Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MickeyMutant
    Až míra reality v podobných hrách dosáhne určitého stupně uvěřitelnosti, naprostá většina lidí ztratí zájem o skutečná objevitelská dobrodružství a vystačí si s dobrodružstvím ve virtuálních světech. Vesmír se stane pouhou inspirací k vytváření takových světů.

    V té době se na špici kosmického výzkumu určitě dostane Německo-švýcarská konfederace spolu s Australskou monarchií, které podobné videoherní světy zakážou kvůli míře explicitně zobrazovaného násilí. Budou jediní, kdo pak zvládne v předstihu reagovat na osudový dopad komety FU:P/Čukča-Vemenošenko stavbou obří generační kosmické lodi. Zbylé národy v demokratickém hlasování odmítnou rušit on-line propojení a zůstávají na planetě. Australani s Němci tedy přiberou na palubu záchranné lodi jen občany Panarabského Islámského Chalífátu (PIC), kteří tradičně zavrhují virtuální realitu jako nástroj nevěřících k ovládání mysli. Loď opouští orbitu a Země se rozpadá po drtivém dopadu Čukči. Po necelém týdnu cesty ze sluneční soustavy exploduje i kosmická loď poté, co frakce Velkého Mahdího z PIC uvrhne klatbu na nové bezkontaktní toalety jako na dílo Satana a vyhodí je při mírovém politickém protestu do vzduchu. Splachovací systém je totiž přímo propojený s komorou nukleární pulsní pohonné jednotky, protože němečtí inženýři spočítali, že se tak ušetří za chlazení.

    Poučení je jasné - dopadneme všichni blbě a sebedokonalejší virtuální realita nebo zákaz videoherního násilí nám nepomůže.
    • Veskoslav
      V 69 lidstvo přístálo na Měsíci s počítači o výkonu mojeho dnešního telefonu. Za posledních 40 let se lidstvo moc neposunulo a nemyslím si, že by to bylo díky počítačovým hrám. Lepší je to vrážet do krmení Afriky a podobných píčovin. Navíc NASA má tak vysoký rozpočet, že za to by si koupila FBI 20 aut pro své zaměstnance.
    • To jako, že celý skutečný vesmír bude prozkoumaný do sta let?
    • Mart9
      Už první odstavec je naprostý nesmysl. Dál jsem nečetl.
      • SkillJam
        Komentář od uživatele Mart9. Dál jsem nečetl.
        • ste jak male deti
          • here we go again:
            hlavně že ty seš velkej :DDD
      • hlavne že ty seš dokonalej :D
        • Mart9
          Jo no, tím, že jsem zkritizoval první odstavec, jsem vlastně řekl, že Mickey je ten největší lidský odpad, proto taková reakce od tebe...
    • Napiš knížku! *1*
  • walltar
    Grafika, procedurální generování, art style ... všechno moc pěkný.

    Teď ještě ukázat nějaký gameplay. Čeho já se totiž bojím nejvíc, že to dopadne podobně jako Elite, že tvůrci netvoří hru, ale procedurálně ji generují. Jediný problém v tomhle je, že procedurální generování se nehodí pro vytváření her. Je to pomůcka, kterou si ulehčím některé věci. Pokud se příliš zaměří na to co je tam všechno procedurálně generované a odsunou celý gameplay, tak je to potom problém.

    Elite to úplně přesně ukazuje... V pozadí je úžasná galaxie, která vybízí k úžasným dobrodružstvím. Akorát člověk zapnu hru, a dobrodružství se nekoná. Celkově mě přišlo, že se nějak zapomnělo na gameplay. Tvůrci se snažili udělat opravdu otevřenou hru, ale zapoměli na to, že otevřená hra potřebuje rozsáhlé a vtahující mechaniky, protože tam chybí příběh, který ho tam bude držet.

    Tak uvidíme jak si s tímhle poradí tvůrci No Man's Sky. Ale většina rozhovorů zní celkem optimisticky.
    • Tak mna osobne aj vo Freelancerovy po splneni pribehu nic v hre nedrzalo, teda ak nepocitam nejake skusanie modov.
  • letita zkušenost říká ze nahodne nebo jakkoliv generovane věci nakonec smrdi dost velkou nudou, pokud se to neobali necim motivujicim. Dagerfall byl super ale ta giganticka země s tisici mesty a dungoeny které se generovali byla cela jaksi k nicemu, většina hracu v 90% te hry nikdy nebyla, nebylo proc.
    moc se mi nechce verit ze tuhle hru obsadi zabavnym a motivujicim obsahem co nezacne po pra hodinách nudit, ale když se jim to povede, udelaji zrejme nejlepší hru všech dob, cemu verim ještě min.
    • a kdo rika, ze by hrac mel projit 100% sveta ? naopak Arena a Dagerfall byly genialni prave diky sve rozloze a v podstate nekonecnosti...dalsi dily diky sve male rozloze prisly o velkou cast sve atmosfery
    • del0
      Daggerfall sem nedávno hrál a musím říct, že to co tvrdíš, není problém samotné generace, ale dalších věcí s tím spojených. Jak píšeš, chyběla motivace to procházet. Daggerfall trpěl silnou nevybalancovaností a nedodělaností, kvůli uspěchanosti vydání. Kdyby ty šílené dungeony mělo smysl procházet, tak by to byla pecka. Každopádně ten pocit z tý monumentální rozsáhlosti světa (a to i s pocitem, že víš, že to nikdy všechno neprojdeš) má taky svoje kouzlo. Taky to podporuje znovuhratelnost. Věřim tomu, že s dnešníma technologiema by z toho šlo vymáčknout mnohem víc, jenomže chce to někoho, kdo nasype.
    • Kozy
      No pakliže tam nějakej obsah nebudou tvořit hráči tak to tak dopadne.
    • Ilusiveman
      Mohli by tam přidat třeba budování měst.
  • no man's sky bude nově mít procedurálně generované procedurální generování..


    sry za spam *12*
  • Mart9
    Čistě podle pocitu:
    1. No Man´s Sky
    2. Star Citizen
    3. Elite Dangerous
  • Omlouvám se, ale stále nechápu koncept této hry. Z ukázek předpokládám, že budu mít loď s kterou budu skákat z systému do systému. Tam budu přistávat na planetách, řeknu pěkný... zvednu loď ....a tento proces si pěkně zopakovat u dalších stovek systémů?
    • No oni zadnej jasnej koncept nepopsali, zatim je to jenom to, cos napsal... Herne mechaniky zatim nejspis nemaj vubec hotovy... Defakto jedina vec ktera momentalne robi hru atraktivni, je ten proceduralni vesmir
      • me se libi, jak pristupuji k vyvoji...vzdyt prece neprohlasuji tu hru za hotovou, naopak...nicmene uz maji perfektni prostor - maji planety plne zivota, nad kterymi se da litat a na kterych se da pristavat a chodit po nich, maji na nich zakladny, vesmirne stanice, rozdilne lode...maji to samozrejme v nejake grafice a detailu, ktere nedosahuji kvalit Elite (o SC nema cenu se zminovat) ale prijde mi sympaticka

        a co jim chybi ? nejake herni systemy typu - obchod, tezba, boj, FPS akce, proceduralne generovane questy
        • Jo, kdyz tohle udelaj dobre, muze to bejt moc hezka hra *4* Jen rikam, ze nemame moc predstavu o konecne podobe hry.
  • Vsimli ste si niekto divne proporcie planet ? Napr. na zaciatku videa si vsimnite: 1. takeoff z hangaru, nejake asteroidy ► a ako sa k nim priblizoval (vzdialenost +- 100m) priblizovala sa aj planeta v pozadi no a 5 sekund nato uz bol na povrchu... hned som si spomenul na Freelancera.. v tomto ma nepresvedcili, clovek nema pocit z tej velkosti vesmiru ako v Elite, Tomorrow war etc.
    • maros.goc
      mne to hned udrelo do oci ...je to sice pekne ze mozes pristavat aj odlietat bez loadingu, no ta tenka atmosfera posobi ako past na oko, ten pocit z vesmiru je trocha klaustrofobicky :D a ani planety potom nie su skutocne velke planety :(
    • jo, mě přijde, že zrovna u hry, která je snad jen o atmosféře (myslím mood, nemyslim atmosferu kolem planety *2* ) by si na takovejch věcech mohli dat zalezet. mě přijde, že zrovna ten přílet k planetě by mohl působit fakt dobře, jak to člověk vidí z dálky a pak se to postupně přibližuje..jenže tady je to pořád stejná planeta ve stejným rozlišení dokud sem vevesmíru, pak najednou je to zamlžený jakože atmosféra a pak najednou sem 20 metrů nad povrchem. vůbec si neužiju ten scaling kterej je tak super, když lítaj astronauti na Zem/ ze Země.
      • walltar
        No já abych se po stovkách hodin odehraných v KSP přiznal, tak jsem za rychlé přechody jen rád. Jednou sem tak s letadlam přistával asi hodinu, protože sem zapoměl před vstupem do atmosféry zpomalit a když sem dal nos dolů, tak mě začínalo hořet a když sem ho dal nahoru, tak si vesele klouzalo, dělalo žabky o horní vrstvu atmosféry a odmítalo klesat.

        A když takových přistání máš za sebou 50 nebo 100 tak tě to pomalu začíná nudit a chceš jen už aby si byl na zemi.

        Ono když to člověk vidí 1x na videu, tak si řekne, že to musí být super... ale jak se to opakuje pořád dokola, tak to začne unavovat a nudit.
      • Pod to sa podpisem, presne tak
    • tak pochybuju, ze by nekoho bavilo, probijet se nekolik minut atmosferou planety...teda nekoho asi ano, ale tito lide nebudou cilovka hry :) A co jsem videl u star citizenu, tak pokud to bude podobne jak to ukazali ve videu kdysi, tak i tam bylo pristani na planete oproti realne situaci extremne snadne a rychle.
      • Tak to ano.. zatial to bolo v starych Elite a bude to dufam takto spracovane aj v Dangerous. Este si pamatam Tomorrow war, tam to bolo tiez dobre.
    • Jo, je to trochu mimo,i atmosfera je smesne tenka. Ale rekl bych, ze to neni priorita vyvojaru, vazne bych to nepovazoval za "velkej" space sim...
  • Len aby to nebola proceduralne generovana nuda v roznych farbach, priznajme si ze okrem pristavania na planetach sa v tych traileroch nedeje nic zaujimave.
  • Líbí se mi grafická stylizace a nápad - jen jsem zvědavý, jak už tu bylo zmíněno, jestli to opravdu bude bavit a jestli se u toho bude dát vydržet delší dobu. Tohle generované prostředí mě přesně odradilo od Hellgate London.. pěkné ze začátku, ale pak se dostavila nuda, protože stá variace na tu samou mapu, jen jinak poskládané domky v ulici, mě rychle omrzla. Živé planety k objevování jsou hezké, ale musím si rýpnout. Pouštní planeta bez vegetace, ale z čeho tam tak obří zvířata žijí? Ano je to hra, ale trochu logiky při tom vymýšlení. Každopádně No Man's Sky projektu fandím, protože to má veliký potenciál, když bude fungovat nějaká ekonomika, bitvy (planety/vesmír), objevování atd. *4*
  • hm, libi se mi to vic nez elite

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit