Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JohnyTheZik
    Sice je blby, ze mam obrazek storma a vi se o mne, ze hraju dotu :D, ale stejne to rict muzu i vzhledem k tomu, ze to tak statisticky odpovida..
    Dlouhodoby hry jsou ty, ktery se porad opakujou :D .. MOBA hry (od doty az po lol) a veci typu CoD, CS (de_dust je asi nesmrtelnej), kde jde vpodstate jen o tvy skore, ktery se clovek snazi zlepsit.. Nebo i veci jako solitaire, tetris apod. To proste clovek muze hrat porad.

    Kazdopadne by me taky zajimalo, jak jsou na tom zdejsi hraci DayZ, kteri uz maj nejakou "jistotu bezpeci".. hrajete to porad :D?
  • JohnyTheZik
    Ale no tak!
    Vy tu pisete neco o autech bez motoru, ale simulace odladit nejde.. To, ze si koupim WarZ a vpodstate to nefunguje je skandal, ale to ze si koupim armu 2 a je to namlich to samy, je v poradku, protoze to je neodladitelna simulace.
    Sorry, ale ikdyz jsou to jakkoliv sympaticti Cesi, tak se mi to nelibi ani od nich, ani od nikoho jinyho.
  • no snad sa to vyriesi tym steam banom a celkovo VAC anticheatom co som cital tak samotny Valve mu s tym pomaha takze snad no :)
  • Pokud si dobře pamatuju, tak Dean se už v prvním rozhovoru (asi byl zatím jen jeden) zmínil že to bude jeden z hlavních cílů, zaměřit se na hráče kteří už "nepřežívají", mají hodně výbavy (zbraně,dopravní prostředky atd.), popř. skupiny hráčů.
    Vnést do hry motivaci, aby se např. vyvarovali zbytečnému spawnkillů nebohých znovuzačínajících
    Nějaké možnosti už v módu jsou, třeba "hon" *2* na bandity, střílení zombie a pomoct tak přeživšímu.
    Já tomu věřím, mají tam být čoklové, už i nemoci a nvm co za vymoženosti. Těším se na to jak za mlada na druhý level v doom2
  • Táhni do Severního Maďarska a neopruzuj tady na českých serverech.
  • smejki
    najdi si definici simulace
    tip: není to dokonalá reprodukce reálna
  • ty si debiil :D když to podle tebe neni simulace tak to tak prostě neni? xD naopak chlapče, když to prostě simulace je, tvrdí to i vývojáři, tvrdí to hráči protože to tak prostě je, tak to tak prostě je :D Idioote :D
  • celoush
    No doufám, že cílem DayZ nebude uchvátit prostým herním systémem a právě v popisovaném momentě všehoobjevení zažítek zazdít a nechat plynout jen jedním směrem. Doufám, že se budou snažit zacílit na širší spektrum hráčů (opravdu ne každý je nadšený socializer). Nadhozené téma deníků ukazuje, že snaha posunout hru někam dál tu je, tak uvidíme jak to dopadne. Nechci předem soudit.
  • Shaker
    Tam jde pak o nejaky eventy, jako ma treba GW2, ale ne jen 5 druhu tocicich se dokola, ale aby se o to nekdo staral a ty eventy mohl delat dynamicky podle situace/nalady/rocniho obdobi atd... protoze driv nebo pozdeji se hrac dostane do faze, kdy vsechno ma a pak je jedina moznost vyziti world pvp aneb zabijeni hracu jako bandita za ucelem pobavei se, protoze vybavu uz mit bude a lepsi nebo jako lovec banditu. A myslim si, ze obcas nejakej vojenskej konvoj projizdejici po mape s moznosti ho bud prepadnout nebo naopak branit proti banditum/zombikum, pripadne Heli crash s VIP npc s nutnosti ho nekam dopravit by to mohl dost ozivit :)
  • Ono obecně - kolik je her, které jsou opravdu dlouhodobé? Já po skutečně dlouhou dobu zkejsnul snad jen u wow.. a pěkných pár hodin i u wot.. ale obě hry stejně časem omrzí. Takže pokud hra zabaví třeba na měsíc, je to super..
  • celoush
    DayZ, tak jak jsem ji poznal, krátkodobě zaujme téměř každého. Z dlouhodobého hlediska je ale pro specifickou část hráčů. Nakoho nakonec zacílí je furt docela otevřená otázka a jsem zvědav, jak to nakonec dopadne.
  • walltar
    No já sem původní DayZ hrál asi dva dny .... pokud je člověk sám tak to hodně rychle omrzí. Pokud máš pár lidí co to bude hrát s tebou tak bych řekl, že to vydrží dýl.
  • celoush
    Jen pro upřesnění Flashpoint vždy používal zkratku OFP. Když někdo napsal OPF, tak bylo jasné, že jde o někoho, kdo vlastně neví o čem mluví *5*
  • celoush
    Co je na wiki samozřejmě pravda automaticky není. Nicméně to nemění nic na tom, že sama BI tak hru označuje, takže bychom to měli respektovat. Podobně se už označoval stařičký flashpoint a nikoho to netankovalo, tak nechápu co teď řešíš.

    A pokud tě zajímá co za scénáře cvičí na VBS, tak zkus pohledat nějaké články či videa. Bylo jich za těch více než deset let, co si pamatuju, dost.
  • to že je napsano na wiki že je to simulace ješte neznamena ze je to skutečne tak ajak jsem psal mluvim o arme ne o te upravene verzi pro armadu a taky jsem psal že ani nevis co na tom vlastne cviči, pravdepodobne nejake predpripravene scenare ktere ale ve hre (arma) nejsou.
  • Kozy
    Docela začínám přemýšlet, že si to pořídím až to vyjde, jen se obávám jednoho a už jsem to tady psal, já si myslím že to po chvilce začne nudit. Pořád dokola sbírat vybavení a tak.
  • Pokud ma nekdo zajem, tak tady je novy hodinovy rozhovor s Matthew Lightfoot (jeden z vyvojaru DayZ), ktery odpovida na otazky ohledne ovladani, optimalizace, zombie AI atd.
    Interview je v anglictine. HF

    YT: http://goo.gl/xcR26
    Prepis: http://goo.gl/x0Pn2
  • Sorry, ale narozdíl od současných bugfestů, je dokonalé odladění simulace skoro nemožné kvůli masivnímu rozsahu kódu a dat,
  • celoush
    Ne díky, opravdu mi nevysvětluj co je VBS, kdy vzniklo, které armády ho používají, odkdy je BiA přesunutá z Austrálie do Prahy a tak dále. *3*
    Jinak si najdi třeba na wikipedii článek o ArmA 2 a první věta: "ARMA 2 (stylized as ArmA II) is a military simulation for the PC developed by Bohemia Interactive Studio."
    To, že tobě ArmA jako simulátor nepřijde na tom nic nezmění *5*
  • tak si pust Cod! to je přece simulace jaxvině!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit