Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Přemýšlíš nad blbostma. Mě se naopak to, že každý bude mít jiný styl střelby líbí. Už přeci známe charakter těch tří výtržníků a každému z nás se líbí někdo jiný. Samozřejmě, že když se mi charakterově líbí Michael, tak nebudu hrát jen za něj. Ale bude to velmi časté ;-) A nějak tě to neomezuje. Samozřejmě všichni tři budou disponovat jinými schopnostmi, což třeba u plánování loupeže zní hodně dobře. Pokud chceš mít z bláznivýho Trevora elitního a trpělivýho snipera, tak to máš smůlu. Ber ty postavy takové, jaké jsou. Pokud jsi cholerik, vyber si Trevora. Pokud jsi arogantní blbec, Franklin je pro tebe správnou volbou. Pokud radši víc přemýšlíš a potrpíš si na profesionalitu, hraj za Michaela. Jednoduchý...
  • Hrát s myší je jako hrát na easy? Tak takovou blbost jsem už dlouho neslyšel.
  • Většina těch věcí, co jsi vyjmenoval by se ti nestávala, kdybys měl gamepad.
  • Holt jsi spatny hrac a neumis hrat, potrebujes blbuvzdorne hry, ktere te ochrani pred tvóu vlastni blbosti, aby sis hru uzil.
  • Z ceho uz jsi v realu strilel? Mys je uplne mimo, gamepad o neco lepsi, ale stale mimo, nejautentictejsi je mirit pomoci move, ale k realite to ma porad daleko. Mirit mysi je nejjednodusi, ale kdo stoji o jednoduchost - treba proto, ze mu jde o pribeh a strileni ho nebavi, ten si muze nastavit easy nebo autoaim. Komu jde o co nejvetsi vernost, ten strili pomoci move i kdyz je to zaroven nejmene pohodlne. Zlata strednicesta je gamepad. Co se tyce online, tak nejlepsi atmosferu nabizi gamepadova klani.
  • Vem si vzduchovku, otoc se zady k terci a nech na sebe v nestrezenem okamziku hodit ze zadu treba sisku. Na tento impuls se otoc, zamir a tref terc. Zmer si jak dlouho ti to bude trvat. Garantuji ti, ze dele nez s gamepadem. Takze pomlc o realite. To codeŁas s mysi jde uplne mimo realitu a je to neverohodne. Uplne nejlepsije mirit pomoci move, toje realite nejblizsi i kdyz je to zaroven nejnarocnejsi. Ano, s mysi je to nejjednodusi, jenze to neznamena anizenejlepsi ani ze nejzabavnejsi. Je to stejne jako hratna easy, to je taje nejjednodusi, ja ale vsechno hraju na hard a s gamepadem nemam nejmensi problem, prave naopak, preferuji ho, dava lepsi pocit ze hry, treba zpetnou hmetovou odezvou. A rekni mi, je lepsí volant s force feedbackem nebo bez? To je proste neco, co vyznamne obohacuje pocit ze hry. Akorat nekdo to s gamepadem proste neumi. A je liny tomu hrani neco dat a naucit se to, je o takovy casual, ktery to chce mit proste easy. Jestli ho to tak bavi a uspokojuje, jeho vec a ni proti tomu, ale mel by drzet hubu a nehanit neco, na co sam nestaci. Hardcore hrac nema problem s zadnym ovladacem.
  • A ja s tim nemam zadny problem, mas holt nizkou predstavivost a gramlavy ruce :-).
  • Asi budes nechapavej:-).
  • ale pokud to byl pokus o vtip,tak dobrý
  • ty seš taky dobrej *11*
  • Ahoj, co kdybys takhle šel už do píči, ty zkurvená nevyjebaná trolující zatuchlino?
  • Při prvním pohledu na screen jsem myslel že jde o novinku k Serious Sam :)
  • ale tak proc tu nekteri odsuzuji jedno kdyz to jde nastavit tak aby to bylo jako to druhe. Kdyz jde to "horsi" prenastavit tak, aby to bylo jako to "lepsi", tak nevim kde je furt problem
  • Ahoj tady je nový gameplay :
    http://youtu.be/k2K4ohoxfng
  • Kdybys nebyl takovej idiot, tak bys možná vědel, že sportovní hry na PC se hrajou s volantem *7*
  • firebug
    Záleží opravdu na preferencích každého jedince. Naštěstí většina her dává hráči svobudu, ať si hraje na čem chce a k tomu si to i podle sebe uzpůsobit (vypnout auto-aim, zvýšit/snížit sensitivitu).
    Osobně u stříleček nedám na myš dopustit. Nastavuji si dost nízkou sensitivitu, takže když se chci otočit o 360 stupňů, musím s myškou dost cvičit :-) Stále mám ale reakce rychlejší, než když se pokouším něco hrát na gamepadu a moc nechápu, proč je gamepadovská pomalost a těžkopádnost pro tobe realističtější. Kdybych v reálu zaměřoval tak pomalu jako na gamepadu, byl bych tak 3x mrtvej...
    Ve sleeping dogs šlo hrát dynamicky naráz na klávesnici+myš a na gamepadu, takže pro jízdu jsem používal gamepad, kde si můžu hrát s mírou sešlápnutí plynu a zatáčení, no a při střelbě jsem sáhnul po myšce.
  • Jack1947
    Propracovanejsi, lepsi dynamictejsi chovani zbrani i prestrelky, i na ukor zrejmeho chaosu- proc ne, GTA IV. nebylo v tomhle nic moc a pokud tady dodaji stavu, bude se nato i pekne koukat a hned bude zazitek ze ´´strilecich˝ misi nekde jinde.
  • přesně strejdo...Ale prášek si vem sám,aby se ti mezi alfou a omegou nazamotala hlava z ultra mazec rozlišení...A na myši si zahraj jakoukoliv sporovní hru z poslední doby...Přeju hodně stěstí...
  • Shaker
    Misto odstavcu tu mas slova velkyma pismenama, protoze se to sem vsechno neveslo. Pokud se mnou nesouhlasis, tak je to tvoje vec, vypisuju, jak sem rikal, veci, co stoji v gameplay za prd.

    Psal sem to uz pod clanky k MP3, nechtel sem to znova vypisovat, ale mile rad ti to bliti sracek zopakuju... Napriklad chces vlezt do mistnosti a si ksichtem nalepenej na zdi vedle futer a zmacknes mireni, vsude jinde zacne panak mirit tim smerem, ale u maxe se ti zoomne pohled jakoze miris a Max ma porad kalacha namirenyho do stropu, absolutni parada hlavne v multiplayeru, kdyz chces vycistit nejakou mistnost.
    DALSI uzasna vec je, kdyz si v krytu a nekdo se k tobe blizi, mas omezenej prostor kam muzes mirit a zmena animaci je tam "realisticky" pomala a dementni, ze kdyz si za nejakou mensi prekazkou, tak se max pri lehkym pohybu mysi otaci jak blbec a nevi, jestli cumet ze strany nebo svrchu a mezi tim te vesele npc zamerujou a strili. Pohybovani se za krytem mu jaksi taky moc nejde a je snadnej terc.
    BULLET time a nekonecny cekani na reload obourucni zbrane, ktera se ti navic pri kazdy animacce prehodi zpet na jednu jednorucni zbran je taky super. Nevim presne, co mi na bulletu vadi, ale vim, ze v jednicce ani ve dvojce sem s tim nemel nejmensi problem.
    PAK k tomu muzu dodat dalsi featuru, kdy kdyz miris z krytu NPC ti okamzite sijou na palici a ty proste ani nemuzes odhadnout, kam Max bude mirit, protoze tecka se objevi az po dokonceni animace, coz ma opet za nasledek, ze to dostavas jak na bezicim pase a cloveka to akorat se*e. Takovejhle druh mireni do Maxe proste nepatri.
    A JAKO tecku ti tu jeste napisu totalne posranej multiplayer, kterej kdyz nahodou po roce a ctvrt od vydani funguje, tak detekce hitu je jeste vic na ho*no nez v BF3 a to je co rict...
    Nemam zadnej problem s MP 1 a 2 ani zadnym GTA, ale Max Payne 3 meli delat Remedy a R* se mel drzet u her, ktery umi.
    URCITE sem jeste na neco zapomnel, co mi behem hrani pilo krev... Celkovej pribeh mi ani tak moc nevadil i kdyz tretim dilem u me Max inteligenci klesnul na uroven dementa Jima Raynora ze Star Craftu, kterej uz od Brood Waru dela jednu hovadinu za druhou a pak breci u sklenice whiskey.
  • Keyz
    Já nevím jaká hra bude. Kdyby řekli: bude to arkáda jako prase a bude tam tohle a tamto. OK není co řešit.
    Zde to není jasné a nevím zda to bude více GTA IV anebo GTA 3 které nebylo autentické skoro vůbec.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit