mají autoři možnost udělat hru náročnou, ale zároveň i férovou a přitom nemusí z hráčů dělat blbce...
      • Zkusil si DarkSouls ?
        • No darksouls je masakr na obtížnost! Když je hra moc lehká, lidé řeknou, že chtějí těžší a naopak...
        Bossove mne taky zklamali, prvni zajimavej, no a ostatni krom kralovny slabota cekal jsem vetsi variabilitu u nich. (Medium to se vi).