Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pro mě nejlepší gamesa té doby :) nezapomenu na škrtící ruku z Adamsovic rodinky ^^
  • C-BEAM
    Blood je pro mě vrchol build engine her, vynikající zbraně, nepřátelé a leveldizajn v kombinaci s kvalitním výtvarným a zvukovým zpracováním.Díky za chvilku nostalgie.
  • Vsechny user mapy a addony v jednom archivu.

    http://blood.freeminded.de/index.php?section=maps&id=569
  • Paulcz
    Mě nejvíce sedl právě Blood a v coopu byl zábavný i přes častý umírání.
  • "I want JoJo, I want Jojo. Jojo, JoJo!"
  • Nebo Hexen *14*
  • Moc pěkny chlapci good komenty
  • Tak Nam mi celkovo pripadal cisto sposob ako este nieco vymlatit z licencie Build enginu. Ale zasa priniesol vojnu vo Vietname a ta este nebola dovtedy moc obsiahnuta v hrach.
    Ken Silverman zacal pisat Build po tom co videl Dooma a sam to asi nestihal skor ako prave v case ked uz iD Soft finisoval Quake alebo idTech 2. Aj ked vlastne Ken pisal renderer a ostatne casti - audio, skripty atd. si zasa robil 3D Realms. No a zacali startovat 3d akceleratory a nasledne na to vysiel Quake2,HalfLife, Unreal a bolo vymalovane. Mimochodom aj Blood podporuje 3dfx glide ktore bolo aj pre Dos.
  • nebudem na konci diplomovky/prace/calnku atd. pisat zdroje sak som o tom hovoril x rokov dozadu. Tak asi tak. Ono strasne by sa predlzila ta veta v clanku ze.
  • Za mě taky nejlepší Duke. Příjde mi, že měl nejkonzistentnější leveldesign. Dokázal udržet po celou dobu.

    U Shadowa a Blood některý levely geniální – zvlášť ty první na lankách, těžká nostalgie. Některý ale slabší.
  • chlapci vy ty střílečky hrajete jak ponocný, někdy budu muset přijet do toho vašeho retrostudia a převzít otěže klávesnice+myš ;)
  • prave, ze duke mel koule, ale ty ostatni byly takovy pritroubly, vcetne shadow warriora, kteryho jsem sice tenkrat dohral, ale takova pachut po nem zustala
  • Heretic *14*
  • Buildový hry byly skvělý (hlavně Duke), ale mě osobně se do hráčské duše nezapsali tak silně jako Doom nebo Heretic.
  • Nam už ale skoro nikdo nebral vážně. Vlastně i ten rok 97, kdy vyšel Blood, mi na Build engine připadal dost pozdní... A Nam vydali ještě o rok později. Tzn až po Unrealu, MDK nebo Half-life. Build engine hry už prostě vypadaly zastarale ve srovnání s hrama který pracovaly s 3D akcelerací (3dfx). Já hodně hrál Duke3D, v Buildu jsem vyráběl i vlastní MP levely který jsme pak hráli o víkendech. Ještě pak bavil Shadow Warrior. Ale věci typu Blood nebo Redneck Rampage mě nikdy moc nezaujaly. I díky tomu, že v tu dobu vycházely hry, který mi prostě připadaly...lepší. 97 - 98 byly skvělý roky pro hraní her. GTA, MDK, Unreal, Quake2, Half-Life, Fallout2, Wing Commander Prophecy, Abe's Oddysey..
  • Lima
    Kdybys sledoval gamesplay, tak tam je to vysloveně řečené, a nemusel bys tady vopruzovat s otázkou.
  • solomon.short
    tohle vsechno zminovali v gamesplayi na Shadow Warriora... prece se nebudou opakovat v kazdem videu hry na Buildu :)
  • Horst_Fuchs
    Ha! Tak malá šance by tu byla! *5*
  • jnsCZ
    Šok a hrůza! http://www.mobygames.com/game/playstation/magic-carpet-plus
  • Ja doufam ze Pavel ano, volejnik urcite ne, to je konzolar :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit