Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hleda se obetavy spoluhrac na Rising Storm 2
    narukovat zde http://steamcommunity.com/id/main_cz/
  • 5,56 létající z m16 přesahovaly rychlost zvuku více mez trojnásobně (teda když z pušky vůbec vylétly)
  • Záleží kam ho střelíš, když do nohy tak se i obváže *1*
  • Ne, nevolali.
  • jamar28
    kosic12: Ano. Zvuk výstřelu k tobě putuje třeba půl kilometru. Zvuk nárazu do těla je od tvých uší pár desítek cm. Si to spočítej.

    kumst: Tak to slyším prvně. Máš na to nějaké tabulky? Vždyť taková americká 5,56 by byla podzvuková hrozně na prd, ne?
  • A prestože je battlegroundech jen jeden život, je to nejhranejší hra na steame. Nerikej lidem co se jim má líbit. Ty si zustan v Battlefieldu nebo co hraješ a ja budu snit o takové hre. A nebyl bych sám komu by se to líbilo. Decka mužou zustat sbírat fragy v CS.
    Jak jsem psal nechci aby to byl standard. Jen bych uvítal simulátor, kde by tomu tak bylo.
  • Bohuzel. Dnesni concensus tykajici se automatickeho stahovani detailu na minimum a upravy configu jenom abych videl, je opravdu na bliti.
  • Ne. Je to super na papire a bylo by to super prvnich par minut, pote by to zacalo cely gameplay otravovat. Proto to neni standard a nikdo to delat nebude.
  • BohumilCisar
    Vsadím se, že kdybych vzal ty samé screeny, ale dal tam ve fotošopu tak pět lens flarů do každého rohu a projel to nějakým instagramovým filtrem, tak budou zdejší kritici grafiky chrochtat blahem *1* Mě samotného překvapilo, jak moc dobře hra OBČAS vypadá, hlavně tedy tam, kde je hustá vegetace, např v mapě Song Be... Občas je to horší, i díky fušeřině od level designérů - např mapa Cu Chi, kde jsou všechny stromy v řadě a všechny objekty jsou k sobě natočeny přesně o 90 stupňů, dokonce i jezírko má tvar čtverce - vypadá to hrozně strojově a blbě... Jinak hra je podle mě výborná - chování a pocit ze zbraní může i Arma závidět (tam mám pocit jakobych střílel z airsoftek uplácaných z papíru), zvuky rovněž skvělé a map design (když pominu zmiňované excesy grafiků) špičkový, chování vrtulníků taky velmi zábavné a zároveň obtížné... K dokonalosti tomu chybí více map, já bych chtěl hlavně něco, kde se víc vyřádí piloti vrtulníků třeba něco jako údolí Ia Drang.... Těch slavných bitev, které se pro hru nabízí je moc, doufám že autoři budou postupně vydávat další mapy protože ty fanouškovské jsou kvalitou podprůměrné
  • Vyhružky zastrelením? Minule na mne kvuli tomu volali policii. A mám otázku. Jak zmáčkneš spoušť s vytrhanými ukazováčky?
  • S většinou musím souhlasit, ale na druhou stranu připadá mi to jako trochu smutná představa. Válka ve Víetnamu nebyla jen jungle, ale je pravdou že díky filmovému zpracování si jí lidé tak představí.
  • Díval jsem se na gameplay Squadu, a týpci se tam spawnovali uprostred boje na veliteli nebo tak neco. To me docela odradilo.
  • Lepší než kdejaká naleštěná AAA bída, kde pod ultra grafikou nemáš žádný obsah. Navíc je to multiplayer, takže tam stejně stáhneš detaily, jednak aby to bylo plynulejší a jednak tam máš míň rušivých elementů.
  • Ty jsi naivní dítě. Smahnu tě malorážkou a končíš na měsíc, ty moulo teoretiku. Pojd na střelnici a postav se před .22LR Pokud si věřiš, střelím tě kulovnicí a pak se ošetři obvazem *1* *8*
  • Squad, Insurgency....nerikam,ze to je vrchol realismu, ale je to presne ten smer, o kterem mluvis...btw na 95% jakykoli zasah do ruky nebo nohy se stejne rovna vyrazeni z boje, takze kulhani atp. neni treba v "realisticke" fps zapracovavat :-D
  • ARMA to tak třeba má, ale standart to neni to máš pravdu, v moderních hrách už ani většinou nejdou např nepřátelům ustřelit končertiny nebo hlava
  • To ale není nic novýho pod sluncem. původní RO2 byla na tom skoro stejně. Málo map, bugů jak nasráno. Spíš je problém s tím že moc serverů zatím nepodporují modifikace.
  • Snad sa dožijeme doby, keď budú v hrách realistické zranenia. Napr. že obväzom si zastavíte krvácanie, ale nedoplníte hp. Zásah do nohy spôsobí krívanie, do ruky že nebudete môcť držať pušku, potom miesta, kde ak vas tam zasiahnu, tak zomriete hneď. A seriózne postihy na smrť, dlhší respawn, spawn ďalej za bojovou líniou alebo rovno vykopnutie z hry ako v Battlegroundoch. Máme tu arkádové hry, ale v simulátoroch by to malo byť takto.
  • Chyba. Preferuje se podzvukové střelivo.
  • yaaaaaaaa

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit