Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Všichni tu kritizujete grafiku na základě této galerky. No, hru jsem si koupil už v betě a mám tam nahraných asi 150 hodin. Jak to vypadá ve skutečnosti s tou grafikou co ukazujete nedá srovnávat. Proč si hrajete na recenzenty? Tohle je nastavení na nejmenší možnou úroveň a ještě k tomu pidi rozlišení. Na 1680*1050 high nastavení to vypadá famózně. Neduhy jsou úplně jinde.

    Prvním je ozvučení, v džungli je málo zvuků "přírody", Vietcong z 2002 byl oproti tomuhle úplně jinde. Tady se i v džungli, ve kterým se nestřílí a nic nevybuchuje, neozve ani žádný pták, ani hmyz. Dalším je ozvučení v tunelech, kterých je dost, je prakticky stejné, jako na povrchu, takže máte dojem, že jste za papírovou stěnou. A proč proboha je v tunelech tolik světla? 30 metrový tunel ve kterém není žádné osvětlení a stejně tam vidíte jako ve dne pod stanem ...

    Druhým je absence pořádného pralesa, což byl pro mnoho lidí tahák této hry. Je tu spousta map pro pitomý mód territories jako Hue City, kde je jen nudné město. Jediné dvě mapy, kde je pořádně zalesněná plocha, rýžová pole a tedy to, čeho mělo být v ostatních mapách mnohem víc, jsou Song Be a An Lao Valley. Tyhle dvě mapy jsou naprosto famózní, jenže jsou jen dvě a to rychle omrzí. To se samozřejmě promítlo do počtu online hráčů, takže po necelých dvou měsících od vydání tam je online 2000 lidí, přitom po vydání to bylo kolem 18 - 20K. Džungle, hlavní tahák hry, je tedy v pozadí. Sice je zpracovaná výborně, pokud zalehnete a nehýbete se, jste prakticky neviditelní a nepřátelé často probíhají třeba i jen metr od vás. Hra z toho ale z nějakého důvodu netěží.

    Koupil jsem to když to měli ve slevě za 370 kč, za ty prachy dobrý, ale mohlo to být o mnoho lepší.
    • S většinou musím souhlasit, ale na druhou stranu připadá mi to jako trochu smutná představa. Válka ve Víetnamu nebyla jen jungle, ale je pravdou že díky filmovému zpracování si jí lidé tak představí.
    • Ghost47
      Není to Battlefield nebo COD, aby šlo hrát jen oficiální obsah. Mapy editovat jdou a Steam Workshop to podporuje *3* Džungle bude víc než dost...
      • Velice promyšlený komentář. Ano, nedávno povolili i mapy komunity. V okamžiku, kdy je populace hry na nějakých 10% co před měsícem to to tvoje "džungle bude víc než dost" nezachrání. 2 dobré mapy v okamžiku vydání je prostě málo. Kdyby vydali za dva týdny další tak neřeknu, ale teď, když to už většina lidí odinstalovala, je to jak chodit s křížkem po funuse.
        • To ale není nic novýho pod sluncem. původní RO2 byla na tom skoro stejně. Málo map, bugů jak nasráno. Spíš je problém s tím že moc serverů zatím nepodporují modifikace.
  • Chápu, že spousta jedinců hraje multiplayerovky na nejnižší detaily kvůli fps, ale, sakra, na obrázkách u recenze bych čekal plnou palbu! Todle je jako co?! *8*
    • To je prosím Unreal Engine 3.
      • KrPa
        ten za to fakt nemuze
    • Takhle proste vypada Rising Storm... ne moc pekne.
      • Nevypadá! Netvrdím že je to nějakej grafickej orgasmus, ale tohle je snad vše na low a díky malému fontu bych to tipoval i na dost nízké rozlišení. Recenzent hrál asi na toastovači.
        • Jo, mam 1070 a jedu to na 1440p na max detaily a v poho. Graficky to Witcher 3 neni, ale oproti treba BF1 zadny zasadni rozdily nevidim.
  • Je to Vietnam jak vyšitý. Prostorový zvuk na plný koule a je to jako by jste byli fakt ve Vietnamu. *5* *16*
    • To jo, mě hlavně dostává ten moskytí zvuk, vždycky hledám komára u sebe doma *15*
    • A pak je tu tuna momentů kdy vás zabije kulka, jejíž výstřel neslyšíte.
      • Takže jako v reálu...
        • Řekl bych že v reálu se zvuk výstřelu jen tak nevypaří.
          • jamar28
            Nejde o to, že by se vypařil, ale o to, že kulka je zpravidla rychlejší než zvuk, takže k tobě může přiletět a zabít tě dřív, než uslyšíš výstřel.
            • 5,56 létající z m16 přesahovaly rychlost zvuku více mez trojnásobně (teda když z pušky vůbec vylétly)
            • jamar28
              kosic12: Ano. Zvuk výstřelu k tobě putuje třeba půl kilometru. Zvuk nárazu do těla je od tvých uší pár desítek cm. Si to spočítej.

              kumst: Tak to slyším prvně. Máš na to nějaké tabulky? Vždyť taková americká 5,56 by byla podzvuková hrozně na prd, ne?
            • Chyba. Preferuje se podzvukové střelivo.
            • Takže je tedy normální když neslyším výstřel, ale zásah do mého ´´vlastního těla´´ ano?
  • BohumilCisar
    Vsadím se, že kdybych vzal ty samé screeny, ale dal tam ve fotošopu tak pět lens flarů do každého rohu a projel to nějakým instagramovým filtrem, tak budou zdejší kritici grafiky chrochtat blahem *1* Mě samotného překvapilo, jak moc dobře hra OBČAS vypadá, hlavně tedy tam, kde je hustá vegetace, např v mapě Song Be... Občas je to horší, i díky fušeřině od level designérů - např mapa Cu Chi, kde jsou všechny stromy v řadě a všechny objekty jsou k sobě natočeny přesně o 90 stupňů, dokonce i jezírko má tvar čtverce - vypadá to hrozně strojově a blbě... Jinak hra je podle mě výborná - chování a pocit ze zbraní může i Arma závidět (tam mám pocit jakobych střílel z airsoftek uplácaných z papíru), zvuky rovněž skvělé a map design (když pominu zmiňované excesy grafiků) špičkový, chování vrtulníků taky velmi zábavné a zároveň obtížné... K dokonalosti tomu chybí více map, já bych chtěl hlavně něco, kde se víc vyřádí piloti vrtulníků třeba něco jako údolí Ia Drang.... Těch slavných bitev, které se pro hru nabízí je moc, doufám že autoři budou postupně vydávat další mapy protože ty fanouškovské jsou kvalitou podprůměrné
  • Ratatat kurwa ratata, konečně pořádná hra z Vietnamský války. To ozvučení je neskutečně reálný, grafika trochu pokulhává, ale celkový vizuální dojem je parádní. Jen škoda, že to hraje tak málo hráčů. Díky komunitě se začínají objevovat zajímavý mapy a už se pracuje i na vozidlech ( M113 ).
    PS : miluju vůni napalmu hned tak po ránu
  • Vy co tu brečíte nad grafikou, pusťte si PC gameplay na youtube . Tyhle screeny jsou fakt tragedie.
  • 67h...lvl 30...chybi jen víc obsahu...inak bomba. Tohle zvas dostane maximum a atmoska nema chybu...hraje v prumeru pres 3000.
    • yaaaaaaaa
  • Je to parádička
  • hleda se obetavy spoluhrac na Rising Storm 2
    narukovat zde http://steamcommunity.com/id/main_cz/
  • Grafika jak btf3 *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit