Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • bjsman
    Alespoň je vidět, že chtějí celou věc pořádně otestovat. Narozdíl od jiných, kteří to na steam hodili ve formě, kde fungují akorát tak mikrotransakce (warZ).
    • Otestovali aj Armu 2, Armu 1, Carrier Command GM....Chapem, ze je tu teraz hate voci WarZ, ale tvrdit, ze bohemka chce nieco poriadne otestovat a preto hru nevydava skor je do neba volajuci vtip *15*
      • Tolik mínusek nechápu, to bude asi za ten WarZ hate ale "... tvrdit, ze bohemka chce nieco poriadne otestovat a preto hru nevydava skor je do neba volajuci vtip" je fakt.
        • Sorry, ale narozdíl od současných bugfestů, je dokonalé odladění simulace skoro nemožné kvůli masivnímu rozsahu kódu a dat,
          • JohnyTheZik
            Ale no tak!
            Vy tu pisete neco o autech bez motoru, ale simulace odladit nejde.. To, ze si koupim WarZ a vpodstate to nefunguje je skandal, ale to ze si koupim armu 2 a je to namlich to samy, je v poradku, protoze to je neodladitelna simulace.
            Sorry, ale ikdyz jsou to jakkoliv sympaticti Cesi, tak se mi to nelibi ani od nich, ani od nikoho jinyho.
      • GlaDOS
        Hate? Tak to asi nechápeš ten pojem. Když ti někdo prodá pojízdné auto a ty zjistíš, že je bez motoru a sedaček, budeš dělat hate, nebo si oprávněně stěžovat?
  • Jen ať si vezmou víc času. Slušný základ už mají. Teď jen aby z toho neudělali WarZ.
  • Doufám že tam bude nějaký pořádný tool na zabazpečení serveru proti cheaterům,

    Kolikrát už trávim víc času kontrolováním zda je vše v pořádku, než skutečným hraním.
    Ale i tak nezapomenu na momenty kdy rabujeme crashsite někde na severu a nejednou padají všichni hráči do moře a vozidla všude kolem :DD
    • Shaker
      pokud to bude na steamu, tak by to mohl resit VAC s permabanem na steam account a je vymalovano, ale to by to muselo jet jen pres steam a to si nejsem jistej, jestli Bohemka udela...
      • Stillson
        Valve chce pomoci Deanu Hallovi s DayZ. Někde jsem to četl,že mu budou pomáhat na vývoji hry. A Standalone DayZ bude pouze a jen přes Steam. Tím by měli docílit toho aby bylo cheaterů málo zapomocí VAC.

        Valve nakonec řeklo,že si sami chtějí hru zahrát a že je to hrozně láká. Takže hodlají nějak pomoci Rocketovy.
        • Shaker
          tak tohle by ovsem byla parada...
  • Jsem hodně rád, že to odložily, jak vyšel Warz tak jsem ml menší obavy s tím brzkým vydáním dayz standalone, ale jsem rád že si to ještě nechají u sebe a vyladí to co nejvíce k dokonalosti.
    PS: Docela se těším na nějaký bližší info, ty nemoci a zbůsoby nakažení jsou fakt zajímavý :)
    • Presne, vyladia to k dokonalosti ako OPF, Armu 1, Armu 2, Armu 2 OA, Carrier Command GM *15*
      • celoush
        Jen pro upřesnění Flashpoint vždy používal zkratku OFP. Když někdo napsal OPF, tak bylo jasné, že jde o někoho, kdo vlastně neví o čem mluví *5*
      • Neviem preco ta minuskuju, kazda hra od bola zabugovana jak svina.
  • S tím souhlasím. Inventář je otřesný ale pevně doufám že si zachová potřebu micro managmantu. Prostě žádné automatické přesouvání věcí z batohu a do batohu... pěkně ručně. Bylo to tak kouzelnější... a lepší :)
    • Erendiel
      Rozumím ti, dodá to pocit jako by jsi je skutečně přesouval a ne že se magicky všechny přehodí.
      • Přesně tak. Prostě hrabat se v inventáři a přemýšlet co nepotřebuju hned a dám do batohu a co by se hodilo za pochodu a dám do hlavního inventáře to bylo moje
  • Erendiel
    Díky bohu za změnu inventáře ... ten je na dayz katastrofální. Jistě dá se na něj zvyknout ale taky se dá udělat mnohem lépe a s rychlejší odezvou.
  • Pokud ma nekdo zajem, tak tady je novy hodinovy rozhovor s Matthew Lightfoot (jeden z vyvojaru DayZ), ktery odpovida na otazky ohledne ovladani, optimalizace, zombie AI atd.
    Interview je v anglictine. HF

    YT: http://goo.gl/xcR26
    Prepis: http://goo.gl/x0Pn2
  • Shaker
    no, me by zajimalo, co tam bude, aby me to ve hre udrzelo, protoze ted sem to hral 14 dni v kuse a jo, je to zabava, ale v momente, kdy ma clovek grupu 5i lidi kemp s 6i vozidlama, za lubem zaparkovanej vrtulnik a vsechno napechovany zbranema tam tak nejak prestava bejt co delat... :( Nejlepsi pro me byl stejne ten zacatek, kdy sem byl rad za blbyho makarova a enfielda a kdyz sem nasel winchester, tak sem se cejtil jako pan :) a prvni auto (Moskvic, kolem kteryho sme se plazili hodinu nez sme nasli chybejici kolo)
    • uz davno vravel rocket o endgamu, auta budu menej vzacnejsie, takze ich najdes vsade, problem bude ale s palivom, ktore nebude neobmedzene ako je to v mode, military zbrane budu tiez vzacnejsie ako su v mode, rovnako tam chce pridat podzemne zakladne ktore si hraci budu moct staviat. myslim si ze cele stazenie hry bude mat obrovsky dopad na endgame.
      V dayz nejde ale o niejaky progress, ta hra nema endgame, ta hra je o preziti, kolko krat som mal helikopteru a auto a proste ma vyrabovali, kolko krat ma odsnajprovali, kolko krat som prezil s 1000 blood ked som musel odstrelit zombika a nabehla na mna polka mesta... ta hra nema potencial v progrese ale v tom aka je, ziadne fantasy mmo, ziadna multiplayer strielacka, survival game aka tu este neni, a snad bude standalone HARD
      • Shaker
        o tom infu jsem nevedel, dik za nej... kazdopadne aktualni problem modu jsou ted hackeri (cti: deti), kteri se vyskytuji hlavne na serverech, kde je vic hracu, takze aby si mel jakz takz jistotu, ze si normalne zahrajes a neztratis vsechny nervy, tak musis hrat na serverech s min hracema a tam kdyz mas grupu 6i lidi, tak proste neexistuje, ze te nekdo zastreli a kamaradi pro tebe ihned nedojedou nebo nedoleti a mas svoje veci nazpet... taky s mensim poctem hracu se snizuje sance, ze ti najdou camp.

        Jo, je to smutny a vim, ze je to koncipovany prave na vic lidi, ale nez hrat s blbeckama, kteri to nehraji, ale jen kazi ostatnim, to radsi ten mensi server...
        • no snad sa to vyriesi tym steam banom a celkovo VAC anticheatom co som cital tak samotny Valve mu s tym pomaha takze snad no :)
  • blahorodie
    Hrame mod Wasteland .
    Keby nahodou tak TS3 : www,fastline.cz
    Podmienky : Aspon 15 rokov, normalny,alkoholik
    *1* *1* *1*
    • Alkoholik a 15 let jo? :D
  • Kozy
    Docela začínám přemýšlet, že si to pořídím až to vyjde, jen se obávám jednoho a už jsem to tady psal, já si myslím že to po chvilce začne nudit. Pořád dokola sbírat vybavení a tak.
    • celoush
      DayZ, tak jak jsem ji poznal, krátkodobě zaujme téměř každého. Z dlouhodobého hlediska je ale pro specifickou část hráčů. Nakoho nakonec zacílí je furt docela otevřená otázka a jsem zvědav, jak to nakonec dopadne.
      • Ono obecně - kolik je her, které jsou opravdu dlouhodobé? Já po skutečně dlouhou dobu zkejsnul snad jen u wow.. a pěkných pár hodin i u wot.. ale obě hry stejně časem omrzí. Takže pokud hra zabaví třeba na měsíc, je to super..
        • JohnyTheZik
          Sice je blby, ze mam obrazek storma a vi se o mne, ze hraju dotu :D, ale stejne to rict muzu i vzhledem k tomu, ze to tak statisticky odpovida..
          Dlouhodoby hry jsou ty, ktery se porad opakujou :D .. MOBA hry (od doty az po lol) a veci typu CoD, CS (de_dust je asi nesmrtelnej), kde jde vpodstate jen o tvy skore, ktery se clovek snazi zlepsit.. Nebo i veci jako solitaire, tetris apod. To proste clovek muze hrat porad.

          Kazdopadne by me taky zajimalo, jak jsou na tom zdejsi hraci DayZ, kteri uz maj nejakou "jistotu bezpeci".. hrajete to porad :D?
        • celoush
          No doufám, že cílem DayZ nebude uchvátit prostým herním systémem a právě v popisovaném momentě všehoobjevení zažítek zazdít a nechat plynout jen jedním směrem. Doufám, že se budou snažit zacílit na širší spektrum hráčů (opravdu ne každý je nadšený socializer). Nadhozené téma deníků ukazuje, že snaha posunout hru někam dál tu je, tak uvidíme jak to dopadne. Nechci předem soudit.
          • Pokud si dobře pamatuju, tak Dean se už v prvním rozhovoru (asi byl zatím jen jeden) zmínil že to bude jeden z hlavních cílů, zaměřit se na hráče kteří už "nepřežívají", mají hodně výbavy (zbraně,dopravní prostředky atd.), popř. skupiny hráčů.
            Vnést do hry motivaci, aby se např. vyvarovali zbytečnému spawnkillů nebohých znovuzačínajících
            Nějaké možnosti už v módu jsou, třeba "hon" *2* na bandity, střílení zombie a pomoct tak přeživšímu.
            Já tomu věřím, mají tam být čoklové, už i nemoci a nvm co za vymoženosti. Těším se na to jak za mlada na druhý level v doom2
        • Shaker
          Tam jde pak o nejaky eventy, jako ma treba GW2, ale ne jen 5 druhu tocicich se dokola, ale aby se o to nekdo staral a ty eventy mohl delat dynamicky podle situace/nalady/rocniho obdobi atd... protoze driv nebo pozdeji se hrac dostane do faze, kdy vsechno ma a pak je jedina moznost vyziti world pvp aneb zabijeni hracu jako bandita za ucelem pobavei se, protoze vybavu uz mit bude a lepsi nebo jako lovec banditu. A myslim si, ze obcas nejakej vojenskej konvoj projizdejici po mape s moznosti ho bud prepadnout nebo naopak branit proti banditum/zombikum, pripadne Heli crash s VIP npc s nutnosti ho nekam dopravit by to mohl dost ozivit :)
    • walltar
      No já sem původní DayZ hrál asi dva dny .... pokud je člověk sám tak to hodně rychle omrzí. Pokud máš pár lidí co to bude hrát s tebou tak bych řekl, že to vydrží dýl.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit