Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Whoossain
    Připojení na server funguje? Tak kde je problém? Ať to klidně vydaj. Něco takovýho pořádně nefunguje ani u Battlefield 4 a nikoho to netrápí...
  • No co jsem na redditu četl, tak všude padá měsíc listopad, tenhle článek mi přijde trošku mimo. Dean naopak mluvil víc pozitivně než negativně, tak nevidim důvod proč by to mělo znamenat že ta Alpha jen tak nebude. Jak už jsme viděli v Alphě pro Arma 3 tak ten feedback pro Alphu DayZ bude fakt další klíčovej krok ve vývoji.
    • Staci si precitat clanok od pcgameru ako je hra odlozena a vyjadrenie priamo od rocketa na reddite, Samy bullshit co tie media popisu...

      http://www.reddit.com/r/dayz/comments/1qemns/i_dont_think_pc_gamer_really_understood_what/
    • Asi tak , je jasný že Dean to co nejvíce zkusí optimalizovat ( aspoň pro co nejvíce hráčů) a opravý ty nejvážnější chyby/bugy, a pak to pustí ven, aby měl nějaký ten feedback, nebo v to aspoň doufám :) :D .
  • Zaujimave ze ste nespomenuli hallovu vetu :

    "People will read into anything. And actually, I'm not saying it will definitely be weeks. Today it almost looked like we had reached the performance target, but the bug we fixed had a more subtle bug hiding behind it."

    v dalsich komentoch pise o tom ze po dosiahnuti "performance target" su pripraveny hru vydat... ked to vyzeralo ze tento ciel mali skoro za sebou nemyslim si ze je hra na mile daleko, prave naopak, nic moc clanok, ktory nevravi o nicom, len o tom ze hra nevyjde tak skoro, co nemusi byt pravda pretoze to nie je potvrdene a sam rocket hore napisal "I'm not saying it will definitely be weeks". Z jeho sprav sa da tiez docitat ze neplanuju ani ziadne velke oznamenia mesiac dopredu, ale par dni....
    • Dobrá poznámka. Ale ještě bych dodal, že neplánují žádné oznámení, prostě DayZ označí na Steamu jako public, a tím to bude vydané.
  • Na kvalitu si rád počkám :)
  • celoush
    Já oceňuji, že klidně natvrdo doporučí, ať si lidi zatím zahrají "konkureční" hru Project Zomboid *3*
  • No aspoň tu máme State of Decay. Sice je to víc adventure, ale je to pajáda. Trošku je mi až líto, že tam není MP *4*
    • coze ? ta kravina? tupy repetetivni side mise , hlavni linie zpracovana jak nejakym ditetem. Zakladna a jeji rozvijeni prakticky k nicemu. Nuda a sed. Mam pocit jako by trictvrte ty hry chybelo. Nechapu jedinej duvod jak to muze sklizet kladny hodnoceni. Za me tak 4-5 max
      • Walldstein
        Svatá pravda...Budování základny je opravdu k ničemu a ještě je vlastně nijaký - prakticky chbí mikromanagement, když člověk chvíli nelikviduje hordy zombíků tak jich je pak tolik, že by v klidu zaplnili Manhattan. Osadníkům pro zvýšení nálady/morálky, nebo jakýho čerta, stačí krátká procházka po městě a zabití pár mozkožroutů, jízdní model aut je jak kdyby jezdili na pneumatikách z másla a mnoho dalších nešvarů, chybějící multiplayer, ostatní "základny" jsou mrtvý, všichni až na armádu jsou vlastně kámoši..přitom by stačilo kdyby se autoři inspirovali seriálem The Walking Dead, jasně je tu skvělá adventura, ale klidně by se dalo udělat i kvalitní survival akční RPG z tohoto seriálu. Prostě a jednoduše je State of Decay podle mého jen zbytečná investice do ničeho, od spousty věcí si bere kousek kterej ještě předtím požvýkala a trávicím traktem nechala projít nějaká Lama bůh ví odkud...za mě hodnocení: 3/10
        Ale článek není o State of Decay, ale o DayZ. Kéž by to kluci dotáhli k nějakému slušnému konci. Navíc, člověk si musí cenit toho, že narozdíl od DICE nebo IW se snaží hru udělat pořádně a funkční místo uvolňování něčeho co má pomalu víc bugů než The Elder Scrolls I Arena, kterou nejen já považuji za nejzabugovanější hru historie..
  • Pry jde viceme mene jen o to, mit 25 FPS na serveru (klient pojede samozrejme rychleji).
    Porad je teoreticka sance,ze by to do vanoc (techto) mohlo byt,ale samozrejme nic se presne nevi.
    • Tak jestli v této fázi vývoje řeší toto, tak je to tak na facepalm.
      • Delaji na optimalizacich zrejme az do posledni chvile. Nezapomen, ze az relativne nedavno pribrali dalsi lidi, je jich ted kolem 25 + externisti. Pokud to budes srovnavat s developery jako treba Crytek, tak to je pak tezko.
    • do konca tohto mesiaca to je vonku.... ake vianoce....
      • Este budete plusovat ked zistite ze mam pravdu ! Alpha vyjde do 30.11.2013 !
  • dufam ze to bude mat lepsi interface a animacie jak ten mod..zatial ma to moc nepresvedcilo
    • http://www.youtube.com/watch?v=jF0fbytL1lk
  • Ja se jenom modlim za optimalizaci pro vyuziti GPU, v klasickem dayz modu army 2 je to tragicke, i u starsi nvidia 560ti / amd 6870 grafiky mi to prakticky brzdil ctyrjadrovy amd procesor na defaultnich 3,4 Ghz, ted kdyz jsem upgradoval na R9 280x, je FPS bez rozdilu stejne, jak rikam snad na tom enginu zapracujou protoze by to bylo ciste mrhani potencialem ktery hra nabizi.
    • Nechápu co se divíš když máš procesor od AMD...
      Hry nejsou jen o GPU, protože smyčka herní logiky jede stejně jedině na CPU. Nechápu proč tohle lidi neberou v potaz a nadávají na vývojáře jak málo dokážou využít GPU. GPU nikdy nebude vykonávat práci za CPU, protože to prostě a jednoduše nelze! GPU je sice několikanásobně rychlejší, ale má jen omezenou sadu instrukcí. *16*
      • Jiste, mam procesor AMD ale jedina hra, ktera mi neudela alespon 25 fps je Arma 2 - Dayz / Wasteland. Vůběc mě nezajímají nějaké tvrzení o smyčkách herní logiky, kdyz jde optimalizovat cokoliv jineho a podobne megalomanskeho. Nemyslim BF4 na ultra detailech, ale treba takovy Planetside 2, tak to stoji za zamysleni.. Podotykam ze si nedokazu vzpomenou na zadnou jinou hru, ktera by mela na tomhle ctyrjadru od amd problem. Proto se priklanim k optimalizaci a ne k nutnosti vrazet 15k do noveho I7 . *10*
        • Tak stim vrážením 15 K do nového PC nesouhlasim, já mam PC doma sestavený za 7 tisíc a to z dílů z aukra a armu 2 / Dayz / Wasterland rozjedu na vysoký detaily v pohodě.
          PS: PC se sestavovalo před rokem a to né z nových dílů.
        • A ešte 1 vec... Veľmi zalezi od serveru na ktorom hrad. Na niektorých kde je veľa ľuďom mam aj o 20 fps viac ako na niektorých ktoré sú prazdne. A s tým 2 jadrom mi to dáva aj 40 fps na niektorých.. Gpu 5770 amd..low settings
          • A preto este nevydali alphu, optimalizuju Server side FPS, aby server nespomaloval klientov, kedze vela veci v dayz prepocitava samotny server
          • Zasrany autocoorect... Nabudúce si to precitam pred odoslanim :d
        • Spustas armu 2 s prikazmi ako -exThread číslo -maxVram číslo -maxmem číslo -cpuMaxCore číslo ... Atd. Som na mobile takže som si nie istý či sú tie prikazy správne, ale najdi si to. Mne to pomohlo s fps o 10 viac s 2 jadrovým amd athlonom
        • K tomu planetsidu, tam funguje jakesi rychle nacitani oblasti, ktere se pri presunu z jedne casti mapy na druhou zanedbatelne promitne do parsekundove obrazovky s loadingem, pricemz pokud mapu projizdim ve vozidle ci pesky, zadne nacitani / sekani nezaznamenam .. Jde videt ze i takovym smerem se da uspesne optimalizovat ..
          • Těžko říct do jaké míry jde optimalizovat špatně navrhnutej/naprogramovanej engine, to ti musím dát za pravdu. *3*
  • http://www.youtube.com/watch?v=MsCVEV6oXAA :DDD

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit