Přejít na výpis diskuzí

Rising Storm 2: Vietnam - recenze

18.7.2017 19:50
Ondřej Švára 64 příspěvků

Rising Storm 2: Vietnam je povedená akce s parádním poměrem zábavy a autenticity. Jako by se v herním byznyse přeci jen děly zázraky, když Tripwire Interactive zdokonaluje virtuální válčení už spoustu let a prakticky bez škobrtnutí. Jejich „Vietnam“, na kterém pracovali společně s týmem Antimatter Games,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hleda se obetavy spoluhrac na Rising Storm 2
    narukovat zde http://steamcommunity.com/id/main_cz/
  • Autor článku je plný autentickych zážitků, tak se jej chci zeptat, v kterem praporu bojoval, či zda má za sebou alespoň povinnou vojenskou službu.

    RO vseobecne trpí špatným designem map, kdy se nedá nijak rozumně vymanevrovat z respawnu a umírá se nesmyslne na nesmyslných mistech. Mam na hrách od tripwaru nahráno 400 hodin, ale nesnesou srovnani s takovou PR (a zrejme ani armou kde ale zkušenosti nemam). Jsou zo jry spíš pro rychle odreagování.
    • Rad bych s tebou zahral Rising Storm 2 abys me naucil, jak se neda rozumne vymanevrovat ze spawnu. Opravdu tohle nezazivam v zadne hre od Tripwire. Prijde mi, ze hrajes jinou hru, ale s timhle opravdu nemam v RS2 problem. Mapy se mi moc libi, nektera vic nektera min, ale tak horky to neni aby byl spawncamping.
    • mal ši branic
  • BohumilCisar
    Vsadím se, že kdybych vzal ty samé screeny, ale dal tam ve fotošopu tak pět lens flarů do každého rohu a projel to nějakým instagramovým filtrem, tak budou zdejší kritici grafiky chrochtat blahem *1* Mě samotného překvapilo, jak moc dobře hra OBČAS vypadá, hlavně tedy tam, kde je hustá vegetace, např v mapě Song Be... Občas je to horší, i díky fušeřině od level designérů - např mapa Cu Chi, kde jsou všechny stromy v řadě a všechny objekty jsou k sobě natočeny přesně o 90 stupňů, dokonce i jezírko má tvar čtverce - vypadá to hrozně strojově a blbě... Jinak hra je podle mě výborná - chování a pocit ze zbraní může i Arma závidět (tam mám pocit jakobych střílel z airsoftek uplácaných z papíru), zvuky rovněž skvělé a map design (když pominu zmiňované excesy grafiků) špičkový, chování vrtulníků taky velmi zábavné a zároveň obtížné... K dokonalosti tomu chybí více map, já bych chtěl hlavně něco, kde se víc vyřádí piloti vrtulníků třeba něco jako údolí Ia Drang.... Těch slavných bitev, které se pro hru nabízí je moc, doufám že autoři budou postupně vydávat další mapy protože ty fanouškovské jsou kvalitou podprůměrné
  • Snad sa dožijeme doby, keď budú v hrách realistické zranenia. Napr. že obväzom si zastavíte krvácanie, ale nedoplníte hp. Zásah do nohy spôsobí krívanie, do ruky že nebudete môcť držať pušku, potom miesta, kde ak vas tam zasiahnu, tak zomriete hneď. A seriózne postihy na smrť, dlhší respawn, spawn ďalej za bojovou líniou alebo rovno vykopnutie z hry ako v Battlegroundoch. Máme tu arkádové hry, ale v simulátoroch by to malo byť takto.
    • Ne. Je to super na papire a bylo by to super prvnich par minut, pote by to zacalo cely gameplay otravovat. Proto to neni standard a nikdo to delat nebude.
      • A prestože je battlegroundech jen jeden život, je to nejhranejší hra na steame. Nerikej lidem co se jim má líbit. Ty si zustan v Battlefieldu nebo co hraješ a ja budu snit o takové hre. A nebyl bych sám komu by se to líbilo. Decka mužou zustat sbírat fragy v CS.
        Jak jsem psal nechci aby to byl standard. Jen bych uvítal simulátor, kde by tomu tak bylo.
    • Ty jsi naivní dítě. Smahnu tě malorážkou a končíš na měsíc, ty moulo teoretiku. Pojd na střelnici a postav se před .22LR Pokud si věřiš, střelím tě kulovnicí a pak se ošetři obvazem *1* *8*
      • Záleží kam ho střelíš, když do nohy tak se i obváže *1*
      • Vyhružky zastrelením? Minule na mne kvuli tomu volali policii. A mám otázku. Jak zmáčkneš spoušť s vytrhanými ukazováčky?
        • Ne, nevolali.
    • Squad, Insurgency....nerikam,ze to je vrchol realismu, ale je to presne ten smer, o kterem mluvis...btw na 95% jakykoli zasah do ruky nebo nohy se stejne rovna vyrazeni z boje, takze kulhani atp. neni treba v "realisticke" fps zapracovavat :-D
      • Díval jsem se na gameplay Squadu, a týpci se tam spawnovali uprostred boje na veliteli nebo tak neco. To me docela odradilo.
    • ARMA to tak třeba má, ale standart to neni to máš pravdu, v moderních hrách už ani většinou nejdou např nepřátelům ustřelit končertiny nebo hlava
  • Takhle to vypada u me. Recenzent by si mel poridit lepsi masinu, kdyz uz recenzuje...

    http://imgur.com/gallery/e374v
    • EHM, ok.

      To je presne to, UT engine je uz dneska ve vetsine pripadu opravdu tragedie. Taky jsem si rikal ze recenze byla delana na nakym NTB s integrovanou grafikou, ale i vse na max je to na vyloupani oci vydlickou :(

      Ja to dnes koupil nastesti za 13 babek na all key shop na zakl. tehle recenze ale panove.... vy mi davate :D uznavam ze gameplay je pocitove clean, ale po par minutach jstem to vzdal a budu se jeste muset hodne nahecovat abych tomu jeste dal sanci....najit tu skrytou krasu protoze vizualne me to opravdu boli *9*
      • Lepší než kdejaká naleštěná AAA bída, kde pod ultra grafikou nemáš žádný obsah. Navíc je to multiplayer, takže tam stejně stáhneš detaily, jednak aby to bylo plynulejší a jednak tam máš míň rušivých elementů.
        • Bohuzel. Dnesni concensus tykajici se automatickeho stahovani detailu na minimum a upravy configu jenom abych videl, je opravdu na bliti.
    • u tebe to vypadá ješte hur. ale rozhodující je hratelnost
  • 67h...lvl 30...chybi jen víc obsahu...inak bomba. Tohle zvas dostane maximum a atmoska nema chybu...hraje v prumeru pres 3000.
    • yaaaaaaaa
  • Všichni tu kritizujete grafiku na základě této galerky. No, hru jsem si koupil už v betě a mám tam nahraných asi 150 hodin. Jak to vypadá ve skutečnosti s tou grafikou co ukazujete nedá srovnávat. Proč si hrajete na recenzenty? Tohle je nastavení na nejmenší možnou úroveň a ještě k tomu pidi rozlišení. Na 1680*1050 high nastavení to vypadá famózně. Neduhy jsou úplně jinde.

    Prvním je ozvučení, v džungli je málo zvuků "přírody", Vietcong z 2002 byl oproti tomuhle úplně jinde. Tady se i v džungli, ve kterým se nestřílí a nic nevybuchuje, neozve ani žádný pták, ani hmyz. Dalším je ozvučení v tunelech, kterých je dost, je prakticky stejné, jako na povrchu, takže máte dojem, že jste za papírovou stěnou. A proč proboha je v tunelech tolik světla? 30 metrový tunel ve kterém není žádné osvětlení a stejně tam vidíte jako ve dne pod stanem ...

    Druhým je absence pořádného pralesa, což byl pro mnoho lidí tahák této hry. Je tu spousta map pro pitomý mód territories jako Hue City, kde je jen nudné město. Jediné dvě mapy, kde je pořádně zalesněná plocha, rýžová pole a tedy to, čeho mělo být v ostatních mapách mnohem víc, jsou Song Be a An Lao Valley. Tyhle dvě mapy jsou naprosto famózní, jenže jsou jen dvě a to rychle omrzí. To se samozřejmě promítlo do počtu online hráčů, takže po necelých dvou měsících od vydání tam je online 2000 lidí, přitom po vydání to bylo kolem 18 - 20K. Džungle, hlavní tahák hry, je tedy v pozadí. Sice je zpracovaná výborně, pokud zalehnete a nehýbete se, jste prakticky neviditelní a nepřátelé často probíhají třeba i jen metr od vás. Hra z toho ale z nějakého důvodu netěží.

    Koupil jsem to když to měli ve slevě za 370 kč, za ty prachy dobrý, ale mohlo to být o mnoho lepší.
    • S většinou musím souhlasit, ale na druhou stranu připadá mi to jako trochu smutná představa. Válka ve Víetnamu nebyla jen jungle, ale je pravdou že díky filmovému zpracování si jí lidé tak představí.
    • Ghost47
      Není to Battlefield nebo COD, aby šlo hrát jen oficiální obsah. Mapy editovat jdou a Steam Workshop to podporuje *3* Džungle bude víc než dost...
      • Velice promyšlený komentář. Ano, nedávno povolili i mapy komunity. V okamžiku, kdy je populace hry na nějakých 10% co před měsícem to to tvoje "džungle bude víc než dost" nezachrání. 2 dobré mapy v okamžiku vydání je prostě málo. Kdyby vydali za dva týdny další tak neřeknu, ale teď, když to už většina lidí odinstalovala, je to jak chodit s křížkem po funuse.
        • To ale není nic novýho pod sluncem. původní RO2 byla na tom skoro stejně. Málo map, bugů jak nasráno. Spíš je problém s tím že moc serverů zatím nepodporují modifikace.
  • Vy co tu brečíte nad grafikou, pusťte si PC gameplay na youtube . Tyhle screeny jsou fakt tragedie.
  • Grafika jak btf3 *11*
  • Nehral jsem, hodnotim pouze vizual, ale podle obrazku a filmecku mi to prijde jako nepovedeny mod pro Arma2. Grafika, animace, fyzika proste bida, staroba. Jeste horsi nez Argo od Bohemky a to je uz co rict. *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit